Hans olierede hænder arbejde sig behageligt frem, over hendes ryg og det var bestemt behagelig at få sådan en behandling af Valkar. ”Nu er De ikke ivrig vel?” sagde hun med et lille grin, det var klart at hun havde en lille lyst, men det hele skulle nok komme og hun havde gjort det kun for at pirre ham, lige nu fik hun jo massage, ”Mon ikke det nok skal komme? Jeg nyders ellers min massage” endnu et grin undslap hendes læber, som hans hænder gled lidt rundt på hendes ryg og han lænede sig ind for at kysse hendes hals, som hun skubbede hovedet til siden og gjorde sin hals lidt mere åben.
Nao 17.12.2017 08:47
Selvfølgelig passede det ham ganske godt at hun anerkendte hans udseende, hun kunne se hvordan hans tilfreds han var med det smil som han sendte hende. Agnes havde bestemt ikke regnet med at hun ville sidde i et kar på slottet med en fremmede, da hun tidligere var taget afsted til ballet. Men lige nu nød hun det og et var jo et lille eventyr i sig selv. Agnes var fan af det spontane og nye.Hans olierede hænder arbejde sig behageligt frem, over hendes ryg og det var bestemt behagelig at få sådan en behandling af Valkar. ”Nu er De ikke ivrig vel?” sagde hun med et lille grin, det var klart at hun havde en lille lyst, men det hele skulle nok komme og hun havde gjort det kun for at pirre ham, lige nu fik hun jo massage, ”Mon ikke det nok skal komme? Jeg nyders ellers min massage” endnu et grin undslap hendes læber, som hans hænder gled lidt rundt på hendes ryg og han lænede sig ind for at kysse hendes hals, som hun skubbede hovedet til siden og gjorde sin hals lidt mere åben.
Erforias 18.12.2017 19:55
Hendes små nydelsens suk var en fryd for hans ører, arbejdet hans olierede hænder gjorde ved hendes skuldre og ryg, var i sandhed en behagelig oplevelse for hende. "Tålmodighed er en dyd min kære... Men de giver mig lyst til at gøre noget syndigt" sagde han med kækt smil på læben, før eller siden skulle han nok få hende til et lege med."Jeg er glad for at den gør som den skal" sagde han og lo kort, det var sjældent at han valgte at massere, hvilket var en skam da han var ganske dygtig til det. Hans blomst skulle dog have mulighed for at blomstre, så hans arbejde forsatte.
Han kyssede blidt hendes hals, først nær nakken, dernæst ved midt på halsen og til sidst ved skulderen. Alt imens havde hans venstre hånd fortsat med at massere hendes skuldre, mens den højre roligt og nænsomt havde bevæget sig hen og kærtegnet hendes ene bryst.
"Ønsker de mere min kære?" hviskede han blidt, og forførende i hendes øre.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Nao 21.12.2017 21:58
Selvfølgelig var hans hænders bevægen og masseren behageligt for Agnes, hun ville bestemt gerne have mere. Hun nød det, som hun sad i det varme vand, presset op mellem hans ben. Men selvfølgelig, var der andre ting som lurede under vandet og pressede sig på. ”Det undre mig næsten ikke kære,” sagde hun blot og smilede charmerende og en smule lumsk til ham, det var klar at det ikke var hende som skulle ligge op til dette, det var jo hans rolle. Hvis man så det på den måde, men selvfølgelig kunne hun forstå ham, og hun havde det på samme måde, men hun havde ikke travlt. ”De er bestemt god med dine hænder, Valkar” endnu et lumsk smil bredte sig på hendes læber, da hun drejede hovedet for at kigge på ham, og tage endnu et af hans kys.Hans berøring med hans læber var behagelig, især som han bevægede sig ned af hende g det samme med hans hånd. Hun lod ham gøre hvad han ville, og satte ingen grænser. ”Gør hvad De har lyst til” svarede hun roligt og opfordrende.
Erforias 25.12.2017 22:48
"Jeg tænker at dette bliver en nat, de sent vil glemme min kære" hviskede han blidt, og forførende i hendes øre.Begge hans hænder vendte atter tilbage til massere hendes hendes skuldre, de vandrede roligt ned af hendes ryg, hvor de eventyrlystent begyndte at udforskede dens afkroge.
De to eventyrer drog hvert til sit. Den ene drog mod de to høje, og fordybede sig i at undersøge dets tinder. Den anden derimod drog længere ned for at udforske hendes dybter, på jagt efter lyden af små gisp af nydelse, kærligt vandrede eventyreren hen af hendes lår inden vejen gik mod hulen den søgte.
Alt imens lænede Valkar sig frem, for at fange hendes læber med hans egne i endnu et kys. Hans lyst til hende voksede stødt, og det kunne mærkes af dem begge. Hvor længe mon hun ville blive i badet? At være hende nær passede ham ganske godt, men en seng ville give andre muligheder.

Erforias 03.03.2018 11:00
Døsig af det varme vand og massagen, var hans blomst faldet i søvn. Valkar lagde hende nænsomt i seng, det lod til at han måtte opfylde hendes ønske en anden gang, ikke at det gjorde ham det store, han havde tid nok. Atter iført hans festtøj vendte Valkar tilbage mod ballet, aftenen var trods alt stadig ung.

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7
Lige nu: 0 | I dag: 7
Krystallandet