Hiroshi 01.05.2007 22:57
Hun springer tilbage, men bliver dog snittet i armen, tager sig til den og ser hadsk mod ham."hjernelamme idiot!" vrisser hun og svinger en flad hånd mod hans kind, for samtidig at kradse ham med klørene.
Hun ser mod ham, "håber du en eller anden dag kommer til at dræbe dig selv i søvne med de der!" snerrer hun og hopper ned fra taget og går væk.
Nova 22.05.2007 17:53
Marion kommer frem i et lille lysglimt.Hun står oppe på stråtaget, og beundre lidt udsigten udover byen.
Et skævt smil bredte sig på hendes læber, og et let suk ud kom fra hende. Luften var frisk, og en let vind pustede til hendes ansigt. Hun så lidt ned på en gruset vej lidt fra kroen, og så nogle mennesker vandre frem og tilbage af den.
Hun satte sig ned på taget med benene ud over det. Hun lagde dernæst armene over sine ben, som hun havde trukket op under sig.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Tegning er lavet af mig.
Nova 22.05.2007 18:18
Marion ser lidt rundt, og skæver så op mod himlen.*dejligt at det kunne blive solskin* tænkte hun med et skævt smil.
Selv var hun i godt humør, men alligevel tænkte hun lidt på Khaoz. Hvad foretog han mon sig?
hun så lidt ned i sine ben, der var trykket ind til sig.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Tegning er lavet af mig.
Nova 22.05.2007 18:33
Marion havde efterhånden siddet deroppe i et stykke tid, og hun begyndte så småt at kede sig.Hun sukkede, og fandt et sted fra taget hvor der ikke var lige så langt ned, og hoppede så ned der, og forsvandt.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Tegning er lavet af mig.
Yin 16.09.2007 17:30
Ying kom til sygne ,hun følte sig trist, vidste ikke hvorfor men hun havde bare lyst til at bryde ud i gråd.Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Yin 16.09.2007 17:31
Hun lagde sig ned. En lille tåre trille lige så stille ned af hendes kind og landede på taget.Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Yin 16.09.2007 17:38
Ying kiggede op på skyerne men hun kunne ikke se andet end Yang for sig hun prøvede at nå hende men forgæves (det var jo kun noget hun forstillede sig) hun trillede langsomt længere og længere ned af taget snart var hun ved at falde ned der fra.Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Yin 16.09.2007 17:47
Hun trillede lidt længere og længere og så faldt hun.Out//
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Ava er fra Photobucket
Ava er fra Photobucket
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 12.11.2007 20:00
Det er aften, halvmånen oplyser natten på en underlig sær måde. Oppe på taget sidder Vartan med en flaske dværgeøl i hånden, og adskillige andre tomme flasker omkring sig. Efter hans lettere svimlende måde at bevæge sig på har han vidst fået mere end rigeligt af kroens stærke dværgeøl. Luchious 12.11.2007 20:03
Tetrez siver op fra skyggerne på taget, stående og formel.Skæver blikket lidt over mod Vartan. Kigger så op på himlen hvor han kigger.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet