Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 08:28
Det gik op for Sif, at hun havde holdt vejret mens hun ventede på hans svar. Måske var det traumet af alle de mennesker, som der havde fortalt hende de ville hende de bedste. Men når det så kom til stykket, ville de forlade hende, lige som alle andre.
Måske var det også en af de ting, som Sif aldrig var kommet sig over. Hvordan at hendes mor havde forladt hende også og nu gik rygterne, at Fabian ikke rigtig var at finde nede i stræderne længere. Hvilket næsten gav hende en følelse, at det kun var et spørgsmål om tid før han forlod Dianthos også. Hvis det skete, hvad var der så til at holde hende her?
Alle disse følelser stormede gennem den ældre kvinde, som hun lod sig fulgte med Asvard ned af Dianthos gader.

Hvor vil du hen?
Så langt havde hun slet ikke tænkt og kiggede op mod ham. ”Hvor er du indlogeret?” spurgte hun så, da det var det første der sprang frem i tankerne. Ikke at hun tænkte megen over, hvordan det kunne lyde i hans øre.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 10:47
Af alt han havde oplevet i sit efterhånden lange liv, følte han sig på ingen måde forberedt. Alt han vidste var at han ikke slap hende nu. Et øjeblik overvejede han hvilke højere magter han skulle have fat i, ruske i og råbe af, for at udvise barmhjertighed. 

"Nær paladset" svarede han. Det var der vogterne var blevet tilbudt husly mens de var i Dianthos. Nogen af de højerestående boede inde på paladset, mens andre som Asvard havde et større ønske om at være mere nær befolkningen. 
Hans tommelfinger gled beroligende over hendes håndryg, som de fortsatte ned af hovedstadens gader. "Sif? Er der noget galt?" Han vidste ikke hvilke tanker der gik igennem hovedet på hende, men han kunne se tankerne løbe. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 11:53
Sif nikkede, ikke at hun hørte efter hvad han fortalte først. Tydeligvis væk i tankerne der fløj omkring hende, det var først da han spurgte om alt var okay, at hun kiggede op mod ham. Hendes skridt blev langsommere og med et sørgmodigt smil kiggede hun op imod himlen, som hun havde gjort på deres tur hen til bordellet.
Jeg tror, nej jeg ved at jeg frygter hvordan mit liv en dag ender” hviskede hun sagte ”hele mit liv har jeg mistet, på det sidste mere end nogen sinde før. Tanken om at jeg en dag skulle miste min chance for at komme væk, fordi jeg var en kryster” et dybt suk forlod hende og hun lod en lille latter forlade hende, selvom der ikke var nogen glæde i den.

Efter noget tid, tog Sif en dyb indånding og kiggede derefter op mod Jorah igen. ”Jeg vil bare, for i aften glemme hvem jeg var og bare være en kvinde, der møder en mand og for en aften vil hun leve sit liv med ham, som havde de alle dage i verden” hviskede hun, måske var det et selvisk ønske. Men han havde trods alt spurgt om hendes glæde.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 12:37
Asvard sagtnede farten med hende og lyttede til hendes ord. Hans eget blik forblev på hendes, selv efter hun løftede sin opmærksomhed tilbage op mod himlen. Han vidste ikke om der var noget han kunne gøre. Om han på nogen måde kunne hjælpe, trods han ville havde gjort alt i sin magt for netop at hjælpe hende. Lige nu, følte han at det vigtigste og bedste han kunne gøre, var at lytte til hende og forsøge at forstå. Han forstod mere end han havde forventet. Forstod hvordan han selv havde været en kryster. Frygt, en ubehagelig størrelse og den var svær at bekæmpe.

Asvard smilede til hende og nikkede forstående. Han kunne ikke forhindre hende i at miste folk i sit liv. Om det var til døden, omstændigheder eller hvad der end forårsagede at folk forsvandt ud af hendes liv. Lige så lidt som han kunne forhindre det i sit eget. Men han kunne gøre hans bedste for at efterleve hendes ønske. Et, som ikke var meget anderledes end hans eget. En aften. Det var det de havde. 
Lad os give dem det. Det tror jeg de begge har brug for” En illusion af et normalt liv. Et normalt møde, der blomstrede op til et liv i hinandens selskab hvor dagene aldrig ville slippe op. Han vidste det ville gøre ondt næste dag. Men det var smerten værd. Han gav hendes hånd et klem og smilede blidt til hende. “Det er okay at være egoistisk. Giv dig selv den frihed” for en gangs skyld. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 14:17
Hun kunne ikke lade være med at grine, der var noget helt fantastisk over den måde som han fulgte med hendes idéer. Hvordan han ikke så ned på hende, eller nævnte hvordan hendes arbejde gjorde hende uværdigt. På intet tidspunkt følte hun sig som andet, end en simpel kvinde der havde mødt en mand, som fik hendes hjerte til at synge.
Jeg har aldrig været nær paladset før, tror du vi kan tage derhen?” hviskede hun forsigtigt, selvom at Asvard ikke tænkte over hvad hendes erhverv var. Eller i hvert fald ikke virkede til, at det rørte ham. Så vidste hun, at der ville være andre som kunne genkende hende. Folk der nok ikke ville mene, at en af hendes støbning ikke skulle være i nærheden at noget so helligt. Fabian var en anden sag, da han øsede af en selvsikkerhed, som Sif aldrig ville eje. Han kunne også ændre sit udseende, i hvert fald nok til at man ikke ville tænke, at det var trækkerdrengen nede fra hjørnet.
Måske var det også den angst der lå i hende, tænk hvis hun stak af fra Dianthos. Bare for at møde folk ude i verden, som ville vide hvem hun var.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 15:22
Smilet blev breddere på hans læber ved lyden af hendes latter. En latter der gik lige ind i hans hjerte og bredte varmen ud i kroppen på ham. Styrkede illusionen om at der ikke var andre i hele verden og intet andet end dette øjeblik. En illusion han ønskede at fastholde så længe som overhovedet muligt.

"Selvfølgelig. Der er ikke nogen steder vi ikke kan komme" forsikrede han hende. Asvard spekulerede ikke et sekundt over hvad andre tænkte og opdigtede af historier. Han ville ikke lide nogen overlast af at hun blev genkendt. Hendes hvisken medførte dog at han mistænke hende for at tro han spekulerede over det. Og at hun selv spekulerede over det. Spørgsmålet var om det var for hans eller hendes skyld, at tankerne kredsede der. 
"Så har du heller ikke set paladsets haver om aftenen, gætter jeg? Jeg kender et godt sted" Asvard havde ikke været i byen længe, men var hurtig til at finde udsigtspunkter. Steder han kunne overvære livets gang og livets små skønheder.  
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 15:34
Hendes øjne blev store da han spurgte, om hun havde set paladsets haver om aften. De gyldne lokker dansede omkring hendes skuldre, da Sif rystede på hoved. ”Nej, det har jeg ikke” og med et stort smil, fulgte hun hurtigt med ham, som han nævnte at han kendte et godt sted. ”Det vil jeg mægtig gerne se” og da de ord forlod hende, kunne hun mærke hvordan en varme bredte sig i hendes krop. En varme som hun måtte indrømme hun aldrig før havde oplevet. Hvordan, kunne en mand hun kun havde mødt en gang, to gange med i dag, skabe disse følelser i hende?
Sifs blik dalede mod deres hænder der holdte hinandens, med en anelse forbehold tog hun en dyb indånding. Da luften forlod hendes lunger igen, drejede hun hånden i hans og lod langsomt hendes fingre flette ind mellem hans.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 16:53
Asvard kunne ikke lade være med at grine varmt som hun rystede på hovedet. “Godt, så tager vi derhen!” det var et af de første steder han havde fundet. Mest fordi, det var det eneste sted han havde nået at komme til den første aften, ovenpå alle formaliteterne. Indtil nu havde han kun befundet sig i området alene.
Som Sif begyndte så småt at dreje hånden i hans, skiftede hans blik derned. Kun kort nok til at forstå hvad hun ønskede. En gerning der fik smilet til at forblive blidt på hans læber og fingre der fulgte hendes. Lod deres fingre flette ind i hinanden og fortsat mærke varmen i kroppen. Hvordan det var sket, at de på så kort tid, havde fået skabt en forbindelse som denne, var svær for ham at forstå. Forstå hvordan eller hvorfor, men blot vide at varmen som fingrenes bevægelse spredte i hans krop føltes unik. Som om at han havde fundet en del af ham selv han manglede.

Belysningen på gaderne blev markant mere tydelige, jo tættere de kom på det højere distrikt. På mange måder var det fascinerende at se hvor stor en forskel der var i byen. Som var det helt vidt forskellige byer samlet i en. Asvard havde aldrig været i andre byer som opførte sig på denne måde. Som de snævre gader bredte sig ud til en stor hovedgade, kom paladset også tydeligt frem i horisonten. Det var tydeligt at se, at med penge, fulgte den kreative del. Pynt og ynde blev mere vigtig end funktionalitet. En skrækkelig ubalance, men smukt for blikket.
Herovre” guidede han hende med ind af buen til paladsets haver. I hvert fald dem som var fri adgang for den almene befolkning. Allerede her var der opsat krystaller i blide farver til at oplyse de grønne områder. først her sagtnede han farten, så hun kunne få lov at kigge sig omkring. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 17:13
Det var i virkeligheden en absurd ting, at en by kunne ændre sig som befandt man sig i tre forskellige. Dog var der ikke stor forskel mellem midter og det højere distrikt. Men der hvor hun kom fra og gik hendes daglig dag, der kunne man se hvordan det blev forsømt. Nogle gange kunne Sif godt tænke om Dronningen, overhoved vidste hvordan en stor del af hendes befolkning levede. Men hvad ville det i sidste ende nytte? Når alt kom til alt, var det vel ikke dronningen der skulle gøre noget, det var hele byen der skulle tænke over hvordan de behandlede hinanden. Og at ændre vaner, var trods alt noget af det sværeste et menneske skulle.

Da de kom til templehaverne måtte Sif slippe Jorahs hånd. Hendes øjne udvidet sig, som hun med en stilhed gik mod buen og ind i haven. Her kunne hun se hvordan krystaller lyste op. En grin forlod hende, og hun snoede rundt under nogle af dem, fik det til at glimte over hendes hår og i hendes øjne. Som hun vendte og betragtede Jorah med et kærligt smil på hendes læber. ”Det er smukkeste jeg længe har set” hviskede hun, før hun drejede rundt og løftede hånden for at røre nogle af dem.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 18:25
Asvard lod hende opleve dette første øjeblik, uden at standse hende. Han slap hendes hånd som hun trak sig længere ind i krystallerne skær og blev omfavnet af det varme lys. Han betragtede hendes dansende skridt med et varmt blik. Nød at se glæden lyse ud af hende. En glæde og frihed, som han godt kunne unde hende at mærke oftere. 

Asvard besvarede hendes smil med et af sine egne. "Ja, det er det" for ham var det hende. Hendes glæde og hendes dansende bevægelser oplyst af krystallernes skær. Han havde set mange smukke ting, men det var øjeblikke som disse der var smukkest.
"Er du bange for højder?" spurgte han som han kom tættere på igen. Han regnede med at de gik igennem hernede først, men dette var ikke det hemmelige sted. Eller, hemmeligt var det ikke, men blot der han foretrak at sidde.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 19:46
Sif vendte hoved over skulderen, da hun hørte at Jorah kom nærmere. Et smil dansede stadig over hendes læber og en ung pige latter forlod hende, som han spurgte hende om hun var bange for højder. Hun fangede sig dog hurtigt i det og blinkede med øjnene. Hånden lagde sig hen over læberne, før hun kiggede op mod ham. ”Undskyld, jeg ved ikke lige hvorfor jeg grinte” svarede hun ærligt og lod tungen glide hen over hendes læber.
Måske var det fordi, at Sif var lidt bange for højder.
Måske er jeg lidt bange” erkendte hun så endelig og kiggede op mod ham. ”Men, jeg er sikker på jeg godt kan klare det” svarede hun hurtigt efter, mest af alt fordi hun var meget nysgerrig omkring, hvad det var som Jorah ville vise hende. ”Men, jeg vil meget gerne se hvad du vil vise mig Jorah” tilføjede hun blidt efter og gav ham et forsigtigt smil, hvor efter hun tog hans hånd.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 20:05
Latteren var smittende og fik en rolig og mild latter til at forlade Asvard. Smilet blev heller ikke mindre, som Sif lagde en hpnd over munden og så nærmest overrasket ud over sig selv. "Jeg vælger at tro, det er fordi du er glad" svarede han med morskab i stemmen og følte nærmest årerne forlade sit eget sind. Tillod sig at have det sjovt og rart.

Asvard rakte hånden frem som hun kom tættere på igen og tog imod hendes hånd. "Bare rolig, jeg skal nok passe på dig" trods den drillende undertone, var der stærk sandhed i hans ord. Der ville intet ondt ske hende, så længe han var der.
Han tog hende med længere ind iblandt figurklippede buske, bede med blomster der endnu ikke var sprunget ud og de forskellige farver af krystallys. Asvard lod blikket glide op og kiggede undersøgende. Ikke vant til at være her så tit efter mørkets frembrud, men stadig sikker på hvor de skulle hen.
Asvard vente sig mod hende, og lod de hvide vinger fremmane ud af ryggen og gav et par prøvede bevægelser bag ham. "Det føles nok lidt underligt første gang" advarede han hende som han guidede hendes hånd op til hans skulder. 
"Klar?
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 20:53
En varme startede md at brede sig over hendes kinder, og begyndte at skabe en rødlig farve. Vent, hvad var det? Hun rødmede? Han fik hende til at føle sig blufærdig?
Sif foldede læberne mod hinanden og for en stund fulgte hun blot efter ham. Mest af alt fordi hun gennemgik de ord, om og om igen i hendes hoved. Jeg skal nok passe på dig. Hun vidste ikke, om hun nogen sinde havde hørt sådanne ord. Måske hun havde, men når de kom fra ham, troede hun på det. Det var noget hun ikke havde troet i meget lang tid, at der var nogen derude som faktisk ville passe på hende.

Derfor lagde hun ikke længere mærke til hvor de gik, hun mærkede varmen i hans hånd. Ordene i hendes hoved og hendes eget hjerte der bankede hårdt mod hendes brystkasse.
Det lyder mystisk” grinede hun men med et stort smil, der næsten fik hendes kinder til at gøre ondt.
Hun lagde hendes hånd på hans skulder, løftede blikket og tog en dyb indånding før hun nikkede. ”Jeg er klar” hviskede hun sagte, og skulle kæmpe for ikke allerede nu at lukke øjnene i. Nej, hun ville stole på ham, så det gjorde hun nu.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.03.2023 21:20
Asvard var ikke sikker på hvorfor han fik det så godt med sig selv over at se hende rødme. Måske, var det mest af alt følelsen af at hun havde det godt i hans selskab. Fik lov at få sit ønske om at være en helt normal aften, i et helt normalt liv. 
kun en lille smule” svarede han smilene. Mystisk, ja det var han blevet kaldt tit. Oftest ikke ret positiv ment. Ikke som når Sif sagde det med latter i stemmen. Asvard lagde sin arm omkring hende og tog et øjeblik til at kigge ind i de klare blå øjne, før han nikkede og satte af fra jorden.

For Asvard var det en normal følelse, som det gav et ryk, som både hans hop og vingernes kræft skubbede dem opefter, og de efterfølgende vingeslag for at få dem opefter. Der var ikke langt op til det skrå tag som de et øjeblik svævede over inden deres fødder rørte grund igen. Heroppe fra, stod de ikke længere i midten af lysene, men kunne til gengæld overvære de forskellige farver og lys så langt de rækkede ind i haven. Roligt guidede han hende med ned at sidde og kigge ud over omgivelserne. “Jeg tager nogen gange herop for at komme væk. Det hjælper at han er en smuk udsigt om aftenen” forklarede han lavmælt og lod sit blik strejfe. De store vinger, faldte let omkring dem som roen lagde sig i dem og Asvard. Det var nemt at se, at stedet her gav ham ro.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.03.2023 21:42
Et højlydt gisp forlod Sif, hvor hendes hænder hurtigt greb omkring Asvards skuldre og hendes ben lukkede sig omkring hans liv. Selvom hun burde have sagt sig selv, at englen ville tage hende ud på en flyve tur. Så havde hun alligevel ikke formået at forberede sig ordentligt på det her.
Jorah!” skreg hun hvor efter hun grinede af lykke over at falde suset I maven. Da det endelig kom til det, varede det alt for kort tid, før han landede på taget.

Det var et suk af lettelse der forlod hende, da hendes fødder havde fast grund under sig. Derefter satte hun sig ned på taget og kiggede ud over udsigten. ”Her er virkelig smukt” hun kunne godt forstod han tog herhen, for at se det smukke omkring sig. Især hvis han så så meget død og ødelæggelse, som hun næsten kunne forestille, var det han måtte se når han rejste rundt. Hvad end det egentlig var han lavede.
Troede aldrig Dianthos kunne være så smuk” hviskede hun og lagde kinden mod hendes hånd.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 10.03.2023 01:10
Asvard greb hårde fat rundt om hende, som hun gispede og klamrede sig fast til ham, som de lettede. Han kunne ikke undgå at grine varmt og fastholde sit greb om hende, til han var helt sikker på at hun følte sig stabil nok til at løsne grebet. “Undskyld” lo han, selvom det var lidt svært at mene det. Det var ikke meningen at han ville forskrække hende, men den hjertelige latter der forlod hende var smittende. Han havde på fornemmelse han hørte hvinet igen, når de skulle ned igen. Bare tanken fik ham til at grine et ekstra grin for sig selv. Det var altid spændende st flyve første gang, selvom det var kort.

Smilet forblev roligt på hans læber, som de satte sig. Her var roligt, selv i dagstimerne kunne han finde ro på tagryggen. Asvard hvilede sin ene arm mod sit løftede knæ, og nød den lette brise i fjerene. En brise som endnu ikke var for kold, men på et eller andet tidspunkt ville tage til i kulde. Sifs hvisken fik ham til st dreje blikket tilbage på hende, og lod det blive der. Hvilende på hende og betragte hende, uden at ligge skjul på det. Glad for at se hun slappede af og nød øjeblikket. “Dianthos kan virkelig overraske” hans ord var heller ikke højere end en hvisken, og for ham var det ikke krystallernes lys der var i tankerne.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 10.03.2023 07:38
Jorah havde ret, Dianthos kunne virkelig overraske. Hun havde ikke regnet med der ville være steder, hun endnu ikke havde udforsket. Men det var jo en løgn, da hun aldrig havde været i disse egne af byen. Igen kunne hun mærke stikket af kortvarig modløshed. Bare tanken om hvilken verden hun levede i, i forhold til hvordan folk havde det her oppe. Og de mennesker bevægede sig ned i nedre bydel, for at udnytte mennesker som hende. Dianthos var som en myretue, ingen kunne leve ude hinanden. Det var modbydeligt smukt, hvis man kiggede her ovenfra fra hustaget. 
Tak for at vise mig det” sukkede hun og lagde sig ned. Hendes hænder rakte sig ud fra sig, som prøvede hun at fange stjernerne. Smilet på hendes læber, var det største hun havde smilet i meget lang tid. Næsten til det punkt hvor kinderne gjorde ondt. Men det var den bedste smerte hun havde oplevet i meget lang tid. 
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 10.03.2023 21:29
Verden var et overraskende sted generelt, og Asvard kom nok aldrig til at finde et sted der altid vil være det samme, resten af hans levetid. Forandring var naturligt, og egentlig også forventeligt. Det kom bare altid meget mere pludseligt end han kunne forberede sig på.
Hvad Dianthos angik, brugte vogteren nemlig hustagene til at overvære hele strukturen udefra. Det var derfor han vandrede så meget i gaderne som han gjorde, og derfor han foretrak selskabet af almene folk, end de kolde strategiske borde.

Asvard tog en dyb indånding og lagde hovedet tilbage for at kigge op på den nu sorte himmel. Natten kom hurtigt på denne tid af året, og når stjernerne funklede sammen med månen, blev man også bekræftet i hvilken årstid de havde med at gøre. "Jeg ville ønske jeg kunne vise dig mere" svarede han smilene.
Langsomt lænede han sig tilbage, trods taget ikke var særlig behageligt at ligge på, specielt med vingerne fortsat ude af ryggen. Han lod sit raske øje flytte sig hen over stjernerne. Han følte sig altid så lille og ubetydelig når han så op i det sorte uendelighed. Ubetydelig og alene - som fortalte han hjerte ham at han var blevet frataget en plads deroppe, ved at vende tilbage til livet.
Med den tanke, skiftede hans alvorlige, ja nærmest sørgmodige udtryk karakter. Et smil voksede frem, som en lavmæld latter forlod ham og han rystede let på hovedet af sig selv.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 10.03.2023 22:17
Sif var ved at svare, at dette var mere end nok. Mere end nogen anden havde gjort for hende før. Dog nåede hun ikke dertil, da hun pludselig kunne mærke de følelser, som strømmede fra Jorah. Hun lod ham være i dem, mens hendes blik blev på stjernerne. Det måtte være en hård virkelighed at leve i, være i live når man følte man skulle have været død. Når man havde været forelsket, få et barn og først set ens livs kærlighed dø og nu også skulle se hans datter dø.
Lige så stille tog hun hans hånd og lod hendes fingre glide hen over den rug hud. Hud der fortalte hende en historie, om en mand der havde levet et langt og hårdt liv. 
Du er ikke ubetydeligt eller alene” hviskede hun lige så stille og knugede hånden før hun gav slip igen. Det var altid et sats at lade folk vide hvor meget hendes evne kunne forstå. Men hun kunne ikke stoppe sig selv, når hun kunne mærke den sørgmodige sindstilstand han havde befundet sig i.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 10.03.2023 22:59
Asvard ville ikke til at bilde verden ind at han havde mistet mere eller mindre end så mange andre der havde betrådt denne verden. Men han kunne ikke undgå at lagde sig omfavne af netop den modløshed, der kunne ramme, når man følte sig alene.
Det var også den sorg, der forsøgte at afholde ham fra at skabe mere betydningsfulde kontakter end perifære bekendstskaber. Det var ikke muligt for ham at overholde, når han alle dage havde haft et stort behov for kontakt til andre mennesker. Mennesker, der alle langsomt forsvandt, som tiden malede sten til støv.

Asvard tog en skarp indånding, som han følte Sifs hånd i sin egen igen. Øjnene flakkede rundt på den sorte himmel, som den prikkende følelse i næsen voksede. Han endte med at lukke sine øjne for de glimtende stjerner, og klemte dem hårdere sammen ved hendes hviskende ord.

Hun nåede knap at slippe hans hånd før, han lukkede sine fingre fast om hendes hånd igen. Han tog en dyb indånding og lod sin tommelfinger bevæge sig blidt i cirkler mod hendes hud. Han holdte ikke hendes hånd fast mod hendes vilje. Trak hun den til sig, gav han slip.
Men Asvard var ikke naiv, og han var ikke dum. De ord hun brugte, var for præcise til hun kunne gætte det ud fra hans blik op i himlen. "Er det ikke hårdt altid at vide hvad dine omgivelser føler?" spurgte han lavmældt, som han drejede blikket over på hende. Han fordømte hende ikke for at have læst det, fornemmet det eller hvad end der var sket siden hun vidste det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13