lummer Jagt Efter Ulve

Sárka Morana

Sárka Morana

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 177 cm

Andy 06.02.2017 09:38
Kombinationen af smerten fra hans bid og hans lem der blev skubbet op i hende var sødende. En euforiserene følelse af ekstase flød gennem hende, og som den varme følelse af blod fra hendes skulder der flød ned af hendes krop ramte kom den første af mange lyde. Hun stønnede ud i mørket som hans store lem blev kastet op i hende. Præcis på måden hun ville have det; Voldelig og vildt. Rafixul var ikke ligefrem drømme fyren, men han var klart den rigtige for Sárka når det kom til "en tur i høet".
Hver gang hans lem kom ind i hende var en fryd og med hans hånd på hendes bryst kræsede hun igen hans ryg. Efter flere gange vende det sig. Nu havde Sárka været offer længe nok og det var hendes tur til at trække ham rundt i manegen en tur.

Hun greb pludseligt hans arm og vente dem om så han nu lå på sin ryg og hun var på toppen. Alt i en hurtig bevægelse. Hun holdt ved hans hænder mens hun bed ned tirrene efter ham igen. "Desværre er jeg bare fuld af tricks." sagde hun mens et kort grin kom fra hende. Med lette bevægelsen af hendes gode hofter knubbede hun selv hans store lem i hende. Hun kort sin hånd ved skuldren der blødte og tog noget af blodet på sin finger hvorfra hun slikkede det af og smilede med hendes bestialske smil. Det var altid dejligt at blive kneppede fra vid og sans, men hun var ikke bare Rafixuls bytte eller offer. Nu ville hun også lege med.

Sárka Morana - Mørkets Kriger - Mennekse
"
The cold embrace of death has tried me once, and failed. Your turn."

Leon Rafixul

Leon Rafixul

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 184 cm

Efterlyst af Lyset

Lorgath 06.02.2017 23:50
Rafixul kunne godt lide en leg hvor kvinden også en gang i mellem havde overhånden. Det gav ham nemlig muligheden for at brydes andre steder end i en strid. Brydning under sex var fantastisk. Han lod hende derfor sætte sig oven på og gik fuldstændig med på legen, som han lå i græsset under hende. Han vred stadig sit lem rundt i hende på kun den måde en mand som Rafixul kunne det, som han smilede. "Ja, det siger du jo," sagde han med en drævende stemme. Hans klare blå øjne osede af sex, og efter at have leget med på legen lidt tid, trak han med magt sine hænder til sig, og lod dem overgramse kvindens bryster.
"Du har aldrig givet mig dit navn, kvinde," sagde han i en drilsk og lettere dyrisk tone, som han lå og mærkede efter på dele af hendes krop. "Du kender mit, men jeg kender ikke dit. Så hvad hedder du?" hans hænder vandrede om til hendes røv og han tog et meget fast tag i ballerne, uden at tænke over hvorvidt det måske kunne gøre ondt. Mest fordi han godt vidste, at hun sikkert bare ville tænde af helvede til på det. Samtidig blev han ved med at trykke sit lem hårdt op i hende i en rytmisk bevægelse - Rafixul var ikke musikalt anlagt, men rytmen kunne han sgu godt holde når det kom til at kneppe kvinder.

Leon Rafixul - Varulv - Eftersøgt

Curse of the Wolf - Blessing of the Man

Sárka Morana

Sárka Morana

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 177 cm

Andy 07.02.2017 00:45
Som hun var der ovenpå Rafixul og han greb hende ved ballerne nød hun den smerte der fulgt af en mand der kunne tage ordentligt fat. Nok ville andre finde en gruelig smerte ukomfortabel under denne slags gerninger, men for Sárka var det kun med til at tænde hende endnu mere. "Pludseligt så nysgerrig, huh?" sagde hun gennem lyden af et spørgene støn. Med et dyrisk smil så hun ned på Rafixul hvis intense øjne gjorde nydelsen til så meget mere, mens hendes øjne stille blusede mere og mere op i farve uden hendes viden.
Sárka lænnede sig ned over hans robuste krop mens hans greb ved hendes baller stadig var fast. Ved hans øre hviskede hun det så kort "Sárka... Bedre?" hun bed derefter nænsomt til hans øre. "Men skulle du ikke have os til at vække Medanien?" sagde hun så med et løftet øjenbryn som hun igen mærkede hans mandige lem komme ind i hende og lod endnu et støn af nydelse frit fra hende.

"

Leon Rafixul

Leon Rafixul

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 184 cm

Efterlyst af Lyset

Lorgath 09.02.2017 03:02
Kvindens støn gjorde Rafixul mere tændt og vild. Han hamrede sit stive, store lem ind i hende et par gange mere. "Jeg har altid været nysgerrrig. Bare holdt mig... Mmh, tilbage," han stønnede let selv, men det lød mere som en ulvesnerren. Han blev ved med den rytmiske pumpen ind i underlivet på Sárka, som hun præsenterede sit navn for ham. "Meget bedre," snerrede han mens hans øjne blev mere intense og vilde. Han bøjede sig ned over hende og bed hende halvhårdt i halsen lige under øret.
"Selvfølgelig, Sárka.. Jeg tager dig så hårdt at alt andet ville være uundgåeligt," med de ord øgede han både tempoet og hårdheden drastisk som hans stød mod hendes underliv blev intensiveret voldsomt. Samtidig begyndte han at give hende samtlige halvhårde kærlighedsbid, der mest af alt ville resultere i store blå mærker. "Hmm, haha... Kan du lide det, hva'?!" han råbte lidt højt nu, som han anstrengte sig lidt mere end før. Han ville dog ikke bruge noget af den forøgede styrke her, hun fik ham i sit neutrale element hvor magi ikke var involveret.

Sárka Morana

Sárka Morana

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 177 cm

Andy 10.02.2017 02:00
Som han hamrede sit lem i hende kunne udtryk af nydelse ses sprede sig gennem hendes krop. Han nød en mand der endelig kunne tage noget og klare noget mere end de fleste og hans vildskab og intensitet gjorde det kun var bedre i Sárkas øjne. Det at hun hørte hans snerren var tilfredsstillende, for viden om at hun havde kunne få en hårdfør mand som ham til det var lykken.
Som han forsikrede hende at Medanien nok skulle blive vækket og hans allerede voldsomme tempo og styrke blev øget kunne hun ikke andet end at stønne som hans hårde mandige lem blev ført i hende og hun var under hans kontrol igen. Et svagt "Ja." kom ud, men det var ikke særligt forsikret og døde mere hen i et støn en meget andet.
"Ja!" sagde hun så højt så han virkelig kunne høre hende og så ham så i hans intense blå øjne mens hendes selv skiftede mere og mere. Hun vidste ikke at magi ikke var indvolveret, men for hende var det irrelevant. Alt der var relevant var den nydelse hun fik af en rigtig mand der var bøjet over hende.

"

Leon Rafixul

Leon Rafixul

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 184 cm

Efterlyst af Lyset

Lorgath 16.02.2017 00:19
Rafixul nød det til fulde at se hvordan Sárka var begyndt at nyde det, og høre hendes tilfredse støn. Det føltes rart og dejligt, og han stoppede derfor ikke, da hun råbte af ham, i stedet grinede han vildt og hamrede sit lem hårdere op i hende. Han var så stiv som et bræt dernede og øjnene var blodskudte af den vildskab og rus han følte. Det var næsten som at æde svampe. Og det var derfor han ofte havde sex. Det var noget af det eneste, ud over dét at slås, der rent faktisk vækkede noget i den stærke varulv. Resten var bare tant og fjas. "Nemlig! Det er rigtig godt det her!" han snerrede stadig lavt, før et lumsk smil dukkede op på hans læber. "Og ved du hvad? Siden at jeg lovede dig at jeg ville vække Medanien, så vil jeg udføre mit løfte nu," han tog luft til sig, stadig mens han hamrede sin penis op i hende, næsten så hårdt han kunne. 
"MIN MANDDOM HAR SEJRET! INGEN ER BEDRE TIL AT KNEPPE KVINDER END MIG!" brølede han af sine lungers fulde kraft. Derefter brølede han videre af latter. 

Sárka Morana

Sárka Morana

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 177 cm

Andy 10.04.2017 23:17
Hans råb bragte vildskaben i Sárka i flammer. "JA. Den bedste til det!" råbte hun selv mens hans latter skød ud med alle vinde. Hun grinte med ham som hans lem hamrede i hende. For alle normalle kvinder ville denne smerte være ubehagelig og horrible, men Sárka var ingen normal kvinde. Smerten var hendes element og hun ville nyde hver lille del af denne nat med Rafixul. Hun ville havde alt af ham, se alt og mærke det hele.
Hun lagde sin hånd på hans bryst som hans bevægelser ikke føltes til nogensinde at have en ende, heldigt for hende, men nu var tiden til et skift. "Det er vidst min tur store fyr til at vise lidt." Hun prøvede at skubbe Rafixul rundt så han ville ende på sin ryg og hun kunne lege med ham.

"

Sárka Morana

Sárka Morana

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 177 cm

Andy 23.05.2017 19:54
Fælles slutning: Sarká er gravid med Rafixuls barn... Tråden stopper her.

"

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11