IC: Nearyn kigger efter hende. ser på sine hænder.
satans også. hvorfor. HVORFOR! Hvorfor kan jeg ikke stå imod den salgs skønhed.
Han knytter sine hænder i blindt raseri. Blod pibler frem. I overraskelse og rædsel kigger ham på de fine små blødende neglemærker. Han holder sine hænder ud og ligger dem på lommetørklædet som stadig er fugtig fra eliksiren. Han bider tænderne sammen da den heler sårene. Han stønner kort. Smerte er absolut ikke noget han er vandt til. Han bider tænderne sammen og hans øjne bliver små sprækker.
HELVEDE! jeg kan ikke være så svag. Jeg kan umuligt tabe kontrollen sådan i noget smukts nærvær. Jeg nægter det. Jeg...
Han kigger sig omkring i værelset. På den luksuriøse indretning og til sidst på et spejl. Han stå lidt og betragter sig selv. Han ser i raseri på sit spejlbillede.
nej!, nej! kontrol. Jeg må behærske mig.
Han rækker rystende ud efter spejlet. Han knytter hånden og skal til at sende den imod spejlet.
NEJ!
han rykker hårdt sin hånd tilbage. Han skuldre bliver slappe og han hænger i et langt øjeblik. Hans tanker flyver rundt, men falder så endelig på plads. Han kigger op på spejlet igen. Hans ansigt er tilbage som det plejer.
Nej... der er intet galt med at være fascineret af skønhed.
Han vender sin opmærksomhed imod dekorationerne igen. Han lader sin hånd løbe over et billede på væggen.
Fascination er ikke en svaghed, men en styrke. Og ingen, og intet kan knække mig. Aldrig.
Han smiler lumsk for sig selv.
Løb du bare. Du kan ikke slippe. Du er min. Og resten af verden indtager snart sin plads ved siden af dig.
Nearyn kaster hoved tilbage og hans hår falder på plads.
Min kære, tåbelige slave. Om du ikke kan er ligemeget. Valget er ikke længere dit.
Hans ansigt falder tilbage i sin normale rolige, venlige facade. Han klukler hele vejen til sit værelse.
Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Krystallandet