Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 19:37
OOC: Mine powers er godkendt som led i min profil og deres effekter er beskrevet i detalje. Sagen er den at jeg må ikke kontrollere jer bogstaveligt talt. altså må jeg ikke skrive. "Nearyn og Abby går gennem rummet. Abby trækker trøjen af og tager mavebælte på og danser the funky chicken imens Nearyn står og er helt vildt sej" Jeg må skrive "Nearyn går ind i rummet. han stiller sig og ser sej ud". Det er vist sådan dert skal forståes. Jeg udøver kontrol med jer gennem min dominans, men ikke på den måde der menes i reglerne... går jeg ud fra, ellers ville de vel ikke have godkendt mine magier. oÓ

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 19:39
OOC: Okay.. *Dø af grin IRL*.. Okay.. Ja. Okay.. Det.. Okay..
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 19:41
((OCC: okay xD *grineflip*))

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 19:44
OOC: Jeg håber virkelig det er sådan, jeg tror ikke de ville godkende den ellers.

IC: Nearyn smiler lumsk til Abby. og strækker sig derefter.

OOC: Kan man se på Abby at hun er blevet revet gennem helvede og tilbage. Gider du præcisere hendes udseende ligt. Jeg skal nemlig lige vide det for at kune bestemme Nearyns reaktion. Jeg smutter om en times tid forøvrigt.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 19:46
OOC: Det sidder indtørret blod uden på hendes kappe, indenunder er der nærmest hun blod. Hun har en dyb, lang reft i den ene side, 2 bidehuller i vær side af halsen og hun er begyndt at få hvidt hår ^^'

IC:
Hun står bare og ser afventene på Nearyn.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 19:48
Hun ser mistroisk på Nearyn, og næsten... bekymret på Abby. Hun knytter hænderne hårdere og mærker pludselig et par bloddråber prible frem. pis...

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 19:55
OOC: takker^^

IC: Nearyn, kigger undersøgende på hende og med sin dominans stadig aktiv siger han "Løft lige din højre arm" Han rækker ind under sin jakke og tager en lommelærke og et lommetørklæde frem. han vædder lommetørklædet i væsken fra lommelærken og knæler ved Abby. Han løfter lidt i kappen og kigger på såret. Han virker et kort øjeblik helt sympatisk. Det kan ikke ses men føles på ham. Han rækker kluden ind og sætter den på riften. Det svider men på en god måde. Han tøre lidt hen over riften med kluden. og så op på hendes hals hvor han også tørre. Han lader undersøgende sine fingre løbe hen over hendes hals og side. Men du kan ikke mærke sårene mere. Han rejser sig og fjerne hætten på hendes kappe. Han træder nogen skridt tilbage. Abby's sår er helt væk. Ikke engang ar. han siger ikke noget. Han skruer låget på lommelærken og sætter den tilbage i jakken.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 19:58
Hun står bare og kan intet gøre. Hendes øjne kigger dog på Renatika.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:00
Hun ser undrende på Nearyn da han renser Abbys sår. Har jeg taget... fejl af ham? tænker hun overasket og lader blikket glide op mod Abbys ansigt.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:01
Nearyn virker normal igen og han retter sig op og siger. "Renatika. Du undskyldte. Jeg kan ikke sige at jeg følte din undskyldning kom fra hjertet, men jeg føler mig gavmild i dag. Du er fri til at gå. Han går forbi abby og ud. Han slipper sin kontrol over renatika. Og gestituere ned ad gangen imod udgangen

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:03
OOC: Har han også slippet Abby? Oo
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:04
Hun stirrer forbløffet efter ham og tager sig så sammen til at råbe, da han er halvvejs nede; "Hey! Jeg har stadig ikke fået at vide hvorfor De sendte bud?" Hun virker helt venlig nu, men bliver overasket over at hun overhovedet råbte efter ham.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:11
OOC: Ikke endnu. Han har stadig noget han vil tale med Abby om. Men under mindre fjendtlige omstændigheder end før.

IC: Nearyn stopper da han kommer ned ved udgangen hvor han venter på Renatika så han kan sige farvel. "Jeg er en mand der har meget ansvar og meget magt. Mange menneskers liv er afhængelige af at jeg gør mit arbejde. Et sådant job gøt det nemt ved at få fjender. Derfor søger jeg altid efter talentfulde mennesker som kan være mine allierede og sikre mig imod de fjender".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:12
OOC: Hvad gør han så ved hende? -_-''??

IC:
Hun begynder at blive irriteret.

"Er der ikke noget du har glemt?!?!"
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:13
"Sikre Dem?" spørger hun undrende og lægger armene over kors. Hun har en fornemmelse om hvad han mener, og hun er ikke glad for det.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:18
OOC: Han lader hende stå indtil han har fået sagt farvel til Renatika Så kommer han tilbage og vil byde noget at drikke og tage en hygsom samtale om hvad hun vil og hvad han vil.

IC: "Jeg skal vender tilbage til dig lille frk. Først skal jeg lige have talt ud med frk. Renatika her. ... Ja sikre mig. Jeg mangler folk til at fungere som vagter. livvagter, agenter, spioner. Jeg kan ikke lade folk overrakse mig som frk. Kafili gav mig i går. For meget afhænger af mig og min organization. Uden mig og den ville mange dø og flere ville lide. Jeg kan ikke tillade den slags at ske."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:20
Hun står bare og er ved at være godt og grundig irriterret.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:21
((OOC: "Uden mig og den ville mange dø og flere ville lide" - er han - bare lidt - selvglad? xD))

"Og De forventer at jeg..." spørger hun videre, og prøver at finde ud af hvad han vil have hende til, og for at bekræfte sin mistanke.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:27
OOC: Det er han ja, men der ville faktisk være problemer hvis den hvide lotus blev opløst. Hans firma står for forretning og international transport samt mange andre ting. Den hvide lotus styrer over 50% af al handel i KL. Hvis et så stort foretagende crasher så bliver der kaos.

IC: "jeg hyre folk pga deres talenter. Folk i dette hus har arbejdsopgaver alt efter hvad de kan og de selv viste dem at være en formidabel knivkaster. Det er så simpelt. Jeg ville have tilbudt dem et job som agent eller livvagt pga deres talent." Nearyn trækker i en klokkestreng der hvor han står og venter lidt. Nearyn begynder at gå tilbage. Han slipper kontrollen med Abby. "undskyld jeg holdt dig så længe, men jeg måtte tage forhåndsregler. Du slår mig ikke som en person jeg ville kunne nedlægge uden skrammer skulle du bestemme dig for at gøre modstand og jeg kan ikke lide at tage chancer. I kan begge se at der begynder at strømme vagter til. Bevæbnet med armbryste og langsværd. De tager plads langs gangene. 20 stk kan ikke gøre det. "Sikkerhed frem for alt. Sådan har jeg overlevet 11 års snigmordsforsøg og attentater"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:30
"Så De vil have mig til at beskytte Dem?" spørger hun, for at være sikker på at hun har forstået det rigtigt, "Og hvis det bliver nødvendigt..." hun må sluge en klump i halsen, "Dræbe for Dem?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13