Azia
Glædespige, tyv, charmør.
Azia nåede lige en sidste gang at tage et godt kig på Rons struttende bryster, men lod hende dog få tøj på, nok var måske nok for denne gang og de to kunne altid finde sammen, det burde ikke være umuligt at finde så smuk en pige som Ron. Azia tog sin overdel på igen og bandt tørklædet rundt om hendes underliv igen, så hun også var dækket nogenlunde til igen, selvom hun bestemt ikke havde ret meget tøj på i forhold til Ron.
Hun kiggede smilende på Ron og var egentligt glad for at hun også synes at det ville være en skam, hvis dette var deres sidste møde, for det ville det bestemt være. Det var længe siden Azia havde følt sådan en lille kærlighed blomstre inden i, overfor en anden person, og ikke mindste en kvinde. Det var noget helt andet end når hun var sammen med kunder, de var jo for at tjene penge. At være sammen med Ron var fantastisk og al tid stod stille, det havde den hvert fald gjort i mens de havde rodet rundt i sandet.
”Jeg er glad for at du spørger, jeg vil ikke gå glip af endnu et møde med dig, Ron” Hun gik hen til Ron og stod få skridt fra hende, ”Begge steder, faktisk. Jeg er lidt begge steder, men jeg har lejet et fint værelse i Hovedstaden og det er der jeg er mest” sagde hun smilende og lagde en hånd på hendes nakke og lod deres læber mødes i et sidste kys inden de smuttede hver deres vej. Et langt og hedt kys.