"Fint.. nu er hun fri.. og hendes liv vil fremover være i behold, hvis hun intet gør os.. vi lader hende være, også for tortur.. men selvforsvar er tilladt! Jeg holder mit ord..," Samson nikkede let til Taylor.
Brutus begyndte nu at røre på sig igen. Den var aldeles ikke glad efter sådan en stivning. Den havde sit blik rettet på Cennet, og skulle lige til at blande sig. Samson kunne stadig styre tyren, da brændemærket ikke gik indover hans magiske evner, så han nåede at 'bestemme' over tyren gennem det, og tvinge den væk.
"Også ham.. lader hende være.. Jeg kan styre ham..," Det var tydeligt at se på tyren, at den ville have gået til angreb, men at 'noget' holdt den væk. I stedet gik den over til Samsons side.
Der var gået et godt stykke tid med alt dette, så Samsons evner var så småt ved at vende tilbage.
Han smilte, da han mærkede kræften strømme tilbage i hans årer igen.
"Dette, kommer til at gøre lidt ondt..," inden Rex ville nå at kunne tænke meget mere over det, blev hans hånd som han holdt Rex med, utrolig varm. For inde i håndens flade, blev der dannet Samsons tegn i en lynende fart, og det magiske brændemærke var lavet (går ud fra at det er ok, da vi både over msn, og her, ligesom har bekræftet at han skal blive slave :D ).
"Nu kan du ikke undgå mig.. på nogen som helst måder..," han grinte lavt for sig selv, så tilbage på Taylor..
"Du kan finde mig i mit hus, ved Den Røde Flod, oppe af en bakke.., Om ikke andet, så skal du være der fredag aften.., der møder alle op..," han smilte roligt, inden han sprang op på sin tyr, og red afsted.
//out
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †