Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 23.03.2026 11:35
Isolde så lidt skræmt på ham. "Måske" svarede hun med et lille smil. Isolde overvejede ikke barn, i al fald ikke endnu. Der var hun  ikke helt selv kommet til endnu. Det var ikke fordi hun var afvisende over en familieforøgelse, men hun havde bare nogle ting som hun gerne ville have styr på  - mest med sig selv, inden hun ville syntes det var en god ide. Det var dog ikke noget med Jack. Det var derimod noget med Isolde selv. DEt glædede hende dog, at Jack var så langt fremme i de tanker! Det var en virkelig god postiv ting. 

Hun hævede et bryn og så på  ham, "Varmt, min egen?" spurgte hun og smilede til ham som hun betragtede ham ldit som han nu  sad der i det varme vand. Isolde selv trådte hen til badekarret og og steg ind så hun havde ryggen mod Jack. Mest fordi det var sådan der var mest plads til dem begge to. "Beklager, det ikke er så stort.." sagde hun som hun lænede sig tilbage, lagde hovedet mod hans brystkasse, her var ingen farer for hun ville drukne så ingen gruns til at holde fast i kanten af karret. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.03.2026 12:14
jack lod hende hende  falde tilbage og løfte stille hendes røvså hans stav kom i mellem bene på hende og skubbet sig rolige ind som hun satte sig ned han smilte svagt til hende og lage armen omkring hendes mave blidt han ville gøre alt for dem og hun skulle også bar sige til " jeg ville gøre alt for jer skat det skal du vide " hvisket han blidt  og tændt i hendes øre   han holdte blidt om hendes hofter mens han mærkede varmren inde i hende pumpe. to stille sin pote hen mod hendes hage og kysset hende bag fra han brummet lidt i kysset men det var mere parigens brummen 

det var blive tidlige morgen solen var kommet højt op  stille gabet han med en lille ulve piven og strakte sig sig det hadet været en lidt hård nat isolde hadet gået til den den her gang i sær efter det med snak om børn han kikket ned mod hende stille og strøg stille hendes panden lidt det var længe siden han hadet følt sådan noget for nogle udover hans søster self  han lende sig sig ned og kysset hende på kinden og rejste sig nøngen fra sengen. han så ned af sig selv selv om de hadet vaksede sig  og været i vad så følte han sig ikke hel ren men det hadet været godt men nu var det på tide at komme ud og jæge som han hadet lovet solen var knap nok lige stået op han fandt sin bue og pile og sværde  hang han ned af siden han skræv en lille selde til isolde. og fik noget tøj på 

(brevet)

Godmorgen min engen jeg ville ikke vække dig da du så ud til at have brug for noget søvn 
jeg er tager ud for jage så vi har noget at spise til snere jeg håber dog at få svar fra min søster i dag 
og  vis det kommer i dag går der nok nok en halv dags tid før hun er her elsker dig højt 
ps jeg har  lavet morgen mad til dig 

han liste stille og rolige ud  af døren mens han kikket sig Omkring og dufeten af  morgen duk hang det gode ved at være så tidlige op syntes han var at der ikke var nolge mennsker ude næsten  han kikket rundt og prøvet at huske hvor der var lidt skovt der gik dog ikke lang tid før jack fandt noget og begydnte at gå der hen det var en stor skov men det med at finde tilbage gjorder ham ikke noget han kunne lugte sig  frem til at kunne komme hjem  som jack kom længer ind i skoven begyndte det også at blive nemmer at finde vildt men at fange dem gik ikks så godt lige nu så der ville nok også gå lidt tid før han kom hjem igen 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 24.03.2026 11:10
Isolde nød at sove helt op af Jack, da de landede i sengen efter deres bad. Det blev hun aldrig træt af, det kunne hun ikke forstille sig. Hun bemærkede heller ikke at Jack stod op, da solen stod op. Det tog lidt tid før Isolde vågnede langsomt krøllet sammen med i sengen. Det tog hende et øjeblik at opfatte at Jack var gået, eller stået op. Hun mente han havde talt om at tage ud og jage, så han var nok smuttet ud for at gøre det. Hun stod op efter have strukket sig lidt. 

Hun fik lidt vand i hovedet og fundet sin mørkegrønnekjole frem, og derefter sit forklæde, så kunne hun finde lidt at spise. Det blev blot til noget brød, inden hun gik ned af trappen i butikkens baglokale, her åbnede hun døren ud til gården, så der kunne komme noget frisk luft ind. I butikken gik hun ind og klargjorde til dagens arbejde, og ikke mindst kunder. Hun gennemgik nogle af sine krukker med urter, og gik ellers igang med at blande nogle blandinger til te. Hun lavede sig selv en kop urtete, og satte om bag disken. Isolde lukkede døren ud til den lille gård, og gik ellers hen og åbnede butiksdøren. 

Isolde følte at tiden løb afsted for hende, dog blev hun afbrudt da der kom en ind, og spurgte efter Jack. Isolde kunne dog regne ud at det var hans søster. "Kom endelig med indenfor.. Jack er på jagt. De er velkommen til at komme oven på?" tilbød Isolde stadig med smilet på læberne. "Tak.  Det vil jeg gerne" Isolde smilede venligt til hende og fulgte hende op i sin lille lejlighed, hun fandt lidt mad til hende, og måtte igen ned og betjene sine kunder i butikken. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.03.2026 11:22
jack  fink fanget en kronhjorte og bar den over skulderen  det ville blive godt med noget kronhjort når de kom hjem så hadet de mad til nogle par dage  om hans søster var kommet hjem vidste han selt ikke i nu han tænkte lidt på hvordan de to ville kunne samen med ham i fremtiden  han vidste også godt det var meget muliget dert meste af familllen ville slå hånden af dem vis de gjorder det  et svagt smil kom frem for ham han stoppet stille og rolige op da en sagde " hey jack " måtte jack stå og snakke lidt med person   lidt efter det  løfte jack på kronhorten og vendte hjem 

der gik heller ikke langtid før det skete han kom  ind ind gemmen døren med kronhorten " hej skat der var  god jagt  i dag kronhjort " svaret han og løfte stille og  dyret  rolige på den han kikket mod gården  og tænke han ville hænge den op der " jeg går lige ud og hænger den op så "   han vente dog stille og rolige på at se på hende svare han kunne godt dufte en velkendt duft men han var ikke sikker på hvem det er men han ville lade isolde forklare sig lidt 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 24.03.2026 11:44
Isolde gik lidt frem og tilbage mellem sine kunder i butikken, mest for sørge for at hans søster følte sig hjemme. Dog kunne Isolde heller ikke bare lukke biksen, og være der hele tiden. Det virkede dog til at der var forståelse for det! Hvilket var rart!  Tiden løb igen hende, indtil at Jack kom ind af døren, med et krondyr. Så løb de da ikke tør for mad de næste par dage, selvom hun vidste at både Jack og nok også hans søster kunne få fortærret den inden for overskuelig fremtid. 

"Det kan jeg se, min egen" sagde hun med et svagt smil på læberne. "Lyder som en god ide" tilføjede uhn. "Din søster er ankommet... Hun er oppe i lejligheden" sagde hun så og smilede til ham. Om han kunne dufte det, anede hun ikke. Dog ville hun gerne give ham beskeden inden han gik ud og hængte dyret op, så  han vidste at han havde gæster. Eller de havde gæster.  Isolde måtte ekspedierer de sidste kunder for idag, mens Jack gik ud og fik hængt krondyret op. Hunhavde sagt det var hans domæne, så det måtte også være Jack der parterede dyret. Dog ville hun også lige give ham tid til at få hilst på sin søster. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.03.2026 11:58
han stod stille lidt mens der kom kunder in det var som om de var vand til jack var der han kikket lidt over skulderen og kikket på isolde igen da hun sankket han  da hun sagde hans søster var kommet  lyste han lidt op " er det regtit hvordan var hendes humør " svaret han lidt  " jeg går lige ud med den her så kommer jeg op til hende " svare han med et blid tone og gav Isolde et kys på munden han var lige gald med om folk kikket efter  ham  dyret var ved at blive tunget at holde med han vidste ikke om isolde måske lige ville med hurtige ud til gangen eller sådan noget for at svare på hans spøglesmål 

halen loveret på jack lidt han smilte svagt for sig selv så var hun altså kommet som han hadet berenget han hadet faktiset trode hun ville blive der hjemme  det måtte self ha været ene lang rejse for hende hans søster var ikke vand til de længer ture ind han selv hadet været igemmen livet  halskæden om jack lyste lidt op igen han mærkede vamren i i sin krop han kunne altid patere dyret når  senere når det var lidt køligere i luften 

jack vendte sig stille og rolige om for at se om Isolde var kommet med ud han tænke det kunne hun nok gøre mens de stod og snakket lidt 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 24.03.2026 13:41
Et smil lagde sig på hendes hnede læber. "Ja, hun kom for et par timer siden" svarede hun. Isolde vidste at han havde glædet sig til at hans søster skulle ankomme, så hun forstod ham godt! Isolde ville nok have det ligesådan hvis det havde været hende selv, som var i hans situation.  "Hun virkede til at være i fint humør" svarede hun. Isolde kendte jo ikkke søsteren, men udfra det hunhavde talt med hende, så virkede hun til at være okay humør! 

ISolde stod stod i døren og betragtede ham hænge kronvidltet op. Det løb jo ingen steder at få det parteret så var fint. "Jeg har indlogeret din søster. Jeg har sørget for mad til hende, og sagt hun kan hvile sig på sengen, hvis hun følte det nødvenidgt" sagde hun og rettede sit blik mod Jack.  Det kunne  nok have været en længere tur for hende, så hun forstod udmærket godt hvis der var brug for hvile. "Gå du op til din søster, min egen" sagde hun mildt. "Jeg skal lige have ordnet det sidste butikken, så kommer jeg op til jer" tilføjede hun og smilede til ham.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.03.2026 14:05
jack kikket lidt på islode og kysset hende varmt for at sige han elskede hende. " ja det har nok været noget af en tur for hende.. og godt du søret for noget mad tror jeg også hun ville have gavn af skat " svaret han med et lille grin han fik hængt den op  han hadet stadige græne  i håret og blade hænge men han gik stille og rolige ind i gangen som han kikket bag ud for at se på Siolde så satte han det ene pote efter den anden op af trappen han vidste godt det var dumt det de hadet gang i men de var kommet så langt nu med det hele 

jack to fast i håndtaget stille og rolige til døren og for at sikker sig for at hans søster ikke lå og sov da jack ikke kunne se det gætte han sig på hun lå inden på sengen han åbnet så stille døren og ganske regtit lå Aslige og og slappet stille og rolige af om hun sov vidste han ikke han satte sig stille på sengen kanten og førte poten over hendes hal nønge ben og op   til hendes kind han så længe på ned på hende som hun lå der smuk som en ulv det var enlige dumt og kalde dem for søster og bror i ders sitoason men han bed sig i læben han ville være sikker på at det her gik regtit for sig og de måske kunne findet et stille og rolige sted "hej Aslige" hvisket han blidt og prøvet på at få sin søster op 
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 24.03.2026 16:22
Isolde smilede varm til ham, og strøg hans arm da han gik forbi hende, for at gå op til sin søster. Isolde lod ham gå til sin søster mens hun selv gik hen og ekspediterede sine sidste kunder. Hun glædede sig til at lærer hans søster at kende noget bedre, det var i al fald det hun selv følte. Dog vidste hun heller ikke hvordan det blev at bo under samme tag med hende, eller hvad det betød for hende at Jack ønskede bo sammen med hende - og udfra hans ord igår stifte en familie med hans søster boende. Den del havde Isolde ikke selv kommet frem til endnu. Eller måske vidste hun det inderst inde, uden selv at være klar over dette faktum endnu. 

Aslige rørte svagt på sig, "Jack?" spurgte hun. Isolde hørte det det ude fra stuen af, hun var lige kommet op efter at have lukket butikken helt. Hun havde taget en krukke med urter med op, til noget energigivende te, hvis Aslige havde et behov for dette her. Isolde lavede en kop te til hende og bankede let på døren, "Jeg skal ikke forstyrrer jer, I har nok meget at tale om... Jeg har lavet Dem en kop energivende te" sagde hun med et varmt smil på sine læber og satte det hen på det lille bord. "Hvad vil du have, min egen?" spurgte hun stadig med smilet på læberne. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.03.2026 18:01
jack smilte svagt da hun sagde hans navn lage han poten over hendes pote med et stille smil og grinte lidt han sukket lidt og lage sit hovde mod hendes med et varmt pusten han duftet nok at af skov blikket faldt da døren stod åben og isolde kom ind gemmen døren han smilte stort til hende og rystede på hovde " nej bliv du er en del af flokke også...  Asilign dette er isolde  en del af den nye i flokken " svaret han med et skævt smil til hende og vendte blikket mod Aslige og svaret svagt " isolde detter er min tja min  søster "  sagde jack med et kæk smil og rejste sig blidt og gik hen mod hende og gav isolide et kys 

jack  måtte se hvordan det ville gå men han hadet sat sit mål at det ville blive isolde vis det var sådan det skulle gå men de tanker ville han helst ikke tænke på lige nu var det bare de 3 sammen og det var han mist lige så gald for  " jeg håber ikke rejsen var for lang  " svaret han blidt og strøg Asligen over kinden blidt bag efter jack vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sige selv så mange dufte drav ham næsten næsten bare at springe på dem men  han måtte beholde rogen i sig den ender ulv også 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 25.03.2026 18:22
Isolde smilede venligt til dem. Det måtte også være rart for Jack, at hans søster rent faktisk var ankommet. Også måtte de se på hvordan de kunne være tre her i den lille lejlighed, om ikke andet så kunne Isolde redde en soveplads op til sig selv på gulvet, det måtte de se på. Hun ville gerne give Aslige et godt første håndsindtryk, noget i hende tænkte da også, om hun kunne accepterer et menneske. Som Jack havde fundet sig. Isolde vidste ikke rigtig hvordan det ville gå.

"Det er dejligt at møde, Dem" sagde Isolde venligt og trådte lidt nærmere. Aslige gengældte smilet og rettede sit blik mod Jack, hun rystede let på hovedet, "Den var lang. Men det var det hele værd" svarede hun og så på sin bror. Isolde smilede til dem, hun tænkte hun ville gå ud og gå igang med maden, mest fordi de skulle jo gerne have noget mad også, indtil  hun kom i tanke om at Jack lige skulle ordne dyret der hang nede i gården. "De skal endelig bare føle dem hjemme" sagde hun og rettede sit smil mod Aslige. Det mente Isolde virkelig! 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.03.2026 18:49
 jack sagde ikke men lod dem snakke han gik og så lidt ned på sine poter lidt han ville ikke have nogle skulle sove på gulvet så det kunne godt være han skulle finde ud af at lave et eller andet som de alle sammen kunne ligge i sammen han sukket lidt og rejste sig blidt op han kysset ISolide stille på munden og holdte hendes hånd blidt i sin pote mens han slap kysset igen blidt og satte sig hen på stolen igen ved Asligen han skulle nok få det her til at køre på en eller anden måde sammen om han så skulle kæmpe for det 

jack sukket stille og rolige igen mens han vente på at de to talte færdige han ville ikke forstyre så meget han vendte dog blikket mod Asligen  " hvordan tog far det at du skulle af sted det ikke så tit du forlader Amazonskoven jo " spurte jack hende blidt om mens han kunne mærke det begyndte at blive varmt i det lille rum for  det må ikke ha været nemt for ders far at hun ville væk lige som jack fra den zone de var ikke jack og hans søster hadet altid været tæt knytte  på grund af det der har været sket 

jack vidste godt at isolde måske hadet sin butik at skulle passe han ville heller ikke stoppe hende når der kom kunder som der gjorder hans øre lage sig stille og rolige ned da han nevet deres far måske skulle de bare holde deres mund med det jack kikket hen på isolde " far kan godt være meget overbskyned for Asinligen så det enlige utrolige hun fik lov til at gå " svaret han til Isolde blidt 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 26.03.2026 07:20
Lige nu var Isolde ikke et flytte-bart sted, det kom nok! Så længe hun kunne have sin butik, så var det meste okay med hende. Eller det følte hun i al fald, nu havde hun ikke stået i det endnu med valget. Isolde smilede midlt til hans søster, og tæntke hun måtte være lidt træt efter turen, selvom hun vidste at Jack jo var noget med udholdende end hende. Og om det så også galt i forhold til hans søster, det vidste hun så ikke. 

Aslige så på sin bror, "Han blev ikke helt begejstret" indrømmede hun. "Jeg sagde dog ikke hvor til jeg skulle hen, kun at jeg skulle ind og besøge dig. Han tror sikkert jeg kommer tilbage om kort tid..." tilføjede hun. Isolde havde jo hørt et og andet om deres far, og lige der var hun nu ganske taknemmelig for at Aslige ikke havde sagt præcis hvor Jack befandt sig. Noget inderst inde i hende, var måske blevet en lille smule skræmt af Jacks fortællinger om faren. Isolde så på JAck og nikkede, "Ja okay" svarede hun ham mildt og så på ham. 

Tankerne løb lidt rundt ind ei Isolde, for uanset hvad var hun et menneske, som sikkert kunne ryge i svinget for en vred ulv som et krondyr kunne det. Det forestillede hun sig i al fald, så var et eller andet sted lidt betryggende at vide at Aslige ikke havde sagt til faren, hvor præcis Jack opholdt sig. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2026 16:21
jack kikket rolige mod isolde med et varmt blik men også et eftertænk som mine lidt men han sagde stille "hMM... oki.. vi må få det bedste ud af det lige nu " han mens til sine to mager både isolide og Asilige han sukket og kysset Asilige stille på munden også  jack tog blidt om isolides hånd samtide  og vendte sig om for at se om det hele var oki han ville være der for de  to uanset hvad de fandt ud sammen han rejste sig blidt og så ned af sig selv og på isolde blidt han to sig til nakken " hehe jeg tror jeg tager et lille bad jeg lugter vis lidt for meget af natura i velkommen til at joine vis i lyster " svaret han svagt på munden han gik stille ud mod isolde og slog hende stille i røven ikke for hårdt men kærliget han begyndte at tage det meste af sit tøj af og ud sendte stille den velkendte berusne parigens lugt som han vidsste både Asligen og islode kendte til han sendte en stor duft så han var sikker på de to ikke kunen forstå hvad der forgik lidt 

der efter gik han ud på bade værlset og kikket lidt ned på bvade værelset han vente lidt til at han måske kune begynde at høre lyde der inde fra med de to  kvinder i hans liv han lod   tankeren fylde lidt mens han tændte for vandet igen han vente hvor lang tid ville der mudn gå før han ville høre noget fra dem 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 26.03.2026 16:57
Isolde smilede mildt til ham. Et blik på Jack, og en ro sænkede sig i Isolde. En ro som hun ikke kunne forklarer, selv her med hans søster tilstede mærkede hun roen sænke sig i hendes krop. Hun forholdt sig tavst da de snakkede om faren, selvom Isolde ikke var just begejstret hvis han skulle dukke op i butikken. Men hvordan skulle han også det? Nej, hun slog lidt koldt vand i blodet. Om ikke andet så for en stund. 

Aslige nikkede, "Et bad vil nok gøre mig godt" svarede hun og smilede, inden hun rettede blikket mod Isolde, "Ja, måske. Dog tvivler jeg på vi kan være der alle tre... Så tag I to jer bare et bad sammen" svarede hun og smilede. badeværelset var jo ikke ret stort, så en mere ville nok være lidt for meget af gode! 
Aslige smielde og gik ud på badeværelset til sin bror.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2026 18:05
jack  kikket lidt på Asilige og tog blidt sin pote frem for at vise hende vejen han vente self på hun skulle smide sit smukke røde kjolde som han husker dufete så godt han så på Isolde og sagde med blid stemmen " er du sikker skat du ikke ville med " svaret han blidt og strøg Asiligen over kinden mens han førte poten over isoldes også han stod der næsten helt uden noget tøj op jack var stor set lige gald med hvad folk tænke lige nu følte jack sig godt tilpas  lige nu hans tommelfinger kørte sensuelet over isolide bløde læber mens han førte den anden pote hene over Asiliges røv og kærtenget den blidt også måske behøvet han ikke mere lige nu det her var måske nok få dem han trykket dem blidt ind til sig og mærkede deeres varmen han håbet hans diuft var nok til at gøre dem lidt mere i gang 

jack tænke ikke hvad alt det her kunne med føre til lige nu var han bare ikke sig selv og hugget sig med to kvinder han kysset dem blidt vær for sig det var lidt svært at gøre det to mod en men han skulle nok finde en plan for det til senere om aften  

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 26.03.2026 18:59
Isolde smilede til ham, "Jeg er helt sikker, min egen" svarede hun og kyssede ham. Det var hun. Det var ikke fordi hun var modstander af ideen men nærmere fordi hendes badeværelse ikke var lavet til så mange derude, det kunne godt blive noget fyldt. Selv i den lille lejlighed hun havde. 

Dog havde Isolde selv en løsning på det, hun havde tænkt at hans søster fik sengen, hun kunne jo selv sove på noget på guvlet. Det blev ikke noget problem for Isolde, det mente hun i al fald ikke selv.  "Jeg laver noget mad imens". Med de ord lod hun de to forsvinde derud, imens gik hun selv i køkkenet. Det var vidst godt de fik handlet igår, selvom der nok snart skulle fyldes op. 

Isolde Ravenshire har forladt tråden.

0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11