"Seriøst ? Jeg vidste godt i skulle giftes, men at det var noget seriøst? Han var sgu da en skide spræller," sagde han og vendte roligt ryggen til Muri. Kema havde aldrig brødt sig om Meier. Han havde egentlig kun mødt ham en par gange, men han hadede ham stadig.
Koto 02.03.2009 21:20
"Pffht," mumlede han, med et lille smil over sine læber. "Seriøst ? Jeg vidste godt i skulle giftes, men at det var noget seriøst? Han var sgu da en skide spræller," sagde han og vendte roligt ryggen til Muri. Kema havde aldrig brødt sig om Meier. Han havde egentlig kun mødt ham en par gange, men han hadede ham stadig.
Koto 02.03.2009 21:28
Han trak på skuldrene. "Ikke så meget... men jeg tror jeg fik et dårligt indtryk af ham.. Ikke andet" Mumlede han og vendte sig om mod Murizz igen."Men kan han ikke også være ligemeget?" spurgte han så og rynkede sine bryn, en smule. Han lagde igen sine arme om Murizz.
"Det er dejligt at være sammen med nogle igen," sagde han så og kyssede murizz på munden.
Muri 02.03.2009 21:32
"Men du kender ham ikke.. Så hvordan kan du hade ham så meget?" spørger han bare."Nej, det er ikke ligemeget..! Jeg ... jeg elsker ham," mumler han. Han skæver kort til hans arme, før han ser på ham igen.
Han drejer hovedet væk, inden han når at kysse ham på munden.
"Hvem siger, vi er sammen?" spørger han lavt.
Muri 02.03.2009 21:45
Endnu et piv kommer fra ham, da skyggerne strammes."Mig?! Hvad har jeg gjort?" spørger han kort. Han rykker hovedet lidt tilbage, da han stryger ham over kinden, og drejer så hovedet væk, da han kysser ham.
"Hvorfor voldtager du mig, hver gang jeg ikke vil være sammen med dig?" piver han lavt.
Muri 04.03.2009 16:17
Han forsøger fortsat at få ham væk, mens han river ud efter ham. Det går bare ikke så godt .*Cencur*
Han glider ned at ligge, kort efter. Han trækker så sine bukser på, hvorefter han ligger sig lidt sammenkrøllet.
Hvad er der med folk, og at voldtage mig..
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet