Midt i sumpen

Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 12:39
Aishe klemmer øjnene sammen, da dæmonen skriger, og mærker den klæbrige masse, falde ned over dem. Hun slipper hurtigt sin dolk og tørrer den af, før hun alder den glide ned i en lille lomme under nederdelen. Hun er helt sort af massen, og fjerner med afsky noget fra sit ansigt.
"Hvor.. Klamt." hendes ravgullige øjne har et neutralt udtryk. Hun ser da på drengen. "Opfør dig som en mand." siger hun så, med et skævt smil. Rakkalaphen går mod dem, humpende. "Men.. Er du okay?" spørger hun så og træder væk fra den sorte masse. Rakkalaphen knurrer højlydt, den har ondt endnu.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 12:48
"Som en mand? det kan du sagtens sige!" siger han med rystende stemme..
"Du er her fra det her syge sted, ikke?" han forsøger at få noget af det af sig... ynkende..
Chiakiii~ ... tænker han i dyb savn og tristhed...
Siden han kom her har alt bare gået imod ham.. intet har været med ham.. og han kan ikke forsvare sig selv... han kan ikke noget som helst brugbart i den her verden...
Han forsøger at få noget af det sorte af sig...
men det er svært...
Iiih... hvad gør jeg nu? han synker så ned og sidder på knæ i det sumpede mudder i skovbunden..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 12:59
Hun ser på ham, det sorte hår dækker det del af hendes ansigt hvor de store brandsår er på.
"Syge sted?" spørger hun roligt, og ser på ham, "Det er også uforsvarligt at gå ind i sumpen, uden nogen som helst form for våben, og ikke desto mindre alene." hun samler den spinkle ulvelignende dyr op, som har fået dybe sår efter kampen. "Kom. Du trænger til at få et bad." om hun taler til drengen, eller rakkalaphen, kan være svært at finde ud af. Men eftersom hun jo bærer hundedyret, må det vel tages som en selvfølge at det er drengen hun taler til.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 13:03
"Jeg var på markedspladsen.. der kravlede det der underlige dyr frem under en bod.. og så løb jeg... alle stod bare stille... og så var det mig den gik efter!... hvorfor ikke dem der stod stille?" han gnider sort snask af sit ansigt.. rejser sig op.
"Jeg ved slet ikke hvad det her er for et sted..." hans stemme er lidt rusten...
Jeg vil hjem... tænker han trist
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 13:09
"... Fordi du viste frygt for den." siger hun roligt. Hun læsser ulven op på den skrækslagne arbejdshest, og hvisker blidt til den. Hun skæver da mod drengen. "Og du er i Krystallandet. Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men tydeligvis ikke herfra. Hvad er dit navn, dreng?"
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 13:12
Viser frygt...? tænker han uforståeligt.
"... Men... øh.." han tier.. han har jo hørt hvad stedet hedder... men det hjælper ham jo ikke stort.
Han ser så bare stilfærdigt ned i mudderet.
"... Kazumetzu.." svarer han med den lille, skrøbelige stemme..
Man kan nærmest se på ham, at han er skrøbelig.. hvis ikke han havde været så snavset, ville man kunne se den porcelæns fine hud.. se det pudderkvast agtige silkehår, som smyger sig smukt omkring det ret blege og skrøbelige ansigt.. som alligevel virker så glat, fint og helt..
men ligenu er han bare beskidt af dæmonslask..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 13:29
"Men?" Hun fejer hår væk fra sit ansigt, og de store brandsår kommer til syne. Hun ser da på drengen. "Katzumetzu siger du.. Du har vel ikke noget imod at jeg nøjes med at kalde dig Katzu? Det andet er.. Ret langt." hun lægger armene lidt over kors, og sørger for at spænde tasken ordentligt sammen, så rakkalaphen har et bedre underlag også. "Mit navn er Aishe." siger hun så stille og roligt. "Kom, vi må nok hellere komme ud herfra. Ellers får vi da først problemer."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 13:33
"Kazu er fint.." siger han stille... han undlader at svare på det der 'men' spørgsmål.
"Aishe.." gentager han stille.. nikker så bare til det med at de skal ud af sumpen.
"Men hvordan kommer vi ud... jeg.. så ikke hvor jeg løb... løb bare for ikke at blive dræbt af det der mærkelige dyr.." han ser trist ned..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 13:37
Hun nikker lidt. "Godt så." hun ser lidt på Kazu, den spinkle lille dreng. Hendes hud er mørkebrun, af solen, og hendes hår er helt sort. Dog er hun, ligesom ham, dækket af dæmonsnask.
"Vi går bare. Jeg kan godt huske hvor jeg kom fra. Så ser vi om vi kan finde en sti." hun sukker tungt. "Så var synet, ikke helt forkert alligevel, tsh. I det mindste var det ikke tjære." hun går og snakker mest med sig selv lige nu. Egentlig.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 13:40
Kazumetzu siger ikke mere nu.. han føler han er til besvær...
men han følger efter hende den retning hun nu går.
Hvorfor er jeg så dum hele tiden? det er ikke fair.. det er.. ikke fair...Chiakii... kom og... pas på mig.. hvorfor passer du aldrig på mig mere? han går i sine egne tanker...
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 13:48
Aishe går roligt, og ser bagud på ham.
"Kazu, siden du ikke kender Krystallandet, eller, dette sted overhovedet.. Hvor har du så slået dig ned?" Spørgsmålet er ment, ret seriøst, og alvorligt. Drengen virker i sig selv hjælpeløs, og Aishe kan ikke lade være med at bekymre sig over ham.
Hun slår dog blikket frem og er ved at snuble henover en gren.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 13:53
"... Inde i byen... en gammel kone fandt mig.. jeg ved ikke hvordan jeg er havnet her.." han ser trist ned, men ser alligevel lidt forsigtigt op på hende da hun taler til ham, imens de går.
"... Men... vi skal flytte ud derfra... mig... og dem fra mit hjemsted.. som også havnede her... for hun skal ikke trækkes med os for længe..." han gnider sine øverarme..
det her snask er bare.. så.. ulækkert!! tænker han frastødt
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 14:02
"Oh, okay." hun nikker roligt. Et sted lidt misundende, for de har i det mindste haft en seng at sove i. Men Aishe ryster så lidt på hovedet af sig selv. Hun har selv valgt sin levevis, derfor kan hun ikke tillade sig at brokke sig.
"Det lyder trist." siger hun så roligt, til det med at de skal flytte. "Lige præcis hvor mange er i?"
Hesten stopper lidt op, men kun fordi der var noget der rystede et eller andet sted. Helt sikkert ikke noget vigtigt. Et dyr eller noget i den retning. Aishe så da mod Kazu. "Vil du sidde på hesten? Så skal du bare holde godt om Lorke. Jeg skal nok sørge for han ikke bider dig."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 14:40
Kazumetzu går forsigtigt for ikke at falde..
"Vi er... 2 ud over mig.. og min.. søster.. men hun bor ikke hos os.." han ser stille ned.
"Men... jeg.. kan godt gå.. du burde selv sidde på hesten... for..." han standser lidt.
Fordi du fortjener bedre end at gå igennem sølet... tænker han...
Han begynder så at snøfte lidt.. tørrer sine øjne.
... Hun kunne have været død i forsøget... han ser trist på hende..
"... Hvorfor hjalp du mig egentlig.. du.. kunne have været død af det..." spørger han stille.
... Hun har... et godt hjerte....
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 16:19
Aishe lytter roligt til hvad han siger, og ser på ham, da han siger hun selv burde ride. "Ellers tak, jeg vejer noget mere end dig, og vil blot gøre det mere besværligt for Zoran at traske igennem." siger hun roligt, og betragter den triste dreng. Hun stopper da op, og klør sig lidt i nakken, da han spørger hvorfor hun hjalp ham.
"Uh.. Duh.. Det ved jeg ikke." svarer hun ærligt. "Jeg fik et syn, om at være smurt ind i noget sort snask, og jeg overnattede i udkanten af sumpen.. Man kan sige at det var skæbnen at jeg skulle møde dig, og desuden, ville jeg ha' følt mig som en kujon til evig tid, hvis jeg havde ladt det bæst æde dig." Hun smiler skævt, og klapper hesten på halsen. "Din lille kujonpony." siger hun med et smil, selvom det er en tor arbejdshest hun går med.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 16:27
"Jamen.." begynder han og ser forsigtigt på hende.
"... Folk.. hvor jeg er fra... vil.. for det meste helst leve med følelsen af at være en kujon.." han ser væk... husker tilbage på ham den fede, dounutspisende politimand, der lod ham i stikken hos Chiaki...
"Men... Hesten kan da ikke gå.. i det her sumpgrund.. med nogle... der er da ikke fast nok endnu.." han er ikke meget for at skulle sidde på ryggen af en hest.. han er ret utryg ved store dyr.. ligesom han er utryk ved store mennesker (altså både fede mennesker, og pumpede stærke mennesker XD)
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 16:42
"..." Aishe ser på ham, tavst, mens han fortæller det. "JAmen dog. Det lyder ikke sjovt. Men sådan er der desværre nogle mennesker der er." Hun strækker sig lidt, med den arm der er brandmærkerarting på, men lytter blot til den unge Kazu.
"Zoran kan løbe alt det han vil, det er bare sværere her end på jorden. Men du har ret." Hun lader blikket glide rundt. "Men vi kommer sikkert snart til stien."
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 16:46
han nikker bare ganske stille... alt imens de bare vader igennem det tætte, klamme mudder.. en ubehagelig fornemmelse for den fod han tabte skoen på...
Jeg har med garanti fået et tons blå mærker nu! tænker han trist.. Hvis hans far ser de blå mærker.. tror han jo straks at Kazumetzu er blevet voldtaget af Chiaki.. igen... og så for han forbud mod at se ham... igen..
Aishe Petsha

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.09.2008 16:57
Aishe er ved at snuble igen, men når lige at redde sig selv fra det.
"forbistrede lortemudder.." mumler hun irriteret og tager nogle høje skridt. Egentlig ser det utroligt sjovt ud, men sådan går hun bedre. HEsten pruster, og ser bagud på drengen. Rakkalaphen ligger roligt hen over hesten, og sover. Utrolig rolig for et rovdyr at være.
//Aishe Petsha
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 02.09.2008 16:58
Kazumetzu snubler over en rod i mudderet..
"Uah!!" falder pladask ned på alle 4.. så mudderet når helt op til hans brystkasse.,
"aadr!" mumler han.. kommer op at stå på knæ.
"Hvordan er det muligt at der kan være så sumpet!? man synker jo i hvis man ikke bevæger sig.." han ynker sig lidt inden han kommer på benene igen og begynder at traske igen
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12