Illusiane 05.04.2009 23:25
Latteren sprutter ud af hende, da hans lille stunt forekommer, og mister selv balancen, da han ramler ind i hende. vandet perler af hendes krop, da hun rejser sig op, og kommer op på kanten ved hans hjælp. smilet er drillende, og hun vrider med en hurtig bevægelse sit våde hår.
"ja, sådan går det, når jeg kommer. ALLE fyrene falder for mig!" griner hun og træder ned på gadens brosten. hun ser ned af sig selv, og ler endnu mere, en syngende, ren latter. kaninørerne ligger slapt ned af hendes skuldre, på grund af vandet, og hendes hale er nu en lille, våd klump.
"Ahh... det er længe siden jeg har haft det så sjovt! men jeg må indrømme, at du trænger til noget øvelse i balancen. tilsidst kan du så MÅSKE undgå at falde!" siger hun, og slår en perfekt vejrmølle, for ligesom at understrege, at hun ikke behøver denne træning. lettere forpustet kigger hun nu rundt, og får øje på en skikkelse i gyden, lidt væk.
Alle hendes sanser er nu på, og hun stivner fuldstændig, før hun febrilsk bakker bagud, hen til Alexander. Hun vil ikke gøre ham nervøs, så hun nævner ikke skikkelsen, men har hele tiden et øje på gydens åbning...

~Karizma~
Arbejder i Samsons Bordelhus ^^