Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:22
Ihsans blik glider over omgivelserne et øjeblik, indtil ordene fanger hendes opmærksomhed, og hun ser tilbage på lemurpigen.
"Det gør lidt ondt, for der er gult snask i det, men det skal nok hele, det tager bare tid." Hun synes selv, hun lyder vældig klog, selvom hun ikke en gang ved, at det gule snask er betændelse. Det er ikke hendes første sår og ikke det sidste. Hun har også et par småskrammer på sin ene skulder, hvor pelsen delvist er flået af, men det har hun selv glemt alt om igen.
"Bor du her?" spørger hun og ser rundt igen uden at kunne genkende noget.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:25
''det gule snask er betændelse.. Men... Hvad er der sket siden du har så mange sår?'' hun kigger rundt og hopper op efter et blad der flyver forbi hende.. ''Jeg bor ingen steder.. Men har været her de sidste par dage.. '' hun leger lidt med bladet og sætter sig til at bide lidt i det.. ''Hva med dig? Bor du her??'' mumler hun med bladet i munden..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:30
Hun nikker, men forstår ikke ordet betændelse.
"Jeg slog min herre ihjel, som ikke var min herre mere. JEg flygtede for mange år siden, men vendte tilbage. Han var ikke glad for at skulle dø." Hun ler hæst. "Men han var ond! Meget ond! Holdt så mange fanget, så mange stakkels piger." Hun sukker igen og betragter så Maki, som hun jagter bladet. Hun får det selv lidt bedre og sætter sig omsider op. Hun var kun lige i stand til at finde ud af hvad, pigen sagde, da hun havde munden fuld.
"JEg aner ikke hvor, jeg er," indrømmer hun, "Og jeg bor heller ingen steder."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:33
Hun kigger intresseret på Ihsan mens hun fortælle og gumler videre på sit blad.. ''Ehhhm.. '' hun kigger lidt rundt og genovervejer hvad det var hun ville sige.. ''Hvorfor holdt han piger fanget?? '' Hun ligger hovedet på skrå og rykker lidt rundt på hendes ben så hun sidder mere behageligt, mens hun tager fat i sin hale der langsomt bevæger sig fra side til sige.. ''Så du vandre også rundt??'' siger hun og kigger igen misundeligt på Ihsan's hår.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:37
"Han holdt os fanget for at udnytte os. Fordi han ville have os og ikke kunne nøjes med én som mange andre kunne. En pasha, det var hvad, han var. med piger i harem." Hun knurrer lavt, faretruende ved tanken om pashaen, men tager sig i det. "JEg ved ikke om jeg vandrer. JEg holder mest til uden for helbredelseshuset, hvor min ven ligger død." Hun sukker igen og slår ud med hænderne. "Jeg har ikke set ham i lang tid. Jeg må ikke komme ind, fordi jeg kun er et dyr ... De vil ikke udlevere ham, så jeg kan begrave ham ordentligt." Hun får helt tårer i øjnene, men kæmper for at få dem væk, og sidder til sidst bare og kikker ned i jorden, hvor hun med en klo laver cirkler i græsset.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:42
Hun kigger små trist på hende, og får helt lyst til at give hende et kram for at trøste hende, men hun tør ikke rigtig af frygt for Ihsan's reaktion.. ''hvad....'' hendes stemmer forsvinder.. Hun hoster svagt og forsøger igen.. ''hvad er der sket med din ven??'' siger hun lavt og ligger forsigtigt hånden på Ihsans pote/hånd som en stille trøst.. ''kender godt følelsen af 'bare at være et dyr' kan ikk forstå hvorfor alle tror de er så meget bedre end os!'' siger hun vredt..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:45
Hendes blik bliver trist igen, og hun kikker ned på deres hænder, ikke uvilligt.
"Han døde i kamp. De kunne ikke redde ham, og nu er han død." Huns er dog op igen, en smule overrasket ved det næste. Nogen der kender det? Nogen der rent faktisk har prøvet hvad det vil sige at blive behandlet som et dyr, som skidt!?
"Kender du det virkelig?" udbryder hun forventningsfuldt. "Altså sådan helt virkelig? Nrrh, det kan jeg næsten ikke tro ... at andre kender altså ... men jeg har heller aldrig mødt andre som mig.. som os."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:49
''det er jeg ked af'' siger hun stille.. ''ja det gør jeg..'' hun kigger på hende og slikker sig om munden.. ''jeg er flere gange blevet jagtet og slået af folk der mener vi burde udryddes..'' hun kigger ned på hendes fødder og bevæger dem frem og tilbage mens hun snakker

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:52
Ihsans hale svinger i vrede buer frem og tilbage, og hun taler ophidset.
"Den slags menneker er dumme! De burde selv udryddes!" snerrer hun hidsigt. "De forstår slet ikke hvor svært det er og at vi er lige så gode som dem!" Hun slår vredt ned i jorden med knytnæven, og hendes overnaturlige styrke sender små rystelser gennem jordoverfladen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.10.2011 23:54
Maki spænder i hele kroppen og bliver så forskrækket at hun hoppe op og kigger skræmt på Ihsan.. ''Ja..'' siger hun forvirret.. ''De burde leve en dag som os, for at få forståelse hvor svært det enlig er!!! '' Hun sætter sig forsigtigt ned igen og forsøger at slappe lidt af mens hun sidder og bidder i sin hale.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 25.10.2011 23:56
Ihsan ryster på hovedet.
"De er for dumme til at forstå det. De vil aldrig lære det på en dag. giv dem en livstid sådan her, så vil de måske vide det, når de dør." Hun fnyser og er tydeligvis meget påvirket. "Vidste du, man skar min hale af for at tvinge mig på jorden som et dyr?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 00:07
Maki kigger forundret og surt på Ihsan.. ''HVAD!! er de totalt syge i hovedet'' o.o Maki krammer sin hale og holder den tæt ind til kroppen.. ''men... du har da hale nu?'' hun ryster kroppen og hopper hurtigt op i et træ i nærheden og kommer ned med en håndfuld blade som hun sætter sig til at gnaske i..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 00:11
Hun nikker igen.
"De er syge, ja, meget syge! Min ven, der er død nu fik en til at smide mig i noget særligt vand, der gav mig halen igen. JEg ved ikke hvordan eller hvorfor, men jeg er glad for at have den!" Hun har samlet sin hale op og sidder og stryger den, som var den et kæledyr, og spidsen vifter så drillende, hun til sidst går på jagt efter den rundt om sig selv. Hun ser kun kortvarrigt efter Maki, da hun forsvinder efter bladene.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 00:15
Hun sidder og gnasker lidt i et blad og har været mest koncentreret om bladet.. så hun bliver forskrækket og hopper lidt da Ihsan går på jagt efter sin hale.. '' rart at du fik din hale igen!! jeg vil ikk drømme om at undvære min hale..'' hun tager igen fat i den og krammer den.. ''den er mit alt '' :D hun kigger interreseret på Ihsan :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 00:17
Ihsan stopper med halen i munden, begynder at snakke, men finder ud af, hun stadig har halen i munden, og spytter den ud.
"Forestil dig ikke at kunne holde balancen på to ben. At være tvunget ned på alle fire for altid ... Det er noget af det, der adskiller os fra dyr, og så tvinger de en ned på alle fire ben ... Det er forfærdeligt!" Hun sukker og sætter sig og klør sig lidt bag øret med den ene fod, før hun ryster på hovedet, så ørerne flapper.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 00:22
Maki griner lidt af hende :) ''Jeg... '' Maki holder en pause og tænker på hvordan det ville være at være tvunget på alle fire.. '' Jeg kan ikke forestille mig det..'' indrømmer hun.. ''Jeg har aldrig selv været ude for det, og håber aldrig det sker... Håber heller ikke det sker for dig igen!! eller for nogen andre!'' Hun sætter sig til at bide lidt i sin hale og griner af Ihsan's flappende ører :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 20:32
Ihsan sender hende et taknemmeligt smil, da hun stopper med at ryste på hovedet.
"Det vil det ikke! Ingen får lov at røre min hale igen! Og heller ikke din!" Hun skydder beskyttende brystet frem og trykker en tommel mod det. "Ikke mens jeg passer på dig!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 20:37
Maki rødmer lidt og kigger ned i jorden.. Hun sidder længe og tænker over hvad hun skal sige.. ''T, t, tak..'' hvisker hun stille.. Hun ligger sig halvt ned og kigger på den blå himmel mens hendes hale langsomt bevæger sig fra side til side.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 20:39
"Hvad hedder du egentlig? Jeg hedder Ihsan." Hun rækker poten frem, som hun har set menneskene gøre det, og smiler bredt. Hun er usigeligt glad for at have mødt en anden keidran at snakke med, at hun slet ikke ved, hvad hun skal gøre eller hvordan, hun skal reagere.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 20:42
'' Hej Ihsan .. Jeg hedder Maki'' hun rækker selv poten frem med hende og tager fat i Ihsans pote.. ''Det er dejligt at have mødt en der ved hvordan det er, 'bare at være et dyr' '' siger hun og smiler :D

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12