Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
han slipper hans ben så han kan sætte sig. Han siger ikke noget, men ligger langsomt armene om ham "undskyld" siger han lavt, og kysser ham prøvende på kinden
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Han skæver kort til Felix da han slipper hans ben, men ser så væk igen, og gør heller intet da han lægger armene om ham. Han drejer bare hovedet væk, da han kysser ham på kinden. Kort efter rækker han en hånd ud efter døren og forsøger ivrigt at få fat i håndtaget.
Han piver kort, da han skubber ham bagud, og et lavt gisp kommer fra ham, da han rammer gulvet. Han ser bare på Felix, med et ligeglad blik.
"Felix, lad mig gå," siger han lavt.
an sætter sig over hans lår, og 'ligger' sig ned over ham "hvorfor?.. kan du..." han stopper, g siger ikke mere da han ikke ved hvad han skal sigefor at få ham til at blive
Han lægger hænderne på Felix's bryst og skubber lidt til ham.
"Kan jeg, hvad?" spørger han bare og ser lettere afventende på ham. Han skubber fortsat til ham.
Han smiler skævt.
"Felix, du er forlovet. Jeg har ikke lyst til at være den du er ham utro med," siger han lavt.
"Den ring har forandret alt," mumler han. Han sætter sig op og skubber igen til Felix, for at få ham helt væk.
Han ligger armene om Flemo da han sætter sig op, og lader sig ikke skubbe denne gang. "jamen.. det er faktisk dig jeg er utro, jeg var sammen med dig før jeg blev forlovet!" mumler han. Han hviler sit hovede på Flemo's skulder, mens han strammer grebet om ham.
Han sukker lavt.
"Det gør det ikke bedre. Det beviser jo kun, du ikke kan lide mig, hvis du er villig til at være mig utro. Flyt dig," mumler han bare, men uden at gøre noget. Han ser bare ned i gulvet.
han lukker let øjnene "undskyld." mumler han, og løfter hovedet fra hans skulder. Dog uden at flytte sig fra ham. Han åbner øjnene "kan du ikke.. give mig en chance til?" spørger han lavt, og forsøger at kysse ham på munden (?)
Han ser på ham og lægger så hænderne på hans bryst lige inden han kysser ham, hvorefter han rykker sit hoved lidt bagud.
"Du kan starte med at flytte dig fra mig. Så skal jeg tænke over det," siger han bare.
han ser på ham uden rigtigt at vide hcad han skal gøre. det ender dog med at han flytter sig. "okay..." mumler han lavt, og ser væk fra ham. Han prøver at spille så ked af det som muligt, da han helst ikke vil have at Flemo skrider.
Han følger Felix med blikket, før han bider sig let i læben og rejser sig op. Han bliver dog ved med at se på Felix, og han rykker sig ikke ud af stedet. Sådan står han i noget tid, uden at sige eller gøre noget.
han skæver over til Flemo. han tøre sig over næsen med håndryggen. "skal du ikke gå?" spørger han lavt, og kan ikke lade være med at glæde sig over at han ikke er gået endnu, men han holder dog det triste fjæs lidt længere endnu..
Han ser væk igen.
"Jo," siger han kort, før han åbner døren og går uden for. Han stiller sig lige ude foran døren, efter han har lukket den. Han vender blikket mod jorden, før han langsomt glider ned at sidde. Kort efter glider der en tårer ned af hans kind.