Mee 02.11.2022 12:11
Rory brød sig bestemt ikke om hentydningen om, at hun ville ende i arresten igen. Selvfølglig ville hun ikke følge loven, men hun ville blive bedre til ikke at blive opdaget. Det var den eneste effekt fængsler havde. Kriminelle blev bedre til at skjule sig frem for at blive reformeret. “Du får ikke mig at se i arresten igen, men du er meget velkommen til at kigge efter. Måske finder du en anden smuk kvinde som du kan ‘afhøre’, men så må du huske, at jeg var der først,” sagde hun med et lille smil i stemmen og lod sig derefter føre ud af løjtnanten.Folk fra cellerne kiggede og Rory fik et smørret smil i ansigtet. Ha, de små stakler havde hørt hvad der var foregået derinde og ville nu se, hvordan hun blev sluppet løs. Det ville ikke undre hende, at der ville være nogle andre, som ville prøve at benytte sig af samme teknik. Issac ville få nogle vilde tøser efter sig, måske endda mænd. “Jeg er glad for at vi fandt ud af, at det hele var en stor misforståelse løjtnant,” sagde hun demonstrativt og vendte sig mod ham med et smil. Han første hende derefter ud af døren, og Rory satte retning mod sit skjulested. Hun havde jo lovet at komme tilbage med hans dyrebare emblem.
Krystallandet