Han åbnede øjnene for at se på hende, snøftede en smule mere dog begynde tårerne langsomt at svinde hen, for at efterlade hans øjne røde " mhh det var ikke godt nej, hun er meget sur på mig, men hun er jo min søster" han kunne ikke hade hende selvom på denne tid ville han gerne, men det kunne han bare ikke desværre.
Han smilede svagt som hendes fingre gled imod hans ansigt, blikket mødte hendes gode øje " jeg er ked af du skulle møde hende, det var ikke meningen" mumlede han, som om det var hans skylde selvom det var hende der var flygtet, langsomt begyndte han at stoppe healingen da han følte, det burde være okay for en stund. Hans egen krop føltes træt efter alt der lige var sket dem " kan vi tage tilbage til hytten? bare for en dag så skal jeg nok lade dig gå" hviskede han, imens han lod sit hovedet let hvile imod hendes skulder, kæmpede for at holde sig selv vågen. Ebbe lod forsigtig en hånd stryge blidt imod hendes ene ben, for en stund var ret rart bare at sidde her med hende, på en måde gav det ham en ro i kroppen og sindet. Men Lykkes ord gled dog rundt i hans sind, men han måtte stole på sin mavefornemmelse, der fortalte hun ikke ville skade ham, måtte håbe det var sandt.
Krystallandet