Et tilbud, lummer ikke kan afslås

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 02.10.2019 10:03
Atlas kunne ikke lade være med at smile af Asads trussel, og han havde næsten lyst til at gøre sig dårlig med vilje, bare for at være sikker på, at han ville få Asads straf. Men den kom jo nok uanset hvad.

Med et kys mod bidmærket på Asads balle, lod Atlas nu sin tunge glide tilbage mellem Asads baller. Han tog fat om dem og spredte dem, inden han kyssede Asads hul og derefter pressede sin tunge ind med et tungt støn. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 02.10.2019 15:11
Asad stønnede tungt fra det øjeblik Atlas' tunge rørte ved hans hud igen. "Din utålmodige bastard," mumlede han ned imod sofapuden. Det var noget af det bedste Atlas kunne gøre ved ham, og havde Asad haft muligheden ville han have slappet helt af imod hans lod Atlas rimme sig de næste ti minutter, men han stolede ikke på at Atlas kunne holde sig fra at gøre andet og han var hele tiden klar til at sætte ham på plads.

Han havde ingen ide om, hvor længe der rent faktisk gik, udover at det var mindre end de ti minutter han ellers havde lovet Atlas, men han vidste, at han ikke ville kunne holde til mere, og han satte sig op på sine knæ med et langtrukkent støn og en pik, der dryppede.

"Ved du overhovedet hvad det vil sige at tage det langsomt?" Asads stemme var hæs, som han vendte sig imod Atlas og med en hånd mod hans brystkasse guidede ham ned at ligge på ryggen på sofaen. "Jeg vil få dig til at fortryde, at du ikke tog af sted med det samme," truede han, imens han åbnede Atlas' bukser og roligt hev dem af ham. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 02.10.2019 20:20
"Jeg fortryder det allerede," svarede Atlas, men der var et stort, smørret grin på hans læber, der gjorde det tydeligt, at han ikke mente, hvad han sagde. Han lod sig skubbe ned at ligge og løftede røven, så Asad nemmere kunne hive bukserne af ham. Hans pik faldt tyk og tung ned på hans mave.

Han havde ingen idé om, hvordan Asad havde tænkt sig at straffe ham, men det gjorde ikke noget. Atlas var sikker på, at han nok skulle komme til at lide... og elske hvert sekund af det. Han så forventningsfuldt op på Asad.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 02.10.2019 22:53
Asad klikkede med tungen af Atlas, der heller ikke forstod at Asad mente hvad han sagde. Der var noget charmerende ved den store, dumme trold, som Atlas lidt mindede om når man lærte ham at kende, og det virkede så godt på Asad, at han slet ikke kunne stoppe sig selv fra at forelske sig.

Han lænede sig ind over fyren under sig, inden han lagde sig til rette imellem hans ben, deres pikke tæt op imod hinanden, men Asad vendt på siden, så han stadig kunne få sin hånd ind imellem dem. "Hvor vil du have mine fingre? Om vores pikke eller i din røv?" Asad spurgte med et smil og understregede sine ord ved at gnide sin pik op imod Atlas i brøkdelen af et sekund, inden han lå stille igen. Han ville ikke risikere at Atlas kom, før han havde givet ham lov. 

Hans fingre cirklerede over indersiden af Atlas' lår imens, ned imod hans baller, op imod hans mave og tilbage igen, men uden så meget som at strejfe hans kønsbehåring. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 02.10.2019 23:25
"I min røv," halvt stønnede Atlas og vred sig en smule i puderne, mens han spredte sin ben endnu mere for Asads fingre. Han rakte op og fik hevet sin trøje over hovedet, så han nu lå helt nøgen under Asad. Han var helt klar til, hvad end Asad havde tænkt sig at give ham. Han løftede endda sin røv en smule i forventning om, hvad der skulle ske. 

De var et mærkeligt par, de to; den skarpe, aggressive leder og den dumme, bløde håndlanger. Atlas vidste det godt. Men alligevel var de det mest perfekte match, han kunne forestille sig. Atlas kunne slibe Asads kanter en smule, mens Asad kunne hanke op i Atlas.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 02.10.2019 23:38
Asad fnøs af Atlas' desperation, ikke fordi han ikke selv følte præcis det samme, men fordi Atlas troede at han ville få hvad han bad om. Ikke desto mindre skubbede han sin hånd ned mellem Atlas' ben og strøg kærligt sine fingre over Atlas' baller og ind mellem dem. Han lænede sig ned og kyssede hans læber, gned sin krop op imod Atlas' og pressede imod Atlas' hul, inden han trak sine hænder til sig og smilede ind imod hans læber. 

"Nu. Nu finder vi noget at spise." Han rejste sig op og var ude af Atlas' rækkevidde på ingen tid. Ikke fordi han troede Atlas ville blive voldelig, men fordi han vidste, at han var røv provokerende lige nu og fordi Atlas havde alt der skulle til for at tvinge sin vilje igennem på den ene eller anden måde. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 02.10.2019 23:55
Atlas kunne have tudet. Eller smadret et eller andet. Det gjorde han dog ikke, men han dækkede sit ansigt med begge hænder og halvt brølede ind i sine varme håndflader, mens hans våde pik hoppede på hans svedige mave. Det kunne godt se ud, som om han var ved at miste besindelsen, men sandheden var, at han elskede at blive pint af Asad på den her måde, også selvom det var fysisk smertefuldt at blive trukket så tæt på klimakset og så forladt.

"Asaaaaaad," jamrede Atlas bag sine hænder, som han tvang til at blive over sit ansigt, så han ikke kom til at onanere i desperation. "Bind noget om roden af min pik. Skynd dig! Noget stramt! Ellers kommer jeg om to sekunder!"

Det føltes virkelig, som om han var ved at komme. Hans puls dunkede i hans piks tykke skaft, og det var næsten, som om lyden fyldte hele hans hoved og fik væggene omkring ham til at vibrere.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 00:05
Asad stod to små skridt fra Atlas og betragtede ham, imens han tydeligvis lå og led noget så forfærdeligt. Han kunne ikke lade være med selv at smile over det, heller ikke selvom hans egen pik var stiv som en mast.

"Så kom. Hvis du kan komme uden at røre ved dig selv, så kom. Vis mig, hvad du har, store dreng. Skyd over dig selv og imponér mig." Selv som han stod og hånede ham, kunne han ikke lade være med at træde hen til ham igen. Han ville foretrække hvis Atlas kunne stoppe sig selv, men hvis ikke han kunne, så måtte han jo hjælpe ham. Han var ikke sikker på at han ville kunne se det inden det skete, men hvis han kunne, ville han selv gribe fat om roden af Atlas' pik for at stoppe ham fra at komme. Det var risikoen værd at se hvor langt Atlas' selvdisciplin rakte. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.10.2019 00:27
Atlas klynkede nærmest ved Asads udfordring, splittet mellem at ville komme og ønsket om at lide endnu mere for Asads skyld. Men han kunne ikke holde sig. Hans nosser var helt spændt op mod hans krop, og hans mave var allerede våd af precum. 

"Asad," hviskede han, næsten hulkende, og vred sig i puderne. Hans klimaks var så tæt, og det kom kun endnu tættere på under Asads blik. Hans pik løftede sig fra hans mave, og hvis Asad skulle gøre noget, så skulle det være nu. Ellers ville han komme i tykke sprøjt ud over sine spændte mavemuskler.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 00:32
Asad slugte Atlas med blikket, som han lå på sofaen og vred sig og hulkede, bare fordi Asad havde snakket beskidt til ham og rørt ham en smule med sine fingerspidser. Det blev tydeligere at Atlas' situation kun blev værre og i det øjeblik hans pik ligefrem løftede sig fra hans mave, rakte Asad ned og greb fat om roden af den.

"Det ser næsten ud som om det var værre at jeg gik, end hvis jeg blevet," påpegede han med et grin og møvede sit knæ helt op imellem Atlas' ben. Nu hvor han havde styr på hans pik, var han ikke længere bange for at skubbe ham over kanten. "Du er næsten lige så våd, som du ville være blevet, hvis du var kommet." Asad smilede ned til Atlas og rakte sin anden hånd ned for at gnubbe fyrens precum ud over hans mave og op til hans bryst. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.10.2019 00:47
"Du... du er den ondeste person, jeg kender," gispede Atlas, da Asad tog fat om hans pik, men han grinede, mens han sagde det. Hans hoved faldt bagover, og han udstødte en tungt, skælvende støn, da han kom, dog uden at få udløsning. Han kunne mærke det helt ud i sine tæer, og hele hans krop rystede og sitrede, mens orgasmen susede igennem ham. Det varede næsten 30 fulde sekunder, før Atlas endelig sank sammen og hans krop slappede af igen. Hans store brystkasse gik op og ned, mens han hev efter vejret med et stort, tilfreds smil om læberne.

Mellem Asads fingre var hans pik stadig stenhård, men det føltes ikke længere så presserende, som det havde gjort få sekunder tidligere.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 00:53
"Uden tvivl," gav Asad ham ret uden diskussion. Der var noget yderst tilfredsstillende ved at være ond, især når det var ved Atlas, og især når det var på den her måde.
Synet af Atlas der kom, var noget selv guderne ville have lyst til at se med på. Verdens smukkeste mand, helt svedig og varm, stønnende, rystende og sitrende, musklerne i hans krop helt spændt. Asad havde lyst til at æde ham rå, og selv da Atlas slappede betydeligt mere af igen, slap Asad ham ikke. 

"Kan jeg slippe dig nu?" Imens Asad spurgte, lænede han sig ned til Atlas og pressede sine læber imod hans. På trods af hvad han lige havde sagt om mad, havde han igen mere lyst til at få Atlas op at køre igen. Han følte konstant hvordan deres tid sammen blev mindre og mindre, og han skulle udnytte den bedst muligt. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.10.2019 01:08
Atlas stønnede mod Asads mund, da de kyssede, men det var mere dovent end det var desperat som før. Han slikkede over Asads læber og trak sig så lidt tilbage, så han kunne nikke.

"Ja," åndede han, men han løftede selv en hånd og lagde den om Asads nakke, så han kunne trække ham ind til sig igen og kysse ham igen. Faren var drevet over indtil videre, og nu følte Atlas sig varm og dovn og mest i humør til at snave i timevis. Også selvom hans mave var begyndt at knurre.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 01:14
Asad kunne tydeligt mærke forskellen i Atlas og havde for enkelt gangs skyld ikke noget imod det. Det var rart at Atlas nu var samme sted, som han selv var - dér, hvor de godt bare kunne røre ved hinanden og snave i et par timer uden at det skulle føre til mere. Før selvfølgelig lige inden Atlas skulle afsted i morgen tidlig. Asad ville ikke lade ham gå uden at knalde ham først, selvom han godt kunne finde på at lade ham gå uden at få udløsning.

Asad gengældte kysset og lagde sig helt ned over Atlas. Han var lige ved at glemme alt om mad, da han hørte Atlas' mave rumle. "Du er som verdens værste kæledyr der dør, hvis ikke jeg husker at fodre dig hver fjerde time," brokkede Asad sig, men gjorde intet tegn til at ville rejse sig op fra hvor han lå så godt og kyssede ham.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.10.2019 01:23
Atlas grinede mod Asads læber og lod sine hænder glide ned ad hans skuldre og ryg og så op igen. Asad var varm og blød at røre ved, og Atlas lagde begge arme om ham og knugede ham ind til sig, på ingen måde klar til at skulle give slip på ham igen, ikke engang for at spise.

"Jeg overlever nok et stykke tid endnu," mumlede han og nippede blidt til Asads læber. "Jeg vil hellere ligge her med dig end spise lige nu."

Hans stofskifte havde altid været irriterende; det var frustrerende ikke at kunne gå mere end et par timer uden at skulle spise, og han vidste godt, at han blev nødt til at spise noget snart, hvis han ikke skulle gå helt kold - især efter al den aktivitet - men lige nu var det fint. Behovet for at ligge her med Asad var meget større end behovet for at spise.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 18:15
Asad kyssede langsomt Atlas i hele hovedet; langs kæben, over kinden, på hagen, på næsen. Han var hård og han kunne mærke at Atlas var lige så hård imod sin mave, men han ville nyde hvert øjeblik, og det gjorde ham ingenting at Atlas' energi var forsvundet, for at blive erstattet af tålmodighed. Ikke så længe han stadig var klar. 

"Okay," mumlede han ind imod hans hud, i et kys imod hans kind. "Men du skal ikke give dit stofskifte skylden, når jeg knepper dig til du mister bevidstheden," sagde han med et grin og møvede sig rundt over Atlas, så deres kroppe gned imod hinanden igen. Hovedet af hans pik var vådt og han gned det smilende imod Atlas' mave. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.10.2019 22:54
"Hvis du gør det, kommer det ikke til at have noget med mit stofskifte at gøre," grinede Atlas og lænede sig godt tilbage i puderne, så han lå godt. Derefter lod han sine store hænder glide ned ad Asads bløde ryg og baller. Han kunne ikke holde op med at røre ved Asad, og hvorfor skulle han også det? Så længe Asad lod ham gøre det, havde Atlas i sinde at røre ved Asad 100% af tiden.

"Jeg tager noget med hjem til dig," sagde han, mens hans tommelfingre tegnede dovne cirkler mod Asads lænd. "Noget lækkert... Noget man ikke kan få her i byen."

Han havde ingen idé om, hvor han skulle hen, men han skulle nok finde et eller andet eksotisk at tage med hjem til Asad. En smukt broderet trøje, noget specielt vin, et eller andet særligt.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 22:59
Asad havde ikke glemt at Atlas skulle væk, men han brød sig ikke om det, da Atlas bragte det op igen. Han foretrak ikke at tænke for meget på det, og han rynkede irriteret på næsen, da Atlas påstod at han ville tage noget med hjem til ham.

"Du skal ikke tage noget med hjem," snerrede han og lagde en hånd imod sofaen ved siden af Atlas' hoved for at løfte sig væk fra ham, både for at få afstand og for at lade Atlas se, hvor vred han virkelig var. "Du skal bare skynde dig hjem. Des længere du er om det, des større er sandsynligheden for at jeg slår dig ihjel, når du endelig kommer hjem."

Asad var vred nok til at trække sig helt ud af Atlas' greb og rejse sig op igen. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 03.10.2019 23:07
Atlas kunne have sparket sig selv; selvfølgelig skulle han ikke have bragt emnet op igen. Det var helt idiotisk at gøre, og nu havde han ødelagt den ellers gode stemning.

"Asibi, lad vær'," sagde Atlas, da Asad trak sig væk fra ham. Han satte sig en smule op og rakte hurtigt ud og greb fat om Asads håndled, inden han kunne rejse sig helt op, og begyndte at trække ham tilbage igen. "Kom og lig sammen med mig."

Asad var stærk, men Atlas var en smule stærkere, og ved at læne sig bagud, tilbage puderne, brugte han også sin vægt til at trække Asad ned mod sig. "Læg dig ned med mig igen?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 03.10.2019 23:17
Asad så ned på Atlas med mord i blikket, da fyren vovede, ikke bare at gribe fat om ham, men også at bruge sin styrke mod ham og ligefrem hive i ham. Han havde mest af alt lyst til at sætte en fod imod Atlas' skridt og rive sig løs, imens han kvaste alt Atlas havde under sin fod, men der gik også et sug igennem hans mellemgulv, da han fik lov at føle Atlas' styrke, og han kunne ikke benægte, at han virkelig havde lyst til at lægge sig med ham. 

"Hvis du bringer din lille tur op igen, så begynder jeg at minde dig om alt det, jeg har tænkt mig at gøre imens du er væk," snerrede Asad, imens han satte sig ned med Atlas på sofaen igen. Han kunne ikke få sig selv til at lægge sig ned med ham, men han kunne godt sidde her, tæt op af ham. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12