Skoven, i udkanten af hestedalen

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 20.06.2009 22:57
Caine sukkede tungt. Det var et underligt selskab han pludselig var havnet i.
”Man kan da sagtens drikke for meget! Hvis man drikker for meget alkohol, så bliver man fuld,” sagde han, både ment til Jinx og også lidt til Samson, der sagde, at man aldrig kunne få for meget sprut.
Han pegede på Samson med en bleg pegefinger, og vendte blikket imod Jinx, eftersom det næste nu kun var ment til hende. ”Og det er den herre dér et godt eksempel på.”

Da Jinx sagde, at hun engang havde mødt en mand der lignede en dame så meget, at fyren åbenbart selv havde troet at han var en kvinde, kiggede han spørgende på hende med begge sine røde øjenbryn hævet.
”Hvordan kan man selv tro, at man er en dame, når man udmærket godt er klar over, at man er en mand?” spurgte han Jinx. Han rystede opgivende på hovedet. ”Det er altså nogle underlige venner du har. Hvordan bærer du dig ad med at finde dem? De tror de er kvinder, selvom de er mænd, og så spiser de dig.”

Han skævede lidt imod Samson, da han tilbød ham sin sprut og rakte begge flasker frem imod ham. Afvisende rystede han på hovedet, så voldsomt at hans hår kom helt i uorden.
"Ellers tak."
Jinx Brager

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 23:07
Voo gled af da Samson puffede hende ned. Hun lå lidt i græsset før hendes øjne fangede hans hat. Hun kravlede over til den og samlede den op. Hun vendte og drejede den i hænderne, før hun placerede den på sit hoved med et smil.
"Altså, jeg tror Samsån har drukket for meget så, nåh." konstaterede hun og nikkede, så hatten vippede op og ned. Hun rettede lidt på den, tog den af og på, og legede lidt med dens snor og perler. Derefter vendte hun opmærksomheden imod Caine.

"Altså ham dame-manden, var ikke min ven. Han var bare en mand jeg så engang. Måske troede han ikke at han var en dame... Jeg... Digtede måske lidt." indrømmede hun mut og pillede lidt i græsset. Hun rejste sig op og gik hen til de to mænd. "Hvad er det han har drukket? Må jeg sma'e?" Hun rakte hænderne op imod flasken, ganske nysgerrig og uvidenden om hvilken effekt det ville have på hende, hvis hun indtog blot en dråbe af det stads.
Hun smilte og måtte læne nakken helt bagover, for at kunne se helt op på de to voksne mænd. Hatten gled bagover og hang til sidst på hendes ryg.
Det er ikke for at være nice, men...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 23:16
Samson rynkede lidt på næsen ved Caine's svar. Hvis han havde været ædru og for en gangs skyld havde tilbudt noget af sit sprut var han blevet vanvittig. Det var sket en gang før, og han var på kanten til at blive ufattelig voldlig. Han så lidt frem og tilbage mellem Caine og Voo, men blikket faldt dog alligevel fast på Voo, da hun spurgte om hun måtte smage.

"Sæ'føøøø'lliii'! Det sma'er ogs' gåååådt!" Han rakte hende begge flasker, så kunne hun om ikke andet selv vælge.

"Så blir' du liii' så dygti' te' at syyyng' som miig!" sagde Samson og så lidt op på himlen for at tænke sig lidt om.

"Hvor kom jeg nu da også fra?" mumlede han brummende og lavede en lille grimasse, men fik et stort smil frem på læberne, da han besluttede sig for, at han sagtens kunne huske det, selvom han sådan set bare fandt på noget selv som fortsættelse.

"Åååuuhååååh! FORSYN miiig med al' hva' jeg beehøøøøveeer åååh, slaaavøøøh! Kom te' miiig! Cashi!!! Kooom til miiig! Og vi skal elskeee i naat! Ååååh Brutuuuus, Ingen må fååå diiig, du er MIIIN!!" fortsatte han i sin egen lille melodi som var ufattelig svær at blive klog på, for den havde da ingen sammenhæng i melodien!
Hatten som pigen havde taget, tænkte han ikke over. Han havde faktisk slet ikke set det.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 20.06.2009 23:24
"Man må altså ikke lyve," sagde han til Jinx og rakte barnlig tunge af hende. Det var han vist den sidste der skulle komme og sige.

Han kiggede skeptisk på Samson da han overrakte Jinx sine to flasker. Det kunne jo selvfølgelig være hylende morsomt at se, hvad der ville ske med hende hvis hun fik lidt at drikke... men nej.
Han gik han til Samson og rev begge flasker ud af hænderne på ham (håber det er okay XD) før Jinx nåede at tage imod dem. Han skulle lige til at smide dem væk i græsset, men ombestemte sig hurtigt og tog dem i stedet op i favnen, som om det var et dyr eller et lille barn han holdt. Medmindre de splintredes i tusind små glasskår, kunne Jinx jo bare samle dem op igen.

"Er du komplet dum? Sådan noget giver man da ikke til børn," sagde han til Samson. "Vil du måske gerne have, et hun skal ende ligesom dig når hun bliver ældre - ligge midt ude i ingenting og synge sange, som ikke giver nogen som helst mening?"
Han lænede sin vægt over på det ene ben, og begyndte at trampe lidt i jorden med det andet. Dump, dump.
Jinx Brager

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 23:32
"Jåw man må så godt!" svarede hun tilbage og rakte tunge af Caine.
Voo rakte ud imod flaskerne med stor interesse. En interesse kun børn havde... og så ... Svup! Så tog Caine dem! "Caa-aine! Gi' mig! Jeg vil bare lige smage! Det ligner saft! Juice! Kom nuuh!" klynkede hun, imens hun hoppede rundt om Caine, i et forsøg på at nå flaskerne; men forgæves.

"Iih! Dumme." brummede hun og kopirede hans fod-stampning. "Dummedummedummedumme!" brummede hun og vendte derefter opmærksomheden imod Samson. "Samsåååhn? Hvad synger du om?" Voo opfangede ordet 'elske'. Dog forstod hun det ikke i den sammenhæng som Samson havde sagt det. Hun lo henrykt. "Caine! Jeg tror hr. Samsån-konge er forelsket i ... En der hedder... Brutus." Hendes stemme blev lavere og lavere for hvert ord hun sagde, før hun til sidst konkluderede at: "Brutus er da et underligt navn til en pige."

Hun holdt en tænke pause, hvor hun bed sig i tommeltotten og satte hatten op på hovedet igen. Så pegede hun imod himlen, som Samson havde gjort det, da han så 'stor og stærk' ud. "Ha-har! Jeg vidste det! Samsån tror han er en KVINDE! Og han er forelsket i en mand der hedder Brutus. Tror du ikke, hum? Caaaine?" lo hun og nikkede, så hatten vippede livligt op og ned.

( Samson spiser is o.o Så hun er lidt langsom XD )
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 23:46
Samson opfattede først nogen sekunder efter, at Caine havde fjernet flaskerne ud af hænderne på ham. Han vendte sig om, lettere ustabil mens han pegede på ham og havde et alvorligt ansigtsudtryk - og dog alligevel ikke.

"Du er vel nook glad for sådan et pige barn, hvis du syynes at du skal bestemme over hend'! Ku' du ikke vær' liigøhglad?" Han snurrede lidt med sin finger, mens han stod og pegede på ham.

"Du ved vidst ikke HVEM jeg er! Hvis hun blir' ligesom mig når hun bliver ældre, så får hun sku' masser af magt!" Han brød ud i latter, men den var ret harmløs et eller andet sted. Han skævede til Voo, som åbenbart troede at Brutus var en kvinde.

"Narj fine piii'! Brutus er min tyr!" Brummede Samson og lænte sig en smule indover hende mens han stod der. Han stak to fingre i munden og piftede højt. Faktisk var dette slet ikke spor nødvendig, for den kom bare lige så snart Samson ønskede det, ved hjælp af tyrens magiske tegn, som Samson havde brændt ind i dens hud.
Kort tid efter kom der buldrende lyde mod jorden og en tyr kom farende mod dem. Den var stor, og brutalt bygget. Ikke sært at dens navn kom til at være Brutus.
//Nova \\

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 20.06.2009 23:50
”Det er sgu da ikke saft!” sagde han og så roligt til, mens Jinx hoppede op og ned i mislykkedes forsøg på at få fat i de to flasker. ”Er du da dum!”
Han lagde armene over kors, hvilket ikke var nogen let sag når man stod med to flasker i favnen. Den ene flaske smuttede for ham, men han nåede heldigvis at gribe den før den faldt ned på hans fod. Dét havde ellers gjort ondt, hvis ikke han havde været hurtig til at få fat i den igen. Han opgav at ligge sine arme over kors, og placerede i stedet sin ene hånd i siden mens den anden stadig holdt flaskerne fastklemt mellem hans krop og hans arm.
”Hvis du drikker det, så dør du,” sagde han kort og bestemt til Jinx. Han nikkede bekræftende, og fortsatte: ”Eller også bliver du syg ligesom Samsååån.”
Ved det sidste ord vrængede han sig stemme i et forsøg på at efterligne Jinx’ måde at udtale Samsons navn på. Så kiggede han over på Samson.
”Du ligner nu ikke en med særlig meget magt. Hvor er alle dine undersåtter måske? Har de bare efterladt dig her?” spurgte han.

Da Jinx sagde, at Samson sikkert troede at han var en kvinde og derfor var forelsket i en mand, kunne han ikke lade være med at smile lidt.
”Bøsse!” grinede han, men hans grin forsvandt hurtigt igen, da Samson sagde, at Brutus var hans tyr. Han skulle lige til at komme med endnu en dum kommentar til det, mens så hørte han den buldrende lyd. Ligesom lyden af klove eller hestehove, der slår imod lyden. Det gav et lille umærkeligt sæt i ham, da han fik øje på tyren. Den var jo kæmpestor!
Jinx Brager

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 23:58
"Jeg er ikke dum," surmulede hun og lagde armene over kors, som Caine selv havde forsøgt på. "Og jeg dør ikke af det, for Samsån er ikke død og han er konge!" hun vendte sig imod Samson og pegede på ham, med et triumferende smil. "Jeg er sikker på at Samsån har et kææmpe slot og en masse tjenere! Og en kok der serverer frøer og en stuepige der gør hele slottet rent! Og en bogholder der kan aaaaalle verdens bøger udenad! Og så har han sikkert også en stor flot hvid hest og en guldrustning, til når han skal slåsse imod drager! Og så har han sikkert også en smuk dronning med en flot guld krone og smykker og store kjoler og høje sko og og og...!" Hun drømmede sig nærmest væk i denne fantastiske verden af rigdom og velstand.
"Har du måske en kok der kan lave frøer eller en stuepige, hva' Caine? Har du det? Det tror jeg ikk' du har! Du har kun -øhm-..." hun holdt en pause og forsøgte at finde på noget smart at sige. "Du har kun 2 flasker, ja du har så! Ikk' Samsån?"

Hun vendte sig imod den fordrukne mand, der for tredje eller fjerde gang havde kaldt hende en "fiin pii". Da han fortalte, at det var en tyr, der hed Brutus og ikke en kvinde, blev Voos øjne smalle. "Du er... Forelsket i en tyr?"
Da det store dyr snart kom tordnende imod dem, hylede Voo af skræk og søgte febrilsk dækning bag Caines ben. Det var vist ved at blive en vane.
"DEN ER KÆMPE-ENORM!" vrælede hun og knugede sig fat til Caine. "Den... Den spiser ikke børn, vel?" spurgte hun forsigtigt. Man kunne jo aldrig vide!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.06.2009 00:07
Samson vendte sig mod Caine. Hans øjne blev en kort stund smallere. Han bevarede ikke alkohollen, så det var begyndt at tage lidt af nu, men han var stadig beruset.

"Sig mig lliii' en gang!! Du kender mig åbenbart ikke?" Han rynkede lidt på sin næse, men lagde så sine arme over kors, som Caine åbenbart selv forsøgte på, men bare uden held. Samson stod stadig let svejende, men ikke så meget som før.

"Syn kan bedrage...," Samson drejede en hel omgang rundt så kappen flagrede let i vinden med det store symbol på, som symboliserede banden. Hans bande... Han stoppede atter, men skulle lige til at vælte til den ene side, hvis det ikke var fordi han blev nødt til at tage sine arme ud i den korslagte possition for at holde ligevægt.

"Undersåtter? Mener du her.. slaver? Eller medlemmer? Eller måske de ansatte pååå borgen?" Han hævede let det ene øjenbryn, men fik alligevel et beruset smil på læberne. Han nikkede med hovedet mod den borgen i den retning hvor han selv var kommet fra, og ligeledes som Caine var kommet fra.
Ved ordet 'bøsse' kom han til at tænke på Tom som faktisk befandt sig oppe på borgen lige nu. Han kunne egentlig godt finde på at besøge ham lige efter dette.
Han vendte sig mod Voo.

"Dronning? Nej.. jeg deler ikke mit rige på den måde! Men ellers.. passer det.. har tjenere, kokke og stuepige for den sags skyyld! Kokken tilbereder hvad jeg ønsker, så faktisk.. så kunne han sagtens tilberede det.." Samson lukkede sine øjne lidt, men åbnede dem dog hurtigt igen.

Brutus satte farten ned. Samson gik med hastige, små snublende skridt ham i møde. Den store tyr stoppede og så skiftevis fra Caine til Voo, mens den fnøs hårdt. Samson klappede ham lidt på siden.

"Du er sååå dygtig gamle jas!" brummede Samson mens han stod der og klappede det store, og faktisk ret flotte dyr på siden.
//Nova \\

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 21.06.2009 00:12
Caine kiggede i den retning, som Samson nikkede imod. Der var borgen. Var det virkelig hans? Han vidste ikke helt, om han skulle tro på Samson. Det kunne jo være, at han bare løj. Men på den anden side, så så han ikke længere helt så beruset ud længere. I hvert fald ikke hans øjne, der blev helt smalle. Caine sendte ham et skeptisk blik.
”Er det din borg? Så du har altså både slaver og ansatte og... medlemmer. Medlemmer af hvad?" spurgte han. For man kunne jo ikke bare være medlem af en borg, der måtte jo være et eller andet inde bag borgens mure.
Han fik øje på symbolet på Samson kappe, og undrede sig lidt over hvad det mon symboliserede. Var det hans borgs symbol?

Da Jinx spurgte, om Samsons tyr spiste børn, sukkede han opgivende og sank lidt sammen i skuldrene, som om han pludselig var blevet overmanet af træthed. Godt nok var tyren stor, den kunne jo næsten være en hel lille drage hvis den bare havde haft en lang, takket hale og skæl over hele kroppen, men den spiste da selvfølgelig ikke mennesker… vel? Den var jo en tyr. En ko, bare af hankøn. De åd græs, græs og atter græs og intet andet end det. De kunne da aldrig nogensinde finde på at spise kød. Måske lige på nær de biller der sad i det græs, de åd. Caine fik kuldegysninger bare ved tanken. Tænk at spise biller! Adr.
Han rystede på hovedet for at hive sig selv ud af strømmen af tanker i sit hoved.
”Det er en tyr, Jinx. Sådan nogle spiser ikke kød,” sagde han.
Jinx Brager

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 21.06.2009 00:20
Voo så op på Caine og nikkede da han påpegede at de ikke spiste kød, sådan nogle. "N-Nej det vidste jeg da godt." brummede hun og så imod Samson. Han holdt vidst meget af det store rødlige dyr. Hun tænkte lidt over det Samson havde sagt og tog et skridt frem imod ham og tyren. "Så du har slet ikke noget slot. Du har bar' en borg."

Hun sukkede og rystede på hovedet. "Så' du da ingen rigtig konge. Og konger rider på hvide heste, ikke røde køer." forsatte hun og nikkede bekræftende for sig selv, somom et nik fra hendes side, betød at det var ganske vidst.

"Og konger har også dronninger! Ellers er de ikke konger. Så Samsån, du er altså ikke nogen ordentlig konge, nej nej nej." Hun viftede en pegefinger for næsen af sig selv, for at illustrere at han tog fejl. Derefter bakkede hun tilbage til Caines ben, for at søge sikkerhed fra det store dyr. Nok spiste det ikke mennesker, men den var stor, og hvis den trådte på hende, så ville det ikke kun gøre ondt, man måske endda brække en knogle eller to, og det var hun bestemt ikke interesseret i. Sådan et stort flæskebjerg!

Hun holdt fast i Caines bukseben og skubbede hatten op på plads, da den var gledet ned over øjnene. Hun var egentlig lidt træt, men hun var kommet her på grund af de gratis æbler, så hun skulle egentlig også finde et sted at slå lejr for natten. Hun sukkede for sig selv. Hvor besværligt !

( Logger nok snart D:: Forældrene vil myrde mig XD )
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.06.2009 00:29
"Medlemmer af Rutilus Taurus.." Brummede Samson og stirrede nu på flaskerne i Caines hænder. Blikket var en smule sløret endnu, men han kunne godt lige bedømme nok til, at kunne rive dem ud af hænderne på ham med sin magnetisme evne. Han greb dem, og havde dem atter en i hver hånd. Han så på skift fra den ene til den anden, som om at han havde savnet dem gevaldigt. Dog drak han ikke mere lige nu, da han godt kunne mærke at det måske ville være et dårligt tidspunkt, hvis han altså skulle fortælle ordentligt hvem han var, og hvorfor de skulle være 'bange' for ham, selvom han havde ligget nede på jorden for ikke så lang tid, godt fordrukken.

Samson kunne ikke lade være med at grine, da Caine sagde, at tyre ikke åd kød.

"Åååh min gode mand.. her tager du gruligt fejl!" Samson så lidt på Brutus, og gik op til hans ende hvor hovedet sad, og aede den lidt på mulen. Man kunne godt høre på Samsons sprogbrug, at han endnu var beruset.

"Brutus her.. æder kød når han får lov til det.." Brutus øjne stirrede på Samson og den prustede lidt. Var det en anerkendelse af hvad Samson stod og fortalte lige nu? Det kunne det godt tyde på at være. Endnu engang så Samons over på Voo.

"Konger behøves ikke dronninger, eller hvide heste.. Alt dette, er skrøner!!" Han nikkede anerkendende og smilte stort.

"Men det forstår du nok ikke, vel lille fine pii'?" Han smilte smørret og klappede atter på Brutus' side.
//Nova \\

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 21.06.2009 00:35
”Hvis du vidste det i forvejen, hvorfor spurgte du?” mumlede han ned til Jinx.
Han viftede lidt med sit ben for at få hende til at give slip på hans bukseben. Det var dog en irriterende vane hun havde fået med hele tiden at gemme sig bag hans ben, hver evig eneste gang noget ”farligt” dukkede op.
”Vil du godt give slip nu? Den gør dig jo ikke noget, det er bare et dyr,” sagde han til hende.

Han kiggede ned på sine tomme hænder, da flaskerne pludselig forsvandt ud af favnen på ham. Derefter rettede han langsomt blikket opad igen, og så på Samson med et par sammenknebne øjne. Når hans øjne blev så smalle, så de næsten helt sorte ud fordi man ikke så godt kunne se hans blå iris.
"Tyrer spiser da ikke kød," sagde han. "Hvordan skulle den også kunne det? Den er ikke et rovdyr så den har vel ikke spidser tænder, som den kan bruge til at tykke på kød med."

Han kiggede på Samsons rødlige tyr. Godt nok så den noget barskt ud, så stor og solidt bygget som den var, men den kunne da umuligt spise kød! Hvordan skulle den også fange sit bytte? Den havde jo ingen kløer.
Jinx Brager

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 21.06.2009 00:46
Voo nægtede at slippe Caines ben. Nu havde hun jo ligefrem fået bekræftet at det her dyr ikke var fredeligt. Hun knugede sig ind til Caine. "Nejnejnejnej! Den er farlig!" peb hun men kunne til sidst ikke holde fast mere, så hun fløj af hans ben og landede på baen', som altid. Hun kravlede hurtigt hen imod træerne og satte sig imellem dem for at betragte det hele derfra. En farlig tyr, en 'fuld' konge og en sur voksen-Caine. Det kunne vidst ikke blive meget værre!
Hun sank en klump og rejste sig op. Måske skulle hun bare forsvinde derfra. Smutte. Gå, mens hun stadig kunne. Hun havde hatten på hovedet, men det tænkte hun ikke så meget på. Lige nu ville hun bare væk fra det store dyr. Hun stirrede på Caine. Hvordan skulle hun passe på ham, når hun selv flygtede? Pokkers, pokkers!
Hun knugede øjnene sammen og vendte ansigtet imod skoven. Så løb hun med sammenbidte tænder. Hun var nød til at stole på at Caine kunne klare sig selv. Hvis han ikke kunne så ville hun ikke kunne tilgive sig selv. Han var trods alt hendes første ven...

Over and out
(godnat... *falder om* Sowwy peeps XD)
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.06.2009 00:52
Samson slikkede sig lidt om munden.

"Ønsker du virkelig, at vi skal tage en lille demonstration?" Samsons berusede side var ved at forsvinde. Han var ude i den friske luft, og det hjalp lidt på al den alkohols påvirkning. Det gjorde det altid.

"Nu er han heller ikke hel almindelig.. Tyre lever heller ikke så længe, og ham her har for længst overskredet den gennemsnitlige alder!" Han smilte et større smil, mens han kort så på Brutus.
Samson så kort efter Voo, men han var endnu lettere beruset, og han tænkte ikke over at hun rent faktisk havde hans hat.
Samson så atter på Caine med et lille selvtilfredst og sikkert smil.
Brutus stangede let ud i luften. Nu var pigen der ikke mere, kun Caine, og det lignede ærlig talt at den havde lyst til at stange Caine, så han ville ryge ad helvedes til, hvis den fik muligheden.
//Nova \\

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 21.06.2009 00:57
Caine kiggede efter Jinx, da hun pludselig fik fart på og løb ind imellem træerne, hvor hun satte sig. Han lod blikket hvile på hende lige indtil hun løb sin vej, og han ikke længere kunne se hende.
Da Samson sagde noget, vendte han igen sin opmærksomhed imod Samson, sløvt og langsomt for han var ved at blive træt. Men han glemte hurtigt alt om, at han var blevet søvning, da han fik øje på tyren, der stangede imod ham. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, for han kunne jo ikke rigtig gøre noget for at stoppe den.
Det var lige før, at den havde ramt ham fordi han var så langsom, men han nåede lige at få kastet sig til siden, så klodset og uforsigtigt at han trillede rundt på græsset et par gange, før han fik sat sig op igen.

"Hvad skulle det til for?" hvæsede han af Samson mens han ømmede sin ryg, men kom så i tanke om, at dyret jo havde handlet af egen fri vilje, og vendte i stedet blikket imod den, tvært og rasende på én gang. "Dumme ko!"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.06.2009 01:04
((egentlig, stod den den stille Oo Men det er også fint nok, vi fortsætter bare sådan her xD))

Samson betragtede Brutus og Caine. Det var tydeligt at se, at Caine var træt, det kunne jo ses på afstand. Samson lagde sine arme over kors, og havde hver flaske dinglende under hver arm, lige der hvor hænderne var i den korslagte possition.

"Måske burde du sige nogen lidt pænere ting til ham, for du gør ham ikke just gladere ved sådanne ord!" Samson smilte skævt, lettere beklagende - som hans berusede tilstand fik ham til. Brutus øjne lyste tydeligt rødt - bogstavelig talt. Hans øjne var røde og også lidt blodsprængte, hvilket fik den til at se yderligere arrig ud, og ikke en som man lige skulle komme for tæt på, hvis man virkelig kunne undgå det - ihvertfald for sit eget bedste. Brutus prustede tungt og hårdt og skrabede i jorden et par gange, inden den satte af og løb mod Caine, med hornene først selvfølgelig. Hvis Caine undveg, ville tyren blot fortsætte sin kurs, for herefter at løbe hen og fange en hare som hoppede længere fremme, for her at ruske det i sin mund, til døde.
//Nova \\

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 21.06.2009 01:10
(Argh, det er fordi jeg er træt, så ligger jeg ikke mærke til sådan noget xD)

Caine drejede let og elegant rundt på hælen, da tyren endnu engang satte i løb imod ham, og undveg den uden nogen som helst besvær. Denne gang var han forberedt, så det var en let sag for ham at undvige dens spidse horn.
Han kiggede efter tyren, da den fortsatte fremad. Først troede han bare, at den havde for meget fart på til at stoppe. Men så fik han øje på den lille hare, som hoppede rundt lidt længere fremme - men ikke meget længere, for straks fangede tyren den og begyndte at ruske den til døde.

Han kiggede tilbage på Samson, det bare stod dér og smilede skævt.
"Den er jo kun et dyr, så den forstår ikke, hvad jeg siger til den," sagde han. "Den tænker kun på at æde og sove."
Det kunne godt være, at den havde lært at komme når Samson piftede af den, men den kunne da ikke forstå hvert et ord, han sagde. Så skulle den i hvert fald være meget intelligent.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.06.2009 01:19
Brutus gik roligt tilbage, da haren lå livløst i munden på ham. Han stoppede op, lidt fra Samson og Caine og slap haren og lagde den her ned på jorden. Først så den over på Caine i ganske kort tid, inden den gav sig til at flå kødet af den stakkels hare som lå død på jorden. Den begyndte at tage sig godt for sig af kødet...

Samson stod blot fortsat og smilte. Godt nok var hans syn ikke optimalt endnu, men det var da blevet væsentlig bedre, end hvad det havde været for noget tid siden nu. Han kunne ikke lade være med at more sig lidt over Caine. Dumme knægt. Han tænkte al for logisk hvad det angik.

"Du er meget glad for det logiske, huh?" Samson tog nogen skridt nærmere Caine og stoppede så op nogen få meter væk fra ham. Han lagde sit hovedet let på skrå, mens han næsten lysende blå øjne, i dette mørke, så på ham med et næsten spidende blik.

"Når jeg fortstår hvad du siger, gør han også.. " Han viftede let med hånden mod tyren.

"Eller nej.. det er ikke helt rigtig.. han modtager simpelthen signaler gennem mit humør, og heraf de virkninger det giver på mig, af hvad du siger og gør.., Smart, ikke sandt?" Hans smil blev blot endnu større.
//Nova \\

Caine Mondragon

Caine Mondragon

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 21.06.2009 01:25
Caine kiggede på Brutus og den døde hare, den havde lagt foran sig. Da den begyndte at flå kødet af det stakkels lille dyr, kiggede han tilbage på Samson med væmmelse i blikket.
”Jo, det er vældig smart,” sukkede Caine. ”Men jeg forstår stadig ikke, hvorfor i alverden skulle du blive sur over, at jeg kalder din tyr for en ko? Det kan du det være ligeglad med, så længe det ikke er dig, der bliver kaldt en ko.”

Han et bredt smil brededte sig over hans ansigt, så man kunne se hans hvide tænder. Et øjeblik overvejde han, om han mon skulle fornærme Samson på en eller andne måde for at se, om tyren også ville blive sur over det, men han lod være. Han gad ikke endnu engang at skulle springe væk, fordi den ville stange ham.

Han rullede lidt med skuldrene og kunne godt mærke, at han blev trættere og trættere. Han havde endnu ikke fundet sig et sted at sove i nat, så måske det var på tide at han fandt et inden det blev helt mørkt. Mon han havde penge nok til at betale for et værelse på kroen? Han rodede lidt i sin lomme og kunne mærke de kolde mønter imod sine fingerspidser. Der var ikke så mange, men det gik nok.
Han vendte sig rundt og gik tilbage ad den vej, han var kommet fra – altså hen imod Samsons borg, selvom han helst ville holde sig langt væk fra dét sted.

//Out
(Hvis ikke jeg logger af nu, falder jeg snart i søvn hen over tastaturet XD)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12