Krystalisianer
Race /
”Som jeg sagde før, hedder jeg altså Anastacia. Det vil jeg også gerne kaldes.” Med de ord trak hun handsken til sig, medmindre han havde grebet fat om den, og lagde den sammen med den anden handske.
”…” Hun så på teen da hun fik den af den, og så op imod Shienna. Hun så væk fra deres bord så snart hun kiggede, og hun så ned på sin the igen.
”Jeg drikker ikke af den… Jeg tror hun har spyttet i den eller noget…” Hun tog koppen helt op foran øjnene og så vurderende på den, før hun stillede den fra sig igen. Oppe ved disken kunne man se Shienna ærgrer sig lidt, men fortsatte så med sine gøremål. I stedet greb Anastacia forsigtigt om det ene krystalglas, det der var mindst i og smilede igen til Cazador.
”Tak for skænken.” (det lyder sjovt, men det kan godt siges xD) Smilede hun, og nippede forsigtigt til vinen. Det smagte overraskende godt, og det gjorde hende i lidt bedre humør.
”Vin kender man altid. Den her vin smager overraskende godt.” Sagde hun, og så lidt på glasset, før hun så op på Cazador.
”Folk drikker for at glemme, ikke? For at alting skal blive godt…” sagde hun så, og nippede mere til vinen imens hun så tilbage på dagen derhjemme.
Hun var kommet ned ad trappen, okay glad og frisk da hendes far kaldte på hende. Hun frygtede lidt hvad det var skulle komme, hun havde på fornemmelsen at det havde noget med det tidspunkt hun var kommet hjem på i nat. Og hendes fornemmelse var rigtig. Da hun trådte ind i køkkenet sad hendes far og mor og så dysters ud i luften.
”Sæt dig.” Hendes far var helt mørk i øjnene, og hun satte sig hurtigt ned. Han var ikke i humør til modsigelser. Men da han begyndte at skælde ud, kunne hun ikke holde det igen.
”Hvorfor må jeg ikke være ude så længe, når du bliver væk i flere dage sammen med dine venner? Bare fordi i tager ned på bordellet og hygger jer, betyder det ikke at jeg ikke også har en god grund til at blive væk! Jeg er ligeglad med hvor fin på den jeg bør være, jeg vil også have noget spænding!” Hendes fars øjne blev næsten sorte imens hun talte, og da hun var færdig rejste han sig i små vrede ryk. Han stod bare og så på hende i et par minutter, før det blev for meget for hende, og hun gik.
*SPOLING*
Flasken var ikke helt tømt der var da faktisk en god del tilbage, men Anastacia havde aldrig drukket før og hun var meget påvirkelig af alkoholen. Hun var godt fuld, når hun vågnede i morgen ville det sidste hun kunne huske nok være Teen hun ikke ville drikke. Hun var ikke så opsat på at være fin på den længere, og snakkede bare om løst og fast.
Krystallandet