På stranden

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.05.2009 21:58
Cazz ler let, da han ser dortheas store øjne. Hun var ikke nem at gøre tungsindig. Men da han selv ser Nasha, må også han måbe en smule. Karisma, det har hun bestemt, og mere end det. Wow er det eneste han kan tænke lige nu, og hangår totalt i paralyse et kort øjeblik. Så tager han sig sammen, og går hen ved siden af Dorthea. Hvor kært, havfruen så ud til at være nervøs over for pigen.
"Hej" siger han, og smiler charmerende; en ting der ikke er særlig svær for ham.
"Hvad bringer en smuk kvinde som dig herop på land?" Et kort øjeblik glemmer han helt Dorthea. som sagt er han ikke særlig egnet som babysitter...

OOC: kort... sorry

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 04.05.2009 22:02
Dorthea holdt stadig nøje med Nasha, da hun sagde voksent til Cazz: "Det er ikke en kvinde, det en fisk. kan du ikke se det?" hun pegede på halen, og så så lige ind i Nashas øjne.
"Du er da en fisk, er du ikke? jeg mener, hvis du ikke er en fisk... hvad er du så?" hun glippede overrasket med øjnene, og begyndte at hive lidt i en af sine små, vampyragtige hjørnetænder. Den var løs, men hun turde ikke hive til. Hun var bange for at det ville begynde og bløde.
Regnen var langsomt begyndt at stilne af, og Dorthea undertrykte lige akkurat et gab.
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 04.05.2009 22:11
Nasha så stadig skræmt på pigen da en anden skikkelse kom frem i hendes synsfeldt, hun så stille op i den tro at det var moderen til barnet, men så overraskende at en mand stod ved siden af barnet.
Hun så nævøst på ham da han smilte til hende, normalt var det hende der smilte charmerende først før hun trak dem med sig, men hun for vild i hvad hun skulle gøre, og så forviredt på dem begge.
''jeg er ingen fisk...'' lød det lidt mobset fra hende ''jeg er en af havfolkets børn...'' hun sukkede lidt over at et barn ikke vidste det men forståeligt nok.
''øhhm og jeg kom for at...øhmm...tage sol..'' hun så op på manden igen og vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre i denne situation hvor manden kontaktede hende før hun gjorde.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.05.2009 22:37
(dorthea er logget af, så vi skulle bare sige, at hun ingame var gået op for at sove OwO)

Cazz kan ikke lade være med at grine, da han ser Dortheas fuldkomment seriøse blik. og så de ord! Efter et stykke tids tavshed, bemærker han, at Dorthea trækker sig tilbage til træet, og han sukker lettet. ærlig talt har han ingen forstand på børn, og han vil nødigt se hende komme til skade på grund af ham.
Da dorthea er væk, skruer han en tand op for charmen, og sender hende et skævt smil.
"nåda? tager sol? på denne tid af døgnet? nåja, hver sin smag" han trækker let på skuldrene, og betragter hende let. Forbindingen om hans arm er efterhånden fuldkommen blodig- meget havde den ikke hjulpet.
Han bukker en smule, og blinker let til hende, før han siger;
"Mit navn er Cazador. Og dit?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 04.05.2009 22:52
(okay=D)

Hun ser skævt på ham da han bukker lidt og gir hende hans navn, et mere forviredt udtryk i hendes ansigt kommer frem og hun aner ikke helt hvad hun skulle gøre,hvad ville mor gøre??.
''ehm..Nasha..'' hun tøver lidt og ser lidt forventende på ham,han er ikke som de andre? han taler pænt? hvad er han?
en gnist af nysgerighed tændes i hende, og hun lader et andet og mere intreseret blik komme frem i hendes øjne, for hun ville vide noget mere om denne person.
''de er anderledes i forhold til andre beboere her på egnen ikk?'' et stille smil kommer frem mens hun trækker sin hale op til sig og hviler hovedet på det.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 05.05.2009 12:13
(undskyld jeg bare loggede igår... nettet røg -.-')

Cazador lader blikket glide ud over havet, der farves rødt af solens sidste stråler. Han smiler let, og vender så de grå øjne imod Nasha igen. Selvom han næsten kun kan se hendes kontur, ser han tydeligt hendes nysgerrige blik, og han smiler skævt. Kært.
"Nasha.. mmh" han smager på hendes navn, og fugter læberne, før han sætter sig ned på en klippe, der rager op af sandet.
"Anderledes? tjoeh, det kan man vel godt kalde mig" Han tænker på sin fuldblodsslægt af jægere, og smiler ved tanken.
"Hvem har du da mødt, siden de ord forlader dine yndige læber?" han hæver et øjenbryn, og griner let. Hvis det ikke var på grund af afstanden imellem dem, samt det faktum, at han ikke vil have våde fødder, havde han allerede stået ved hendes side, med sit charmerende. Som han sidder der på stenen, minder han om en ung, uskyldig skørtejæger, hvilket sådan set også er hans mening. XD

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 05.05.2009 13:58
Dorthea vågnede ved at hun skulle nyse. hun var ikke faldet helt i søvn, og derfor satte hun sig op og begyndte at nyse. 3 gange blev det til, før hun snøftede.
"Pyha... jeg må hellere passe på min hjerne ike blæser ud." hun så på dukken, og så på Cazz og Nasha, og besluttede sig for at gå. hun ville ikke smitte dem hvis hun nu var forkølet.
"Dig skal jeg nok passe rigtig godt på. Altså, mere end jeg plejer." mumlede hun lavt, henvendt til dukken. Så tog hun hurtigt sine træsko og sokker op, og trak strømpene på og stak de små fødder ned i de våde træsko. Hun skar ansigt, men bgyndt derfter trallende at gå hen ad stranden, helt upåvirket af det voldelige optrin der var sket, imens hun overvejede hvoran en af 'havfolkets børn' - hvad det så end var - egentlig smagte. Det var jo en slags fisk, var det ikk?

//OUT
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 05.05.2009 19:19
(sry at jeg først svare nu=C der r prøver på skolen så nettet har ikke været oppe at gøre-.-)

Nasha ser lidt genert ned i vandet da Cazz smiler til hende, der var noget over ham som stoppede hendes løst tl at tage ham ned i dybet for at drukne ham, hun vidste ikke rigtig hvad der skete, men hun ville bare vide noget mere af en eller anden grund.
''tjohh...de fleste jeg møder heroppe er fulde mænd..'' hendes smil forsvinder og hun ser med et uskyldigt blik ind i hans øjne, ''ellers møder jeg normalt fiskere når nettet kommer gennem vandet...'' et lille grin kommer frem i hende da hun tænkte på hvad hun gjorde ved den sidste fisker som lavede det nummer med hende, ham fik hun eller andre ikke problemmer med igen.
''hvad ville en som dig gøre hvis jeg var inde ved land?'' hun griner og smiller vendligt til ham, mens hun nuller lidt ved sit hår.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 06.05.2009 16:54
De blide bølger skvulper ind imod Caz's fødder, dog uden at ramme andet end skosnuderne. Han gaber let, pågrund af udmattelsen over hans store blodtab, og misser med øjnene. Han ler let til hendes spørgsmål, og pjusker op i sit hår. den var værre.
"Tjoeh, nu møder jeg ikke så mange havfolk, men.." han går lidt i stå. had skulle han sige? 'overfalde dig med min charme og fantastiske substans' vil nok bare skræmme hende væk.
"Jeg ville nok bare snakke med dig, som jeg gør nu? det kommer nok lidt an på mit humør" mere siger han ikke, men lægger hovedet på skrå.
"Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på hvad DU ville gøre, hvis jeg var i dit element?" han ser spørgende på hende, og lader tungen glíde kort over sine let lyserøde læber...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.05.2009 19:15
Hendes smil vokser lidt, skulle hun stikke ham en løgn? eller fortælle hvad hun ville gøre...
''tjahh måske lege tag fat? eller svømme omkap med dig? ellers så er en god gammeldags samtale vel på sin plads..'' hun blinker en enkelt gang med det ene øje og læner sig lidt imod Cazz's retning.
Hun hviler sit hovede på sin venstre skulder, nuller lidt ved sit hår med højre hånd og smiler sødt til ham.
Månen kom frem på himlen og skyerne sprædte sig ud og lod nogle stjerne frem på himlen.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 06.05.2009 20:48
"svømme? jeg har aldrig været den store svømmer, så det ville ikke være fair" siger han med et glimt i øjet. Han strækker sig med et lavt suk, og betragter månen, der lyser himlen, og ikke mindst nasha, op. Hun er utroligt smuk i lyset, men hvad er det for nogle sorte prikker, der flimrer for hans øjne? han skæver til forbindingen, der klistrer klamt til hans hud, helt fyldt med blod.. åh nej..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.05.2009 20:55
Nasha ser stille på Cazador, ''noget galt?'' hun ser noget forviredt og retter blikket mod det punkt på ham som han selv fokuserer på.
''åh..'' hun ser kort på forbindingen som han har om sig. Hun lænder sig forover og glider ned i vandet og svømmer stille langs overfladen hen mod Cazz, hun kom til stranden og trak sig lidt op mod ham.
''lad mig lige se hvad det er'' en alvorlig tone kom frem fra hende, mens hun så alvorligt op på ham.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 07.05.2009 21:52
Cazz ser undrende på hende, da hun svømmer ind på land, og rejser sig op på stranden. Han løfter afværgende hænderne, da hun tilbyder sin hjælp, og siger hæst;
"Nejtak jeg... jeg klarer mig" han tager sig til hovedet, og og sender hende et let smil... Men i hans hoved, hamrer tusind dværge søm i, med kæmpehammere. For pokker da også! pokker tage den idiot, der stak ham!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.05.2009 12:16
Et stille blik kommer frem i hende, han var såret og ikke så meget værd nu, skulle je gøre en ende på hans pinsler? eller lade det pine ham... hun ser tænkende på Cazz og børster noget sand fra håret.
''Har du været i kamp..? eller er det bare en arbejds skade..?''
hun trak sig op så hun sad oprejst og holdte fat om en sten for at holde balancen.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 11.05.2009 21:02
Cazador skæver til hende, og syntes i et kort øjeblik at opfatte et ondskabsfuldt, og lettere.. såret? udtryk. han fnyser let, og misser med øjnene. Måske var det hans øjne, der spillede ham et puds, men hvis det ikke er tilfældet, var hun da ikke lige så fræk!
Med et anstrengende støn rejser han sig op, og trækker på skuldrene. Dette trækker voldsomt i såret, men han tager sig ikke af det. Han kunne vel altid finde et sted at overnatte.
"En fyr stak mig med en kniv. Han brød sig vidst ikke om at blive frokost" siger han, og smiler kækt. Han sender et blik ind imod byen, der efterhånden er udbrændt og sukker lavt. Mørket er ved at falde på, og hvis han skal nå hjem, skal han skynde sig.
"Jeg må hellere bevæge mig hjemad. Det var.. interessant at snakke med dig Nasha" han tager hendes hånd, og kysser den forsigtigt, som en ægte gentleman, før han putter hænderne i lommerne, og slentrer derfra..

//OUT
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.05.2009 21:10
Hun ser stille til, hvad laver han med min hånd? hun ser nysgerigt på sin hånd og tænker lidt viderer på det han sagde om en der ikke ville spises?
Bølgerne var nu blevet høje og ville være prfekte at smutte ned i mellem nu, hun så efter Cazz som forsvandt og mod havet igen, er de slemme eller har min mor lært mig noget forkert...?
Hun trækker sig stille ud i vandet og flyder kort i overfladen og svømmer så ned i dybet hvor hun kom fra.

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 22:41
en lille men muskuløs skilkkelse går hen ad stranden mens han nynner
han går langsomt og ligeud. han bevæger ikke hovedet og hans blik er tomt
vinden hiver i hans halvlage hår men det generer ham ikk det mindste, end ikke den kølige aftenluft generer ham
fuldmåne? gad vide om det er i aften tænker han mens han stadig nynner sin lille sang

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 22:47
Liv kommer stille gående og holder en hånd på sit hoved, efter hun slog det ind i bordet og begyndte at blode. "av mit hoved.." mumler hun pivende og ser op på skyerne. Bare det ikke er fuldmåne.. vil ikke være en varulv igen.. piver hun trist og bliver stående. Hun kan lugte der kommer en og hun aner ikke hvor hun skal løbe hen

billedet er fundet på: http://www.google.dk
liv er blevet varulv!
er også: Light, Kazuki og Anzu
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.06.2009 22:51
han vender sig straks mod Liv da han kan mærk og lugte hendes nærvær
så tager man til stranden for skkerheds skyld og så møder man allerede folk tænker han og stopper i sin sang
han begynder at gå tættere på Liv mens han er forsigtig på grund af han er meget sårbar som menneske
han stopper op på et tidspunkt for at mærke vinden fra havet og lugte til den saltede havluft og høre bølgerne slå mod stranden og skylde sten smådyr og meget andet op på stranden

Liv Anzu

Krystalisianer

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.06.2009 22:56
Hun ser han går tættere på og knurre så voldsomt af ham. "bliv hvor du er eller jeg flår dig" knurre hun vredt med sin ulve sneren, da hun er varulv. Hun gå lidt tilbage og går stille ud i vandet. hun gør det for en sikkerheds skyld, bare hvis hun nu skulle miste synet, så ville hun kunne hører ham komme. "hvad er du?" spørger hun så små advarende

billedet er fundet på: http://www.google.dk
liv er blevet varulv!
er også: Light, Kazuki og Anzu
Liv er normalt blind, men hun tager en særlig medicin så hun får sit syn tilbage i nogle timer af gangen
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13