Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 22.09.2020 21:04
Rofie var i hvert fald utroligt glad for at Sofie havde dumpet ind i hende liv, hvor tilfældigt det end havde været. "Yeah! Hun fik den tilbage lidt efter at alt det med Kiles orden blev ordnet" det var nok lidt mere kompliceret end hun fik det til at lyde, men det var tæt nok på.

Rofie himlede med øjnene da det var Sofies tur til at prøve at få Nicodemus over på hendes side. "Fisk har da ikke arme!" klukkede hun, tidligere havde hun været meget efter sin kæreste når hun havde talt ned om sin havfrue form, men den her gang lød det mest som det var for sjov.
Det var måske lidt mistænkeligt at musen ikke mente han kunne se dem nok til at komme med en afgørelse, men så igen der var også meget tåget... "Hmm jeg tror jeg har en idé" Med lukkede øjne rakte hun en hånd ud,og gjorde dampen tungere, så den i stedet lagde sig mere som et tæppe af dis langs vandet og kanten. "Tag et godt kig Mus, det er ikke så let som det ser ud!" Hun sendte dem  begge et smil og blinkede kort til Musen. Det der med at påvirke svævende vand tog noget koncentration!
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 01.10.2020 09:42
Ind i det andet bassin.. Nicodemus gyste en smule ved tanken om det sandsynligvis meget kolde vand, som pøblen måtte nøjes med til at bade i, men hvis det var det, der skulle til, så tog han gerne den dukkert!

Det så dog ud til, at Rofie havde en idé, og Nicodemus så til, mens dampen aftog. Hun lød godt nok som om, at han skulle skynde sig, men han tog alligevel et grundigt kig på begge to - det var altså ikke så tit, at man ligefrem blev opfordret til at kigge sådan på pigerne..

Han svømmede en lille runde i bassinet og placerede sig til sidst med ryggen mod kanten og nikkede: "Altså jeg synes, at din fiskeform er pænest." Nikkede han mod Rofie. "Men Sofus' .. øh, Sofies, ser helt sikkert mere farlig ud. Svømmer du også hurtigere?" Spurgte han og så vurderende mod dem begge.

Der var i hvert fald ingen tvivl om, hvem han helst ville møde i mørket på havets bund.

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 02.10.2020 22:11
Sofie sendte Rofie et lidt undskyldende, skævt smil. Hun ville gerne hjælpe, men siden hendes havfrueform ikke havde hår, så havde hun ikke ikke adgang til Rofies ever, som hun ellers normalt havde.. Eller lige havde fået igen! Sofie havde aldrig rigtig fundet ud af hvorfor, men hendes evner havde heller ikke rigtig virket som de skulle, mens hun havde været dreng. Det var sku noget sært noget!

Som Nicodemus tog plads, flyttede Sofie også lidt på sig, så han kunne se hendes fulde, frygtindgydende forfærdelighed. Med hale og det hele var Sofie ikke ligefrem lille. Hans ord fik alligevel et fnys fra Sofie. "Det er jo ikke nogen endelig dom" mumlede hun lidt tvært, stensikker på at Rofie ville have vundet uden diskussion. Den tværer mine holdt dog ikke mere end et øjeblik, som Nicodemus spørgsmål fik Sofie til at trække på skuldrene.
"Ehh, ingen anelse? Jeg har ikke rigtig haft så mange muligheder for faktisk at svømme rundt før i aften, og Rofie er helt ny! Det er altså ikke bare sådan at svømme med en hale!".
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 04.10.2020 12:38
Til sammenligning med Sofies havfrue form, så var Rofie kortere i længden, men den gyldne hale var stadig større og fyldte mere end de ben de havde været før. Samt af en eller anden grund var hendes hår også længere? Det var ret spøjst.

Med et let skuffet ansigtsudtryk slap Rofie sig tag i tågen der begynde at stige til vejrs og gjorde det svære at se igen. "Havfrue eller havfolke form, ikke fiskeform." rettede hun Musen, og lidt Sofie der sikkert havde fået ham til at sige det. Det var noget sejt at kunne, ikke en forbandelse!
Det var vel fint nok at de begge havde vundet eller tabt, men det havde nok ikke været helt nemt for Nicodemus at skulle vælge på den måde, men det havde altså været bedst hvis han bare havde sagt Sofie vandt!
"Nej det er det ikke." Gav hun Sofie ret og plaskede en bølge varmt vand efter Nicodemus. "Men! Du svømme altså noget hutigere og bedre end mig alligevel!" Klukkede hun, selv med øvelse så tvivlede hun på at hun nogensinde ville blive lige så god som Sofie!
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 21.10.2020 10:33
"Var din form så også .. anderledes da du var en fyr?" Spurgte Nicodemus, og nu hvor den første usikkerhed ved det nye møde var overstået, lod han for alvor nysgerrigheden komme til! "Og vil det sige at du ikke har prøvet at.. jeg ved ikke .. hoppe i havnen eller en flod eller noget? Man må kunne komme ret langt i den form der! Men sømændene glor sgu nok lidt.." Lo han.

Han ville i hvert gerne prøve sådan en form af, hvis han havde muligheden!

".. Undskyld .. havfrueform!" Rettede han sig og fik med et plask en lille bølge varmt vand i ansigtet, som han ikke rigtig så komme, da han havde travlt med at anstrenge sine øjne gennem tågen. Han spruttede lidt og forsøgte at tørre vand ud af øjnene med bagsiden af hånden.

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 01.11.2020 19:10
Sofie krummede sig en smule sammen, og stak Rofie et undskyldende smil, som hun irettesatte Sofie. Det var ikke første gang Rofie var efter Sofie for at kalde det en fiskeform, og det ville næppe blive den sidste. Heldigvis reddede fyren hende fra en videre reprimande.
"Jaa, en lille smule anderledes? Ikke så meget faktisk, men mere, du ved, ligesom forskellen på min normale form?" Sofie skar en smilende grimasse "Jeg blev så stor jeg næsten ikke kunne være i karret længere! Det var lidt problematisk". Halen gjorde Sofie en del længere, og en smule bredere i havfolkeform, men som mand havde det været endnu værre!

Musens videre spørgsmål fik smilet til at blegne en smule fra Sofies læber. "Nej.. jeg.. undgik lidt vand efter jeg skiftede første gang" sagde hun, og forsøgte at lyde henkastet, men måden hendes blik veg fra dem begge, afslørede der lå mere i det. Sofie havde haft rørt på emnet med Rofus, men Sofie havde aldrig gået særlig meget i detaljer med historien.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 03.11.2020 20:50
Rofie klukkede lidt både af Musen der ikke så vandet komme, men også lidt over Sofie der skuttede sig en smule over at rettelsen. Selvom det måske kunne virke lidt voldsomt, så mente Rofie at det gjorde en forskel hvad man kaldte ting. Det var nok noget hun havde samlet op fra sin mor, selvom hun nok ikke ville indrømme det. 

"Mmh! Der blev spildt en del vand første gang vi prøvede det" lød det med en hoved rysten, det havde været sjovt i øjeblikket, men det stoppede lidt da det skulle rydes op bagefter, idet mindste blev gangen også vasket?

Det gjorde lidt ondt at se smilet forsvinde fra Sofies læber, for efter de var nået så langt med at få trænet hendes evne, så havde Rofie lidt glemt hvor bange Sofie faktisk havde været for vand da de havde mødtes. Hun havde ikke valgt at spørge ret meget ind til det der, og nu virkede ikke helt som det rigtige sted for hende at spørge om det.
Ikke at hun ville stoppe Musen fra det, det ville bare blive akavet på en helt anden måde.

"Sååå Mus, er der nogen du har et godt øje til?" Rofie vrikkede lidt med øjenbrynene, det ville undre hende hvis der ikke var nogen som adelsknægten syntes var lidt ekstra fin!
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 18.11.2020 12:22
"Åh okay.." Nicodemus kunne godt fornemme, at der var noget i tonefaldet der antydede, at det ikke var noget, der skulle snakkes mere om - altså det der med at svømme i havet. Han kunne ellers forestille sig, at det ville være vildt praktisk, men de kendte trods alt ikke hinanden så godt, så det var helt i orden, at hun ikke ville snakke om det..

"Det kan jeg forestille mig.." Sagde han i stedet muntert til det med badekarret, inden Rofies spørgsmål slå ham lidt ud af kurs og han rødmede en smule gennem dampen fra det varme vand.

"Øh, jeg havde engang, men hun er ikke i byen længere." Sagde han en smule undvigende, da det handlede om skøgen, der havde knust hans hjerte for et par år tilbage. Han havde ikke rigtig turde hovedkulds forelske sig siden den omgang. "Men der er jo mange flotte piger oppe ved hoffet. De er bare også du ved .. sådan lidt for fine på den nogle gange.."

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 22.11.2020 12:12
Sofies smil voksede lidt ved Rofies spørgsmål til Nicodemus, og Sofie vendte sin opmærksomhed fuldt mod ham, forventningsfuld. Det var altid sjovere at høre om andres akavede historier, end at fortælle om sine egne.
Sofies ene øjenbryn løftede sig da også markant ved Nicodemus ord. "Lyder som om ingen af dem er helt lige så gode som hende der slap væk, eh?" kommenterede hun, prikkende efter at få ham til at fortælle mere om hende.

Inden han kunne nå svarer, var der dog noget andet der trak Sofies opmærksomhed. En svag lyd der ekkoede ud fra den anden del af badehuset. Den meget tomme del af badehuset, hvor Sofie og Rofie burde have været.
"Shh, jeg hørte noget" Sofie sank en lille klump "Jeg bademesteren er ude i den anden del. Eller nogen er i hvert fald!!"
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 29.11.2020 21:45
Rofie skar en grimasse og sendte Musen et undskyldende blik, hun var nysgerrig på hvad det faktisk handlede om.  "Hvordan for fine på den?" endte hun med at bryde ind. For jo hun var da selv ikke en fin adelsdame, altså hun var jo selv i virkeligheden en dreng! Men de fine adelsfrøkner så da meget fine ud?

Pis og ork lort! Selvfølgelig skulle bademesteren kommet og tjekke op på dem!?! "Mus! Vi bliver nødt til at få dig ud!?" Hvordan havde Rofie ingen anelse om, men de fik i det mindste bare skældud det ville kun blive være for Musen! "Sofie og jeg kan vel bare gemme os under vandet?"
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 03.12.2020 22:40
Nicodemus vred sig lidt under pigernes nysgerrighed - det var jo slet ikke dén retning, samtalen skulle være gået i. Han valgte derfor også hurtigt at hoppe til, at da Rofie afbrød: "Altså I ved.. fyldt med pæne manerer og sådan, og man er ikke helt sikker på, om de rent faktisk kan lide ens selskab, eller at de bare lader som om fordi det vil gavne deres familie.."

Han sukkede let. Adelsdrama var ikke altid lige nemt - det var derfor, han havde fundet de nedre dele af Dianthos så utroligt forfriskende..

Lyden fik ham til at fare sammen. Det ville ikke se særlig godt ud at blive taget på fersk gerning af bademesteren - især ikke når man var en ung mand, der befandt sig i de fine bade sammen med to kvinder. Han vidste godt hvad slags rygter det ville føre til, og hvor meget en lille del af ham egentlig ville synes godt om det, så gik det ikke lige nu!

"Jeg kan gøre mig usynlig!" Hviskede han hen mod dem. "Måske skulle jeg snige mig ud og lave noget larm på vejen - så kan I også slippe væk!" Han var allerede halvt på vej på af bassinet, for det skulle jo gerne gå lidt stærkt!

Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Forvirret Dum

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 16.12.2020 15:05
Sofie skrev sig bag øret at udspørger Nicodemus mere om hans kærestesorger, hvis hun nogensinde fik muligheden, for det lød sku lidt spændende. Men det måtte vente!

"Han ser os bare på bunden! Jeg har hørt det ikke er første gang de har havfolk her" svarede Sofie og bed sig i læben. Hvad pokker skulle de gøre?!

"Usynlig?! Perfekt!" hviskede Sofie ophidset, og uden videre forklaring, greb hun ud efter Nicodemus skulder. Inderligt bad hun til chance om at han kun havde den ene evne, og at han ikke kunne kaste med ildkugler eller sådan noget!
Hvis Sofie kunne kopierer hans usynlighedsevne og give et par hår til Rofie, så kunne de alle sammen komme ud! Forhåbentlig også uden at vælte over hinanden på vejen.

Sofie var nok ikke så heldig at Nicodemus kun havde den ene evne, men hendes træning hos Teallach havde ikke været for indenting. Selv i den pressede situation, med to evner der virkede virkelig ens, lykkedes det hende at fange den rigtige, og øjeblikket efter forsvandt hun fra syne.
Sofie slap hurtigt Nicodemus igen, og kun vandet, der stadig var underligt fraværende hvor hun var, viste at hun flyttede sig tættere på Rofie.
Et sagte 'av' pev fra Sofie, inden en lille tot hår dukkede op, svævende i luften foran Rofie. "Jeg tror det er de hvide du skal bruge." hviskede hun en smule usikkert. Hun havde hvert fald ikke andre evner på hvidt hår... som hun kendte til.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Erforias 21.12.2020 15:28
"Oh pis! Ja det var vidst Moana" sukkede Rofie halvt opgivende, det havde ellers været sådan en nem løsning!

Heldigvis behøvede hun ikke at være slukøret ret længe før at en bedre plan dukkede op ud af det blå, eller nærmere forvandt? Som først Sofie blev usynlig, og Musen nok også snart ville. "Mus find din vej ud, så skal vi nok finde en selv!" gennede hun lidt på adelssønnen og slugte noget af de hvide hår fra totten som kort før havde svævet foran hende. Urk det blev ikke ligefrem meget lettere at sluge hår på kommando, men heldigvis forvandt hun selv fra syne og skyndte sig at kravle op af vandet. Nok var det fedt at have hale, men det med ben var altså lettere.

Den næste del af planen var så ikke helt lige så let, "Jeg henter vores tøj, hvor mødes vi skat?" det hjalp jo ikke at sige folks navne hvis bademesteren hørte dem! Men på den lyse side på var det noget lettere at sikre de ikke gik ind i hinanden hvis de gik hver sin vej!
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 23.12.2020 10:32
Det gippede i Nicodemus, da Sofie greb fat i hans skulder - det hele gik så hurtigt, for øjeblikket senere, var de alle tre usynlige. Han havde ikke set Rofie sluge håret gennem vanddampen, og mest af alt var han nervøs for, at bademesteren ville dukke op.

"Held og lykke!" Hviskede han i pigernes generelle retning, stadig ikke helt sikker på, hvad der egentlig var sket. Han begyndte hastigt at snige sig ud, tids nok til at se den lettere overvægtige bademester prustende løbe i den generelle retning af basinnerne.

På et hængende hår.

Han ville godt have haft mulighed for at sige farvel til Rofie og Sofie, for han havde egentlig syntes, at de var meget søde, men han havde jo mødt Rofie nede ved træningspladsen, så mon ikke de ville se hinanden en anden gang?
Det var først, da han var nået ud af badehuset og hans usynlige krop blev ramt af den kølige luft, at det gik op for ham, at han havde glemt bunken af tøj ved kanten af bassinet. Pis også. Heldigvis var der ikke noget særligt på det, der kunne identificere ham, og det var alligevel for sent nu, så den unge adelsknægt måtte skutte sig og haste tilbage til sine værelser på Krystalpaladset i sin nøgne tilstand.

Nicodemus har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Lorgath , Echo, Tatti, Lux
Lige nu: 6 | I dag: 12