"Hævnplan?," mumler hun overrasket "Jeg troede du var fornuftigere end det? Hævn er ikke en følelse man burde hækle sig fast ved, det driver dig blot ud på et sidespor hvor du ikke ville kunne gøre andet end at fortsætte," siger hun alvorligt, men bibeholder de kærlige øjne. Der var ingen grund til at blusse stemningen op til et stadie hvor hun ikke selv ville kunne følge med.
Så, da han spøger lader hun sig glædeligt rive med. Hun laver en grimasse og puffer til drikken "Min barm, den herre," begynder hun i en formel stemme "Er tilfredstillende stor nok, og behøver derfor ikke mere volume, og skal helst ikke være iøjenfaldende da jeg ikke ønsker uventet publikum" hun stikker drillende næsen i sky, men vender så ansigtet ned mod ham igen. Og spørger så stille, i en undrende og lumsk stemmeleje "Men jeg undre mig over, hvorfor du har lavet sådan en drik?"
Da han så spørger til hendes tillid, havde hun allerede taget en ny bry op som hun nysgerrigt, dog varsomt betragtede.
Hun så mystisk hen på ham mens hun smilede lumsk, "Tillid vel? Du har vel vundet min tillid, og til det sidste spørgsmål så kan jeg vel kun sige, måske" hvorefter hun grinede mildt. "Men hvordan kan det være at jeg har denne følelse af at, jeg har kendt dig hele mit liv?"

- Avatar og profil billede lavet af mig
Krystallandet