Ved en fredfyldt sø

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.01.2009 21:38
Han lyttede til hende og skubbede sine hænder under hans ryg og skindeben. Han sørgede for at holde benene strakte. Han strakte sine egne ben og kom op at stå. Han løftede drengen i sine arme. Han så derefter på Morgana.
"Rex." sagde han kortfattet og hankede op i den spinkle dreng. "Du fører an." mumlede han hæst og rømmede sig. "Jeg har ingen idé om hvor Kroen ligger," indrømmede han og lod tungen glide henover læberne. Han så på drengens ansigtsfarve og konstaterede at han frøs. Han ærgede sig over at frakken var ødelagt, ellers kunne de lægge den over hans kolde krop.
Han hankede igen op i Kinzu. Nu vidste han da hvad de hed - De var de første der havde introduceret sig for ham, i al den tid han havde været i dette guds-forladte land.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 29.01.2009 21:43
”Tak.” Hviskede hun stille, da hun rejste sig op. Hun begyndte at gå hen ad stien, som hun var kommet af og så sig tilbage over skulderen, for at de, om Rex fulgte med. Hun ville gerne hurtigst mulig tilbage til Kroen, så Kinzu kunne komme ind i varmen. Hvis hun var heldig, kunne hun få en eller anden til at se på såret, hvis blodstrømmen stadig ikke var stoppet, når de ankom. Hun forsikrede sig om, at hun stadig havde nøglen til værelset på sig, før hun igen vendte sig rundt med front mod stien væk fra søen.

//Out.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 29.01.2009 21:47
Rex gik i et roligt tempo efter hende. Hans fødder sank lidt ned i den bløde jord. Drengen var ikke så tung, som han kunne være. De gik afsted imod kroen. Morgana forrest og Rex med Kinzu i armene.

Out.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 15:43
Lee kom gående sammen med Chriq, en lille smule bag ham. Hun havde set ned i jorden hele vejen hertil. Nu standsede hun og så ned i vandet. hun kunne ikke se sit eget spejlbillede, vandet var for grumset og mørkt, og sneen fik overfladen til på en eller anden måde at krakelere.
"Så... Nu er her ikke skummelt længere. Må jeg spørge hvorfor du kastede op ude foran kroen?" Hun ville helst undgå at spise dårligt kød, da sygdom ikke var noget hun havde brug for nu.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 15:48
Chriq stod måbende, og vendte sig mod pigen. Hvad var egentlig grunden? "Vi så bare blod inde i Kroen" sagde Chriq imens han begyndte at rødme. Hvor var han dog mandig! Og så bliver han dårlig af at se blod. Han havde nu set alle mulige voldsfilm før, men det her var jo virkelighed.

"Hvorfor gemte De sig bag tønderne?" spurgte Chriq høfligt.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 15:52
"Som jeg sagde. Jeg blev forskrækket. Jeg troede at du var... Ligemeget..." Hun så ned i vandet. Hun kunne ikke lige hitte på nogen hun troede han var. Hun havde måske et eller i tankerne om, at hun kunne sige at det var hendes far der havde givet hende stuearrest eller noget i den dur. Men alligevel... Nej.
Distrahér ham... Få hans opmærksomhed væk fra mig...

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 15:56
Chriq stod tavst. Hvad skulle han sige?

Han stod og ventede en kort pause, hvorefter han åbnede munden.

"Hvor kommer De fra?" spurgte han høfligt. Solen var ved at gå ned, og han kunne se de sorte sillouetter fra fyrtræerne i skoven. Han kunne høre nogen flagermus flyve rundt oppe i træerne.

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 16:03
En pludselig lyd fanger Lees opmærksomhed. Hun spejder ind imellem træerne, og ser en hjort græsse. Hvad vil hun helst have? Menneske, eller hjort..?
Hjort...
"Det er ligemeget. Du må hellere gå nu, jeg... Jeg er bange for at jeg bare gør dig fortræd." Med de ord, løb hun lydløst uden om søen, ind i et krat hvor hun forsvandt. Hjorten rettede sig op og lyttede, før et skrig fyldte skoven. Det var skingert og højt, ikke noget der overhovede burde kunne fremkaldes. Dyret stivnede, forskrækket og i chok, da Lee kom flyvende ned fra et træ hun var klatret op i, landede på hjortens ryg, greb fat om dens strube med hænderne, og bed fast om dens nakke med sin monsteragtige mund. Dådyret blev så chokeret, at det væltede, og Lee var hurtigt nok til at gribe fat om geviret, og bide struben op. Hun undveg blodet der sprøjtede ud, før hun så på Chriq.
Det kun være sket for dig Sagde hendes blik. Så trak hun hjorten ind i skyggerne, og forsvandt.

//OUT

OOC: Sorry, hundrede tusind gange sorry, men jeg bliver trukket brutalt væk fra min bærbar nu, og jeg ved ikke om jeg kommer tilbage på KåeL idag >.<

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 16:11
Chriq stod og havde ikke fattede at pigen pludselig løb væk. Han stod mundlam og helt stille i et øjeblik. "Jeg må nok hellere se at komme væk" sagde Chriq til sig selv, med tanken om at det var ved at blive mørkt. Han rettede på sit tøj og begyndte at traske væk.

/Out

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 09.03.2009 19:43
My komme lallene forbi i sin lidt hoppende gang.
"Na na la la tra la la" sang hun stille mens hun kiggede sig omkring.
Gadvide hvor mange mennesker der har været her før.
Hun satte sig ned ved søen og tog sine efterhånden brune strømper af.
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 09.03.2009 19:49
Kinzu går rundt langs søens kant og betragter vandet, der er så stille, at det næsten ligner et blåligt spejl. Han har bare fødder, og behøver derfor ikke at tage nogen sko af, før han går ud i søen. Vandet er iskoldt, men han går hellere ikke længere ud end til anklerne, så det er ikke så slemt.
Mens han går der i det iskolde vand, kigger han lidt rundt omkring sig, og hans blik blvier fanget af noget rødt, der viser sig at være en rødhåret pige, som sidder ved søens bred og er igang med at tage sine strømper af. Han betragter hende lidt og tænker på, om hun mon også har tænkt sig at soppe i vandet, siden hun tager sine strømper af.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 09.03.2009 19:54
My lader langsomt sine fødder dumpe ned i det klare vand, og lægner sig tilbage så hun støtter på sine arme.
Hun rygger lidt nærmere søen, så vandet går til hendes knæ, og hendes bukser bliver en smule våde i kanten.
Benene køre stille rundt i vandet, så dens ellers så rolige overflade, blev oprørsk og levende.
Hun får øje på den nyankommende ud af øjn krogen.
"Hej!" siger hun med sin glade stemme, og plasker en lille smule med benene, så vandet sprøjte til siderne.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 09.03.2009 20:00
"Hej," hilser Kinzu, lettere undrende over, hvorfor pigen lyder så glad. Selv kan han ikke rigtigt se, hvad der er at være så glad for, for vejret er koldt, og det har regnet stort set hele dagen.
Han går lidt længere ud i søen, så vandet nu når ham til lige under knæene - lige til under det ar, han har fået efter at være blevet skåret i med en kniv. Han kan slet ikke mærke sine fødder, fordi vandet er så koldt, men det er godt det samme, som hvis han stod på jorden, der er helt frossen.
Han kigger ned i vandet, og hiver med et sæt en smule op i sine bukser, så de ikke skal blive helt våde i kanten, selvom det er for sent nu. De er allerede blevet gennemblødte af vandet.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 09.03.2009 20:06
"Hej! Mit navn er My Viktoria Gabriella Rosa Viktoalia Astrid Mynte, men mine venner kalder mig bare My, så det kan du også bare kalde mig" sagde hun med et stort smil.
"Hvad hedder du?" afsluttede hun sin hurtige talestrøm.
Han virker lidt kedelig, og mærkelig, måske lidt stille, måske syntes han ikke vi er venner... Endnu. Men det skal vi nok blive, ligsom hende der jeg mødte for lidt siden, og hende og ham, og ham, og hende. Nøj, hvor har jeg mange venner, og alligevel ser jeg dem aldrig særlig tit. Kun Murizz, og det er laaaang tid siden. tænkte hun og bed sig lidt i underlæben.
My lagde hovedet let på skrå og så på Kinzu.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 09.03.2009 20:14
Kinzu kan ikke lide være med at spærre sine brune øjne lidt op, da hun remser alle sine efternavne op. Sikke mange ord, der pludselig kom fra hende, og så så hurtigt!
"Det er godt nok et langt navn," lyder det fra ham efterfulgt af et lille smil.
"Jeg hedder Kinzu," siger han så, og føler sig lidt dum ved kun at sige sit fornavn, eftersom hun havde nævnt alle sine efternavne. Men han har kun ét efternavn, og han synes ikke det er noget et gå rundt og prale af, så han nøjes med kun at præsentere sig som Kinzu.
Han vader gennem vandet for at komme lidt tættere på hende. Det tager sin tid, for han vil ikke løbe afsted, eftersom det sikkert vil få vandet til at sprøjte til alle sider, så hans bukser bliver endnu mere våde.
"Hvad laver du her?" spørger han hende, da han står et par meter fra hende.
Han forsøger sig med et venligt smil, men det går ikek rigtigt, og ender med bare at være et lille skævt smil.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 09.03.2009 20:24
My ser undrende på ham. "Er du blind?" spørger hun nyskerigt, ikke for at være grov eller noget, men det kunne jo være selvom hans øjne nu så meget levende og velfungerende ud.
"Men altså lige nu sidder jeg, med fødderne i vandet og leger lidt. Og så snakker jeg med dig, men det ved du vidst godt. Det behøver man jo ikke at se for at høre vel?" siger hun og smiler varmt.
Hvor er det dog syndt for ham at han ikke kan se hvad jeg laver, så han er nød til at spørge. Men... Så kan han jo heller ikke se hvad han selv laver.
"Og vi er ude i Paradisskoven, det er måske ikke så smart at være blind i en skov, men det kan du jo ikke se. Jeg kan følge dig hen til krogen hvis det skal være" siger hun og springer op. Hun går ned i vandet for at hente Kinzu, hvis han nu ikke kan se hvor han træder.
My var helt overbevist om at han måtte være blind, siden han spurgte om hvad hun lavede.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 09.03.2009 20:31
Kinzu må stå og glo forvirret på hende i lidt tid. Hvorfor i al verden snakker hun om, hvor de er henne? Tror hun ikke, at han selv kan se det? Men så går det til sidst op for ham, at hun tror, at han er blind.
"Jeg er ikke blind!" lyder det fra ham.
Han træder et hurtigt skridt baglæns, da han ser, at hun nærmer sig. Hvad det så end er, han har i sinde at gøre, vil han ikke have, at hun kommer for tæt på. Men han får trådt forkert, og ender med at glide på den glatte stenbund, så han lander lige i det lave vand. Han får dog hurtigt rejst sig op igen, drivvåd og med vandet drybbende hele vejen fra midt på maven og ned.
"Jeg spurgte ikke hvad du lavede, jeg spurgte hvad du laver her," siger han: hans stemme er begyndt at blive en smule halvirriteret, både fordi han faldt i vandet og fordi hun åbenbart har meget svært ved at forstå, hvad han siger. "Hvorfor er du herude i skoven, kunne jeg vel også have sagt."
/Kinzu Izmir

Billede herfra

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 09.03.2009 20:41
"Undskyld. Jeg ville ikke, det var ikke min mening at misforstå hvad du siger, men jeg er bare ikke så klog" siger hun først forskæket og derefter trist og kigger ned i vandet.
Det sker så tit, hvorfor er jeg så dum? Hvorfor er himlen blå, græset grønt og jeg så uudholdelig dum?
Hun vender ryggen til ham og vader ind til kanten.
Hun slår ned i vendet så det sprøjter hende lige op i ansigtet.
"Det var ikke min mening at hjælpe dig, men jeg ville jo gøre det godt, og jeg er vant til ikke at have andre end mig at snakke med, så jeg passer meget på dem jeg nu kan snakke med" forklarer hun og sukker dubt, imens hun kigger på vandets dybblå overflade, og sætter sig op på kanten med hænderne i sit skød.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 09.03.2009 20:49
Kinzu betragter hendes ryg, da hun vader ind imod vandkanten. Det var godt nok hurtigt, hendes humør skiftede.
"Øh..." mumler han. Han tøver lidt, og klør sig i nakken bag det pjuskede hvide hår. "Undskyld, det var ikke min mening at såre dig."
Han fortryder, at han var blevet så irriteret. Han skulle måske ikke have været så hurtig til at skælde hende ud, bare fordi hun hørte forkert. Det gør han jo også selv nogengange, og der er ingen, der plejer at blive så sur på ham over det.
"Jeg er sikker på, at du ikke er så dum, som du siger," mumler han i et halvhjertet forsøg på at opmuntre hende.
Han vader gennem vandet ind til kanten. Han er begyndt at fryse meget nu, og han er sikker på, at han bliver forkølet, hvis han bliver ude meget længere.
"Jeg må nok hellere tage hen til kroen," siger til My. "Så vi ses vel."
Han hæver hånden til afsked og forlader derefter søen i en noget luntende gang; hvis han går for hurtigt, føles vinden iskold imod hans gennemblødte tøj, og det er nærmest uudholdeligt.

((Jeg bliver nødt til at gå nu. Jeg har fået hovedpine D: ))
/Kinzu Izmir

Billede herfra

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 09.03.2009 20:54
My vender vinker lidt opmutret, og har fået et lille smil på læberne.
Hun kan ikke tåle at folk bliver vrede på hende, for hun ved ikke hvordan hun skal håndtere det.
"Farvel Kinzu. Og undskyld igen, jeg håber vi ses igen. Og undskyld forøvrigt".
Hedes smil er ved at vende tilbage stille og roligt.
My tager sine strømper på og trasker hjem af.
"Farvel Kinzu og undskyld" hvisker hun, som om vinden ville tage hendes ord hen til ham, lige meget hvor langt væk han var, og lige meget hvor vindstille.

((Det er helt ok, sådan har jeg det også nogen gange ;p ))OUT//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12