Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 00:12
Nearyn kigger fortsat på hende. Så smuk. så uskyldig. Så forfinet. En snehvid.... tsk hør lige mig. poesi... pfff.. Han sætter sig på sengen. "Nogen spørgsmål?"

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 00:15
"Nej, Sir", svarede hun høfligt og smilede igen til ham. Forsigtigt foldede hun sine hænder i sit skød, som om hun var bange for at gøre noget galt. Hvilket hun faktisk var.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 00:21
"Godt. Du vil fortsat bære dit halsbånd, ligesom alle andre slaver her kommer til. Du vil gøre som jeg siger, når jeg siger det. Du vil ikke være låst inde og kan frit gå men vær klar over dette. Stikker du af. Repspektere du mig ikke. Opføre du dig ikke ordentligt eller forråder du mig. Vil det betyde enden på alle du elsker og holder af. Men det vil ikke betyde enden for dig. Det vil betyde begyndelsen på en meget langsom ende for dig." Han er stadig rolig og høflig, men du ved at han kan bakke sine ord op. Du er end ikke et øjeblik i tvivl om at han ville gøre det. Nearyn vifter hende hen til sig. bevægelsen indikere at hun skal blive på gulvet men komme nærmere.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 00:25
Hun sank en klump ved hans ord. Alle dem jeg holder af? Åh, gud! Hvad med Uchiwa? Et kort suk kom fra hende og skævede rundt i det vindueløse værelse. "Jeg.. forstår" svarede hun roligt og så kort hen på ham inden hun igen så væk. Hun opfangede dog hans bevægelse om kom roligt nærmere hen til ham, men stadigvæk på sikker afstand. Ikke for tæt og ikke for langt væk stoppede hun op og så op på ham.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 00:28
"Du kan frit vælge dit værelse blandt alle gæsteværelserne. find et der passer til dig og slå dig ned der. Der vil du bo for fremtiden. Nogen af værelserne er allerede taget. Gå ikke derind. Jeg holder meget af mit privatliv og tollerere ikke privatlivets fred ikke bliver respekteret af dem som kalder mig herre. Forstået?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 00:33
"Ja.. Herre.." sagde hun en smule modstræbende, da det var imod hendes natur at kalde nogen herre. Roligt rejste hun sig op og så tomt på Nearyn. Hun så dog hurtigt ned i gulvet igen og kom med et lavt suk. Hun vred sine hænder en smule og bed sig kort i læben. Hvor ydmygende.., tænkte hun flovt. Godt hendes familie i det mindste ikke vidste noget om det..
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 00:40
Hun er forpint af det her. mere end mange af de andre og på en anden måde. Hun er flov, hendes ære har fået et knæk. Vi har vist at gøre med en rig pige her, hendes tøj bekræfter min mistanke. Hendes navn er på spil her.... hmm... Jeg kan ikke have en snob der tøver pga hendes fødselsret fortsætte med den tøvende mine. Det giver mig kriller bare at høre hendes tøven. Hun betragter mig tydeligvis ikke som en mand der bør adlydes... Det kan jeg ikke have. Hun skal komme til at lære respekt. Mere end hun nogensinde havde troet. Nearyn kigger på hende høfligt. Han rejser sig. *aktivere dominans* "Kom her herhen og knæl for din herre" siger han. Anolicia's sind er måske tøvende men hendes krop reagere øjeblikkeligt hvad end hun vil eller ej. (Jeg kan vælge hvordan dominansen træder i kraft^^)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 00:44
Hey! Jeg har ikke givet jer tilladelse til at gå! tænkte hun muggent om sine ben da de gik hen til Nearyn og knælede ved ham. Kort sank hun en klump inden hun så op på med et køligt blik og en kold mine. Okay.. Og nu?. Hun så dog ned i jorden igen og foldede endnu engang sine hænder. Han kan åbenbart styre ens handlinger... Kort sank hun en klump inden hun igen så op på ham med et mildere blik end før.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 00:51
Nearyn læner sig frem og tager fat om hendes hage. Han læner sig nærmere. "Jeg ser igennem dig Anolica, Ja, jeg ved hvem du er. Du tror du er i en lille kattepine. En du snildt kan slippe ud af. Du tror din far eller dine kære kommer og redder dig. Men det gør de ikke Anolicia. Du tror du kan slippe fra mig" Han læner sig nærmere. Han øjne holder hendes fast. Han er stadig smilende. "Men jeg er ikke en simpel mand som du tror jeg er. Jeg kender dit sind. Jeg kan se din skam. Din stolthed, holdt i stramme tøjler" Han læner sig helt hen og hvisker hende i øret med et lille pust. "dine handlinger er bare en ud af mange ting som er under min kontrol" han fjerne sit hoved op foran hendes og holder dem næsetip mod næsetip. "Du kan ikke vinde Anolica. Jeg kan ikke snydes. Jeg kan ikke knækkes. Du er min".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 00:57
Anolicia havde helt klart en stor lyst til at rive sig væk fra Nearyns greb, men hun var bange for følgerne og derfor blev hun bare siddende. Tro mig, Sir! Jeg slipper væk herfra, det gør jeg virkelig!. "De.. De kender mit navn.." sagde hun forvirret, da hun ikke mindes om at have fortalt det til ham. Hendes vejrtrækning blev hurtigerer og hurtigerer i takt med at han snakkede videre om at hun ikke ville kunne slippe fri og til sidst fik hende helt over bevist om det. Til slut drejede hun dog ansigtet væk fra ham og så ned i jorden, med øjnene let knebet sammen. "Jeg er ikke Deres.." sagde hun roligt, men bestemt.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 01:04
"Forkert Anolicia. Du er min. Din krop, dit sind, din sjæl" Hans tonefald er det samme men hans stemme er lokkende beyond compare. Han lader en hånd løbe ned gennem hendes hår og ned langs hendes kind for til sidst at dreje hendes hoved tilbage op imod hans. "Din modstand tjener dig til ingen nytte" Hun kan næsten se sig selv i hans øjne. "For du vil ikke lade dine kære komme noget til. Du vil i stedet sluge din stolthed og da vil der ikke være nogen vej tilbage for dig. Dine kære vil knuse dig. For du kan ikke lade dem dø. I stedet vil du overgive dig til mig for at sikre dem imod mig. Du er min Anolicia. Der er ingen vej udenom". Hans stemme er som en Incubus.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 01:10
Langsomt begyndte hun at ryste en anelse, mens hun så ind i hans lyseblå øjnene med en blandning af frygt, had, og fortvivelse. Hendes familie måtte ikke komme til skade og det var nok den eneste grund til at hun langsomt nikkede og lyttede godt efter det han sagde. Det at han både var venlig og hård, gav hende kuldegysninger langt ned af rygraden. "Javel, Herre.." svarede hun da han var færdig og tvang sig selv til ikke at fælde en tåre.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 01:14
Perfekt. "Vis mig din underdanighed" venligheden forbliver den samme, men det samme gør det lokkende. Han siger det på en måde der fortæller at hun selv skal vise det. Han vil ikke sige hvordan. "Vis mig at jeg er din herre. Vis mig din totale overgivelse. Dit krop og din sjæl."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 01:17
"Hvordan?" spurgte hun forsigtigt og så så ned i gulvet igen. Vil han have jeg selv skal finde på noget?! Hvad regner han med, jeg er jo slet ikke født til at skulle vide sådan noget!. Panikken slig op i hende. Hvad ville han gøre hvis hun gjorder noget? Hun blev alligevel bare siddende, en anelse rystende med hænderne foldet pænt sammen i skødet, ventende på en ordre.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 01:23
Nearyn kiggede bare afventende. "Slug din stolthed Anolicia" Gør det. Overgiv dig selv til mig med krop, sind og sjæl og du vil vide hvad du skal gøre. Ellers... heh... vil dine kære betale prisen. "Slug din stolthed og bliv min. Jeg ejer dig nu Anolicia. Tving mig ikke til at lære dig respekt" Han forbliver stående oprejst foran hende med en hånd under hendes hage. Hans øjne er gennemborende. "Vis mig din underdanighed"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 01:28
Men.. Men... Hun opgav hurtigt at protestere og søgte istedet efter et svar inde i hendes hoved. Billy.. Hvad var det han plejede?.. Øhm, nej sådan noget har han aldrig gjort... Kort så hun op og ned af Nearyn, for finde en løsning. Hun opdagede hvor beskidte hans sko var og kiggede kort rundt i værelset, men intet at tøre dem af med. Med en følelse af kvalme, løftede hun lige så forsigtigt Nearyns ene fod og slikkede hans støvle ren.

OOC: Jeg er bare så utrolig ukreativ .. >_<
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 01:35
OOC: Du spiller da din character godt^^

Nearyns ansigtsudtryk ændre sig ikke. Han er stadig rolig og venlig, men nu fornemmer du tilfredstillelse fra ham. Han rækker ud efter en flaske vin imens hun er igang. Han skænker i et glas og venter til hun er færdig. han snuser til den. hmmmm storartet Anolicia, Storartet.. Da hun er færdig ser han ned på hende uden at sænke hoved. stadig roligt smilende gentager han "Du er min" Der er noget konkluderende i hans stemme. Han sipper til vinen og rækker så glasset ned til hende.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 01:40
OOC: Det ændrer stadigvæk ikke at mine kreativitet ikke er noget at råbe hurra for xD

BIC: Smagen af støv, og div. urenheder var forfærdelig og hun måtte virkelig tage sig sammen til ikke at kaste op eller spytte. "Jeg er Deres.." sammentyggede hun ham og tog forsigtigt imod vinen. Roligt lavede hun nogle små cirkelbevægelser og snusede til vinden, inden hun kort nippede til det. Hun brød sig faktisk ikke om alkohol, men hvis det endelig skulle være noget, var det vin. Da det meste af smagen fra Nearyns støvle var væk stillede hun forsigtigt glasset på et nærliggende bord.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 01:50
OOC: I disagree ^^

IC: Nearyn kigger ser på hende igen. Hun er utrolig smuk. Så langt noget af det smukkeste jeg har set. Hun er som glas. Han drejer igen blidt hendes hoved imod hans. Han fører hende nærmere. Hans berøring er blid og hans blik er igen blevet lokkende og det leger med hende.

Han trækker hende ind til sig, ikke helt men næsten. En hånd om livet på hende og hendes hage blidt i den anden. I en langsom glidende bevægelse fuld af sensualitet og lokken bøjer han hoved ned og kysser hende. hans greb fører dem helt sammen men uden at stramme.

(Hvis du har indvendinger så bare skriv ^^.... hmm.. detalje: han kysser godt X3)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 28.04.2007 01:56
OOC: Hvilken utrolig vigtig infomation xD

BIC: Af frygt for flere grusomheder lod hun frivilligt sig følge med i hans bevægelser, og smilede endda i et kort sekund. Hun forstod ikke helt hvorfor han kyssede hende, men besvarede det dog blidt. Før havde han fået hende til at slikke sin støvle og nu stod han og kyssede hende. Hun rev sig dog væk fra ham. "Undskyld, Herre.. Jeg kan bare ikke.." sagde hun trist, og styrtede forbi Nearyn og videre ned af gangen ..

OOC: Undskyld den bratte slutning, men ellers bliver jeg halshugget hvis jeg ikke går i seng.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13