Hun kiggede lidt afventende på ham..
Uzuri 08.05.2008 18:59
"Fint. Men hvorfor holder du sådan på din hals?" Spurgte Chels undrende.Hun kiggede lidt afventende på ham..
Uzuri 13.05.2008 19:57
Chels så lidt efter ham og gik så selv. Avia 22.05.2008 18:47
Avias grønne afslører hende, i skyggen af de høje og mørke træer. Med varsomme skridt sniger hun sig imellem de tykke stammer og læner sig af og til op af dem i håb om at de vil vise hende bare en anelse medfølelse. Hele dagen har hun lidt efter urter til temutter Hecate, uden nogen form for resultat. Hun mærker ømheden i fødderne, for hvert skridt hun tager, som et jag op i anklerne og må tænke gode tanker for at holde sig oppe. Hun vender blikket op, skuer resultatløst imod himlen, der er fuldstændig umulig at få øje på, imellem de tætte blade. Avia står stille et øjeblik og kigger ud i det endeløse mørke. Stilheden hviner i hendes øre, og hun ved at hun må hjem. Det ville ikke være første gang, at røvere var set i skoven.
AVIA
There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head
- Antony and the Johnsons
When I go to bed
How will I rest my head
Tiana 22.05.2008 18:52
Tiana der ikke er så glad for skove, fløjter sin muntre bjergmelodi på hendes fløjte.Tiana der ikke tænker på andet end at gå ligeud, og spille fløjte høre ikke en lyd, selvom hun er overbevist om hun er på vagt.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.
*Tegnet af Yang^^*
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
Avia 22.05.2008 18:57
Avia stopper vejrtrækningen, et kort øjeblik, da hun hører den smukke klang fra en fløjte, ikke langt fra hvor hun går. Den muntre tone overbeviser hende om, at dette ikke er en røver. Eftersom det er de færreste voldtagende, stjælende og plyndrende røvere, der spiller på fløjte. Og dog skræmmer det hende. Hun har flere gange hørt historier på kroen, godt nok ikke henvist til hende, men man hører meget hvis man åbner ørerne op. Historier om smukke elverkvinder, der med sin pragt af en stemme lokker vildfarne folk til sig, for at få dem til at forsvinde for evigt, i den mørke sump. Og Avia gyser, bare ved tanken. Af samme grund skjuler hun sig op af et træ, med ansigtet drejet i den retning, hun mener lyden kommer fra.AVIA
When I go to bed
How will I rest my head
When I go to bed
How will I rest my head
Tiana 22.05.2008 19:03
Tiana har af gammel vane ikke trukket hætten op, så man kan se hendes små spidse øre. Hun fløjter muntert videre, mens hun kæmper for at overbevise sig selv om at der ikke er nogen, eller noget.Hun ser nogle grene svaje i et træ, og hun stivner.
Sig det var vinden, sig det var vinden!
Hun kigger skræmt på nogle af de andre træer, henes toner bliver langsomere og falske, da hun opdager der er vindstille i de andre træer, døder hendes spil helt hen. huntager fløjten ned fra munden.
''Er her nogen?'' hun kun halvråber det med en bange, lille stemme
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
Avia 22.05.2008 19:07
Avia stivner da hun, frem fra sit skjul, bemærker skikkelsens spidse ører. med et gisp presser hun sig selv op af træet, og mærker hvordan en edderkop kravler fra dette, og ned af hendes kind. Hun vifter panisk edderkoppen væk, og dette giver en masse postyr i skovbundens blade, eftersom hun hopper op og ned. Først nu kommer hun til fornuft, og træder varsomt tilbage, fra hvor hun kan se skikkelsen. Hun står nu mellem to træer, og hendes skrækslagende øjne stirrer ud foran sig. Avia forsøger med alt sin magt ikke af få øjenkontakt, men hun tør heller ikke flytte øjnene, i frygt for at overse noget.AVIA
When I go to bed
How will I rest my head
When I go to bed
How will I rest my head
Tiana 22.05.2008 19:13
Da det begynder at rasle endnu mere i blade og skov, stivner Tiana, og samtidig ryster hun.''Hallo? er der n...n...noogen?''
Hun kigger sig forskræmt rundt, og er lige ved at løbe, alr hvad hun kan, men hendes ære, og nygerrighed holder hende tilbage.
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
Avia 22.05.2008 19:18
Avia svarer højlydt, med en skinger, hvidskende stemme; "Nej!"
Men i samme sekund indser hun sin dumhed, og forsejler munden med de kolde fingre, for at forhindre flere dumheder. Avia kommer nu frem fra sit skjul, og ser foran sig en ung dame.. Med en fløjte i hånden. Men Avia tror ikke at dette er én af disse frygtindgydende elverkvinder, med sang i stemmen og kolde pupiller. For hende her ser skræmt ud. Og Avia må nu synke en klump for at indse at det måske, i virkeligheden, er hendes selv der skal frygtes. Avias pupiller bliver små, og i et splitsekund drøner tanker igennem hendes hoved. Forbudte tanker om et livligt, forholdsvis forsvarsløst bytte, i en ubemandet skov. Og tanker om Avias sult.
AVIA
When I go to bed
How will I rest my head
When I go to bed
How will I rest my head
Tiana 22.05.2008 19:22
Det gir et lille sæt i Tiana da nogen svare ''nej'' og da nogen så kommer ud af buskene er hun ved at fare sammen.Okay rolig nu. Det er vist et menneske? tænk at jeg den store bjergelver Tiana, skal blive bange for et menneske!
''Er du faret vild?'' Tiana kigger undrene, uden at tænke snakkede hun bare løs med en fremmed somvar Aka
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
Avia 22.05.2008 19:27
Avias grønne øjne gløder og hendes mave rumler. Hun blinker et par gange, før hun fører sit eftertænksomme blik ned i skovbundens mørke. "Nej"
Lyder det fra vampyren, lettere skræmt over at dette væsen nu begynder at komunikere med hende, som kendte de hinanden. Egentlig kunne Avia godt ønske at denne frøken virkede knapt så venlig. Det ville trodsalt gøre.. Gøre det nemmere. Men Avia må kæmpe imod, og fører hånden igennem håret. Med samvittigheden på rette sted, synker hun dybt, før hun vender sig om og spæner ud af mørket. Det gør ondt i fødderne, men hun må hjem. ja.
Avia er snart ikke til at se mere, i mørket..
((Må smutte @__@ Tilgiv mig ))
//OUT
AVIA
When I go to bed
How will I rest my head
When I go to bed
How will I rest my head
Tiana 22.05.2008 19:31
Tiana kigger undrene efter personen.Mennesker er mærkelige, og det har de altid været, undtagen Aka, jo måske lidt Aka, men det fortæller jeg hende ikke.
Hun begynder at spille sin melodi, og vandre ud af skoven.
//OUT
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
*Tegnet af Yang^^*
Muri 11.09.2008 13:07
Hauru står lænet op af et træ, i det næsten sorte område, med armene over kors og blikket vendt mod jorden.Et svagt smil er bredt over hans læber. Det møde med Naíshca, var egentlig mere underholdende end han havde regent med. Han fik da noget mad... Og en at snakke med. - Det gik dog ikke så godt igen.

Uzuri 11.09.2008 13:14
Cennet gik stille rundt i skoven. Hun kunne ikke så godt lide det her sted, men hun havde intet at lave. Hun tænkte. Tænkte på det hun havde fået af vide af Marion. Havde alle virkelig kræfter. Det havde åbnet en helt ny verden for hende. Hun var nu næsten helt stolt af at kunne brygge hendes magiske drikke..
Muri 11.09.2008 13:24
Hauru vender straks blikket mod Cennet, da hun kommer. Han lægger hovedet let på skrå, mens han bare står og betragter hende.Lidt efter, glider han langsomt ned at sidde, mens han fortsat bare ser på Cennet.

Uzuri 11.09.2008 13:37
Cennet så lidt rundt.. Hendes blik fandt langsomt Hauru og hun betragtede ham lidt. Hun så, så væk. "Mon han også har evner?" Kunne hun ikke lade være med at tænke..
Hun var ikke sikker.. Hun turde ikke få falske forhåbninger.
(Heij.. Undskyld, ventetiden.. Men der kommer nok til at være lidt mere ventetid.. Vi har nemlig 2 dværghamstre der har fået unger, få en månedstid siden og en af dem er sluppet løs.. Vi har lige fundet den, men vi er nu gået igang, med at lave et bur de ikke kan komme ud af. Så jeg skriver nok ikke så hurtigt, og computeren logger mig måske også af et par gange..)
Muri 11.09.2008 13:48
(Okay, helt i orden)Hauru bliver ved med at se på Cennet, med et nærmest indgående blik, bare for at se hvad hun egentlig var for en type.
Han kan ikke lade være med at komme med et lille grin, da han hørte hendes tanke, sikkert fordi han selv har levet med evner i 317 år.
Dog stopper han hurtigt med at grine, men smilet er der stadig. Han ville ikke sige noget til Cennet. Alle han henvender sig til, ender med at løbe skrigene væk fra ham, så hvis hun ville sige noget, måtte hun henvende sig til ham.

Uzuri 11.09.2008 13:51
Cennet så lidt på ham igen. Kunne ikke lide at han grinte af hende.Hun så lidt ned ad sig selv. "Hvad griner han af?" Tænkte hun, måske en smule irriteret.
Hun var ikke sikker på om han var en af de typer, hun ville turde at snakke med. Hun var trods alt, stadig meget socialt udfordret og havde stadig meget svær ved interaktion.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet