Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 20:23
Nearyns skuldrer giver et lille ryk og han kigger irrirteret i sin krystalkugle. Ser Raiden. undre sig og trækker i en klokkestreng. døren bliver åbnet. NEaryn vender sig om og ser Anolicia. Havde jeg ikke lukket døren??? jeg glemmer mig selv en dag.. Han smiler og går ud til hende. en amulet hun ikke har set før hænger om hans hals og han har fået øreringe. Han går ud og lukker døren bag sig. "Goddag. Følger du lige med mig til indgangen. Jeg har en gæst som jeg ikke kender" Siger han med et undskyldende smil.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 29.04.2007 20:24
kigger undrende ind af den åbne dør, ved ikke om han skal gå ind eller blive udenfor, trods at han er helt gennemblødt bliver han udenfor

People have hope Because they cannot see Death standing behind them

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 20:27
Kort kiggede Anolicia nysgerrigt på amuletten, inden hun trådte til siden så Nearyn kunne komme ud af døren. Kort smilede hun til ham og strøg et hår væk fra ansigtet. "Goddag og selvfølgelig, Herre.." sagde hun roligt, mens hun ventede på at han skulle gå mod indgangen. Det var jo trodsalt høfligt at lade ham gå foran hende. Da han endelig gik fulgte hun hurtigt efter ham.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 20:29
Nearyn går ned til indgangen og ser på Raiden. Han smiler høfligt og har en generel ro over sig. "ja?" spørger han til Raiden

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 29.04.2007 20:30
undersøger ham hurtigt "kan en hjemløs der mangler ly for natten, få tiladelse til at opholde sig i din bolig for natten?" spørger han høfligt

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 20:32
Anolicia stillede sig lidt bagved Nearyn, med hænderne, som sædvanligt, pænt foldet. Kort gjorder hun et kast med hovedet, så hendes hår gled ned af hendes ryg. Hun smilede venligt til manden, Raiden.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 20:37
Nearyn smiler stadig. Beskidte ulækre, værdiløse bums. En tigger i mit ejet hjem..., hvad er det... 11 år siden sidst... hmm gad vide hvordan mine to brødre egentlig brugte de penge... sikkert på druk eller andet værdiløst bras. Tsk... . Nearyn kigger på ham i et langt øjeblik. "Kom ind" siger han venligt.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 29.04.2007 20:40
"mange tak min gode mand" går ind og tar sin kappe af

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 20:42
"Lad mig tage Deres kappe, Sir.." sagde hun roligt til Raiden og lige så forsigtigt tog hun imod hans kappe og lagde den over sin arm, hvorefter hun igen foldede sine hænder sammen. Direkte ydmygende.. Aldrig aldrig mere vil jeg tage en gennemblødt kappe!, tænkte hun rasende, men beholdte den venlige facade.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.04.2007 20:44
( Yay. Her er jo fest. Så kan jeg jo også bare komme nu . :3 )

Fallen flyver igennem regnvejret, med en hånd for ansigtet, for at undgå vand i øjet.
Hun ser en bygning foran sig, og lander på dens tag, med lette fødder.
Hvor mon jeg er ? Jeg kan intet se for denne stride regn..
Hun forsøger at gå et skridt hen af taget, men det er glat af regnvandet, og hun skrider. Hun falder bagover, og glider ned af bygningens tag, hvorefter hun dratter direkte ned fra muren, og lander på vingerne/ryggen, hårdt på jorden.
Der lyder flere højlydte knæk, da hun lander, men ikke en lyd slipper fra hende.
Hun ligger på ryggen, og stirrer tomt op i luften. Sådan et fald havde hun ikke oplevet, siden hun faldt ned fra himlen, efter første flyvetur.
Hun rør sig ikke, men kan mærke en stikkende smerte i vingerne..

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 20:48
Nearyns ene ørering gløder svagt et kort øjeblik. Han løfter hovedet og går hurtigt ud i regnen. På vej forbi Anolicia hvisker han "rolig anolicia. Raseri klæder ikke en kvinde hugget i is" han går ud og drejer målrettet. Han får øje på Fallen og skynder sig over. Han kigger studerende på hende. De er brækket. ingen tvivl. Han bøjer sig ned og samler Fallen op så blidt som muligt uden at røre ved hendes vinger. Han visker "rolig, rolig, jeg er her for at hjælpe, bær over med smerten et øjeblik okay".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.04.2007 20:52
Bare Nearyns berøring, slår hende ud af hendes trance.
Hun stirrer op på ham, og hendes prupil bliver mikroskobisk. Hendes hånd begynder at ryste, og hun forsøger febrils af flyve væk, ved at blafre med vingerne. Men de reagerer ikke, og smerten jager igennem hendes spinkle krop. Hun knuger hænder og øje sammen, og vrider sig vildt fra side til side, i Nearyns arme.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 20:53
Nearyns komentar gjorder hende ikke i bedre humor og da han var gået ud himlede hun med øjnene. Med rolige skridt gik hun imod en stumtjener og hang Raidens kappe på. Ligeså gik hun tilbage og betragtede Nearyn, Fallen og derefter Raiden. Et kort suk kom fra hende og hun lagde armene over kors.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 29.04.2007 20:53
kan godt se de væmmes ved ham, hvilket han ikke helt forstår, han vender sin opmærksomhed mod Anolicia og spørger høfligt "der skulle vel ikke være nogle rester man kunne få at spise?"

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 20:55
Nearyn rækker ind i sit ærme og finder en lille nål frem. Han stikker fallen i halsen med nålen som er våd af bedøvende gift. Han tysser faderligt på hende. når hun ikke rører sig (hvis det virker) løfter han hende og bærer hende ind. "Shina, er du sød at fortælle folkene i hospitalsfløjen at de skal støve de gamle bøger af. de skal til at reparere noget de ikke havde forventet."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 20:59
Roligt så hun hen på Raiden med et smil og hældede hovedet en anelse på skrå. "Jeg er bange for De er nød til at spørge Herren om det.." svarede hun høfligt og nikkede imod Nearyn, inden hun igen smilede til ham. Hurtigt så hun imod Fallen, med et nysgerrigt blik. Vinger?!, var den første tanke der fløj igennem hende.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 21:01
Nearyn passere Anolicia og Raiden. "Anolicia er du sød at sørge for at vores gæst kommer ud af det våde tøj og får noget tørt." Han smiler lidt anstrengt til hende. Vægten af Fallen er måske ikke stor, men det er stadig en del for ham. Han nikker til Raiden og smiler til shina når hun kommer igen. Han går med Fallen til hospitalsfløjen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.04.2007 21:02
Fallen spræller vildt, men mærker pludselig et stik. Det får hende kun til at sprælde vildere i nogle sekundter. Så hænger hun derefter slapt i Nearyns arme. Den hvide hun bliver næsten gennemsigtig nu, eftersom hendes hvide blod stopper med at køre rundt, når hun sover. Derfor bliver hendes hud næsten gennemsigtig..
Hun bliver bare taget med..

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 21:08
"Selvfølgelig, Herre.." svarede hun roligt Nearyn inden hun så på Raiden. "Hvis De vil være så venlig at følge med mig.." sagde hun roligt til ham, inden hun vendte rundt og spadserede imod et af de utallige værelser, uden så meget som at orintere sig om, om Raiden fulgte med hende.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 29.04.2007 21:10
følger efter