En stor hal, nærmest som træningssal

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 30.01.2008 23:13
han misser bare let med øjnene, men følger med hende

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2008 18:01
Cassa står inde i den store sal.. han har været herinde i godt en times tid nu, og er kun lige holdt i sin træning..
Han har en løs, åbenstående skjorte på, som dog er stoppet ned i bukserne, men stadig sidder den og puffer ud over det hele... sorte knæbukser på, også løse og behagelige.. hvide sokker over knæene, og så et par sko med en sølvspænde.. sorte sko naturligvis...

helt enkelt tøj i dag kort sagt...
han har et sværd i hånden, og foran ham er en form for person.. men det er et hologram, som en af Cassas tjenestefolk har fremmanet for ham... Hologrammet har et sværd, og er justeret i dygtighed, efter Cassas egne færdigheder.. sådan at det er lige en lille smule bedre... for at give Cassa udfordring... Men han kommer ikke til skade af det... der vil bare komme nogle lysende afmærkninger, som vil svige lidt når han rammes...

Cassa skal til at starte sværdtræningen, men han vil lige puste lidt ud, efter at have løbetrænet 10 gange rundt i palæ'ets enorme have...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 18:10
"er man forpustet efter en løbetur?" kommer det pludselig fra Selina da hun stod over i døråbningen ind til salen.
Hun stod lænet op af kanten af dørkammen da døren var åben og med et smil på læben.
"jeg troede ellers min lille cassa musen havde massers af enagi i kroppen" sagde hun med et lille fnis.
Hun havde ikke set cassa længe så hun var glad for at hun havde fundet ham.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2008 18:16
Cassa ser sig over skulderen efter at have gennemgået et mindre chok.
"... Eh... Har.. lige løbet.. 10 gange rundt i havens ydre arealer..." mumler han og ser lidt væk.. flov over at være forpustet..
... Arh... hvorfor skal jeg altid blive forstyrret..? tænker han.
"... Se... Senorita Selina.. jeg... vil helst ikke forstyrres i min træning.. jeg forsøger at opnå højt nok nivou til at blive lysets general.." siger han dæmpet..
Det er vist bare ønsketænkning... han sukker tungt..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 18:37
"en general..." sagde hun og fantaserede sig om hvordan han ville være som general og så ham i noget flot riddertøj.
"fedt.. men så tror jeg bare jeg vil blive her lidt" hun fløj let ind i rummet og landede ved en stol der stod lidt længere inde i rummet.
"så har du vel ikke noget imod af at jeg kigger på vel?" sagde hun og slog let det ene ben over det andet.
uhh at se ham træne har jeg dog aldrig set før.. han er så sød. tænkte hun kort betraktede ham fra hvor hun sad.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2008 18:46
Cassa skæver lidt over på hende.. så på hologrammet... det er et hologram af ham selv.. men lettere gennemsigtig... så man tydeligt kan se det er et hologram.
"... Okay så... men... jeg kan ikke lide at folk skal se mig tabe.." mumler han.
"En af mine tjenere... har skabt hologrammet til at være dygtigere end mig... så... jeg kan ikke vinde.." mumler han...

han hæver så sværdet..
"HYAAAH!!!" han kaster sig frem af mod hologrammet.. som bare springer til side, undviger...
og så er kampen igang... vilde, hastige sværdhug giver genlyd igennem det enorme lokale.. og det ender op i at holoCassa, og den rigtige Cassa springer rundt, op på væggene, mod hinanden... med høje lyde af sværdklinger der krydses..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 18:59
"bare rolig jeg griner ikke hvis du taber... og du kan da umuligt tabe du er jo så stærk" sagde hun med et smil og kiggede så nøje med i kampen mellem HoloCassa og den rigtigt Cassa.
waow han kæmper jo virkelig godt.. ligesom en drømmeprins.. nej vent lige han er jo allerede min drømmeprins tænker hun drømmende og betragter ham fortsat.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2008 19:04
Cassa kæmper fortsat mod HoloCassa.. flere gange rammer hologrammet... og Cassa må standse kort op... så fortsætter han...
hele tiden har han præsentations angst over at nogle kigger på...
Men.. det øger hans styrke... og han ender med at få placeret sværdklingen igennem hologrammet...
han standser så op, da han står med klingen på sværdet halvt ind i væggen.. og det spidede hologram på midten af klingen...
".... Jeg... vandt.." mumler han..

((frys o:))
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 19:08
hun rejste sig hurtigt op med hænderne samlet sammen foran sig.
han vandt!! jeg viste jo han kunne min elskede Cassa er den bedste tænkte hun glad og kiggede med et drømmende blik over på ham.
det var så utroligt at hun var så forelsket i ham.
Gemte så sit drømmende blik væk med et venligt og glad smil.

(frys)

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 24.09.2008 15:56
Cassa skæver lidt til Selina..
han bukker undskyldende.
"Senorita Selina.. Ehm... undskyld mig.. men.. jeg vil gerne konversere med Dem.. men jeg agter lige at tage et bad først.." han bukker mange gange undskyldende, inden han hastigt er ude af lokalet..

//slut.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7