Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 21:49
Han ser væk.
"... Lad være med at læse mine tanker. Det er krænkende." siger han dæmpet... Lidt fornærmet måske..?
Han spiller strengene på guitaren an endnu engang.. Overvejer sådan at synge et eller andet igen.. Men ikke nu hvor han ikke er alene.. Hans selvværd er for lavt til at han ville gøre det.. han tror ikke på at det ville frembringe andet end hånende latter

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:00
han ser stille over på hende da hun bryder sammen i gråd.. lyden smerter i hans hoved, men han lægger Guitaren fra sig på sengen ved siden af sig, og lægger en arm om hende og trækker hende blidt hen så hun kan læne sig op af hende.
"Sååh.. Hvad er der galt?" spørger han dæmpet med sin evigt blide stemme..
Hans blik hviler bekymret på hende.. mens han ikke rigtig ved hvad der plager hende

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:04
Han stryger hende blidt over ryggen.
"Er De sikker på det passer?" spørger han dæmpet.
"Ingen kan jo vide noget som helst med sikkerhed.." hans hoved dunker på grund af hendes hulken oven på hjernerystelsen.. Men han siger intet om det..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:13
Han sidder stille nogen tid uden at sige noget.
"Kiyori.." mumler han lavt gentagende..
... Ham der... mørkets lord fanatikeren der vil slå mig i hjel? tænker han.
"Ehm..." han undlader at sige det der med at Kiyori nok ikke ligefrem er til at stole på.. ham der... mørkets lord tilhænger.. men som sagt siger han intet.. det er ikke det rigtige tidspunkt.
"Han kan vel tage fejl.. Man kan aldrig være 100% sikker!" siger han let tøvende..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:23
Han smiler forsigtigt.. selv om smilet ikke er ægte.. han kan ikke smile ægte for tiden.
"Det håber jeg at jeg har..." siger han og ser så ned.
"Det er altid så forfærdeligt når folk dør.." siger han meget dæmpet... sukker tungt

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:35
Han ser ikke på hende..
"Hmm... Tak.." siger han bare stille.. han har aldrig været stolt af sit hår som sådan.. selv om det er blødere end det fineste silke, og slår de smukkeste krøller i nakken, så hader han dets farve.. og det faktum at hans hår er helt glat foran, og så krøllet i nakken..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:41
"Det skal man aldrig ønske sig.." siger han dæmpet..
"Det er.. besværligt.. og selv om man binder et bånd i det, er det så glat at det ryger ud af facon igen.." han skæver mut til hende.. hele tiden taler han meget lavt... som om man kunne sammenligne ham med en sky kattekilling..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:51
For Cassa er det ikke unormalt for venner med kindkys.. -desuden har han tit været i frankrig (XD)..
"Hmm.. Tak så... men.. Deres er nu dog det smukkere.." siger han komplimenterende.. men ser bare mut ned.. hans ganske få, korte pandelokker hænger en smule ind over øjnene.. men det gør ham absolut intet..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 22:57
han misser let med øjnene..
"Eh.. C.. ?Ciao senorita Freyja" siger han og misser let med øjnene.
Han lader to fingre let strejfe sine læber da hun er ude.
... Hvad så med Kiyori, når hun gør sådan? tænker han, men sukker så bare... stille napper han guitaren til sig.. begynder stille at spille melodien fra før...
Dog vandre hans blik ud i rummet.. op på lysekronen.. han overvejer at hænge sig med et reb ned fra den...

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 23:45
Han lægger guitaren fra sig efter at have siddet med den i en rum tid..
Han går hen under lysekronen.. står med et tungsindigt blik og stirrer op på den.. hans hoved dunker, og han burde ikke stå op, og da slet ikke med nakken vippet sådan tilbage..
Hans smalle skikkelse er tydelig når han som nu bare har en løs skjorte på med påsyet kravat ned langs knapperne i midten.. lidt åben, men ikke andet end de 3 første knapper, så man kan se guldkorset der hænger i en kæde om hans hals.
Han Lader en hånd glide over sit ansigt, inden han sætter sig ned på hug.. stemmerne.. De taler til ham igen.. Så ubehagligt... som stod der én, med Cassas egen stemme, og hviskede ham i øret.. fortæller ham at han har et solidt tørklæde i sit skab.. og ingen ville savne ham hvis han hængte sig i det..
"Ti nu stille!" hvisker han...
"jeg ber.. ti stille.." han sidder sådan nogen tid, inden han bare trimler lidt ned så han ligger på siden på det kolde marmorgulv.. halvt inde på det bløde bjørneskindstæppe på gulvet... ligger så bare stille der i nogen tid..
Men så taler stemmerne til ham igen..
Han er lige ved at skrige.. men hans hoved gør for ondt..
Istedet bevæger han sig bare roligt op at sidde, tilsluts helt op at stå, og går hen til sengekanten hvor han sætter sig.. Atter tager han sin guitar til sig, og begynder at lade fingrene fremkalde tonerne fra tidligere... Den samme sang med den lidt sørgmodige melodi, skønt teksten der passer til er knap så sørgmodig..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 23:53
Josette stoppede op foran det der måtte være døren til Cassa's værelse, og tøvede et kort øjeblik ved lyden af de smukkeste toner hun længe havde hørt.. Og han sang også..? Ligeledes smukt..
Endnu engang forbløffer du mig..
Det fik hende til at tænke tilbage på sin barndom.. Som lå så uendeligt langt væk..
Og hun anede ikke hvorfor det pludselig lige fik hende i dén sindsstemning.
Hun var dog hurtigt ude af sin fraværende lille 'døs' og bankede forsigtet på døren, da hun absolut ikke havde nogen planer om bare at brase ind..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.03.2008 23:58
Han bliver revet ud af sin koncentration da det banker på døren.. og selv om han bare sang ganske stille, tier han omgående... Folk her forstår nok ikke sproget, da det jo er Italiensk... han ser dog mod døren med de mutte øjne.. spiller stadig videre på guitaren, men tier ellers blot, indtil han siger; "Kom ind.." lavt, men højt nok til at det vil kunne høres..
Det er jo sikkert en af tjenestefolkene, regner han med, så han lader blikket glide ned på guitarens strenge igen..
Han sidder på den side af sengen der vender hen mod døren, så han sagtens kan se hvem der kommer ind, og Josette også sagtens vil kunne se ham.. sidde der, mutters alene med den hvide bandage om hovedet, som egentlig kun ligger lidt som et pandebånd for at skåne folk fra synet af det blåsorte mærke over øjnbrynet i den ene side..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 00:09
Da hun får svar trykker hun let ned i håndtaget og skubber stille døren op, og stikker nærmest kun lige hovedet ind, for at være sikker på hun ikke forstyrrer midt i et eller andet..
Synet indprinter et voldsomt stærkt indtryk på hende, og hun tvivler på hun nogensinde vil glemme synet af ham sidde der, alene med sin guitar, på sengekanten.. Sårret og slemt ulykkelig.
Igen får hun den der følelse af hun bare har lyst til tudene at omfavne ham, og trygle ham om at blive glad..
Hun træder ind og lader døren glide halvt i..
,, Godaften.. Cassa.. " hun har det stadig lidt underligt med at kende hans navn..
,, ...forstyrrer jeg..? " spørger hun så, og er egentlig forberedt på at blive afvist.. Det er selvfølgelig også halv sent. Omvendt så frygter hun at han end ikke ville sende hende bort, uanset om han så ønskede selskab eller ej.. Han er ganske simpelt for venlig..
Bekymret iagttager hun ham.. Hun kom for at se om han var okay, og han er ganske vidst i live, men ser nu ikke særlig okay ud!

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 00:18
"Godaften.." hilser han stilfærdigt tilbage.. Egentlig var det meget godt hun dukkede op.. Han er sikker på at han efter at have spillet sangen færdig, ville have fundet det tørklæde, og så hængt sig selv.. Men nu er der jo andre end ham selv.. så gør han det naturligvis ikke.
"Nej.. De forstyrrer ikke.." han bekræfter det ved ganske stille at rykke hovedet fra side til side -som når man ryster på hovedet.. men meget langsomt på grund af hovedpinen..
Cassa har spillet den sang han spiller nu, så mange gange at han kan tænke på alt muligt andet imens, og stadig huske hver en tone, hver en bevægelse for at han skal kunne spille den ordenligt.. Det var jo også den første rigtige sang han lærte at spille.. Så det er vel ikke så underligt..
Han ser ikke rigtig mod hende.. Hun kan sikkert godt fornemme at det ikke er fordi han ikke vil byde hende velkommen.. Men han er bare så forskræmt for alting for tiden.. Da Freyja var der tidligere, havde han det så underligt.. som om han måtte tvinge sig selv til at forsøge at kæmpe en maske op, for at hun ikke skulle se hvor ulykkelig en tilstand han er i... Josette har jo aldrig kendt ham som han virkelig er, når depressionen ikke har sine blodige klør dybt i hans sjæl.. så med hende føler han ikke at han behøver en maske..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 00:27
Hun lader døren glide helt i, og træder lidt længere ind, stadig med den der bekymrede mine, på trods af hun prøver at ligge en dæmper på det. Men det er svært.. Hun har aldrig set så medtaget en person, og hun kan ikke forstå om andre ikke ser det..? Hvorfor er der ikke nogen hos ham? ..
Hun skubber det bort, og forsøger at smile opmundrende et kort øjeblik, men dropper det dog da det mere ligner en skæv grimasse. Hun sætter sig på en af de små stole ved bordet (tror jeg da.. nu må vi se om jeg har tolket din tegning rigtigt nok? 8D haha) og bryder så endelig stilheden..
,, Hvordan har hovedet det..? " og nikker let mod bandagen.. Hvis det var en hjernerystelse er den selvfølgelig nok ikke ovre, men hun kan jo håbe på det er blivet lidt bedre..
Et kort øjeblik tillader hun sig så at se diskret rundt i det elegante, smukke værelse..
For hende er det som taget ud af en perfekt film der finder sted i de gamle dage, og hun havde nok ikke troet hun rent faktisk skulle være sådant et sted igen..
Hun har dog ikke længe efter blikket hvilende på Cassa igen..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 00:38
han sidder bare med blikket i gulvet foran sig.. stille lader han tonerne strømme fra guitaren.. ikke ret højt dog.. men bare det at der er lyd, holder stemmerne lidt på afstand..
Men da hun bryder stilheden ser han dog bare op fra gulvet hen mod hende.
"Det.. gør lidt ondt.. mest der hvor jeg slog det.. som om det er kraniet der har flækket sig en smule.." han lader fortsat fingrene danse over guitarens strenge..
Cassa tror bare det er en hjernerystelse.. For han har ikke selv lagt mærke til det blod der er løbet ud fra venstre ører.. som vidner om at det nu altså er mere end bare en harmæløs hjernerystelse..
Men han har ikke selv bemærket det, skønt det har dryppet lidt ned på hans skjorte.. For nylig også..
"Men jeg tror hurtigt det går over.." siger han så bare lige så stille som før..
Melodien slutter nu, den som han spiller.. og han ser bare tomt ned på guitaren da han holder fingrene stille...
Han overvejer at begynde at spille den igen.. men det må da være irriterende for alle andre at høre den samme sang om og om igen.. Så derfor lader han være..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 00:48
Josette har ikke før nu hvor hun er kommet ind og tættere på bemærket blodet..
Og det var så sandelig endnu en alvorlig grund til at bekymre sig..
Nervøst stirrer hun på blodet, men går næsten ud fra han ikke selv kender til det, så ville han vel have skiftet skjorten, eller gjort et eller andet for at forhindre blødningen fremover..
Den er jo hel gal... Men hvad fanden gør jeg når han helbredelseshuset er bandlyst? .. Han gik jo for alvor kold da jeg nævnte det på kroen..
Josette er ikke en ægte krystalisianer, og kender intet til der findes helbredene kilder og sådanne ting i det her magiske land, og er derfor håbløst meget på bar bund.
,, V... vil du ikke nok blive ved med at spille..? " beder hun så sagtmodigt da de blide toner dør ud.
Hun overvejer stadigvæk hvad i alverden hun gør.. Mon hun skulle bede nogen om hjælp? Finde en der kan heale..
Eller hvad skal hun egentlig lige gøre.. Et eller andet må hun i hvert fald gøre. Igen forbander hun følelsen af at være magtesløs langt væk.. Hun hader den fornemmelse..
Til sidst ser hun ubeslutsomt på ham, men med et fast blik..
,, Hvis jeg nu havde en ven.. der var alvorligt skadet.. Og vi ikke kunne få hjælp på det sædvanlige helbredelseshus.. Hvad kunne jeg så gøre..? "
Hun har ingen anelse om han mistænker hende for at det kunne være ham hun hentød til eller om han er for forblændet, men det er sådan set også uden betydning for hende, hvis bare hun får et svar...

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 00:59
Han sidder i tavshed og ser på hende.. da hun spørger om han vil spille igen, begynder han på endnu en melodi.. Dog er det den samme.. Det er bare den han har det bedst med at spille..
Han lytter da også til hendes ord, med den ven der.. Cassa er for naiv og blåøjet til at kunne tro det var ham.. For han ved jo ikke hvor alvorligt dte nok er med hans hoved.. Siden han kom hertil er han jo blevet mere og mere imun overfor smerte.. havde det været for blot 3 år siden, havde han ligget og skreget af smerte på gulvet..
"Hmm.. Det kommer an på hvordan Deres ven var skadet.." siger han lidt tænksomt, ser ned igen mens han så bare lader fingrene danse over de 8 strenge på den håndskårede smukke guitar, med det indgraverede mønster.. både på indersiden og ydersiden, som giver den sådan en speciel klang.
"Hvis det er en ydre skade, så som et kødsår.. kan det helbredes enten med helbredende vand.. men hvis det er mere som f.eks. indre skader.. så som brækkede arme og den slags.. så skal man både drikke af det vand, og hoppe helt i det.. Det er et sted oppe i bjergene i en kilde.." han ser så over på hende.. hele tiden taler han med en lav stemme.
"Jeg.. ville gerne have hentet det for Dem.. Men jeg tror ikke jeg er i stand til at teleportere mig dertil, eller flyve.." han ser så bare ned igen.
".. og slet ikke vandre.." han mener hentydet til sin hovedpine.. den føles dræbende... og det flakker let for hans blik af og til...
Han mærker en kilren i sit øre, og løfter så skulderen en lille smule for at klø øret med det.. Igen lægger han ikke mærke til den røde plet det giver på hans skjorte..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 01:10
Hun er igen ved at vride sig.
Desuden forstyrrer blodet hende.. Den sirlige, jernagtige lugt tirrer hende.. Ikke at der er den mindste chance for hun pludselig farrer i halsen på ham, overhovedet ikke, Jose er trods alt en ædel vampyr, der kan styre sig selv og sine handlinger, men det skærper instinktivt hendes sanser overnaturligt meget, og forstyrrer hende.. Når hun nærmest kan høre en knappenål falde til jorden på en kilometers afstand, er det svært at koncentrere sig, fordi hun bliver bombet med indtryk fra alle sider, som man normalt ikke ville ligge mærke til, eller behøve værdige opmærksomhed..
Men musikken bliver dog kun endnu smukkere, og hun stirrer kort bare betaget på ham og guitaren.
Tvinger så alt det der fra sig og ser med tvunget fokus på Cassa..
Hendes første indtryk ville være at sige 'nej du skal bestemt heller ikke nogen steder', men det ville lidt være løgn.. For hun frygter at hvis han skal overleve, eller i det mindste blive rask, så skal han altså op til den kilde der.. Og så må hun jo tage ham med derop.
Hun beslutter sig for hun lige så godt kan droppe skuespillet, hun skal også først til at overtale ham, hvilket ikke nødvendigvis bliver let..
,, Cassa.. Det er dig jeg mener.. Det.. d-det bløder fra dit øre.. Jeg er nød til at have dig med derop.. Om du så ønsker det eller ej.. Det er altså alvorligt.. Jeg kan forvandle mig til en tilpas stor fugl.. Men du er nød til at med.. "
Hun tier endelig, og afventer med uro hans reaktion..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 01:21
Han misser lidt med øjnene da hun siger at det er ham til at starte med.. Normalt kan han også lugte blod, på grund af sit eget gen.. men ikke sit eget blod.. Josette vil sikkert også bemærke at hans blod ikke er som almindelige menneskers.. egentlig så er det en smule mørkere, og sødere i det.. men det kan almindelige mennesker ikke bedømme.
Men da hun siger det bløder fra hans ører, blegner han en smule.
"Ffh.." han sukker.. men med rystende stemme.
"... Der er to forklaringer på det.." mumler han lavt for sig selv til det med at han bløder ud af øret..
Enten, så er jeg døende.. eller også har jeg fået kranie brud.. Men okay.. så er jeg vel også ved at dø?
".. Det forklarer hvorfor jeg ikke kan holde fokus.. og føler jeg besvimer hele tiden.." han sukker stille.. lukker øjnene.. Men Cassa ønsker ikke at tage med.. derfor nævner han intet om det.. Han VIL jo netop gerne dø.. så for ham er det en slags plus..
"Hmm.. sikkert bare en rids i øret.." siger han så bare lavt og ser så væk..
Han ser ned på sin skulder.. den hvor der er lidt blodpletter.. ikke meget, for så slemt er dte jo heller ikke.. som det kunne have været altså...
.. Så er det derfor mærket er så sort som det er.. tænker han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12