hvorfor skal det være så svært at være mig tænker han
Slettet Bruger 04.02.2008 19:52
han har ikke lyst til at gøre noget forkert og får at forhindre det bider han sig selv på læbenhvorfor skal det være så svært at være mig tænker han
Yin 04.02.2008 19:54
Hun ser undersøgende på Gwion. "Du plejer at være så glad" siger hun, da hun kan mærke at et eller andet står ivejen.
Men for hvad?
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 19:56
"åh det er bare at jeg har det med at være for hurtig med alt" siger han men smiler så igen efter et lille stykke tidvinden er stoppet i et lille stykke tid så det hiver ikkelængere i hans åbne skjorte
Yin 04.02.2008 19:59
hun smiler venlig."Jah, og jeg har det med at være for langsom" siger hun, hendes smil er forsvundet og hun sukker stille.
Hun ser over på Gwion, og et forsiktigt smil spiller over hendes læber.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:00
"det er da bedere end at være for hurtig" siger hen og smilerhan klemmer hende venligt ind til sig et lille stykke tid
Yin 04.02.2008 20:02
Hun knuer sig ind til ham."tro mig, det er det ikke altid" siger hun og tøre en tåre væk fra sit ene øje.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:04
"nu skal du altså ikke græde" siger han medfølende og kysser hende igen på kinden får at prøve at trøste hendekillingen kigger op fra sin plads og går hen foran Ying
den hopper op i hendes skød og kigger op på hende
Yin 04.02.2008 20:05
Hun smiler venskabligt til ham."Nej, du har nok ret. Men skal ikke græde over spilt mælk. Nu får katten jo bare noget at spise." siger hun og smiler.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:07
killingen gnider sit hoved mod hendes mave og ligger sig tilrette"forkælet mis" mumler han og griner lidt af killingen
han kigger så på Ying igen
Yin 04.02.2008 20:09
Hun aer blidt killingens ryg, og kæler den bag ørene."Men hvad er det du er for hurtig med" spørger hun "hvis jeg altså må vide det"
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:11
"alt om personlig hed" siger han stadig smilende "men jeg kan både li det men alligevel ikke. jeg er næsten altid ærlig og så slipper noget ud som jeg helst ikke vil have" siger han men hans smil er der stadig
phønixen begynder at blive utolmodig og flyver bare sin vej
killingen spinder glad
Yin 04.02.2008 20:16
"Åh, jeg forstår dig." siger hun, selvom hun ikke er helt med.Hun smiler glad til ham, og er glad for første gang i lang tid.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:18
"jeg har ofte været så hurdig at jeg sågar fik en lusing af det" siger han men smiler stadig sit optimistiske smilhan smiler stadig venligt og kigger på hende
Yin 04.02.2008 20:19
Hun smiler, "Jeg skal nok lade vær med at give dig en lussing" siger hun glad, og smiler.Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:21
"det er jeg glad for" siger han og smiler stadighan kigger lidt rundt i byen hvor der ikke er andre end dem
Yin 04.02.2008 20:23
Hun smiler glad, men ved ikke rigtig hvad hun skal sige.Hun smiler bare til Gwion, og lader ham starte en samtale op.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:25
han kysser hende kort på munden og vender så hovedet væk og rødmer igen kraftigt"undskyld" mumler han og vender hovedet igen mod hende
Yin 04.02.2008 20:26
"Så længe du ikke forventer jeg gør gengæld" siger Ying."Men du skal ikke gøre det til en vane" siger hun drillende og smiler.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Bruger 04.02.2008 20:27
"det er allerede en vane" siger han og smiler skævt til hende"jeg ved ikke hvor mange gange jeg har gjort det" siger han og kigger ned i jorden
Yin 04.02.2008 20:30
"SÅ må du hellere stoppe, du har kysset mig 3 gange på munden, og 1 gang på min kind." siger hun,Ying puffer til hans skulder for sjov.
"Altså sådan ca."
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet