Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 21:11
Tezz ser som lammet da det hele sker, og da Mika kommer op med Viki i sin favn, skynder hun sig hen til dem, hun følte sig elendig indeni, følte sig som en dårlig mor, kone og i det hele taget en dårlig kvinde som ikke kunne tage vare på noget...
Hun løber over og tager Viki i armene, hun tør ikke se Mika i øjnene, de var sikkert bebrejdene, hun vugger hende frem og tilbage mens hun beroligere det lille barn, hun kommer i tanke om Valentin og løber op mod huset, med Viki, Heldighvis sad Valentin på gulvet og prøvede at lave cirkler på gulvet med en pind, han smilede og havde ikke opdaget at hans mor var gået, Tezz sukkede lettet og tog det sidste brande, som hun brugte til at varme noget vand op i en balje så Viki kunne få et bad, hun bar hele tiden Viki med sig, som holdte godt fast i hende...
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 21:18
Vis Tezz havde valgt at se på Mika, ville hun havde mødt et skuffende og advarende blik.
Han var meget vred, hvilket skyldes hans skuffelse over Tezz. Tænk at tage øjnene fra Viki, lade hende passe sig selv. Det gjorde det heller ikke bedre da han gik stille og roligt efter hende op til huset, og fik bekræftet at hun havde ladet Valentin være alene.
Mika lænede sig op af dørkammen og så til mens Tezz havde travlt med at gøre alt andet.
Da hun endelig var færdig og Viki var i sin balje, tog Mika fat i Tezz's arm og trak hende med sig ind på soveværelset.
Han skubbede hende forsigtigt, men bestemt ned på sengen. Han selv stod og så på hende, med et alvorligt blik
"Hvad skete der Tezz?," han slog ud med armene og fortsatte sammenbidt "Ved du godt at dette kunne havde fået langt værre konsekvenser? Hun kunne havde været død Tezz!" det sidste råber han nærmest

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 21:24
Tezz ser væk og rejser sig, hun ville ikke lade Viki alene i baljen, men inden hun smutter ud af soveværelset siger hun, "fordi jeg var bekymret, over dig! du kom ikke hjem også ser jeg dig tonse ud i bølgerne, og var bange for at du skulle drukne..." hun skynder sig hen til Viki og vasker hende ...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 21:38
Mika følger stædigt med hende, da han ikke når at stoppe hende.
Han stopper op, en pæn afstand fra hende, som for at symbolisere hans utilfredse humør. Advarende ser han på hende, og ser kun hende.
Ignorere Valentin og Viki. Bestemt udtaler han sig, "Mit velbefindene skal du ikke bekymre dig om,"
Han tager armene på kryds og læner sig tilbage mod væggen "Det er hellere deres velbefindene du skulle bekymre dig om" siger han spydigt, nærmest som en ordre.

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 21:43
Tezz vælger at tie stille, hvad skulle hun sige, han havde jo ret, og hun havde intet at svare, istedet tog hun sig kærligt af Viki, og svømte hende i et håndklæde, Viki puttede sig ind til sin mor, og sådan satte de sig sammen i sofaen, Tezz nussede kærligt Vikis kind...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 21:57
Mika følger hende med et vredes blik. Han var irriteret over hendes stilhed, dog fandt han det meget mere beroligende.
Måske var det følelsen af domination? Nej, aldrig ville han føle sig sådan. Han ville aldrig befinde sig godt med at styre en anden.
Det var krænkende og ingen burde behandles uligeværdige...
"Tezz?! Det går ikke at du mister besindelsen, du kan ikke leve i din verden mere, du har et ansvar,"
Han ser ned, og da han så ser op igen er hans øjne fyldt med tåre, sørgmodigt men kærligt siger han
"jeg ved ikke hvad jeg ville gøre vis der skete jer noget... I er min familie og... Jeg elsker jer"

Frustreret går han ud på badeværelset og låser døren.
Man høre vandet løbeog døren går op. Han går ind på soveværelset og ligger sig i sengen på maven.
Hans hår er blevet kort, og farvet lyst. Han ligger med den kniv som han havde brugt til at skære det lange hår af med...Han ligger der blot og stiger ud i ingenting

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 22:04
Tezz ser forskrækket hen mod Mika, han havde klippet sit hår og farvet det lyst? og desuden, så ville hun jo netop heller ikke miste ham! det var derfor hun havde været så bange, men han tænkte vel slet ikke over hvad HUN var bange for at miste! Viki er faldet i søvn, og hun bærere hende ind i seng, bagefter tager hun Valentin, som bare ikke vil slippe med at tegne på gulvet, men han hører dog lydigt efter hende og kommer ned i seng, hun går ind til Mika og sætter sig på sengen ved siden af ham...
"´hvorfor har du farvet dit hår?!"
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 22:21
Mika trillede om på ryggen og så op i loftet, Tænkte over hendes ord, ikke fordi der var noget at tænke over.
Han var altid fuldt ud klar over hans handlinger, og tvivlede aldrig. Mente altid noget med det. Det var nok mere det at han ville trække tiden ud...
Nogle blide fingre gled over ringene han bar om halsen da han kedsommeligt pillede ved dem.
"Jeg trængte til forandring," sandhed men der stod mere bag...
Det var nok fordi at han følte at han måske ville blive til en hel ny person, starte forfra. Ved at farve og klippe håret, lagde han fortiden bag sig for at starte på en frisk
"For at starte på en frisk" sagde han stille

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 22:25
Tezz ser blidt ned på ham, og sætter sig tættere op ad Mika, hun giver ham et knus, og kysser ham på kinden...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 22:40
Mika smiler da hun kysse ham på kinden og tager en arm om hende, hvorefter han vugger hende.
Et øjeblik efter griner han, over en overvældende følelse han havde i maven "Du ved, jeg har det skønt, jeg burde gøre dette noget oftere" selvfølgelig mente han det ikke, men sådan følte han. Det var en dejlig følelse, befriende...

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 22:52
Tezz smiler op til ham "gøre hvad oftere?" hun tænker sig om, det kunne jo nok ikke være at klippe håret? eller hvad?
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 22:58
Mika ser ned på hende og smiler "Ikke noget Tezz," han stryger en kælende hånd over hendes kind "Ikke noget" gentager han igen i et mildt toneleje.
Forsigtig knugede han hende ind til sig, og kyssede hende på håret...

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 23:05
Tezz niker bare, hun kommer i tanke om noget...
"hmm i morgen tager jeg altså ud for at finde brænde selv, vi har ikke mere herhjemme..."
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 21.12.2007 23:21
Mika slog hovedet tilbage. Brænde! det havde han fuldstændig glemt!
Han prøvede at redde sig ud, ved at sige "Det gik vist tabt i bølgerne" hans blik var flakkende, hvilket var et tegn på løgn...
Men han ville ikke gøre Tezz spekuleret, når de nu havde det så rart...
"Det er jeg sku' ked af pus" siger han i en megen forlegen stemme og ser undskylende på hende

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 21.12.2007 23:45
Tezz lægger ikke mærke til hans blik, "hm gør ikke noget bare jeg får lov til at hugge det! trænger til at bruge nogle muskler! og være lidt ude i naturen igen!" hun trækker sig fri fra hans favn og strækker sig så lang hun er på sengen...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 22.12.2007 00:06
Mika ser på hende og der kommer en uundgåelig frist gennem ham.
Drillende lader han en finger køre ned af hendes mave, hvorefter han niver hende i siden.
"Dig muskler, Jeg tvivler" han spænder sin overarm og viser sine muskler "Se dette er muskler" han lader så en hånd glide fra underarmen og ned til hende hånd, Hvorefter han tager fat i hendes arm "Dette her, er ren spagetti arme" han ler

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 22.12.2007 00:11
Da han begynder at le spænder Tezz musklerne, som var næsten lige så store som Mikas, bare anderledes da hun jo trods alt var kvinde, men slap var hun ikke, "nåh hvis jeg er så slap skal vi så ikke lægge arm?" spørger hun sukkersødt tilbage...
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 22.12.2007 00:17
Mika rynker på næsen "Nah," han griner så fortsat og smider sig ned på sengen,
og tilføjer så, rettere ærlig "En ting jeg har lært fra barndom er at, Kvinder snyder altid,, hvor kom al den energi fra siden han hele tiden blev ved med at grine?
Det var dog utroligt... Men han kunne ikke lade være, det var sådan en dejlig følelse

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 22.12.2007 00:23
Tezz ser på ham med store øjne, og siger så med en uskyldig min "mig snyde! aldrig!" da han lægger sig på sengen sætter hun sig hurtigt op på ham, hun prøver at holde ham nede, hun smiler stort "er du kilden?"
Har født tvillingerOo

~ Germaine De Stael
Mika

Mika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Damia 22.12.2007 00:35
Mika lod sig frivilligt holdes nede da han ikke så hende som en stor udfodring, dog måtte han indrømme for sig selv at hun var stærk.
Hvilket han ikke havde tvivlet på, nærmest altid vist siden han mødte hende ved søen. Han lavede en grimasse som svar "nah,"
"Hvis jeg var kilden, var jeg jo ikke nogen torsk, vel min kære?"
Han prøver at snappe efter hende, mens han smiler "Vi fisk er smidige og glatte" siger han med en forførende stemme

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , jack, Tatti, Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12