Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 15:22
Ace rynkede lydt på næsen over Samsons smil og forstod egentligt ikke, hvad han smilede over. Han kunne ikke rigtigt selv se det sjove i sit svar. Men sådan et smil havde Samson jo allerede stukket ham en gang før, da han havde spurgt om han så høflig ud, og da havde Ace heller ikke vist hvad det betød.
Han sukkede og trak på skuldrene. Sådan var Samson vel bare.

"Hvorfor skulle jeg være på kroen?" spurgte han. "Det kan vel være ligeså godt at sidde her og stirre end at sidde på kroen og lave ingenting. Og desuden er det altså ikke alle, der behøver at drikke hele tiden for at blive underholdt."

Han skulle lige til at give Samson et vredt svar tilbage på det, han sagde om hans "luksuslegeme", men bemærkede han, at Samson begyndte at rode efter et eller andet i sine bukser, og han kunne ikke lade være med at bryde ud i et bredt smil, da han så, at Samson rakte ham en flaske.
”Nå, så kan du alligevel være lidt høflig,” sagde han og skyndte sig at tage imod flasken, inden Samson kunne nå at ombestemme sig. Det ville de fleste i hvert fald have gjort, hvis den, de tilbød drikkelse, havde opført sig så flabet og ikke engang sagt tak.
Ace Feral Luzifer Archélaus

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 15:28
"Eller også.. har du bare en heldig dag.." bemærkede Samson, for at få begivenheden til at 'falde' lidt i stemning, da han nu synes at den var blevet lidt for høj til hans smag, når det trodsalt var en vurdering af ham.

"På kroen skulle man ikke gerne lave ingenting! Hvad er det nu en kro er til for?" Han rystede lidt på hovedet af Ace. Han var nu alligevel ikke så klog af sig. En kro, fuld af sprut og andre sager. Ikke mindst mad! Men han var måske en lus, som ikke havde nogen krystaller?

"Du har måske ikke råd til den slags?" Samson tog et par skridt hen til stenen, og satte sig ved siden af Ace og begav sig til at åbne flasken. Den blev nemt åbnet, og lyden af proppen der blev trukket op af flasken hørtes tydeligt. Han tog hurtigt et par slurke fra flaskens indhold og sukkede let. Vinen var lige så god, som den altid havde været! Hvis ikke bedre, når man virkelig synes at trænge til den, hvilket Samson jo synes.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 15:45
"Hvorfor skulle jeg have en heldig dag? Bare fordi du giver mig en flaske vin, så mener du, at jeg er heldig?" spurgte han.
Men han var nu alligevel meget taknemmelig for, at Samson havde givet ham flasken. Men blev trods alt tørstig af at ligge på stranden i solen og lytte til bølgernes brusen, der bare mindede en om, hvor tørstig man var.
Han åbnede flasken op. Det gav et højt "plop", da proppen blev trukket op. Derefter hældte han et par hurtige slurke fra flasken indold ned i halsen. Det smagte nu meget godt, det vin.

"En kro er til for... at man kan sidde der og spise og drikke eller bare slappe af? Alt imens man er omringet af irriterende folk, som sætter sig ved ens bord og begynder at råbe og skrige og synge sange, når de bliver fulde," sagde han og sukkede opgivende.
Han kunne ærligt talt ikke se, hvad folk ville med kroen. Maden og drikkelsen der var ikke engang den bedste, man kunne få. Det var da kun folk, der ingen penge havde, som gad tage derhen for at købe et middelmådigt måltidmad. Og sådan en troede Samson åbenbart, at Ace var, i hvert fald at dømme efter hans spørgsmål.

"Vel har jeg da så råd til den slags," udbrød han vredt. "Og jeg har endda råd til mere end det! Så jeg kan altså stadigvæk ikke se, hvorfor jeg skulle tage hen til kroen."

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 16:16
Samsons blik blev lidt koldt at se på. Han regnede måske ligefrem for, at han skulle forære sin flaske vin væk og så til ham?

"Det jeg vile sige var, at du kunne have fået alt andet en vin i stedet, hvilket mere kendetyder mig som person..," Samsons stemme var dyb og brummende i sig selv. Om det var hans størrelse der gav ham den klang i stemmen, var ikke til at sige, men den havde sikkert indflydelse på den.

Samson smilte lidt og lænte sig lidt tilbage på stenen. Så han troede, at kroen kun skulle være til for middelmådige personer med penge? Han kom der dog trodsalt stadig engang imellem, selvom han egentlig havde røven fuld af penge.

"Aha... Ser man deeet.. jeg kommer der da stadig engang imellem.., Men det er nu heller ikke ligefrem fordi, at de med penge kommer til stranden, er det vel?" Samson smilte kort inden han endnu engang drak et par slurke af vinen.
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 16:30
Aces øjne blev en anelse smallere end før. Så han var altså heldig, fordi der var vin i flasken og ikke... hvad Samson nu havde kunne finde på at fylde i. Gift eller noget andet i den stil.

"Så det du mener er, at du kan altså godt lide at forgifte folk eller hvad?" spurgte han.
Han fnøs kort, som om han havde fået et eller andet i næsen.
"Hvorfor skulle der også være andet end vin i? Du kender mig ikke engang, så hvorfor skulle du fylde noget i, som jeg ikke ville kunne lide?"

Da Samson sagde, at de folk med penge ikke kom til stranden, kunne han ikke lade være med at smile skævt. Et lille, hurtigt smil, der forsvandt ligeså hurtigt fra hans blege ansigt som det var kommet.
"Så du har altså ingen penge? For du er her jo," sagde han.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 21:19
Samson fortrak en lille stram mine. Gift?

"Tssk! Kom ikke og sig at jeg ikke har stil! Forgifter da ikke folk på den usle måde! Der er jo ingen værdighed i det!" Sagde Samson stift, men talt ligeud for sin egen sag. Værdighed var måske ikke ordet, set fra en andens synsvinkel. Der var vel så meget der var unfair, men med en forgiftning, der får modstanderen ingen chance.

"Tværtimod får folk alligevel en lille chance til at kunne slippe væk.. hvis de altså har evnerne til det." Han hævede eftertænksomt sine øjenbryn. Var der i det hele taget nogen der var sluppet godt afsted, efter et 'sammenstød' med ham? Han kunne ikke mindes nogen, som ikke var gået afsted med alle mulige slags skader. Såvel psykisk som fysisk.

Samson blinkede et par gange med øjnene og så uforstående på Ace. Ham? Ingen penge? Et stort smørret smil kom frem på hans læber og der kom en kort latter fra ham.

"Jeg tror, at du må have misforstået min lille hentydning, Ace.," svarede Samson og klemte lidt om sin flaske vin som han endnu sad med i hånden. Der var rent faktisk ikke særlig meget tilbage indhold i den, også selvom han kun tilsyneladende havde taget et par slurke nogen få gange.
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 21:33
Han lagde armene over kors over Samsons svar.

"Hvorfor sagde du så, at der måske ikke var vin i flasken? Hvis der ikke er gift I, hvad skulle der da så være i andet en vin?" spurgte han.
Han knugede let om flasken med vin, som han stadig holdt i hånden, og som han ikke havde drukket af siden han åbnede den. Af en eller anden mystisk årsag havde han pludselig mistet lysten til at drikke mere af dens indhold. Og hvorfor mon.

Endnu en lille rynke dukkede frem på hans næse ryg, da Samson igen smilede smørret.

"Hvad mente du så med... "din lille hentydning"?" spurgte han.
Han lænede sig lidt tilbage på stenen, men ikke meget. Bare så han lige netop kunne kigge op på himlen, der stort set var helt skyfri bortset fra nogle små skyer, der lignede stykker af vat mere end rigtige skyer, og som drev langsomt hen over himlen.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 21:47
Samson sukkede lidt.
"Du skal ikke fokusere på flasken og dens indhold her, i det jeg sagde! Nærmere et par øretæver..." Brummede han på en eller anden måde lidt træt af at han skulle skære det ud i pap. Men selvfølgelig.. Sådan kunne man jo godt forstå det som han havde sagt, men i Samsons hoved virkede det ellers så simpelt endda!
Samsons hænder holdt godt fast i flasken, men alligevel blev den kørt rundt, måske bare for at få tiden til at gå, men han havde jo sådan set selvskab. Han skulede lidt til Ace. Han havde vidst kun drukket af den en enkelt gang, så vidt han havde bemærket og det var helt sikkert emnet der havde fået ham til at lade være med at tage mere af det lige nu. Han havde en eller anden trang til at komme med en bemærkning, at hvis han ikke ville drikke det, så skulle han da nok få det hældt ned, men gjorde det dog alligevel ikke, for emnet var nu ledt over på Samson og værdier!

"Det var en hentydning til, at jeg er en af dem med penge, men det afholder mig ikke fra kroen alligevel en stund til anden! Og heller ikke fra stranden! Folk med penge plejer vel trodsalt ikke at tilbringe tiden sådanne steder, når de nu har et flot sted at bo, ikke sandt? Så går de jo i flotte klude med masse detaljerede broderier på, for ikke tilsidst at nævne de flotte pudsede sko!" Han himlede lidt med øjnene. Han kom til at tænke på Cassa, måske ikke underligt i denne sammenhæng.
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 21:59
"Det kunne du da bare have sagt i stedet for at pakke det sådan ind," sukkede Ace opgivende.
Han syntes godt nok, at Samson var dum lige nu. Sådan som han havde ment det, han havde sagt, havde Ace slet ikke forstået det. Så han havde jo faktisk haft lidt ret i det han sagde om gift og alt det der. For det var sådan, han havde forstået det.
Han sukkede tungt og gned sin pande med sine knoer, alt imens han håbede på, at Samson ikke ville sige noget til hans svar, så de kunne opgive det emne og lade det ligge. Han var efterhånden blevet godt træt af det.

Da Samson sagde, at folk med penge nok hellere ville være hjemme i deres huse, rettede han sig lidt op i ryggen.

"Hvorfor skulle de ikke gide gå ned til stranden eller hen til kroen, bare fordi de har et stort hus og lommerne fyldt med penge? Det må da blive kedeligt i længden altid at skulle rende rundt derhjemme og lave de samme ting hele tiden," sagde han.
Faktisk havde han selv engang været en af dem, der kun gad være hjemme i sit store hus. Dengang havde han ikke selv haft meget lyst til at tage ned til stranden eller ind til byen, for der var jo masser af plads derhjemme, så hvorfor ikke blive der? Men det var dengang, og det var laaang tid siden. Sådan føltes det i hvert fald for ham.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 22:19
Samson sendte Ace et lille blik, der sagde at han egentlig ikke brød sig om at han sagde så meget imod ham i den sag, som om at det var HANS skyld at Ace havde misforstået det. Det mente han trodsalt bestemt ikke at det var! Men Samson synes jo heller aldrig at han gjorde noget 'forkert'. Jo, han vidste godt at det var forkert at slå og voldtage folk osv., men alligevel synes han ikke at han var så forkert på den til så meget andet.

"Pakker sku ikke noget ind.." brummede han halvgnavent og tog nogle hurtige slurke af vinen. Han lod vinen være i munden på ham et lille rum tid, for at smage ordentligt på druen. Den var god, men den var også hjemmebrygget i borgens vinkælder. Af hvem, det vidste han dog ikke, men en eller anden arbejder på borgen var det trodsalt.

Samson skævede lidt til Ace.

"Det ved jeg da ikke! De må ihvertfald kede sig røven ud af bukserne! Men det er der jo nogen der gør!" Han rynkede let på næsen igen, og bundede resten af vinen i flasken. Da han havde tømt den så han direkte ud i horisonten.

"Skal du ikke drikke det? Det er ellers hjemmelavet, af hvem, ved jeg dog ikke.. Men en eller anden tjener er det jo nok.." Samson kunne lide tanken om at han havde andre til at lave det for sig, og han havde længe gået og set frem til den tid hvor han intet manglede.
Samson sad endnu i bar overkrop, men han frøs ikke. Han frøs aldrig. Kun hvis han havde sænket sin kropstemperatur, hvilket han havde gjort i en periode for at spare lidt på kræfterne for at kunne bruge dem fuldt ud når han havde brug for dem.
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 22:27
”Jo, du gør,” mumlede han som svar til Samson pakker-sku-ikke-noget-ind.

Han lod sit blik glide ud over vandet og gav sig til at betragte havet. Ikke at der var noget specielt spændende ved det. Havet lignede jo altid sig selv… i hvert fald hvis man ikke kiggede ordentligt efter. For hvis man virkelig betragtede det indgående, så kunne man se, at det ændredes lidt hele tiden. Vandstanden steg og faldt, og havets overflade ændrede farve alt efter årstiderne. Desuden kunne de store, mørke pletter i vandet, der faktisk var store skove af tang, flytte sig lidt. Og det gjorde de. Hele tiden. Så havet så altså ikke altid så ens ud, som de fleste ellers måtte synes.

Efter i et par sekunder at have siddet og kigget ud på havet uden at sige noget som helst, sled han endelig blikket væk for i stedet at vende det imod Samson igen.
"I så fald må de mennesker da have et kedeligt liv," sagde han.

Derefter hævede han et øjenbryn over at Samson åbenbart ikke vidste, hvem der havde lavet hans vin. Havde han virkelig så mange ting at tage sig til, at han ikke engang havde overskud til at finde ud af, hvem der havde lavet hans vin? Tss.

”Så du ved altså ikke hvem der har lavet den? Du lyder sandelig til at have styr på dine ting,” sagde Ace.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 22:41
Samson ignorerede hans lille 'jo-du-gør'. Han var nok lige så stædig som Samson selv, så det ville der ikke blive noget ud af. Og slåskamp.. ikke just det han var i humør til i dag, ovenpå en magi træning. Ikke fordi han ikke kunne, men det ville være spild af magi, hvis han ville få brug for det på vejen hjemad.
Der var i det hele taget ikke ret meget at sige lige nu. Han nikkede blot bekræftigende til deres emne om de rige mennesker som aldrig går ud. Mere var der vel egentlig heller ikke at sige til den sag.

Han skævede til Ace, men så atter ud på havet uden at vide om det skulle være godt eller dårligt, ikke at vide hvem der skaber hans vin. Han var lidt ligeglad, og alligevel var han ikke. Han skulle jo trodsalt være sikker på at han ikke blev forgiftet. Men han havde trodsalt hørt, at den gerne skulle gå igennem en slags kontrol.

"Jeg kan da ikke gå ind i små detaljer! Som om jeg ikke har rigeligt at tage mig til! Du lyder åbenbart til, at du har styr på det hele? Så har du måske bare ikke nok at tage dig til?" Samson smilte et lille tilfreds smil. I hvertfald var det som om at han gav bolden videre, i stedet for at den endte ved ham i slutningen af legen og han var erklæret som 'død'.
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 22:50
Ace rystede på hovedet over Samson. Hvordan kunne han blive ved med at svare igen? Men på den anden side, Ace svarede jo også selv igen det. Det var sådan, samtalen blev holdt igang. Så han var nok alligevel selv ligeså stædig som Samson.

"Du skulle måske begynde at gå lidt mere op i små detaljer," sagde han med et lille, næsten helt umærkeligt, drillende smil. "Ellers kan det jo ende med, at der en dag ender noget i din vin, som du ikke vil bryde dig om... Gift for eksempel."
Nu, hvor de endelig havde lagt gift-emnet fra sig, skulle det selvfølgelig hives op igen. Men denne gang var det Aces egen skyld.
Han trak sine ben til sig, så han nu sad i skrædderstillen på stenen. Det var der rigeligt plads til, eftersom stenen var så bred. Han satte en albue på sit knæ og placerede sin hage i sin håndflade, så han kom til at ligne en, der kedede sig gevaldigt.

"Jeg har rigeligt at tage mig til," løj han. "Men jeg har i det mindste tid til at finde ud af, hvor min mad og drikkelse kommer fra."

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 23:07
Samson lænte sig lidt tilbage.

"Sandt nok. Men kontrol får det skam.., Og desuden, så tror jeg ikke at der er nogen der tør det.. I hvertfald ikke dem som er inde for borgens mure og som arbejder der. Mere nogen som skulle komme udefra, men det skulle ikke være muligt..," Brummede Samson. Nej, det burde ikke være muligt, men det var det jo egentlig, hvis der var forrædere tilstede i borgen og slæbte uventede gæster med sig ind. Jo flere mennesker der var bag murene, jo mindre sikker var den jo, for dets større risiko var der, at der kunne findes forrædere derinde, som luskede rundt. Det måtte han se at gøre noget ved! Ï hvertfald på et tidspunkt. Men nu var porten derhjemme lige blevet genopbygget, og det var et stort arbejde at begive sig til, efter at den var blevet smadret af en ukendt stamme, på en eller anden måde, som de har båret sig ad med. Men også det, ville der blive taget af, for at finde årsagen og få gjort noget ved det. For uventede gæster, de burde ikke sådan kunne trænge ind.

"Hmmn.. Du har så åbenbart bare ikke nok at tage dig til så, hvis du har tid til at holde øje med det hele.. Men det er måske nok for dig..."
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 23:20
"Hvorden kan du være sikker på alt det, når du åbenbart ikke har tid til at holde øje med den slags?" spurgte han.
Selvom Samson sagde, at han ikke troede, at nogen indenfor hans borgs mure turde forgifte ham, tvivlede Ace nu på det. Selvom Samson måske stolede på hvem, der nu end rendte rundt inde på hans borg, så burde han ikke være så sikker. Selv på den bedst bevogtede fæstning ville der altid være færedere... og de ville ikke tøve et sekund med at slå til, hvis de endelig fik chancen. Og det lod til, at Samson gav den slags mennesker mange chancer. Det mindste han kunne gøre for at forhindre det var da at tjekke efter, hvem der havde fremstillet hans vin.

Da Samson sagde, at han åbenbart ikke havde nok at tage sig til, kunne han ikke lade være med at sukke endnu engang. Normalt ville han nok have været blevet sur over at få den slags at vide... men ikke i dag.
Han begyndte at rulle flasken med vin mellem sine håndflader, tilsyneladende uden at have tænkt sig, at drikke dets indhold. Han kunne både mærke og høre, hvordan indholdet svulpede rundt inde i flasken.

"Jeg har skam en masse ting at tage mig til, men i forhold til visse andre vil jeg ikke dø midt i et måltid, bare fordi en eller anden har puttet gift i min mad," sagde han.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 23:35
"Kan jeg måske egentlig heller ikke.. Men det vil jeg nok snart blive sikker på, med nærmere eftertanke kunne det nok godt være en god idé..," Han lod sin finger gnide lidt rundt i sine skægstubbe på sin hage, som alligevel havde en pæn længde. Selv folk som han ikke havde gjort noget, ville nok kunne finde på at forgifte ham, hvis han var 'kommet til' at skade nogen af deres nærmeste, hvilket jo ikke var helt langt ude.

"Hmmn.. hvad er de ting da? Har du noget du står for? Symboliserer? Eller hvad det nu kunne være? Eller er du på egen hånd?" Samson kritiserede egentlig ikke at 'være på egen hånd'. Han havde selv været det engang for.. Lidt over et halvt år siden nu, var det jo egentlig nok nu. Og han havde faktisk alligevel elsket den tid, selvom han ikke just havde tænkt sig at vænne sig tilbage til den igen, da han nu havde prøvet sit luksus liv, som han længe godt kunne tænke sig, med folk under sig og penge i baner. Og så at kunne hundse rundt med folk som havde alligevel store evner, og så udrette noget til sin egen fordel!
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 28.07.2009 23:46
"Det er jo det, jeg hele tiden har sagt til dig!" sagde han. Ordene kom ud næsten som en slags hvæsen, selvom han nu hverken var sur eller vred. Han var bare glad for, at Samson endelig lod til at have fået det ind i sit hoved.
"Hvor mange folk har du egentligt til at arbejde under dig? De må da efterhånden være godt trætte af, at du ikke tænker dig ordentligt om."

Da Samson spurgte, om han stod for noget, skulede han lidt.

"Hvad kommer det egentligt dig ved?" spurgte han. "Men jeg er på egen hånd, eller hvad du nu vil kalde det."
Han var i hvert fald på egen hånd lige nu. Men sådan skulle det ikke blive ved med at være, i hvert fald ikke hvis det stod til ham. Han var træt af, bare at vandre rundt i Krystallande tog være ingenting. Godt nok havde han penge, og han sørgede for ikke at mænge sig med de forkerte folk - folk, der ikke var ham værdig - men det betød ikke noget. Overhovedet ingenting.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.07.2009 23:53
Samson lod til at ignorere Aces første sætning, som om at han fik ret. Dog blev hans pupiller smallere at se på, da Ace tydeligt fornærmede ham.
Han rejste sig og så ned på Ace som sad der på stenen.

"Ikke tænker mig ordentligt om? Du burde til at vare dine ord, knægt!" Småhvæsede Samson truende. Det var ikke en tone han brød sig om, og slet ikke en sætning!

"Du ved vidst ikke hvem jeg er! Men du burde ikke være helt ligeglad!" Samson vred sin nakke lidt fra side til side så det gav et lille knæk, mens han stadig holdt sit blik som fæstnet til Ace. Samsons før korslagte arme var gledet ud af den låste position.

"Det kan nemt komme mig alt ved!"
Ace var ikke så lidt bange af sig, men det ville han heller ikke selv være. På en måde, mindede han om ham selv. Samson kunne engang imellem styre sit temperament, men det var nu ikke altid han kunne det - eller ville det.
//Nova \\

Ace Archélaus

Ace Archélaus

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 178 cm

Kinzu 29.07.2009 00:03
Ace kiggede på Samson, da han pludselig rejste sig op, tydeligt fornærmet. Men i stedet for at blive bange og løbe skrigende væk, lagde han bare sine arme over kors endnu engang og sendte Samson et vredt blik med sine sammenknebne øjne.

"Du burde selv vare dine ord lidt og lade være med at kalde mig "knægt"," hvislede han vredt, og ignorede helt Samsons truende tonefald.
Han brød sig virkelig ikke om det ord. "Knægt" - det fik ham til at lyde, som om han var en lille dum dreng, der ikke vidste noget om noget som helst. Og sådan burde Samson i hvert fald ikke tale til ham, for så meget ældre end Ace kunne han trods alt heller ikke være. For selvom han havde skæg og alt muligt, så så han ikke så gammel ud endda.

"Nå, men jeg er altså komplet ligeglad med hvem du er. Det kommer ikke mig ved, ligesom det ikke kommer dig ved, hvem jeg er," sagde han og kneb om muligt sine øjne endnu mere sammen, så de nu kun var et par smalle sprækker han knap nok kunne se ud af.

Billeder fra photobucket
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2009 00:11
"Kun en knægt ville kunne finde på at tale sådan! Uvidende... så typisk! " Snerrede Samson og missede lidt med sine øjne.

Samson var ikke glad for at blive fornærmet på den måde, men hvem var i det hele taget også det? Der var ikke mange som han alligevel kendte, der ville finde sig i det. Jo, måske nogen af de meget svagere personer, men ellers lærte flere og flere at slå fra sig. Det havde de i hvertfald lært i tidens løb, jo ældre de blev. Men der var stadig også svage folk, som gerne ville se ud som om at de havde noget at skulle have sagt, men som han vidste, aldrig fik det!

"Det er du sikkert.. " Samsons humør kunne skifte lynhurtigt, hvilket nemt gjorde ham utilregneligt, og på en måde også useriøs, hvilket ikke var hensigten nogen af gangene. Derfor, havde han nogengange kæmpet lidt med sig selv indenvendig, for at virke mere seriøs i trækket, men når han ikke var vandt til det, var det aldeles ikke nemt.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13