Xenix 27.04.2009 12:32
Xenix kom gående langs breden, hun var tilsyneladene synket dybt ned i sine egne tanker, og bemærkede dårligt nok kvinden. Hendes blik fulgte roligt vandets overflade, mens hendes lange ben førte hende videre, uden hun selv skænkede det en tanke, indtil hun fik øje på kvinden og kom til sig selv, hun stoppede op og betraktede hende, det kolde blå blik var dømmende, og besmemt ikke imødekommennde, hun sagde dog intet
"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Fnuggie 27.04.2009 12:35
Devyn kiggede lidt op fra jorden og smilte til kvinden der var der."Hej." kom de venligt fra hende. Var denne kvinde også en af disse menneskelignede væsner? Hun håbe det. Så kunne hun da få en hel masse og vide om dem. Hun håbede at denne kvinde kunne fortælle hende nogen ting.

Fundet på Photobucket ^_^
Xenix 27.04.2009 12:38
Hun løftede skæptisk et øjenbryn mod kvinden, og lægger armene over kors i en afslappet stilling "Hej?" hendes stemme var kold, det var tydeligt at hun så personer meget an inden hun indvigede en samtale med dem, hun havde efterhånden haft for mange sære oplevelser til at være venligsindet.
Fnuggie 27.04.2009 12:40
ET stort smil bredte sig på hendes læber. Kvinden kunne svare. Hvor var det dog bare fantastisk. "Er du et menneske?" spurgte hun og smilte til hende igen. Hun trådte nogle skridt hen imod kvinden.((Jeg skal lige skifte computer ^_^))

Xenix 27.04.2009 12:48
Xenix kigger nu endnu mere underligt på kvinden, før hun brød ud i latter "Om jeg er et menneske?" grine hun som om hun ikke kunne tro sine egne ører "Ja, hvad i alverden skulle jge elers være?2 hun lader blikket glide over kvinden, hun var da også selv et menneske, var hun ikke, tanken gled hurtigt forbi. Er du et menneske? Hvad var det dog for et dumt spørgsmål
Fnuggie 27.04.2009 12:52
Devyn's øjne lyste helt op. "Er det virkelig rigtig?" spurgte hun og gik helt tæt på kvinden. Hun roede lidt i en lomme og fiskede en gaffel frem. "Hvad bruger man så sådan et redskab til som denne her?" spurgte hun og kiggede på gaflen og så på kvinden. Hun ville rigtig gerne vide det. Det kunne da kun være en god ide. Det kunne da også være at nogen gerne ville vide lidt mere om hendes folk.
Xenix 27.04.2009 13:00
"Hey kvinde, personlighedsfære ikke?, hold afstand!" Xenix træder et skridt tilbage fra den ihærdige kvinde, og ser sært på hende og så på gaflen "Du har da selv ben, hvad snakker du om, at du siger du ikke ved hvad en gaffel er? Har du slået hovedet?!" Xenix løfter et undrende øjenbryn og rømmer sig, det var da et sært kvindemenneske
Fnuggie 27.04.2009 13:03
Devyn kiggede på kvinden og smilte stort. "Hedder det en gaffel?" spurgte hun og kiggede på gaflen. "Altså jeg kommer ikke herfra jorden af. Eller hvad man nu siger. Jeg kommer ikke fra landjorden af." sagde hun og smilte til hende.

Xenix 27.04.2009 13:07
Xenix så nu på kvinden som var hun komplet idiot "og så har du ben? Du siger at du ikke er fra landjorden, men du har hverken fjer eller skæl!" siger hun overbevisende, som om det rablede for hende, hun ystede kort på hovedet af kvinden, med en opgivende mine
Fnuggie 27.04.2009 13:11
Devyn kiggede på kvinden og kløede sig lidt i nakken. "Altså, jeg er en havfrue men jeg har denne evne til at kunne gå på landjorden." sagde hun og kløede sig lidt i nakken igen. Et kort suk kom fra hende og hun kiggede ned i jorden. "Men altså hvorfor være så hidsig?" spurgte hun og smilte venligt.
Xenix 27.04.2009 16:40
Xenix krydser endnu engang armene og kigger indforstået på hende "Arh jaså, men hvis du kan leve på land, hvorfor kender du så ikke til engaffel?!" hunser stadig en smigle undrende ud "Desuden er det de færreste man kan stole på heroppe lille dame!"
Fnuggie 27.04.2009 16:46
Devyn kiggede på hende og smilte venligt igen. "Jamen jeg kender slet ikke denne verden. Jeg vil jo lære alt om dem. Det er jo ikke min skyld at jeg intet kender til landjorden. Vi har jo aldrig måtte nærme os landjorden." sagde hun og sukkede kort."Jamen er der da nogen som jager sådan nogen som mig eller hvad?" spurgte hun og sukkede kort.

Xenix 27.04.2009 17:30
Xenix sukkede opgivende sære væsner, tænkte hun kort "Men hvis du kan blive til menneske, hvorfor har du så ikke studeret landjorden for længst, hvor gammel er du? 20? 21?" hun kigger rundt og ser så alvorligt på hende "Mjae, her er livet ikke lutter lagkage lille ven!" siger hun med et alvorligt blik
Fnuggie 27.04.2009 17:35
Devyn kiggede på hende og kløede sig i nakken. "Det har jeg ikek gjort fordi jeg ikke måtte for mine forældre. Men nu er jeg flygtet fra dem. Men skal jo bo i byen til man er gift. Men jeg er faktisk 23 at du ved det." sagde hun og virkede ret stolt af sin alder. Hun tog gaflen i lommen og kløede sig lidt i sit våde hår.Da hun hørte et nyt ord kiggede hun på denne kvinde. "Hvad betyder Lutter lag... lagkage?" spurgte hun og løftede det ene øjenbryn.
//Frys.... Jeg skal hjem men svare i morgen ^_^

Xenix 27.04.2009 17:47
"og du gør altid som dine forælde siger, eller hvad? 23 år og ikke en eneste modsigelse?" Xenix kunne næsten ikke tro sine egne ører, nok var hun vokset op i en god familie, men hun havde haft sine små oprør.Hun griner ved tanken om at hun ikke kender begrebt, det var vel også kun de færrste nu hun tænkte sig om "Lutter lagkage, betyder det ikke altid er lige til!" griner hun "hvir du overhovedet ved hvad en lagkage er!"
// Frys

Fnuggie 28.04.2009 15:04
Devyn kiggede på kvinden og kløede sig lidt i håret. Stille kørte hun hånden igennem håret og tog det op på skuldren. Uden rigtig at tænke over det tog hun gaflen i lommen, og kørte den igennem håret. "Æhm altså.. Det har været svært at sige sin mening. Men vores familie er heller ikke som alle andres." sagde hun og kiggede lidt rundt."Hvor smart. Det må jeg da huske. Øhm. Nej hvad er det?" sagde hun og kiggede flovt ned i jorden.

Xenix 28.04.2009 15:21
Xenix kiggede opgivende på kvinden idet hun begyndte at rede hårret med gaflen, det mindede hende om en bog hun engang hvade læst. "Du spiser med den der!" rømmer hun sig og ser ned i jorden, kvinden var da noget af det mest blanke hun nogensinde havde mødt, og det sagde ikke så lidt."Lagkage, du ved, en kage, der er lagt i lag!" hun sukker og ser op på kvinden "Nej, bare glem det!" siger hun med et smil på læben, og pågiver at forklare hvordan sådan en hænger sammen!

Fnuggie 28.04.2009 15:57
Devyn tog gaflen ud af håret, og kiggede dumt på den. "Nå jamen så øhh." sagde hun og lagde gaflen i lommen igen. Hun begyndte at køren hånden igennem hendes lyse hår. Hun satte sig ned på jorden og kiggede op på kvinden. "Hvad er en kage? Kan det spises eller hvad?" spurgte hun og kiggede blot på hende. Hun virkede som en eller anden dum blondine. "Hvorfor ikke fortælle mig det?" spurgte hun og tog en dybindåndnig af luften.
Xenix 28.04.2009 16:03
Xenix tog sig opgivende til hovedet og kneb øjnene sammen, at lære hende om landjorden ville være sværere end at tæmme en flok løsslupne tigere, hun blev stående og kiggede ned på det forvirrede menneske "Ja, en kage kan spises ligesom brød, bare med rørsukker!" siger hun bestmt, kendte hun ikke en der havde tålmodighed til sådan en?, hun havde i hvert fald selv hverken pædagogik eller tålmodighed til det
Fnuggie 28.04.2009 16:07
Devyn kløede sig i håret igen. Hun kiggede rigtig blondine dumt på kvinden. Lidt lige som når man ville spørge, hvordan man staver til IQ. "Øhh. Brød og rørsukker?" spurgte hun og kiggede flovt ned i jorden. Det eneste hun kendte til at spise var alger og brød som lå på overfladen. Men hvordan skulle hun vide, hvordan et brød ser ud?

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet