Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 29.08.2009 00:36
"Vådt? er du ikke vant til den slags?" ler han, og ryster let på hovedet. Han kunne bare ikke blive klog på hende, simpelthen. Det irriterrer ham faktisk en anelse.
Gad vide, hvordan havfrue smager?
han slår tanken ud af hovedet. Nej, han måtte beherske sit voksende raseri over sin egen fiasko. han måtte køle af.
Han dykker under vandet, og svømmer væk fra hende, hen til vandfaldet, hvor har lader vandmasserne bruse ned over ham..
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 29.08.2009 00:54
Hun kiggede på ham og nikkede blot kort. "Jo men ikke på den måde vådt. Det ehr var anderledes, godt på en eller anden måde. Jeg kan ikke forklare det." sagde hun og kiggede blot på ham emd et lille grin. Hun vrikkede lidt med halen og kiggede efter ham.

Fundet på Photobucket ^_^
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 29.08.2009 01:08
Cazz sukker, og svømmer hen til den overgroede kant. Han sætter sig op; vandet driver af ham, og han ryster sig med dyriske bevægelser.
"Godt.. på en eller anden måde. Smukke, jeg tror ikke helt du har forstået prencippet med et kys. et kys skal man ikke opleve på en skala fra 1-10. Et kys skal man lægge sjælen i" siger han, og hæver et øjenbryn.
Havfruer...
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 31.08.2009 15:46
DEvyn løftede det ene øjenbryn så man tydeligt kunne se at hun ikke anede hvad han mente. "Okey.. Men hvis man skal ligge sjælen i noget, skal det så ikke være betydningsfuldt? Man skal vel ikke gå og give et såkaldt kys til alle og en hver. Det virker forkert når du siger man skal ligge sjælen i det." hun kiggede på ham og smilte blot.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 26.09.2009 19:19
Cazz bliver et kort øjeblik forvirret, men genvinder hurtigt fatningen.
"Og hvem siger, at du ikke et betydninsfuld, hng?" siger han, og løfter et øjenbryn. han lægger en arm på hver side af hende, og låser hende derved fast. det skæve smil er plantet på hans læber.
"Kvinder. så søde, og tiltrækkende. Og dog så lette at gøre fortræd." han blotter en af sine spidse hjørnetænder og aer hendes kind.
"Pas på med hvad du lufter for fremmede, snut" siger han, hentydende til hendes kommentar om kysset.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 26.09.2009 19:27
Devyn kiggede på ham og lagde hovedet lidt på skrå. Hvis hun slog ham med halen ja så ville det gøre ondt. Hendes hale var jo skæl og ville rive en del.
"Mig betydningsfuld? Ej det tror jeg altså ikke på. Eller det er der ikke nogen der har sagt til mig før." hun bed sig blidt i læben og lod sin hale glide op og ned i vandet for at hun blev oppe imod overfladen.

Nysgerrig som hun altid er kiggede hun meget forvirret på hans tand. Sådan en havde hun da aldrig set før, den så sjov ud, men alligevel også farlig. Hun rystede lidt på hovedet og kiggede så en lille smugle koldt på ham.
"Lufter? Hvad snakker du om? Det er altså dig der bruger ord jeg slet ikke forstår." sagde hun og var helt forvirret.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 26.09.2009 19:46
Cazz havde lyst til at banke hovedet ind i et eller andet. Hér stod han, og slyngede kostbare, kloge ord ud, og så fattede tøsbarnet ikke en brik!
Nå, han kunne vel vende det til sin fordel.

"Søde Devyn... Du ER skam betydningsfuld!" siger han sukkersødt, og slikker sig ubemærket om læberne.
du er med til at bestemme om jeg får sex eller aftensmad fortsætter han i tankerne, og nærmer sig hende en anelse.

"De havmænd har da ikke vist dig med den respekt du fortjener.. hvis jeg kunne, havde jeg banket noget fornuft ind i deres hoveder. Men søde, jeg kan umuligt komme ned til din verden, så hvis du vil forvandle din smukke hale til de ben du kom med, ville jeg blive utrolig glad. Vil du gøre det for mig?
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 26.09.2009 20:17
Devyn lod et lille grin komme frem på sine læber
"Mener du virkelig det?" der var aldrig nogen der havde sagt sådan til hende før, hun vidste slet ikke hvordan hun skulle reagere på det.
Da han spurget om hun ikke ville forvandle sig tilbage anede hun ikke om hun skulle gøre det. Hun skulle jo være i vandet i mindst nogle timer endnu. Ellers ville hun aldrig overleve. "Det kan jeg ikke" kom det stille fra hende og dykkede ned under vandet. Hun svømmede ned under ham og kom op igen bag vandfaldet.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 26.09.2009 20:48
Cazz ser sig omkring, da Devyn pludselig forsvinder. Hvad fanden mente tøsebarnet?! Cazz trækker på skuldrene, og trækker sig op ad vandet, der preller af hans krop. Han ryster sig dyrisk, og stryger håret væk fra øjnene, med en hurtigt bevægelse, før han styrer imod sit tøj.
Han sender ikke ét blik imod Devyn, i mellemtiden, men trækker hurtigt i tøjet. Han sikrer sig at den lille flaske er der, og trasker ind i skoven, som hvis han gik sin vej.
Men i virkeligheden smutter han om bag en nærliggende klippe. Han tager en slurk af sin flaske, og giver sig til at vente.
Troede fiskepigen virkelig at han var så nem at narre?
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 26.09.2009 20:55
Devyn kiggede lidt rundt men rystede kort på hovedet. Igen var hun alene, det var som om at det var en vane for folk bare sådan at gå uden at sige farvel.
Nogle folk var altså lidt underlige. Stille dykkede hun nede under vandet igen og roede lidt rundt på bunden. Hun smilte lidt og fandt noget der lignede penge. Hun anede ikke hvad det var og kom så op midt i søen.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 26.09.2009 21:20
Cazz trækker vejret dybt. Hans pupiller er gigantiske- de euforiske stoffer virker godt. Han glipper kort med øjnene, da Devyn kommer frem, og et smil, der mest af alt er diabolsk, bryder ud på hans læber. Han blotter de fine hjørnetænder, og ler lidt for sig selv, før han lydløst klæder sig af.
Pigebarnet var jo direkte dumt- hun ville ingenting opfatte, før det var for sent.
Cazz springer pludselig frem fra klippen, og ud i vandet, kun iført underklæder. Hun svømmer med skræmmende fart om bag devyn, og holder hendes håndled i et låsende greb (?)

"Rolig smukke" hvisler han tungt, og kysser hende på kinden.

"Det gør kun ondt, hvis du stritter imod"
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 26.09.2009 21:32
DEvyn der ikke hørte noget lod stille sit blik gå hen over denne genstand. Da hun blev grebet i håndledet kunne hun mærke en smerte gå op igennem hende. Hun drejede hovedet og smilte til Cazz "Hvad er det her for en leg?" spørg hun dumt og smiler til ham. Smerten er ikke til at holde ud men hun holder masken for ikke at vise svagheds tegn. Det var en typisk ting hun havde lært.
"Gøre ondt, hvad mener du?" hun virkede helt dum i alt dette her.

Mira Visber

Mira Visber

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 160 cm

Mira 26.09.2009 21:57
Mira havde siddet i skjul et sted bag vandfaldet, godt gemt bag sin blå hætte. Det var jo vigtigt ikke at vise sig, specielt ikke når hun var lysets kriger og der sad en stor dusør på hendes hoved. Hun havde holdt øje med de to ved vandfaldet og nu var han altså gået for vidt.
Mira trak hurtigt hætten af og dykkede ned under vandet. Hun lavede en bevægelse med hånden. Her i vandet var hun hjemme og snart strømmede en stor vandsøjle op nede fra dybet, og hvis den ramte plet (?) ville den slynge Cazador ud af vandet.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 26.09.2009 22:11
Cazz bliver chokeret, da en bølge pludselig skyller ind over ham. Han svømmer op til overfladen, og ser sig rasende omkring efter synderen, mens han bander og svovler.
Hans blik falder på Mira, og pupillerne bliver smalle. en kvinde. Var det en kvinde, der havde trukket ham væk fra... dette?! han kunne jo ikke slå på en kvinde. Æde hende, måske, men slå?! aldrig!

"Undskyld frøken, har jeg taget deres plads?" siger han sukkersødt, og smiler til Mira...
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 26.09.2009 22:13
Devyn kiggede frem og tilbage. Hun anede slet ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun blev dog glad for at der var en der også kunne lide vandet. Hun klappede i sine hænder og kiggede på kvinden. et stort smil bredte sig på sine læber men kiggede så op på Cazz. "Hvad mener du med det? Tage hendes plads. Plads for hvad?" spurgte hun og kløede sig lidt i håret.

Mira Visber

Mira Visber

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 160 cm

Mira 26.09.2009 22:20
Mira's overkrop kommer op over overfladen og hun ser skulende efter Cazador. Hun hævede armene, så en bølge hævede sig op under hende og fik hende båret 10 meter op over vandoverfladen.
"De skal forsvinde nu. Man gør ikke andre fortræd i dette land, det er jeg her for at sørge for." Lød det sikkert fra Mira og hun så direkte på Cazador. Hun overvejede kort at forvandle om til sit Lysets kriger uniform, men hvis Cazador var tilhænger af den mørke side, ville han sikkert gøre alt for at bringe hende til mørkets borg. Hun var allerede heldig, at han ikke havde genkendt hende. Miras ansigt, som lysets kriger, var næsten overalt i byen.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 27.09.2009 20:55
Cazz ingorerer Devyns spørgsmål. Han var som et barn juleaften, når det gjaldt kvinder. Så snart et nyt stykke legetøj kom- jah, så var det gamle uinteressant.
Han blotter den perfekte perlerække af tænger i det sædvanlige kække, og charmerende smil, og lader sig glide hen imod Mira. De fem elversmedede dolke glimter faretruende.

"Har jeg... ikke set dig før??" siger han, da han er helt henne ved hende. (og hun er kommet ned fra bølgen, tak XD) Han lader pegefingeren kærtegne hendes kæbeben ganske kort (?), og møder hendes stålhårde blik.

"En skønhed som dig kan man ikke overse" han hæver et øjenbryn, og trækker på smilebåndene. Så lader han sig glide væk fra hende, hen til kanten. Han trækker sig op ad vandet, og de dyriske rystelser tørrer ham hurtigt. Han vender sig kort om, da han har fået fat i sit tøj.

"Forresten.. du er mægtig køn på de plakater inde i byen, Mira" siger han, og afslører sin viden om hendes identitet. Selvfølgelig havde han set plakaterne, han havde sågar fået stukket én op i fjæset af en irriterrende avisdreng...
Smiilet på hans læber er provokerende og overlegent, da han trækker sin bluse over hovedet...
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.09.2009 15:04
Devyn kiggede frem og tilbage, hun anede slet ikke hvad hun skulle sige eller gøre.
Han kendte åbenbart denne her kvinde som på en eller anden måde hjælp Devyn. Men hun anede ikke, hvorfor men hun ville egentlig gerne vide det. Det kunne jo være at det var noget godt.
Hun åbnede munden men vidste ikke hvordan hun lige skulle sige det hun gerne ville. Hun kunne jo bare sige det men det ville der da ikke komme noget godt ud af. Så kunne man da hellere vente.
"Hov sagde du ikke lige at jeg var skøn?" spurgte hun og kiggede på ham.

Mira Visber

Mira Visber

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 160 cm

Mira 28.09.2009 15:16
Mira skulede mod ham, mens hun langsomt sank sig ned i vandet igen. Hun knugede hænderne sammen da den fremmede kom nærmere.
"Det tror jeg ikke du har." Lød det hurtigt fra Mira og hun slog meget hurtigt hans hånd væk fra hendes kind, da han rørte ved den. Hun kneb øjnene endnu mere sammen ved hans næste ord og følger ham vagtsom med blikket. Det var ikke godt, at han kunne genkende hende og hun fik fat i sin hætte og trak den over hovedet.
"De skal gå nu og lade havfruen være i fred." Lød det så konsekvent fra hende og hun lod armen pege mod den modsatte retning, væk fra vandfaldet.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 28.09.2009 16:55
Cazz vender sig mod Devyn.
"du ER skøn.. jeg har bare ikke tid til at lege mere idag, det er Mira her åbenbart ikke så glad for" siger han, og spænder sit bælte. Han skæver til Mira.

"Rolig nu putte, intet hastværk. Jeg skulle alligevel videre. Men jeg håber vi ses igen." Han blinker let til Mira, og spænder remmen med de skinnende dolke fast om skulderen, med en hurtig bevægelse.

"Og bare rolig. JEG blander mig ikke i andres affærer. Dit ansigt er kønt, Mira. Hvorfor skjule det for én, der ikke just selv er populær hos soldaterne?" siger han, helt ærligt. Soldaterne var ikke just glade for ham, han var én af de få i landet, som de havde lidt respekt for. Men alligevel- han havde jo bare spillet med musklerne. At det så skulle gå ud over soldatens ansigt, var jo et hændeligt uheld...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12