Lorgath 04.02.2017 02:15
Ysara lukkede øjnene og nød i fulde drag Azias kærtegn med munden. Hendes negle gravede sig automatisk længere ind i huden på Azia da hun bad om det og hun åbnede øjnene, kiggede kort på kvinden der skulle gøre hendes nat uforglemmelig. Da hendes hoved var tæt på underlivet, bed Ysara sig i læben og sitrede let i hele kroppen, længselfuld efter berøringen, der nok på et tidspunkt ville komme. Men hun var virkelig pirrelig. "Jeg troede det var tydeligt, hvad jeg vil have," sagde hun, næsten helt stakåndet mens hun rodede en hånd gennem Azias hår, fraværende og tirret til det yderste. Der gik ikke længe før Azia kom tættere på hvad det var, Ysara ville have. Hånden der strejfede underlivet let og begyndte at røre ved det fik hende til at spænde op som en optrækket bue. Hun stønnede sagte af velbehag, blev kort efter helt slap over hvor dejligt det føltes.
Det tog al hendes viljestyrke, at lægge en hånd på Azias nakke, trække hende ned til sig i et krævende kys og samtidig berøre hendes bryster med faste hænder, vildt og voldsomt. "Det er det," sagde hun mellem de hede kys. "Jeg vil have," hun bed Azias underlæbe let og lukkede igen øjnene i ren og skær nydelse.
Ysara Junard - Engel - Gøglertyven - Dragen
"Oh my, what a charming young thief"
Krystallandet