Slettet Bruger 08.02.2009 23:39
han peger på Murizzes hjerte igen. "jeg så et kort glimt af noget han havde gjort ved dig. det er halvt så slemt til det en varulv kan gøre" siger han og sukker. han kigger mod ham igen med tårer i øjnene han var bange for at Murizz nu hadede ham for at han var varulv. Godt nok var Murizz vampyr men han var en meget flink vampyr og ikke som de andre og frygtede det derfor Muri 08.02.2009 23:43
Han bider sig let i læben."Hvad var det du så? Hvad gjorde han ved mig?" spørger han stille.
Han ser godt Thetaro's tårer, men gider egentlig ikke tage sig af det. Hver gang Murizz har grædt, har det kun været Meier, eller Kemarano, der har taget sig af ham. Alle andre har nydt at se det.
Slettet Bruger 08.02.2009 23:46
"vodltægt så det ud til. men jeg så også på et tidspunkt to andre personer. de hedder Tom og Samson. De begynder at nærme sig min skade jeg gør i varulve tilstand men stadig langt fra" siger han og sukker. de så voldelige ud. men ikke engang tilsammen er de værre end en varulv" siger han og græder stille videre Muri 08.02.2009 23:56
Han vender blikket mod jorden og tørre kort en tårer væk.Jeg vil have Zagasumi tilbage .. tænker han, før han lægger armene over kors.
"Samson og Tom er nogle af de stærkeste, i hele landet," siger han lavt, før han ser på Thetaro.
"Jeg frygter dem. At stå her, sammen med dig.. gør det ikke bedre. Men .. det er kun, når du er varulv," siger han stille, før han går hen til Thetaro og omfavner ham.
Slettet Bruger 08.02.2009 23:58
han krammer igen og knuger ham indtil sig. "så du hader mig ikke?" spørger han ham og kigger på ham med sit tomme blik. han er virkelig bange for svaret da han vil ikke allerede miste en ven som han lige har fået bare pågrund af sin 'sygdom'. hvorfor overfaldt den ting mig også tænker han og sukker. Muri 09.02.2009 00:18
Han ser på ham og smiler svagt. Han ryster så svagt på hovedet"Nej .. Du er en af de få, der ikke har gjort mig noget .." siger han lavt, mens han knuger sig ind til ham.
"Kunne du finde på at gøre mig noget, hvis du var varulv?" spørger han stille.
Slettet Bruger 09.02.2009 00:21
"varulve kroppen overtager og jager alle" siger han trist. "jeg ved at jeg gør noget jeg ikke burde men kan ikke standse mig selv." siger han og bøjer hovedet ned. han får skyldfølelse og har det overhovedet ikke godt med mig selv. han begynder at mærke smerten i skulderen igen men knækker ikke sammen nu. hans muskler ser bare større ud igen og hans blik mere dyrisk. "vi har passeret midnat" Muri 09.02.2009 00:27
Han sukker lavt."Men hvis du bliver varulv, mens jeg er her .. vil jeg ikke kunne gøre noget .. Jeg kan ikke engang beskytte mig selv mod en pige," siger han lavt, mens han tænker tilbage på Ziraska. - Det var det ultimative bevis på, at Murizz er en svækling.
Han smiler svagt, da han siger, den sidste sætning, og der stadig ikke er sket det store med Thetaro. - Indtil videre er Murizz i sikkerhed..
Slettet Bruger 09.02.2009 00:30
"sølv" siger han kort. "varulve kan ikke tåle sølv men vampyrer kan godt til en hvis renhed" siger han og sukker. "men ild kan også holde mig væk som varulv. det har jeg dog fundet ud af at jeg som varulv hader ild" siger han og smiler. han kigger imod Murizz Darcie 09.02.2009 00:33
(meget undskyld jeg spørger, men er i igang med et plot eller noget?^^for ville høre om jeg måtte dumpe maria ind i tråden på et tidspunkt?)

den elskelige doll lavet af Mathilde 8D danke til hende!~<'3
-forestiller, Maria og Taus!
base fra: http://ilck.happy-phantom.co.uk
"kaos og orden er ikke just fjender, men blot modsætninger," citat af moi. ^_^
_ Maria Daiamond _
Slettet Bruger 09.02.2009 00:35
"af guld formoder jeg" siger han og tager sin ring af sin hånd. "tror den er magen til min" siger han og rækker sin ring mod Murizz. "jeg så et glimt af den og kunne mærke at den så nogenlunde ens ud" siger han og smiler til Murizz Muri 09.02.2009 00:41
(For min skyld, ingen alarm ^^)Han tager Thetora's ring og ser så lidt på den. Han rækker ham kort efter ringen igen.
"De er ens ..," siger han kort og smiler skævt.
"Jeg fik ringen af Meier, den dag han friede til mig ..," siger han lavt og vender blikket mod jorden. Han sukker lavt.
/Frys
Slettet Bruger 09.02.2009 14:24
han tager imod ringen og sættr den på hånden igen. hans krop bliver normal igen da dagslyset bryder frem og rammer skovbunden. han snuser ind og lugter til den friske morgenluft. han smiler til Murizz. "Natten er over" siger han glad til Murizz. han kan mærke der er koldt. "ligger der sne?" spørger han Murizz og han rører ved jorde og samler lidt op som hurtigt smelter i hånden på ham Slettet Bruger 09.02.2009 14:33
"hvordna ser sne ud?" spørger han og kigger på Murizz. "jeg ved det er koldt og lavet af vand. Men jeg ved ikke hvordna det ser ud" sigr han og sukker. jeg ved kun lidt hvordan ting ser ud af de glimt jeg får men aldrig var sne med" siger han og sukker igen. han lyder utrolig trist da han egentlig synes meget om sne. Muri 09.02.2009 14:55
Han lægger hovedet let på skrå."Det er ... hvidt," siger han bare og trækker let på skuldrene. Han ved ikke rigtig hvordan han ellers skal beskrive det.
"Men jeg regner ikke med, du ved hvordan 'hvid' ser ud...?" siger han kort og smiler skævt.
Slettet Bruger 09.02.2009 15:04
"jeg ved at skyer er nogen gange hvide og nogle blomster er hvide" siger han og smiler. "men ligner der lidt at skyer ligger på jordne?" det har jeg engang fået fortalt. et stort lag hvide smukke skyer der dækker jorden og træerne" siger han og smiler. han ville ønske han kunne se denne sne. Slettet Bruger 09.02.2009 15:33
"jeg har set meget som jeg ikke ville se" siger han og sukker. han krammer Murizz igen. "en blind skulle ikke kunne se noget. Hverken fortid, fremtid og nutid" siger han trist. "du er den eneste der gad høre på mig" siger han og smiler til ham.Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet