Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
han rejser sig hurtigt og styrter ud på badeværelses efter noget forbinding, han kommer hurtigt ind
"prøv at strække din hals" siger han stille ,og holder forbindingen klar
han vikler meget forsigtigt forbindingen om hendes hals også lidt stramt så det ikke skal gå op, og sådan at det stopper blødningen
"sådan.. det var da så lidt, jeg vil bare hjælpe"
han ligger forsigtigt armene om hende, "siden der er sket så meget med dig, kan jeg godt forstå du er så usikker ved fremmede, men som sagt gør jeg dig intet" siger han venligt, og aer hende over håret, med den ene hånd
hun nusser sig godt ind til ham, lukker så øjnene da han nusser hendes hår og nyder det meget.
hun spinder af nydelse og ser så op på ham
,,det ved jeg du ikke gør" siger hun venligt
hun stivner da Drake sagde det samme som han lige sagde og hendes ører stritter lidt da hun lidt er gået i chok over han ord og får tårer i øjnene da hun kommer til at tænke på Drake
han ligger henderne på hendes skuldre og rykker hende lidt ud fra sig og ser på hende "hør.. hvad er der?" spørger han og ser med et medlidene blik på hende
hun ser på ham. ,,det bare.. den der hed Drake sagde det samme til mig da han redde mig fra en binde gal stodder ved navn Koto" siger hun venligt og ser op på ham