Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:20
Han begynder så at tælle til 5 inde i hovedet 1.. 2.. 3.. 4.. 5.. han holder vejret ved et og puster ud ved 5. Det gør han nogen gange og får det så bedre. "tak bror, du ved lige hvad jeg skal bruge" siger han glad og kysser ham på kinden. "Jeg vil ikke sove.. jeg er så bange for mit hjerte går i stå mens jeg sover.." piver han og ser trist på sin bror

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 22:22
Hida begyndte at slappe af da hans bror igen begyndte at vise tegn på at det værste er ovre. Hida kigger roligt på Kazu. "så længe du ligger lige op af mig, så skal jeg nok sikre at du vågner op i morgen" Hida havde et par gang vågnet op enten ved at hans bror var ved at dø, eller at han lige havde brug hans evner uden selv helt at vide det. Hida brugte sine evner i løbet af natten uden selv at vide det, for at sikre at der intet skete med Kazu

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:27
han holder om sin bror bagfra og putter sig ind til ham "det jeg helt sikker på du vil gøre" siger han glad og kysser ham på kinden. Han kravler så hen til sine underbukser og tager dem på, inden han kravler op i sengen igen. Han kravler under et tæppe der ligger der og gaber vildt træt. "kommer du herop?" spørger han blidt og ser ned på sin bror, der stadig sidder nede på gulvet

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 22:30
Hida mærkede at Kazu kravlede ind til ham, og puttede sig ind til ham bagfra. Hida smilte og nød det, men pludselig forsvinder varmen og putten. "altså hvordan skal jeg kunne heale dig når du flytter dig??" sagde han så spørgende og kiggede op på Kazu med et let grin. Hida kravlede over og trak også sine underbenklæder på, og kravlede så op i sengen til Kazu, og ned under det varme tæppe, men nede fra så han kravlede op af Kazu fra fodenden og endte oppe under tæppet ved Kazus bryst. Hida lagde så blidt ned der, men uden at hvile hele sin vægt på sin bror. han kyssede ham i stedet på bryst kassen, så kravebenet, og så kindbnet og så mundne igen

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:37
Han følger roligt sin bror med blikket og smiler til ham, da han kravler rundt "du ligner en stor hund der kommer kravlende" griner han vildt glad. Han ligger på ryggen og sidder lidt op med overkroppen, som han stødter på armene. Han ligger sig så ned, da hans bror kommer kravlende og smiler kærligt til ham. "har du ikke fået nok for en aften?" spørger han blidt og kysser ham i panden, da han begynder at kysse ham på brystet og op. Han gengælder så hans kys og ligger sig helt ned i sengen igen

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 22:44
Hida kiggede smilende på Kazu og kysser ham igen på munden "jeg tror aldrig jeg kan få nok af dig" sagde han halv hviskende, og bed let Kazu i øret, og lagde sig så ned på madrassen så Kazu kunne for alvor putte sig ind til Hida. Hida elskede når hans bror puttede sig ind til ham

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:48
"I lige måde" siger han kærligt og blidt. Han ser på sin bror der ligger sig ved siden af ham, og Kazu putter sig straks ind til ham og nyder at være hos sin bror. Han føler sig så dejlig varm når de er sammen og vil helst ikke være væk fra ham i mere end 5 min af gangen maks. Han kysser ham blidt på munden inden han ligger sig ned igen "det altså helt underligt at være kæreste med sin bror" rødmer han, selvom han ikke har noget imod det

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 22:52
Hida så på sin bror, og smilte roligt til ham. Hida kyssede blidt Kazu igen, og gabte igen. han lukkede roligt øjenen i. "jeg.. har... intet... imod det..." mumlede han stille og mærkede pludseligt hvor meget han var træt "elsker dig..." sagde han så og man kunne høre at han mente det af hele hans hjerte...

//snork

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:55
"elsker også dig" siger han også og mener det af hele sit hjerte. Han ligger dog og ser op i loftet i noget tid efter hans bror er faldet i søvn. Han ligger og tænker på det de har lavet, og får det faktisk lidt underligt med det, men er alligevel glad for at de er så tæt sammen nu. "sov godt bror" siger han kærligt. Han ligger tæppet om dem inden han selv ligger sig til at sove

/OUT

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 12:52
Kazu sætter sig træt op i sengen og har sin brors arm om livet nu. Han flytter den stille og rejser sig op. Han kysser ham blidt i panden og smiler "jeg vil lige finde noget morgenmad til os" hvisker han blidt til sin elskede bror, inden han går gennem gulvet og forsvinder

/OUT

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:26
Hida kom ind i deres hytte, let med Kazu slæbende og alle deres ting. det var endt med at Hida havde taget alle hans ting og oven i købet Kazu. Hida gik direkte ind på deres værelse og lagde forsigtigt Kazu i deres seng. derefter lagde han alle Kazus ting væk, og gik så selv ind og smed sig i sengen ved siden af Kazu.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:30
Han sidder på hans brors ryg og har hovedet ind til ham. "Jeg er så ked af det.." siger han trist. Han ligger sig ned i sengen og tager langsomt et tæppe om sig. "Jeg er virkelig ked af det.." siger han så igen og græder. Han ser på sin bror når han ligger sig ved siden af ham. Han tager så sin taske og tager et grønt æble op og rækker forsigtigt til ham "jeg.. jeg fandt et grønt æble til dig.." siger han stille og er virkelig ked af alt hvad der er sket

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:37
Hida lå bare stille han trak vejret tungt. han var fuldkommen udmatten. hele dagen havde været lang og næsten umulig for ham at komme igennem og det sidste med at skulle bruge så mange af hans evner havde bestemt ikke hjulpet på noget som helst. Hida trak vejret tungt. "glem det Kazu..." mumlede han så stille. han var stadig sur, men når han bror græd på den måde kunne han ikke lade være med at have ondt af ham.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:41
"jamen.. jeg sårede dig og.." siger han stille og piver. "en voldtog mig også da jeg var ude efter morgenmad til os.." siger han stille og holder meget og bange om sig selv. Han græder meget. "jeg prøvede virkelig at stoppe ham.. men jeg var for svag.. jeg er så svag.. jeg kan ingenting.." græder han og løber ud på badeværelset og låser sig inde

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:42
Hida ligger og er selv ret så svag lige nu. det har slået alle kræfterne ud af ham at han skulle heale det sidste af Kazu. Hida ligger og vil snakke Kazu imod, men han når ikke at sige noget som helst før Kazu er rendt af sted. "det der hjælper ikke" mumler han stille, men regner ikke med at Kazu høre noget som helst. han ligger derimod selv og lytter til hans tanker

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:46
Jeg såre altid min bror fordi jeg er så svag.. Jeg burde bare have været død på hospitalet.. så sårede jeg ikke min bror så meget.. Siger han vildt trist og ligger sig ned på gulvet og holder trist om sig selv. Han ved han har svært ved at klare sig gennem natten og små ønsker lidt bare at dø, da han føler han burde blive straffet for den smerte han har givet sin elskede bror

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 22:54
Hida fare sammen og op "DET vil jeg ALDRIG høre dig tænk IGEN!!" råber Hida mens han fare ud og igennem huset. han når til døren på badeværelset "GLEM DET!! Jeg vil ALDRIG NOGEN SINDE FORLADE ELLER MISTE DIG!!" Hida er rasen igen, og råber af Kazu, men kun for at få Kazu til at forstå. han sparker til den låste dør som går op (Hida er farlig når han er rasen o.o) og falder så selv sammen af umattelse på gulvet. "jeg vil ikke miste dig min Kazu" mumler han så stille

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 22:58
Han bliver lidt bange og kravler op og gemmer sig i en slags stor spand hvor de bader i. Han ser på sin bror ligge på gulvet. "du jo livsfarlig når du er gal" siger han overrasket og kravler så forsigtigt hen til sin bror igen. Han ligger sig forsigtigt ind hos ham og er lidt nervøs

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 11.06.2009 23:01
Hida ser usikkert og nervøst på sin bror. han er ked af at han skræmte ham på den måde. Kazu burde ha lært Hidas vrede at kende. selvom det for det meste ikke gik ud over Kazu. Hida lå på gulvet og kunne lige nu intet gøre. "du må aldrig forlade mig, eller ønske at dø..." mumlede han usikkert og lavt "jeg vil ikke leve uden dig" sagde han så stille. "du må. ikke..." Hida lagde sløvt en arm om Kazu. Hida vidste at Kazu ikke burde ligge på guvlet, han skulle op og sove i sengen, men Hida havde ikke kræfter "gå... i... seng..." mumlede han langsomt og besværget. "du... ikke... blive... syg..." stemmen var svag

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 11.06.2009 23:07
Han holder om sin bror "jeg går ikke i seng uden dig.." siger han stille. Han rejser sig op og prøver at hjælpe sin bror ind i sengen igen med ham. Han ligger på ryggen under sin egen bror og holder ham ind til sig. Han skubber ham så blidt ned ved siden af ham og putter sig ind til ham (?) "bedre?" spørger han forsigtigt. "skal jeg hente noget til dig? du brugte vildt mange kræfter på mig" siger han forsigtigt

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0