Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 21:59
han bøjer let hovedet, så han ser væk fra Flemo. Han lader derefter sin hånd glide ned ved siden af Flemo og holder sig igen oppe med den. "undskyld.." mumler han, og begynder så småt at blive irriteret over at han roder Flemo og Murizz sammen.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 22:04
"Hvorfor kan du ikke huske det mere?" spørger han lavt og bider sig let i læben.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 22:06
nu er det hans tur til at bide sig i underlæben.. "det er så længe siden" mumler han, bange for at blive afsløret. Det ville jo egentligt være ligemeget hvis Flemo fandt ud af at han var forlovet, men Felix ville miste en værdig elsker.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 22:32
Han smiler skævt og ryster så svagt på hovedet.
"Nej, det er ej," siger han bare. Han ser så kort på Felix's hænder, for at se om han har tænkt sig at placere sine hænder nogle 'forkerte' steder, og kort efter lægger han mærke til ringen på hans hånd. Han siger eller gør ikke noget, men stirre bare på den.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 22:35
han ser op på han og smiler skævt. hans smil forsvinder dog hurtigt da han ser han har fået øje på 'noget'.. Han følger hans blik og finder frem til at det er hans forlovelses ring han stirre på.. og Shit!! tænker han panisk, og skynder sig at fjærne sig fra Flemo. "Meenøhm... Hvis duæh, ikke vil noget.. såeh.. såeh er det da.. heeelt fint!" siger han og kludre rundt i ordene så sætningen ikke helt passer ind i samtalen. Han skjuler sin hånd med ringen, bag ryggen i håb om at Flemo ikke tænker mere over det.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 22:38
Flemo stopper ikke med at se på ringen, før Felix lægger hånden om på ryggen, - så ser han på Felix. Han sætter sig op, rykker sig lidt bagud, for han rejser sig op og rykker endnu længere tilbage. Han ved egentlig ikke rigtig hvad han skal sige. Da han til sidst står med ryggen op af væggen, glider han langsomt ned at sidde, og kort efter glider en tårer ned af hans kind.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 22:40
han ser på ham, og aner ikke hvad han skal gøre. "nejh.. Flemo.. du må ikke græde" siger han med et lettere rystende stemme, af ophidselse. Han går over til ham, og ligger hånden, uden ring på, på hans skulder. "jeg.."
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 22:44
Han bider sig let i læben, mens han fortsat bare ser på Felix. Han skæver kort til hans hånd, på sin skulder, før han forsigtigt skubber den væk(?).
"Du, hvad?" spørger han lavt.
"Du er forlovet..," mumler han bare.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 22:48
han fjærner hånden fra hans skuldre.. Han skal finde på en god løgn for at redde det her ud. "jeg... elsker ham ikke.." begynder han.. "det er mere.. " han tænker sig kort om, og gør alt for ikke at tabe ansigt så Flemo kan se at han lyver. "Det er af... nød!" han kommer dog hurtigt i tanke om en 'god' plan
"jeg har ingen penge.. og den her fyr, han er rig!" han slår ud med hænderne, og finder først bag efter ud af, at det ikke lyder som nget han kunne finde på at gøre.
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 22:52
Han ser væk og sukker tungt. Han kommentere egentlig ikke det Felix siger, bortset fra den sidste sætning.
"Han er rig? Og du er villig til at gifte dig med ham, for at få hans penge? Du ville da bare stjæle hans penge, og ikke binde dig for livet," siger han lavt. Han skubber kort til Felix, før han rejser sig op og går lidt væk fra ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 22:54
han trækker på skuldrende "det skulle du havde sagt noget før" mumler han lavt, næsten uhørligt.. "hør her.. Jeg... er ked af det.. Jeg, elsker dig jo stadig" mumler han prøvende
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 23:03
Han ser på Felix igen.
"Hvorfor vil du så gifte dig med en anden? Nej .. Lad vær' med at svarer på det.. Jeg vil væk," mumler han kort, før han går mod døren.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 23:05
han ser efter ham, og skynder sig hen foran hoveddøren "Nejh!" kommer det fra ham. "cil du ikke nok blive? lad min forklare?!" Siger han lettere panisk "du må ikke hade mig!"
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 23:08
Han stopper langsomt op og ser bare på Felix.
"Okay! Så forklar! Fordi jeg har jo virkelig meget lyst til at hører om, hvorfor du forlovede dig, og derefter løj for mig! Glem det, jeg vil stadig væk," siger han kort. Han går så hen ved siden af Felix og forsøger at få ham skubbet væk.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 23:11
han ser lettere irriteret på ham. Da han så går helt hen til ham for at skubbe ham væk, ligger Felix hurtigt armene om ham, og trykker ham tæt ind til sig, så det vil blive lidt svært for Flemo at komme væk (?)
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 23:14
Han piver kort, da Felix lægger armene om ham. Han begynder at vride sig svagt, og kort efter løfter han hurtigt det ene ben, i forsøg på at ramme Felix mellem benene.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 23:21
Han holder bare bedre fast om ham, og knækker kun et par cenimeter forover da han rammer ham mellem benene. "seh... jeg vil virkelig.. ikke have du går" siger han, lettere anstrengt. ha holder stadig fast i ham, selvom han mest af alt har lyst til at lade han gå, og knække sammen
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 23:25
Han sukker lavt, da Felix ikke slipper.
"Jeg ved det der gjorde ondt. Lad mig nu bare gå.." siger han lavt og er stoppet med at vride sig,

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.05.2009 23:26
Han slipper han ikke helt, hen lader sig glide ned at sidde på gulvet. Han rykker sig så hurtigt hen og holder fast om Flemos ben. "sådan, nu kan jeg holde fast i dig.. og ømme mig" mumler han lettere irriteret
Mørketskriger!

Flemo Lovelett

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 176 cm

Muri 16.05.2009 23:29
Han skal lige til at gå, inden Felix tager fat om hans ben. Han ser ned på Felix.
"Felix ... Du kan ikke holde fast på mig for altid .. Jeg bliver nødt til at gå på et eller andet tidspunkt," mumler han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12