Rex' spørgehjørne

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 16:37
>:B *at give flere spørgsmål*

1. hvis han skulle vælge imellem at bygge et hus, eller en bro, hvad ville han så vælge? (han skulle ikke gøre det SELV, det ville nogen andre gøre for ham hvis det var <<)

2. ... har han prøvet at have haft rottehaler i håret?

3. Dag eller nat?

4. blyant eller maling? Ö

5. vand eller mælk?

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 16:38
>:B *at give flere spørgsmål* :DDD

1. hvis han skulle vælge imellem at bygge et hus, eller en bro, hvad ville han så vælge? (han skulle ikke gøre det SELV, det ville nogen andre gøre for ham hvis det var <<) - Hus XD Som han kunne bo i.

2. ... har han prøvet at have haft rottehaler i håret? - Nej o.o

3. Dag eller nat? - Nat

4. blyant eller maling? Ö - Umm... Blyant ? XD

5. vand eller mælk? - Vand :3

Jeg burde også stille dig nogle o.o
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 16:44
Jeg burde også stille dig nogle o.o det burde du da helt klart 8D

1. Hvordan ville hans reaktion være på at se et spøgelse?

2. Hvis han fandt en skjult skat (tjotjalt sørøver x3) hvad ville hann så stille op med pengene?

3. hvad er det underligste han nogensinde har spist?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 16:46
Jeg burde også stille dig nogle o.o det burde du da helt klart 8D - Det har jeg så også gjort !

1. Hvordan ville hans reaktion være på at se et spøgelse? - Dyb interesse

2. Hvis han fandt en skjult skat (tjotjalt sørøver x3) hvad ville hann så stille op med pengene? - Hmm.. Han ville give dem til de folk som han mødte, der altså havde brug for det.

3. hvad er det underligste han nogensinde har spist?
- Blæksprutte d: Det så underligt ud men smagte OM NOM NOM !!
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 16:54
1. Kan du godt lide at benytte udtrykket 'OM NOM NOM'? x3

2. Hvad er det mest forfærdelige der kunne ske lige på nuværende tidspunkt?

3. Hvordan ville du beskrive Ray med et ord?

4. Hvordan ville du beskrive Lee med et ord? 8D

*at stjæle alle dine spørgsmål*

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 16:59
1. Kan du godt lide at benytte udtrykket 'OM NOM NOM'? x3 - Nøøh... XD

2. Hvad er det mest forfærdelige der kunne ske lige på nuværende tidspunkt?
- Hmm... Hvis ravnen døde pga. ham.

3. Hvordan ville du beskrive Ray med et ord?
- Sindssyg.

4. Hvordan ville du beskrive Lee med et ord? 8D - Interessant eller... Hmm... Original. Speciel.

*at stjæle alle dine spørgsmål*
- EVIL !!
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 17:37
1. Hvad er det ondeste han nogensinde har gjort, ifølge ham selv?

2. Hvilket emne inden for bøgernes verden interessere han sig mest for?

3. Hvad er det bedste der kunne ske for ham lige nu?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 17:46
1. Hvad er det ondeste han nogensinde har gjort, ifølge ham selv? - Altså det er svært at sige, for han synes jo sjældent at det er ondt det han gør. Men måske da han tappede Taylor for blod eller da han lod sin vrede på Samson gå ud over Brutus. Eller da han brækkede sin ravns arm o.o

2. Hvilket emne inden for bøgernes verden interessere han sig mest for? - Gode bøger, fakta. Lære bøger.

3. Hvad er det bedste der kunne ske for ham lige nu? - Hmm.... o.o Altså LIGE nu, at han ikke skulle være på frys mere... XD Men ellers... Det ved jeg ikke... At møde en person der ikke vil håne ham, hade ham eller lign..? ^^ Altså gå en tur med e ven eller sådan noget.. o.o Bare... være sammen med en flink person som kender ham lidt... @__@
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 18:11
1. Hvis han fik tilbudt at få skiftet sine evner ud, ville han så gøre det? Hvis ja, til hvad?

2. Kan han lide sine øjne? Hvorfor, hvorfor ikke?

3. I Profilen er der to beskrivelser af personligheder... er Ray Skitzofren? OO

4. Hvis han en dag måtte skjule sig eller gemme sig for nogen der forfulgte ham (bare lige ofr at have en grund) hvor ville han så søge hen?

5. fortsættelse af ovenstående spørgsmål, nummer 4: hvis han ikke kunne gemme sig, men måtte ændre sit udseende, hvad ville han ændre, og til hvad?

6. Lim eller tape?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 18:16
1. Hvis han fik tilbudt at få skiftet sine evner ud, ville han så gøre det? Hvis ja, til hvad? - Nej. Trods han bliver udnyttet så er hans evner en del af ham og man skal være glad for det man har i stedet for at blive utilfreds med det man får.

2. Kan han lide sine øjne? Hvorfor, hvorfor ikke? - I hans øjne (lol!!) er de meget normale. Dér er det alle andre der er anderledes. Men ellers tænker han ikke så meget over det, det er jo ikke noget han selv ser på.

3. I Profilen er der to beskrivelser af personligheder... er Ray Skitzofren? OO - På en måde ^^'

4. Hvis han en dag måtte skjule sig eller gemme sig for nogen der forfulgte ham (bare lige ofr at have en grund) hvor ville han så søge hen? - Ud til Leara XD eller hjem.

5. fortsættelse af ovenstående spørgsmål, nummer 4: hvis han ikke kunne gemme sig, men måtte ændre sit udseende, hvad ville han ændre, og til hvad? - Han ville lade håret vokse langt og gøre det sort o.o .... men øjnene afslører så han ville vel "spille blind" ^^'

6. Lim eller tape? - Klipsemaskine !!
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 18:39
1. hvis han skulle vælge én person han skulle smide ud på en øde ø, hvem ville det så være?

2. Hvilket af sine brandmærker hadere han mest, hvis han overhovedet hader nogen af dem?

3. Er han fotogen? *at stjæle spørgsmål*

4. hvad er det største offer han nogensninde ville give for at få noget igen? *at stjæle spørgsmål for anden gang i træk*

5. LIM ELLER TAPE?! Du må ikke vælge noget andet, det' snyd x3

6. Hvis Lee en dag blev til en dreng, og kom og spurgte ham hvad 16-årige drenge så egentlig laver, hvad ville han så svare?

7. hvad ville han gøre, hvis han blev forvandlet til en pige?

8. hvad ville han gøre hvis han en dag vågnede op, og lige havde drømt og en sukkersød verden hvor alt var lyserødt, med ponyer og sommerfugle overalt og evigt-smilende mennesker?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 18:44
1. hvis han skulle vælge én person han skulle smide ud på en øde ø, hvem ville det så være? - Ingen, ^^

2. Hvilket af sine brandmærker hadere han mest, hvis han overhovedet hader nogen af dem? - Samsons. Fordi det bliver brugt mest.

3. Er han fotogen? *at stjæle spørgsmål* - TYV! ... nej XD

4. hvad er det største offer han nogensninde ville give for at få noget igen? *at stjæle spørgsmål for anden gang i træk* - At give sit eget liv for at redde en han holdt af.

5. LIM ELLER TAPE?! Du må ikke vælge noget andet, det' snyd x3 - Jamen ... Tape så...

6. Hvis Lee en dag blev til en dreng, og kom og spurgte ham hvad 16-årige drenge så egentlig laver, hvad ville han så svare? - Han ville dø af grin og blive forlegen over svaret XD XD XD og foreslå at hun måske skulle være en kvinde igen.

7. hvad ville han gøre, hvis han blev forvandlet til en pige? - Blive temmelig overrasket men forsøge at snyde Samson så han kunne få sin hævn... Og så ellers være ligeglad XD

8. hvad ville han gøre hvis han en dag vågnede op, og lige havde drømt og en sukkersød verden hvor alt var lyserødt, med ponyer og sommerfugle overalt og evigt-smilende mennesker? - Han ville sværge aldrig at falde i søven igen XD
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 18:59
et enkelt spørgsmål, fordi at man blev lidt nysgerrig (og så fordi man vil stjæle spørgsmål igen)

Er hann overtroisk? 8D

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 19:01

Er hann overtroisk? 8D
- Ja på et eller andet punkt. Han tror ikke på UFO'er eller at hvis man knuser et spejl er det 9 års ulykke. Men han tror vel et eller andet sted på sjæle og ånder (gør jeg så selv ikke, så det bliver nok svært at skrive XD), det er nok også derfor han vælger at klippe og sy i folk, måske for at finde sjælen? Who knows ? >D
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 19:04
1. hvad skal der til før han begynder at sy i folk? Oo

2. Er han god til at huske ting?

3. Har jeg ikke stilt dig RIGTIG mange spørgsmål lige her det sidste stykke tid?

4. Hvis Lee mødte Taylor, og hun sagde til Ray at 'han virkede flink'... hvad ville hans reaktion være? (nu ved jeg ikke hvordan Taylor er, men der skal meget til før Lee ligefrem hader folk xD)

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 19:08
1. hvad skal der til før han begynder at sy i folk? Oo - En idé om hvordan han kan irritere dem eller bare en idé om hvordan han kan forbedre dem.

2. Er han god til at huske ting? - Hmmm han er vel ok XD

3. Har jeg ikke stilt dig RIGTIG mange spørgsmål lige her det sidste stykke tid? - Næ....

4. Hvis Lee mødte Taylor, og hun sagde til Ray at 'han virkede flink'... hvad ville hans reaktion være? (nu ved jeg ikke hvordan Taylor er, men der skal meget til før Lee ligefrem hader folk xD)
- Han ville se på hende med et underligt blik og sige: 'you MUST be joking'. Ruske i hende og se om hun havde feber XD

Nu vil jeg gå ud og spise min mad O: Forventer en MASSE spørgsmål når jeg kommer tilbage XD
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 19:23
1. Hvis han havnede i nutiden, hvordan ville han så reagere?

2. Hvis han så begyndte at høre musik (stadig strandet her xD) hvad ville han så høre?

3. Tegne eller historiefortælling?

4. Hvad vil vil han gøre når hans ravneven bliver helt rask og klartil at flyve?

5. Har han navngivet den?

6. Hvad fik du at spise? Owo

7. Har han NOGEN mistanke om Lees misbrug?

8. Hvis hun så ham ryge, og spurgte om hun måtte få en, hvad ville han så gøre?

9. Hvis Lee faldt, slog hovedet, og blev som en 5-årig i en periode, og spurgte ham hvor børn kommer fra, hvordan ville han så reagere?

10. Hvad er det værste ha nogensinde har spist? xD

11. Ville han tage lee med ud og fiske hvis hun spurgte ham om han gad at lære hende det?

12. Ville han selv tage med til et af KåeLs bal?

13. Har han et yndlingsordsprog?

14. hvad provokere ham mest?

15. Hvad er den bedste gave han nogensinde har fået?

16. hvis han så havnede i nutidens verden, og blev sat ind i KåeL. ville det interessere ham? hvis ja, ville han oprette en karakter, og hvis ja til det, hvordan ville personen være i korte træk?

17. hvis han levede i vores verden, hvilket land ville han så gernen rejse til og opleve?

18. hvis han selv kunne bestemme, hvor ville han så bo henne?

19. ... ville han virkelig gerne have den skov med døde mennesker? Oo

20. Hvilken vuggevise er hans yndlings?

21. hårdkogt æg eller blødkogt?

22. flod eller sø?

23. Har han nogensinde skrevet dagbog?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 19:45
gå amok XDD

1. Hvis han havnede i nutiden, hvordan ville han så reagere? - Han ville blive bange... o.o MEGET bange...

2. Hvis han så begyndte at høre musik (stadig strandet her xD) hvad ville han så høre? - Jazz

3. Tegne eller historiefortælling? - Historie

4. Hvad vil vil han gøre når hans ravneven bliver helt rask og klartil at flyve? - Lade den gå ^^ Den har sit eget liv at leve

5. Har han navngivet den? - Næ..

6. Hvad fik du at spise? Owo - Korteletter o.o

7. Har han NOGEN mistanke om Lees misbrug? - Overhovedet ikke. Trods hendes rystelser som han grubler meget over...

8. Hvis hun så ham ryge, og spurgte om hun måtte få en, hvad ville han så gøre? - Han ville tænke meget over det. Om han skulle lade hende bestemme selv, eller passe på hende..hmmm.. Frihed eller sikkerhed ... humm humm

9. Hvis Lee faldt, slog hovedet, og blev som en 5-årig i en periode, og spurgte ham hvor børn kommer fra, hvordan ville han så reagere? - o.o Han ville fortælle hende at de kom fra himlen.

10. Hvad er det værste ha nogensinde har spist? xD - en eller anden plante fra bjergene.

11. Ville han tage lee med ud og fiske hvis hun spurgte ham om han gad at lære hende det? - Selvfølgelig

12. Ville han selv tage med til et af KåeLs bal? - Jada - GRATIS MAD! og vin ö

13. Har han et yndlingsordsprog? - Engelsk og italiensk.

14. hvad provokere ham mest? - Selvhøjtidelige r*vhuller

15. Hvad er den bedste gave han nogensinde har fået? - Livet XD

16. hvis han så havnede i nutidens verden, og blev sat ind i KåeL. ville det interessere ham? hvis ja, ville han oprette en karakter, og hvis ja til det, hvordan ville personen være i korte træk? - Ja, det ville han være meget interesseret i, men han ville nok ikke fatte det helt, og blot lave en karakter helt som sig selv XD

17. hvis han levede i vores verden, hvilket land ville han så gernen rejse til og opleve? - Grækenland, Italien, Egypten og Kina. Se bygningerne, lære om deres kulturer og deres mad. Deres kunst og bare rage viden til sig

18. hvis han selv kunne bestemme, hvor ville han så bo henne? - I bjergene XD

19. ... ville han virkelig gerne have den skov med døde mennesker? Oo - Hahaha XD Selvfølgelig - hvem vil ikke det ?

20. Hvilken vuggevise er hans yndlings? - "Den lille Ole" ?? XD

21. hårdkogt æg eller blødkogt? - Blødkogt X3

22. flod eller sø? - Flod.

23. Har han nogensinde skrevet dagbog? - Hmm... Nej.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 25.02.2009 20:07
1. hvad ville han gøre, hvis han fik et armbånd (jaja, om han går med det eller ej xD) og nogen så ødelage det?

2. Er han A eller B menneske?

3. kan han lide at rydde op og gøre rent og sådan?

4. Hvad vil hans første tanke være, næste gang han sere Lees hule og ser at sofaen er væltet og stolen kylet tværs igennem rummet?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.02.2009 20:19
1. hvad ville han gøre, hvis han fik et armbånd (jaja, om han går med det eller ej xD) og nogen så ødelage det? - Han ville da blive ked af det o.o Men prøve at reparere det. Han ville ikke blive sur på personen der ødelagde det - sådan går det jo.

2. Er han A eller B menneske? - Hmmm - A

3. kan han lide at rydde op og gøre rent og sådan? - Nej XD eller jo. Nogle gange giver det en afslappende og tilfredsstillende fornemmelse at få ryddet op.

4. Hvad vil hans første tanke være, næste gang han sere Lees hule og ser at sofaen er væltet og stolen kylet tværs igennem rummet? - Han ville vel spørge hende XD Og hvis hun ikke ville svare så ville han få hende til det >.>

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123, jack
Lige nu: 2 | I dag: 15