Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 18.05.2015 15:14
"Tja, for mig og min bror var det da bare et held at du var ude og udforske. Men det ser godt nok smertefuldt ud. Ved du hvad, min mor ved sikkert hvad man kan gøre ved det for at det ikke skal gøre så ondt! Hun ender jo altid med at skulle tage sig af Velox når han kommer til skade, det lille fjols... Men kom med mig, så kan du møde min familie, og så kan vi få gjort noget ved dine smerter." sagde Nerida med et smil.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 18.05.2015 15:32
Eveana blev pludselig meget stille ved tanken om at møde Neridas mor, så hun nikkede bare.
Hun fulgte helt stille med Nerida.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 18.05.2015 15:43
Eveana og Nerida svømmede sammen hen til en lille skov af tang. De stoppede der hvor Nerida og Lyra havde ligget og snakket. "Vent her" sagde Nerida. "Jeg finder lige min mor, og så kommer jeg tilbage" Eveana satte sig på det bløde tang, og Nerida forsvandt ind i den lille skov. Lidt efter kom hun tilbage med en delfin svømmende efter sig. "Eveana, det her er min mor Carmen" Carmen svømmede forsigtigt hen til Eveana for at undersøge hende. Hun trykkede forsigtigt sin snude mod Eveanas mave for at mærke på den. Herefter forsvandt hun atter ind imellem det høje tang. "Hun kommer tilbage lige om lidt, bare rolig, du kan stole på at du er i trykke hænder. Eller i dette tilfælde, trykke finner" sagde Nerida. Et par minutter senere kom Carmen tilbage med lidt rød tang i munden. Hun lagde det i Eveanas skød. "Sig til hende at hun skal spise det, det vil lindre hendes smerter" sagde Carmen til Nerida. Nerida fnisede mens hun så på sin mor. "Mor, Eveana kan godt forstå dig!" sagde hun. Carmen så helt forlegen ud. Hun vendte sig mod Eveana. "Åh, hvor uhøfligt af mig! Men jeg går ud fra at du hørte hvad jeg lige sagde til Nerida? Du skal bare spise det tang jeg har givet dig, så vil dine smerter gå hurtigt over. Du kan bare hvile dig her mens du venter på at det skal virke ordentligt" sagde Carmen. "Jeg vil nok anbefale at du hviler dig i mindst en halv time, for det er noget af et slag du har fået dig der! Men spis tanget og hvil dig, så skulle du blive så god som ny!"
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 18.05.2015 16:05
Eveana nikkede stille og spiste tangen, den smagte lidt sjov men på en god måde.
Hun lagde sig på en blød seng af tang og kiggede op gennem tangen mod overfladen.
"Tak for hjælpen" fik hun sagt på en genert måde.
Hun slappede helt af og efter kort tid faldt hun i søvn.
Hun drømte at hun var oppe ved overfladen ved en af bådene og snakkede med et menneske.
Det var en fantastisk drøm og Eveana lå og smilede i søvne.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 18.05.2015 16:19
Freden varede ikke længe, for nyheden om Eveana spredte sig hurtigt fra Carmen til resten af familien. Alle 6 delfiner svømmede stille ud for at kigge på den sovende havfrue. Men Velox kunne ikke holde sin energi i skak mere end 5 minutter. Overvældet af glæde og taknemmelighed svømmede han direkte ind i Eveana. "Åh, tak, tak, tak, tak, tak!!" sagde han begejstret mens han tumlede rundt med Eveana. "Jeg skylder dig mit liv! Tak, tak, tak, tak, tak, tak, tak! Åh, så mange tusinde gange tak! Jeg vil for altid stå i gæld til dig! Tak, tak, tak, tak, tak!!!"
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 18.05.2015 17:18
Halv sovende og overrasket over Velox, smilede Eveana til Velox "Det var så lidt" men stivnede i det hun så alle delfinerne der var omkring hende.
Hun svømmede om bag Nerida og gemte sig bag hende mens hun forsigtigt kiggede på delfinerne.
"Hej" sagde hun genert til delfinerne "mit navn er Eveana og jeg kommer fra Aquarin" hun kiggede rundt på alle delfinerne hun fik øje på Carmen, svømmede hen til hende og gav hende et kram "tusind tak for hjælpen jeg har det meget bedre nu"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 18.05.2015 18:30
Carmen smilede. "Se, jeg sagde jo at det ville hjælpe. Men min kære, hvad laver et barn fra byen som dig, ude på disse dybder? Der er mange farer herude, og jeg tror dine forældre ville blive meget kede af det, hvis du endte som hajføde!" Alle delfinerne stirrede nysgerrigt på Carmen og Eveana, og fulgte med i deres samtale.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 18.05.2015 22:46
" Jeg er eventyrer, Jeg udforsker grotter og sunkne skibe for at finde ting jeg kan sælge"

Hun kiggede rundt på delfinerne "det har jeg gjort siden jeg var ganske lille, og hvad hajerne angår så er det ikke noget problem, Jeg har nemlig en evne der hjælper mig med at slippe af med dem"

Hun smilede til Velox og blinkede til ham.
Velox blinkede igen for han vidste godt hvad Eveanas evne var, Det var jo det der havde reddet ham.

Eveana tog en dyb vejrtrækning og med et var hun væk.....
Hun havde gjort sig usynelig for at vise hendes evne.

Velox grinede af de andre delfiner der stod måbende og kiggede på det sted Eveana forsvandt.
"Eveana du gør dem mere forvirede end jeg blev første gang"
Eveana kom til syne igen "det har reddet mig i mange farlige siturationer"
Eveana så på Nerida " jeg kan også tale med dyr men ikke alle endnu "
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 19.05.2015 10:36
"Ja, men du lader da til at forstå delfiner!" svarede Nerida. "Men jeg tænkte på, nu hvor du har det bedre, tror du så ikke det ville være en god idé at tage hjem? Jeg kan følge dig lidt på vej."
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 19.05.2015 10:50
"Jeg var faktisk på vej ud på et nyt eventyr" Eveana tænkte lidt "hvad med at dig og velox kom med mig" hun smilede til Nerida

" det kunne være en fed oplevelse for jer begge" Eveana rødmede lidt "så kunne det jo være at vi bliver rigtig gode venner" sagde hun lavt.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 19.05.2015 11:00
"Jeg ved ikke rigtig" sagde Nerida tøvende. "Hvad nu hvis vi støder på en jæger igen? Eller en haj?"
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 19.05.2015 11:34
"Kom nu...man skal jo leve livet lidt farligt en gang i mellem"
Eveana så spændt på Nerida og bagefter på Velox
" hvis vi støder på jægeren igen må vi bare stikke af eller sådan noget"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 19.05.2015 11:48
"Jeg vil nu hellere være på den sikre side" svarede Nerida nervøst. "Kan jeg ikke bare følge dig hjem?" Hun så bedende på Eveana.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 19.05.2015 13:46
"Hmmmmm det kunne godt være jeg skulle tage hjem...Jeg savner min bror lidt"
Eveana tænkte lidt
"Hvis du har lyst må du godt følge mig hjem "
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 18.06.2015 10:16
Nerida og Eveana svømmede sammen mod Aquarin. De snakkede om alt mellem himmel og jord, og blev hurtigt rigtig gode veninder. Men lige uden for byen stoppede Nerida. "Jeg ved ikke rigtig om jeg tør følge dig længere." sagde hun. "Jeg har ikke været i byen siden jeg mistede mine forældre. Og jeg er lidt bange for at en jæger skal følge efter mig når jeg svømmer hjem. Jeg vil ikke have at der sker min familie noget." Nerida så meget overvejende ud, men til sidst fik hun et mere beslutsomt ansigtsudtryk. "Okay, jeg kan godt følge dig hele vejen hjem. Jeg er lidt nysgerrig efter at se byen igen efter alle disse år. Men du må love at holde dig tæt på mig, og passe på mig."
Terra Seaqua

Terra Seaqua

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 96 år

Højde / 198 cm

Terra 29.06.2015 21:57
Terra var allerede kommet et godt stykke væk fra de yngre havfruer, hvis de forstyrrede hende på en anden jagt ville de ikke være rigtig kloge.
Hun fnyste, før hun begav sig på en lille tur for at tjekke om hun kunne finde nogle småfisk at tage med hjem til aftensmad.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 12:15
Eveana tog Nerida i hånden og smilede til hende "hvis du vil kan jeg give dig en lille rundvisning i byen.....så kan vi mødes med min bror , for han kender byen bedre end jeg gør desværre... og det er kun fordi han bor tæt på den kro han arbejder, i forhold til mig der sjældent er hjemme"
Hun så på Nerida med et lumsk smil på læben "jeg tror faktisk at min bror vil kunne lide dig" sagde hun og blinkede til Nerida " du er lige hans type"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 12:21
"Hans type?" sagde Nerida shockeret. "Hvad skal det nu betyde? Nu du har sagt det, kommer jeg jo ikke til at turde sige et ord omkring ham! Det meste af mit liv har jeg jo kun mødt dyr, så jeg er i forvejen vildt genert omkring andre havfolk, og da især havmænd! Og at du siger at jeg er hans type, gør det ikke bedre, tvært imod!" Nerida så ekstremt nervøs ud, men hun holdt hårdt fast i Eveannas hånd og fulgte med.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 12:31
"Du skal slet ikke være nervøs, vi ligner meget hinanden så det bliver næsten som at snakke med mig"
Hun kunne mærke hvor nervøs Nerida blev og svømmede ind foran hende og stoppede " bare rolig jeg skal nok føre ordet og hjælpe dig hvis dufår brug for det" hun smilede til
" Det er det venner er til for " hun gav Nerida et kram og begyndte at svømme igen.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 12:33
Nerida smilede og gengældte krammet, men hun sagde ikke noget. Hun fulgte bare stille med, mens hun holdt så hårdt fast i Eveannas hånd, at man skulle tro at den ville falde af.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12