Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 21:23
Alexander kom stille og roligt gående hen ad gaden, med retning mod springvandet. Aftenen var ikke varm, men kold var den heller ikke. Han kunne godt fornemme, hvordan foråret var begyndt at få sit tag i landet. Endelig! Tænkte han og en smil gled over hans læber. Han strøg en hånd gennem sit allerede godt pjuskede hår, så det strittede endnu mere. Han var sig ikke bevidst om det; det var en vane, han havde udviklet, da han stadig boede hjemme sammen med søsteren og sine forældre.
Da han kom hen til springvandet stod han lidt og vippede rastløs frem og tilbage mellem hæl og tå, mens han stirrede ned i vandet. Han viste ikke helt, hvad han skulle tage sig til, for aftenen var stadig ung og han var ikke træt.
”Nå ja, hvis jeg er heldig kommer der nogle stjerner frem, og så kan jeg jo slå tiden lidt ihjel ved at studere dem!” Mumlede han for sig selv og satte sig med et suk på kanten af det hvide marmor.

Don't even think about peting me!
Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 21:35
en knirkende dør går op fra et af de nærliggende huse, og en ung kvinde, med pjusket, blod hår, og kaninører og hale skynder sig ud igennem den, hvorefter hun stiller sig op af muren, og lægger en hånd for brystet. Dette er Karizma.
Hun havde lige afsluttet et job hos en -lettere skræmmende- kunde, og hun var glad for at det var slut.
Hendes blik fanger skikkelsen på springvandets kant, og hun retter lettere forlegent på sit tøj- et pink korset med snører og pelskant og tilhørende kort nederdel- og undgår at møde hans blik. Hun havde altid lært af sin mor at gøre dette, hvis hun stødte på fremmede, lige efter et job, da nogle ikke brød sig om deres måde at tjene penge. Hvorfor vidste hun ikke. man skulle vel have brød på bordet?
Med forsigtige, nærmest listende skridt bevæger hun sig tættere på drengen, for tilsidst at sætte sig et stykke væk fra ham, på kanten af springvandet.

"Sikken smuk dag" siger hun, og smiler, hvorefter hun retter lidt på sit strittende hår...

~Karizma~
Arbejder i Samsons Bordelhus ^^
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 21:47
Alexander gav kun en smule opmærksomhed til personen, der kom ud af huset, og så igen op mod himlen. Alligevel kunne han ikke undgå at undres over hendes kropsholdning, der virkede… pirrende. Han kastede anerkendende endnu et blik på hende og rynkede tænksomt brynene. Hun var den første af den slags arbejdere, han havde mødt på sin korte tid i byen. Nå ja, der plejer jo at være en del i de større byer. Hvor populationen er stor, er behovet det også. Han lagde hovedet på skrå og kiggede atter op mod himlen. Den ville snart være helt mørk, og hvis vejret holdt, ville der være stjerneklart.
Alexander er tavs i et par sekunder, før det går op for ham, at det er ham, hun tiltaler. Det havde han ikke ventet. ”Ja, den er fantastisk!” svarede han sandfærdigt og smiler forsigtigt til hende. Hans øjne glider over hendes hår, men han holder tankerne for sig selv. Hvis det var hendes vej, håbede han, at hun havde valgt den frivilligt.
”Og det tyder på, at natten også bliver det.”

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 21:58
hun smiler varmt til ham, taknemmelig for at han ikke sagde noget til hendes udseende. forsigtigt lader hun en finger berøre vandet, der breder sig som ringe, og får de små blade i bassinet til at skvulpe rundt. hun rækker hånden høfligt frem, og siger;
"Jeg hedder Karizma. Og hvad er herrens navn så?" hendes ben er lagt over kors, og hun har vægten lagt på den ene arm, imens hun læner sig frem imod ham, for at modtage et håndtryk.
En furet herre kommer trissende, idet tusmørket sænker sigover byen. han holder en lang fakkel i hånden, og tænder de fakler, der hænger på husene omkring ham, med ilden. Det giver et blødt lys omkring springvandet, og Karizma sukker, glad for at freden trods alt stadig findes i landet. rejsen hertil havde været hård...

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 22:08
Opmærksom på hendes bevægelser i nærheden så han ned langs gaden. Der var ikke mange andre ude, på denne tid. Han forstod dem egentlig godt, for det var usikre tider, de var midt i. Han løftede et øjenbryn og så på den fremstrakte hånd, før han tog den og trykkede den let. Hendes fingre var spinkle og bløde, og han smilede underfundigt til hende.
”Mit navn er Alexander, frøken.” Han beholdt den formelle tone, interesseret i hendes reaktion. Nogle fandt de fornærmende, andre smigrende, når han tiltalte dem som ligeværdige.
Han betragtede den ældre herre, der sørgede for lyset omkring dem. Han så ikke ud til at ænse de unge, hvilket egentlig beroligede Alexander. Han var træt af, at folk hele tiden skulle være så vagtsomme, passe på og agere i faretruende situationer. Krigen havde ændret så meget.
"Hvorledes befinder De Dem her til aften?"

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 22:17
hun mærker alle små detaljer i hans hænder, da han trykker hendes hånd. Smidige fingre, en smule ru, som hvis de var slebet en smule med fint sandpapir. hun følger hans blik ud over gaden, og falder lidt i staver over byens stilhed. Skønt krigen havde sat sine mærker, var kærligheden stadig i byen, det var ikke til at komme udenom.
"Jeg? jeg besøgte blot en ven" hun nyder den formelle tone, og fortsætter; "og dem? Krigen fylder jo meget i vort lille land. Hvad er deres erinde her i aften?" det kom til at lyde en smule hårdt og hun retter hurtigt;
"jeg mener, det er trodsalt sent, hvis det blot er en aftentur du er på"

Hun rykker lidt tættere på ham, da hendes arm er begyndt at sove, og skutter sig lidt imod den kølige forårsvind. det var bestemt ikke sommer endnu...

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 22:25
”Jeg er blot her ved springvandet for at slå tiden lidt ihjel. Egentlig er jeg på gennemrejse i landet, men valgte at slå mig ned her i byen for et par dage… - men jeg er begyndt at blive rastløs igen, så det varer nok ikke mange dage, før jeg atter er på farten igen.” Et par sekunder er han stille, før han fortsætter:
”Ja, krigen hærger jo for alle. Det er deprimerende at se, hvordan mødre holder deres børn inde af frygt, så de ikke lege frit.” Han smiler sit mest drengede og charmerende smil til hende, mens et gavtyvagtigt glimt blev synligt i hans øjne. Han havde fået lyst til at pjatte lidt og førte sin hånd om i vandet bag sig.
”Ved de, hvad der sker, når stjernerne ser unge som os, der nyder livet?” Han ventede ikke på svar, før han med en hurtig bevægelse rystede lidt vand af sin hånd mod hende.
”De græder af misundelse.” Forklarede han og lo.

Alexander Arogno Saphiri
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 05.04.2009 22:27
Kanismo gå baglens ud af døren ind til skræderen.
''Jeg undskylder mange gange denne ubelalighed om aftnen men jeg sku bare ha den bue!'' siger han lidt vredt mod skræderen indenfor, hvor efter døren blir smækket med et ordenligt slag bag sig.
Han ser stille på døren som var smækket i 3 cm fra hans øjne, han vrider vredt omkring skaftet på sit sværd, men slipper grebet om det.
han placere buen i en holder på hans ryk og vender sig om og spotter to unge ude i det fri.
han smiler lidt og har lidt misundelse over at se to personner sammen.
''hmm...'' kommer det fra ham da han ser en hale fra en af dem, derefter spotter han nogle kanin øre? på den samme person.
''kan det være hende?'' siger stille for sig selv.
han lister sig lidt frem og forsvinder i det blå (usyndlig)
stiler sniger han sig nærmere dem for at se om det nu skulle være Karizma den ene af dem.
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 22:32
hun lytter interesseret til ham, og bemærker ganske kort hans gavtyveblik, før det isnende kolde vand rammer hendes hud.
"IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! hyler hun grinende, og plasker i vandet, så det stænker ud over ham.
"Det skulle du ikke have gjordt unge herre! jeg var mester i vandkamp, da jeg var lille!" en lodret løgn. der havde nemlig ikke været nogle at lege vandkamp MED. men han skulle ikke tro at han havde magten. hun hæver øjenbrynene i et 'hva-så-er-det-det-bedste-du-kan?' blik, slår klik med tungen, imens hun dansende bakker væk fra ham, op på springvandets kant. hendes fødder bevæger sig smidigt på den glatte kant, i hendes drillende dans, der ender i en piruette.
"Kom an!" siger hun og griner.

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 22:41
Alexanders latter forøgedes i styrke, da hun hvinede. Det var lige den reaktion, han havde håbet på. Dog havde han ikke forudset hendes modangreb, så han spruttede og tørrede sig hurtig over ansigtet, så han igen kunne se, hvad han foretog sig.
”Jamen det er fint, for jeg trænger til lidt modstand!” Han rejste sig leende og mærkede fryden ved provokationen. Det var lang tid siden, han sidst havde foretaget sig noget så intetsigende og sjovt, så opfordringen var mere end nok til, at få ham med på legen.
”Så gerne den frøken!” Inden han trådte op på kanten, hulede han hånden og tog lidt vand heri. Alexander førte hånden frem og tilbage, som var det sit sværd han stod med, før han kastede vandet efter hende. Han mærkede, hvordan den våde flise var svær at finde fodfæste på, men satsede på, at han ikke gled. Han havde ikke ligefrem lyst til en dukkert lige nu, men det var vel risikoen.

Alexander Arogno Saphiri
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 05.04.2009 22:48
Han så stille på de to legende personner.
med 5 meters afstand kunne han se hvor meget de nød det, at han ikke lige med det samme ville ødelægge det for dem.
han gik baglæns og kom ind i en gyde hvor der var mørkt men tørt.
han gjorde sig synlig igen da han sadte sig ved åbningen ind til gyden så han bedre kunne holde øje med Karizma.
Stille sad han der og misundede dem md nogle enkelte dybe suk.

((blir nødt til at gå=( (F¤%&ing forøldre kontrol!) Kanismo sidder i bagrunden så han kan ikke lige sådan komme ind i legen nu=())
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 23:00
((vi ses kanismo- kender det alt for godt))

Hun dukker sig for den strøm af vand, der sprøjter ind over hende, med et smil, før hun afmålende vender blikket imod statuen i midten af springvandet. et langt skridt senere befinder hun sig på en lille afsats på siden af statuen, og alt imens hun holder fast med benene omkring den, bøjer hun sig ned, og lader en bølge af vand skylle ind over ham.
På grund af vandet, der risler ned over statuen og derved også hendes krop, bemærker hun ikke, at nogle skarpe spidser har skåret sig let ind i hendes ben, før hun igen står på kanten. hun ser på sine ben, og hæver et øjenbryn.
"ups!" griner hun. smerten påvirker hende ikke specielt, og hun træder ned i springvandet, for at skylle det værste blod væk. En hånd bliver ført igennem håret, der sætter sig i hendes karakteristiske hanekam, og hun lukker øjnene...

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 23:15
Alexander havde ikke regnet med at ramme hende med vandet, men hendes lille manøvre gjorde ham helt paf. Da strålen sprøjtede ind på ham, trådte han et skridt tilbage på marmorkanten, der da var helt glat. Han mærkede, hvordan foden smuttede under ham, men et kort øjeblik senere genvandt han balancen. Han lagde mærke til blodperlerne, der samlede sig ved de små sår, og forbløffedes over hendes ligegyldighed. De fleste var meget pylrede omkring sådan noget.
Han smilede lumsk, da hun stryger hånden gennem håret og lukker øjnene. Hun havde tilsyneladende anset vandkampen for afgjort.
”Nå så dét tror du!” Han bukkede sig ned for at sprøjte mere vand efter hende, men glemte kantens glatte overflade, og mistede balancen, igen. Denne gang kunne han dog ikke redde den og mærkede, hvordan han faldt fremover mod hende. Han forsøgte at gribe for sig, men landede i en klar maveplasker lige foran hende, så vandet sprøjtede op om dem begge. Han satte sig hurtig op og tog sig til maven.
”Ups, for mit vedkommen også!” Han smilede undskyldende til hende, for det havde ikke været hans mening at det skulle udarte sig på denne måde.
”Nu er jeg så våd, at det næsten kan være lige meget, om jeg sidder i vandet eller på kanten!” Med en opgivende mine sjokkede han hen mod kanten, trådte op på den, og vendte sig rundt, for at give hende en hånd.

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 23:25
Latteren sprutter ud af hende, da hans lille stunt forekommer, og mister selv balancen, da han ramler ind i hende. vandet perler af hendes krop, da hun rejser sig op, og kommer op på kanten ved hans hjælp. smilet er drillende, og hun vrider med en hurtig bevægelse sit våde hår.
"ja, sådan går det, når jeg kommer. ALLE fyrene falder for mig!" griner hun og træder ned på gadens brosten. hun ser ned af sig selv, og ler endnu mere, en syngende, ren latter. kaninørerne ligger slapt ned af hendes skuldre, på grund af vandet, og hendes hale er nu en lille, våd klump.
"Ahh... det er længe siden jeg har haft det så sjovt! men jeg må indrømme, at du trænger til noget øvelse i balancen. tilsidst kan du så MÅSKE undgå at falde!" siger hun, og slår en perfekt vejrmølle, for ligesom at understrege, at hun ikke behøver denne træning. lettere forpustet kigger hun nu rundt, og får øje på en skikkelse i gyden, lidt væk.
Alle hendes sanser er nu på, og hun stivner fuldstændig, før hun febrilsk bakker bagud, hen til Alexander. Hun vil ikke gøre ham nervøs, så hun nævner ikke skikkelsen, men har hele tiden et øje på gydens åbning...

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 23:36
”Haha, normalt er det pigerne, der falder, ikke mig!” Hans ulveskindskappes pels klæbede til huden; hans hår hang pjusket og mørkt af væden og selv hans sværdskede dryppede af den uventede vandtur. Det glædede ham lidt, at hun tilsyneladende var lige så våd som ham.
”Ja, enig. Jeg tror det er flere ÅR siden, jeg sidst havde en vandkamp…” Han sank hen i tanker, mens han forsøgte at huske, hvornår han egentlig havde haft den sidste vandkamp, men pludselig blev han opmærksom på det sidste, hun havde sagt. Han lagde en forurettet mine an og så anklagende på hende.
”Min balance? Den fejler skam ingenting! Den er god som altid! …- eller ikke!” Han lo hjerteligt ad hendes krumspring, trak kappen af og forsøgte at stryge noget af vandet ud af den.
”Hm, pas du bare på, at jeg ikke forvandler mig til en kat og begynder at jage dig!” Sagde han, halvt i spøg, halvt i alvor.

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 05.04.2009 23:46
hun lægger en finger på læben, og ser lillepige-agtigt på ham med et drillende smil, da han snakker.
"nåda? så det mener du? søde, du kender tydeligvis ikke mig" griner hun, og træder hen til ham. hun møder hans blik, og blinker drillende.
"En kanin er ALTID hurtigst!" ler hun og pjusker op i hans hår, før hun træder om bag ham, og lægger armene på hans ene skulder. Hendes blik hviler på gyden. ikke frygtsomt, men hun er opmærksom på den.
"Jeg ved slet ikke noget om dig, og her står jeg og praler! du kunne jo sagtens lægge piger ned på stribe. hun trækker ham med ned og sidde(?) og sætter sig i havfruestilling.
"Fortæl mig om dig selv"

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 05.04.2009 23:56
Alexander nød hendes leg med ham. Det var desværre en sjældenhed, at han havde mødt piger med så stor selvtillid som denne Karizma.
”Er den det..? Tænk, jeg troede ellers at visse kattedyr var hurtigere. Nå, det er nu nok bare noget, en eller anden har fået bildt mig ind.” Han nævnte med vilje ikke hans evne til at blive til en gepard, da han endnu ikke helt vidste nok om hende, til at han ville afsløre alt om sig selv.
Da hun trak ham med ned strittede han ikke imod, men satte sig blot over for hende.
”Jeg tror ikke, jeg har så meget at fortælle. Jeg er vokset op i Medanien sammen med min søster og mine forældre. Oprindeligt er vi fra de nordlige krystalbjerge, men af familiemæssige årsager valgte vi at bosatte os længere sydpå. For nogle år siden besluttede jeg mig for at drage hjemmefra, da min udlængsel trak hårdt i mig. Jeg har oplevet… en del… mens jeg har rejst rundt.” Han sad og tænkte sig lidt om, inden han tilføjede:
”Alle de små detaljer kan du få senere. Nu må det så være DIN tur!” Han smilede opfordrende til hende og lagde hovedet på skrå for at lytte til hende.

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 06.04.2009 00:07
Hun lytter interesseret til ham. Han kunne godt gå hen og blive en ganske god ven. Hun tænker sig lidt om, før hun svarer ham.
Hun aner ikke hvordan han vil tackle hendes job, men hvis de skal have et venskab, må hun være ærlig over for ham.
"Tjaa... jeg blev undfanget ved et uheld. Jeg har aldrig kendt min far, og voksede op herinde i byen, et par gader væk. Men da jeg blev 18 blev jeg træt af at bo så tæt me min mor, og da jeg fik tilbudt arbejde på øen lidt uden for mørkets skov, slog jeg til. Og siden har jeg arbejdet der, på bordellet altså" hun er meget ærlig, og håber ikke at det ændrer hans synsvinkel på hende.
hun har brug for ham, har brug for en virkelig god ven. En ven man kan fortælle alt til, selv i de sværeste tider. For pigerne på bordellet er der ikke altid, og de er bestemt ikke gode til at lytte og trøste. det er bare 'op på hesten igen- det er dit arbejde!'

~Karizma~
Alexander Saphiri

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 06.04.2009 00:16
Alexander lyttede roligt til hendes forklaring. Hendes ord bekræftede, hvad han havde antaget hende for at være, men det faktum rørte ham ikke. Hun kunne finde ud af at more sig, og dét betød noget for ham! Én, der ikke tog livet så alvorligt, end ikke i disse tider, var altid hyggelig at bruge et par timer med.
”Øhm, må jeg være så direkte og spørge, om De kan lide deres arbejde? For hvis De kan, så skal du ikke høre noget fordømmende fra mig. Jeg ved, at mange af den slags servicerende erhverv er set kraftigt ned på, men, hey, ofte er folk meget hykleriske!” sagde han med et skuldertræk og smilede.
”Jeg elsker selv at fægte, og automatisk antager folk mig for at være en slagsbror eller morder. Det er den slags fordomme mange render rundt med.” Han fingererede lidt med skæftet af sværdet, der stadig var drivvådt ved hans side.

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 06.04.2009 00:32
hun lader tungen fugte sine læber, før hun svarer ham;
"Mit arbejde er ikke mig. Jo, okay det er ikke lutter lagkage, men vi har gode vagter i huset, og... jeg er der af egen vilje." siger hun, og tænker lidt. hun havde aldrig tænkt over, hvorfor hun arbejdede der. det havde hendes mor gjordt. men var hun der af egen fri vilje, eller fordi hun så op til sin mor? hans spørgsmål sætter gang i tankerne, og hun falder lidt i staver for sig selv. efter lidt tid ryster hun det af sig, og smiler varmt til ham, med en let trækken på skuldrene.
"forresten, du behøver ikke den formelle tone over for mig. så længe du ikke er fordømmende, må du tiltale mig som du har lyst, ikke efter en eller anden oldgammel regel" hun sætter sig lidt bedre til rette, og slår armene omkring sig. den kolde vind, kombineret med vandet giver hende gåsehud, og hun gyser. egentlig en dum idé at lege vandkamp nu. men sjovt havde det været...

~Karizma~
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12