Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 19:03
Imidlertid var Cassira nået helt hen til den fremmede. Hun havde aldrig set ham før, eller, det mente hun ihvertfald ikke. Istedet for at hilse igen, nikkede hun blot mod ham. Hun sukkede let, valgte at lade ham føre samtalen videre. Hun havde jo hilst... Nej, helt ærligt! Var hun ved at være asocial?
"Hey, Jeg er Cassira," sagde hun lavt, valgte ikke at gøre noget specielt ud af præsentationen.
Hun så ud over klipperne, og betragtede det sted, hun var kommet fra. Det var faktisk helt langt væk, og et kort øjeblik undrede hun sig over, at hun havde tilbagelagt vejen så hurtigt. Hun havde ikke engang været i ulveform. Men måske var det bare edt, at hun var ved at være meget bevendt her i klipperne. Der, hvor hun havde siddet før, havde mange klipper spærret vejen, og det havde været vanskeligt at komme frem, hvis man ikke kendte den bedste sti. Men ligemeet hvor god hun var til at begås her, så var det at sove ved de hårde klipper ved at være irriterende. Måske skulle hun for en gangs skyld få et arbejde? Og måske et kroværelse og et bad.. og ikke mindst noget nyt tøj! Cassira havde nemlig ikke tænkt over hvad som helst, mens hun sad her ved klipperne. Hun havde overvejet sit liv, og kommet til den konklusion, at hun måtte ændre det drastisk. Hun måtte leve anstædnigt.

Basen er fra Autumn-pixels.com
Klik på min scroll: http://dragcave.net/user/Poleeh

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 19:10
achillius smiler kort da han ser det ikke er venus han ser på personen
og smiler venligt så er der to med rødt hår han smiler af
hans tanke en god tanke achillius har altid synes piger med rødt hår hva noget helt for sig selv. han nikker da hun præsentere sig selv " kønt navn til en køn pige " siger han smilene han studere hende i et stykke tid han
ser op og ned på hende arha hans vinger er urolige da de ikke er vand til at være så højt oppe uden at de flyver.
"hva laver en ung og pæn pige som dig her" siger han lidt undrene men han siger det også for at komme i kontakt med hende.

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 19:19
"Jamen tak," sagde hun oprigtigt, men også med en lidt legende tone, og fortsatte, "Tænker over, hvad der nu er at tænke over. Men det var et godt tidspunkt, du dukkede op på. Der var ikke så meget tilbage at tænke over, tror jeg. Hun smilede let til ham, så hendes kønne ansigt kom til hendes ret. For Cassira var en yderst smuk pige, med gode former.
"Og må man så spørge om deres navn?" spurgte hun ham. han var vel en meget flink. Cassira havde været sammen med mange mænd, men det var fortid, og ikke noget, hun talte om, eller tænkte på.

((skal lige svare, så det er derfor, hvis mit næste svar bliver lidt forsinket))

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 19:27
han smiler stille til hende "mit navn er achillius søn af peleus"
han bukker elegant. han må indrømme at han havde en stor
svaghed for kønne piger også når de er rød håret så er det bare
endnu bedre. han betragter hende nu endnu mere ind han gjord før.
han smiler blot og vender sig kort ud over klippen " det er skønt det her oppe synes du ikke " han smiler lidt og ser så hen på hende
han har lyst til at snakke med hende men han ved ikke rigtig hva han skal starte med for hun virker til at være en meget sød og pæn pige

((okay bare super^^))

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 20:04
"Jo. Jeg har også været her et par dage," svarede hun, og grinede let. De lød så fjollet, og det VAR det også. At være her i det øde område så længe... Og overnatte her!
"Det er ret så dumt, men jeg har også tænkt mig at finde et værelse på kroen snart ^^'," tilføjede hun, og smilede.
Hun så ud over landskabet endnu engang. Her var skønt, men nu var det vidst nok med at være her.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 20:12
han ser på hende med et undrene smil men han synes ikke det
gjord så meget at hun sov her oppe eller bare i det hele taget ude
for han boede jo sådan set ikk ved kroen.
"jamen der er ikke noget der er dumt altså jeg elsker at bo ude i
naturen så det er der ikke noget galt med " siger han med et smil på
læben imens han rejser sig op pog går hen til cassira for ikke at være
uhøflig han står ca 1 meter fra hende hvor han blot står og ser på hende
med et smil på læben uden rigtig at sige noget

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 20:21
"Tjah.. Det kan også være meget skønt.. Men for fanden, det er koldt lige for denne her periode!" svarede hun. Hun så lidt på ham, nærmest for at være sikker på, hvordan han så ud, inden hun igen så ud over det hele.
"Nå, men hvor holder du så til?" spurgte hun, "For det meste, ihvertfald." Det sidste blev tilføjet med et smil på læben. Også Cassira prøvede at føre samtalen videre. Men på en måde var det altid lidt mærkeligt at snakke, når man skulle lære et nyt menneske at kende.
Imens Cassira afventede svar, rettede hun lidt på sin kappe, og skuttede. sig. Kappen var brun, beskidt og meget slidt, ligesom hendes støvler. Alt i alt, så var hendes tøj meget slidt.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 20:36
hans vingere blafra stille og rolig frem og tilbage for ikke at gå til han smiler til hende "altså jeg holder til ved havet da det er det eneste sted
jeg kan møde min mor" han smiler venligt til hende han studere hendes
øjne hendes hår hendes læber alt ved hendes ansigt " hva med dig hvor
boede du ellers henne " siger han med en rolig stemme men
stadig med en intresant stemme, for at vide mere om hende

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 20:56
"Oh, okay," svarede hun ham. Hun ville ikke spørge ind til hans familie, det var måske i overkanten.
"Tjah, jeg har boet lidt rundt omkring, engang i en god hule på stranden ved Topalis," sagde hun, og tænkte tilbage. Sidste gang hun boede fast i et hus var, da hun stadig boede ved sine forældre. Det var der desværre ingen mulighed for mere.
Nogen gange, når Cassira så unge piger, med gode familier med mange muligheder, blev hun misundelig. Havde hun været fra en rig familie, havde hun haft muligheden for virkelig at danse.
Muligheder måtte hn sandelig arbejde som en gal for, men der var vel ingen chancer for en pige som hende, i deres kredse. På den anden side, havde cassira altid været glad for det liv, og de bekendtskaber hendes liv havde givet hende.
"Siden, at du har vinger, tænkte jeg over, om det måske er en speciel magisk evne, eller noget andet?" sprugte Cassira lettere nysgerrigt. Hun havde overvejet vingerne, men spurgte først nu.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 21:08
han smiler til hende venligt " det lyder da også til at være skønt
du har måske boede alene eller sammen med din kæreste eller??"
han ser stadig på hende betragtene "altså ja man kan vel godt sige det
er på en måde " siger han med et smil han går helt hen til hende
og ser på hende "har du prøvet at flyve før " siger han hviskende
"eller vil du gerne prøve det " han ser kort op i luften også
på hende med et afventene smil på læben

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 21:13
"Jeg har aldirg boet med en fyr," mumlede Cassira. Og det var faktisk sandt. Hun havde aldrig haft en fast kæreste. men dette liv havde hun lagt bag sig nu.
"Jeg har aldrig været oppe at flyve før,"svarede hun, "Og jeg vil meget gerne prøve det!"
Hun så på ham. Ville han tage hende med på en flyvetur?

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 21:20
han ser overrasket på hende da hun fortæller hun ikke har
boet med en fyr "okay " siger han blot han smiler lidt
han ser på sine vingere og slår dem ud og ser så hen på hende med
et smil " tag min hånd " siger han og rækker hånden frem imod hende
han smiler til hende for at fortælle at det er okay det hele

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 21:33
Cassira så først lidt skeptisk på ham, men tog så hans hånd.
"Okay, så.." mumlede hun, og smilede også. Hun havde aldrig før været et sted, hvor hendes egen krop ikke vlle kunne tage hende, og famdt det meet spændende. Hendes egen magiske evne var, at forvandle sig til en ulv, hvilken også havde været rart mange gange. Faktisk, så tænkte hun ulveformen ligeså meget som sig selv, som hendes menneskelige krop.
Cassira så afventende på ham, og bed sig let i læben.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 21:40
han smiler til hende da hun tager hans hånd "okay hold fast "
han løfter hende op i hans arme og ser på hende med et smil som
om det var meningen at han skulle løfte hende op i hans arme
han basker kort med vingerne og flyver op i luften med hende i hans
arme " håber ikke du lidre af høje" siger han smilene
han flyver op i luften og op over skyerene.
oppe over skyeren er der kun sol der er slet ikke koldt der oppe for solen
varme skønt " det her er et skønt sted at være men er altid her oppe
selv for kender ingen der kan dele det med mig " siger han
og ser hende i øjne og smiler

Cassira Sinn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Korona 19.01.2009 21:45
Cassira lod sig hengivent hive op i hans arme, og mærkede et sus i maven, da de begyndte at flyve.
"Her er smukt!" udbrød hun, da de var oppe over skyerne. Dette var noget, hun aldrig havde set. Det var næsten ligesom at komme op til stjernerne, bortset fra, at dette her var lidt nemmere at forestille sig nede fra jorden. Hun nød at se på skyerne, overvejede hvad de mon var lavet af.
"Hvis jeg havde vinger, ville jeg være heroppe hele tiden," sagde hun, og smilte, "og du har bare, ikke at tabe mig!" Det sidste blev sagt med et lille grin. På en måde var hu glad for, at der var skyer. Så kunne hun ikke se, præcis hvor højt oppe de var. Selvom hun dog havde en rimelig fornemmelse af det.

(Da der er mange svar længere fremme i tråden, skriver je bare mit sidste svar til det her her ^^)

"Tror du?!" mumlede hun, med påtaget surmulen. Hun smilede, og nød udsigten over det hele, og da han igen fløj ned, kiggede hun op i luten, som for at se, hvor højt oppe, de havde været.
"Jamen, tak for turen, så," sagde hun, og smilede imens hun vinkede til ham. Lidt efter gik hun også selv.

//Out

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 19.01.2009 21:55
han smiler af det hun siger til ham " ja kan godt forstå "
han ser på hende " men jeg kan ikke gør for hvis jeg taber dig "
siger han med et smil på læben " men bare rolig det kunne jeg aldrig finde på tror jeg " siger han med et glimt i øjet
han ser over på en sky dr har sniget sig op til solen han fryser den lidt til og flyver hen og lander på skyen da man godt kan stå på den
der hvor den er fryset til, han sætter hende ned "stå stille sådan du ikke
falder ned " han ser på hende med et smil efter noget tid tager han fat i
hende igen og flyver hende ned på jorden han sætter hende ned
"bliver nød til at gå " han flyver der fra

///out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 16:14
en skikkelse går hen ad stranden langsomt. den bliver rusket i af den horde vind fra havet. han sætter sig ned for ikke at vælte om på stranden og efterlade et spor i sandet. han stirrer ud over havet og snuser til lugten af saltvand. en hærlig duft synes han det er. en duft af frihed. vejret ikke ikke ligefrem det bedste og det gør at havet bliver pisket lidt op og bølgerne ruller ind på stranden med høje brøl. skikkelsen er ligeglad med det. han sidder bare og nyder blæsten og havet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 28.01.2009 16:22
Kinzu kommer gående hen af stranden. Han nærmest vakler afsted, og er flere gange ved at falde over sine egne fødder.
Selvom han over sig bærer den lidt for store kappe, han fik foræret dagen i forvejen, kan han stadig mærke den kolde vind stikkende imod sine kinder, der efterhånden har antaget en lettere rødlig farve. Vinden griber fat i hans hår, så det falder ned i ansigtet på ham, og det gør ikke ligefrem det hele bedre. Han kan slet intet se.
Det ender med, at han til sidst dumper ned i sandet. Han gnider sine øjne med hænderne. Alle de små sandkorn, vinden bærer med sig, blæser lige ind i ansigtet på ham.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 16:25
Han sidder og stirrer stadig udover det hav han aldrig har set. Selv da han ligger mærke til at person er ved at nærme sig ham. han spørger kort "hvem er der?". han vender sig langsomt mod personen og stirrer hend imod ham. han venter på et svar selvom han ikke heletiden regner med det. hvem gider da også at tale med en lille blind dreng?

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 28.01.2009 16:27
Kinzu fjerner sine hænder fra øjnene, da han hører en stemme. Han kigger lidt rundt og får øje på en skikkelse, der sidder i sandet. Ham havde han ikke lagt mærke til da han kom gående lige før. Men på den anden side, han havde jo også haft sand og hår og blæst i øjnene.
"Øhm..." lyder det bare fra ham.
Han ved ikke helt, hvad han skal svare. Ville det ikke lyde dumt, hvis han bare sagde "Kinzu"? Personen ved jo med garanti ikke, hvem han er.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13