Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:27
OOC: Det er han ja, men der ville faktisk være problemer hvis den hvide lotus blev opløst. Hans firma står for forretning og international transport samt mange andre ting. Den hvide lotus styrer over 50% af al handel i KL. Hvis et så stort foretagende crasher så bliver der kaos.
IC: "jeg hyre folk pga deres talenter. Folk i dette hus har arbejdsopgaver alt efter hvad de kan og de selv viste dem at være en formidabel knivkaster. Det er så simpelt. Jeg ville have tilbudt dem et job som agent eller livvagt pga deres talent." Nearyn trækker i en klokkestreng der hvor han står og venter lidt. Nearyn begynder at gå tilbage. Han slipper kontrollen med Abby. "undskyld jeg holdt dig så længe, men jeg måtte tage forhåndsregler. Du slår mig ikke som en person jeg ville kunne nedlægge uden skrammer skulle du bestemme dig for at gøre modstand og jeg kan ikke lide at tage chancer. I kan begge se at der begynder at strømme vagter til. Bevæbnet med armbryste og langsværd. De tager plads langs gangene. 20 stk kan ikke gøre det. "Sikkerhed frem for alt. Sådan har jeg overlevet 11 års snigmordsforsøg og attentater"
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master