Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Hun bliver lidt bange da han ligger hende ned på ryggen og hun ryster meget.
,,jeg.." siger hun forsigtigt
Hun kysser forsigtigt tilbage, men flytter så hovedet ned på siden
,,jeg kan ikke.." siger hun stille og piver
Han ser på hende, lægger så hovedet let på skrå.
"Hvorf... Nej, jeg vil ikke vide hvorfor..," siger han bare. Han smiler skævt, rejser sig så op.
"Jeg vil ud og have noget luft..," siger han kort. Han går hen mod døren, åbner den så og forsvinder ud derfra.
//Out. Skal skrive med Foxy, men du kommer bare med hvis du vil ^^
anzu kommer luntende ind i hytten, den er blevet meget gammel og slidt, og ligner noget der kan falde sammen hvornår det skal være.
"her bor jeg så" siger hun flovt og ser ned
Han følger efter hende ind i hytten.. "o~kaaay" kommer det fra ham, mens han rynker på næsen..
"rydder du nogle sinde op??" spørger han så med et lavt fnis.
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
"hey! jeg har lige fundet det og har ingen penge, så hold lige op" siger hun utilfreds og lunter indenfor. Hun går ind på sit værelse hvor det ser helt nyt ud og tager en jakke på, da hun fryser, og kommer ud igen.
"Vil du have noget vin, sake eller noget?" spørger hun høfligt
han ser efter hende, med et halvkvalt grin..
"hmm... vin er okay" mumler han med et skævt smil..
Han ser rundt, og han egentligt ikke lyst til at røre ved noget, da det hele er så forfaldent.
hun går ud efter nogle ting og kommer tilbage med 2 glas med vin.
Hun går hen og hiver nogle laner af de forskellige møbler hun har, og de er i okay stand.
"bare sæt dig, eller det du måske for fin til?" smiler hun drillende
Han følger hende med blikket, og smiler så da hun kommer ud igen med vin.
"hold dog kæft.." mumler han irriteret da hun spørger om han er 'for fin'.
Han sætter sig så med et bump i en lænestol.
Hun smiler og sætter sig i en stol
"hvad går du ellers og laver i din fritid?" smiler hun roligt
"jeg er normalt rundt omkring i skovende og ved stranden, da jeg syntes der er smukt at være og fredfyldt"
Han lukker øjnene og læner sig tilbage..
"hmm.. Det lyder da... sjovt.." siger han halv sarkastisk, til Anzu's forklaring.
"Jeg er for det meste i min hytte.. sammen med min.." han rømmer sig "..kone.." Kan griner lavt, da han kalder Murizz for sin kone..
Hun ser på ham og drikker sin vin
"lyder da godt nok kedeligt at skulle side i en hytte hele dagen" siger hun så
"men det nok fordi jeg er halv tiger, så det er nok derfor" siger hun stille og håber virkelig ikke han genkender hende
tiger?... tænker han, og åbner igen øjnene..
"Nææh... vi.. laver hele tiden noget.." mumler han, stadig grinende.
"Har vi egentligt mødes før?" spørger han, med hovedet let på skå.
hun ser hurtigt på ham, da han spørger om det sidste.
"det tror jeg da ikke, kender dem hvert fald ikke" siger hun undskyldende og rejser sig og henter en flaske vin sætter dem på bordet mellem dem.
"jeg møder ikke så mange mennesker" siger hun stille og trækker benene op under sig, mens hun lovre med halen
Hun ligger sig ned på sofaen og putter sig ned i den for at få varme, da hun selv syntes der er ved at blive koldt i rummet.
Hun ser ud på efterårs vejret og smiler et trist smil.
"nu kan man ikke gemme sig mere" siger hun stille
Hun hælder blidt mere vin i hans glas "bare drik" smiler hun glad til ham
"men hvordan går det så med dig og din kone? har i nogen børn?" spørger hun blidt
Han tager glasset, og bunder det i en slurk.
"Det går vel, godt nok.. Faktisk meget godt.. Oog, nejh.. Det kan vi ikke rigtig." mumler han, og rømmer sig for ikke at grine.
"okay" siger hun blidt og går ud i køkkenet.
"noget du kunne tænke dig?" smiler hun roligt og tager et brød til sig selv og spiser roligt, mens hun bliver stående i døren