Den nordlige del af skoven.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 11.01.2014 22:29
Koda rettede sig lidt op af træet og strak sig lidt. Tja en lang dag havde det jo været men stadig at rejse sig så ynkeligt op.
"Du liger nu også en der har lavet meget"
En eller anden måde var han vel blevet så beskidt.
Koda lod blikkede falde lidt over Haurus overkrop men da hun tog sig selv i det rettede hun blikket op igen. Hvad var der også med mænd og skulle gå rundt sådan.

Koda begyndte at grine lidt over Haurus selverkendelse over at han nok ikke lige kunne kom med flere uden sådan videre men stadig kunne han komme med endnu en.
"Kommer bestemt an på om du kan underholde mig ind til de kommer" svarede Koda og rettede sig nu helt op fra træet og gik hen imod hauru.
"Forresten så er navnet Kodashi" sagde Koda og præsenterede sig selv.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2014 22:37
Hauru ser kort ned af sig selv, og først nu går det op for ham hvor beskidt han egentlig er.
"Jep.... Rigtig meget...," lyver han igen, dog ikke specielt overbevisende denne gang. Han retter sig kort op, men læner sig hurtigt mod træet igen, og stikker hænderne i lommerne.

Han hæver let det ene øjenbryn, da han hører hendes lave grin, og et lille smil anbringer sig på hans læber, da han ser hendes blik falde om hans overkrop.
"Beklager... Jeg er som regel ikke underholdning for så mange," kommer det kort fra ham. Han står kort og tænker, mens han endnu en gang betragter hende lidt.
"Men hvis du kommer herover, kan jeg da komme med lidt underholdning til mig selv," smiler han.
Han nævner ikke sit eget navn, da han aldrig har set det som en vigtig del.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 11.01.2014 22:43
Koda var ikke særligt overbevist over at Hauru havde lavet noget specielt nu hvor han sagde det på den måde, men hvad sagde det så ikke om hans bade vaner hvis han så sådan ud fra at lave igenting.
"Og hvad har det skulle være" spurte Koda ind til hvad han skulle havde lavet.

"Beklager... jeg underholder ikke folk jeg ikke kender navnet på" sagde Koda venligt og gav Hauru et blink med et ene øje og vendte sig så om for at gå lidt væk. Hun havde entelig ikke rigtigt planer om at forlade ham lige dem det samme, det var lidt underholdene det her, men hun ville have hans navn.

"Selvfølgelig... hvis du ombestemmer dig... så kunne det være det blev underholdene" sagde Koda mens hun gik stille og roligt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2014 22:50
Hauru havde ikke lige tænkt over at Koda kunne spørge ind til hvad han havde lavet, så nu skulle han lige bruge lidt tid på at tænke på et svar.
"Øhm... Jeg.. Har...," han stopper sig selv i at sige mere, før det går helt galt.
"Nu synes jeg ikke vi skal snakke om hvad jeg laver.. Det kommer der aldrig noget godt ud af," siger han hurtigt, og mener nu, at han har reddet hele situationen.

Han lægger hovedet let på skrå, da Koda begynder at gå derfra. Han præsenterer stadig ikke sig selv, for indtil videre er han overbevidst om at Koda nok skal vende om og gå tilbage til Hauru. Men da Koda ikke vender om, retter han sig hurtigt op, og går et par skridt hen mod hende.
"Hauru," siger han halvhøjt, og lettere irriteret, da han nu er blevet tvunget til at sige sit navn. Derefter, venter han bare pænt på, at Koda skal vende om.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 11.01.2014 22:57
Da Koda hørte Hauru præsentere sig selv stoppede hun med det samme op og kiggede sig over skulderen og tænkte lidt om hun skulle gå videre. Men så igen det var lidt underholdene det her.
Hun vendte sig om med et smil og sagde så "Rart at møde dig Hauru... det var vel ikke så slemt"

Koda tog et par skridt imod hauru men der var stadig lidt afstand imellem dem, igen fangede Koda sig kort i at skimte efter Hauru's overkrop men hvergang var hun hurtig til at rette blikket et andet sted hen.

"Hvis vi ikke skal tale om hvad du laver, kunne vi jo tale om så meget andet, som hvorfor du gemmer dig ude i skoven og venter på uskyldige kvinder kommer forbi... Er det ikke lidt skummelt" sagde Koda drilsk og begyndte at gå lidt rundt. Hendes blik var imod et træ kort før hun igen vendte det imod Hauru mens hun afventede svar.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2014 23:05
Hauru står kort og undre sig over, om Koda alligevel ville vælge at gå. Men da hun vender sig om, kommer et lille smil frem. Det forsvinder så hurtigt igen, da han hører hendes kommentar. Selv er Hauru meget nærgående, og har en evne til at være irriterende og anmassende. Men hvis andre siger den mindste ting, bliver han ikke sur. Nej, han bliver tøse fornærmet. Han vælger derfor ikke, at svarer. I stedet smiler han igen svagt, kun for at virke en smule venlig.

"Jeg er kun skummel for den der vælger at se mig sådan. For de fleste er jeg charmerende, sød, dejlig... Og en lille smule lækker," smiler han stort, med et let hævet øjenbryn. Han står lidt og svinger fra side til side, mens han svarer. Han nikker så svagt.
"Jeg har ret.. Jeg har ret, ikk?"

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 11.01.2014 23:14
Koda grinte lidt over alt det som Hauru sagde. Han var godt nok sikker på sig selv. Det var vel det der var charmerende ved ham på en eller anden måde. Men Koda vidste ikke lige om det var det hun skulle sige så hun nøjedes med at tænke det i stedet.

"Så det er skov tur alle single kvinder skulle tage ud på eller hvad?" spurte Koda lidt drilsk og drejede lidt på stedet så hun stod med front imod Hauru igen. Hun stod lidt tættere på ham nu og igen lagde Koda hoved lidt på skrå med et sødt smil.

"Men jeg syntes ikke jeg har oplevet en mand der komplimentere sig selv mere end kvinden han lægger an på"
Igen var Koda drilsk og hun begyndte at gå lidt rundt igen, men sørrede hele tiden for at komme tættere på Hauru, men stadig ville være ude for rækkevide.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2014 23:21
Hauru griner lidt for sig selv. Da han er tankelæser, gjorde det ham kun i bedre humør at kende Koda's tanker om ham. Specielt når de var gode. Men alligevel kommentere han ikke på det. I hvert fald ikke endnu.

Han nikker så svagt.
"Jah, de burde da overveje det. Der kan kun komme en charmerende mand i deres tanker," svarer han kort, lidt som en hentydning om hans evne til at læse tanker.

"Hm.. Det var en ting der var værd at overveje.. At komplimentere kvinden mere, end mig selv..," siger han, lettere tænkende. Han trækker så let på skuldrene.
"Det kan være folk er heldige at hører et kompliment fra mig," smiler han.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 11.01.2014 23:29
Koda stoppede op og skulle lige studse over hvad Hauru sagde, men lod ikke så meget være bag ved det. Hun tænkte ikke rigtigt over at det var mulighed for han kunne læse tanker, men svarede blot på kommentaren "Syntes nu ellers jeg kan komme i tanke om et par charmerende mænd jeg kunne finde på at tænke på"

Koda vidste ikke helt hvor langt hun ville tage det her, men en ting var sikkert, hun var ikke helt færdig med det endnu.
Et grin kom fra Koda's læber da hauru overvejede hendes råd med det ikke ændrede på noget.

"Kunne jo være jeg komplimentrede dig også... måtte det ikke være rart.. høre fra andre hvad du selv går og siger?" sagde Koda og strak sig lidt hvor hun stod.

"Eller er jeg bare ikke født under en heldig stjerne?" spurte koda så lidt venligt og så lidt uskyldig ud.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2014 23:35
Hauru lægger hovedet let på skrå, og smiler skævt, da han hører Koda's svar. Han griner lavt for sig selv. Han nikker så svagt.
"Jo. At hører dem sige det, i stedet for at snage i deres hoveder," siger han lavt, næsten uhørligt.

Han går så et par skridt tættere på Koda. Grunden til han ikke bevæger sig helt tæt på hende, er at han vil se hendes reaktion på, at han faktisk har tænkt sig at tage initiativ til noget andet, end bare at snakke om sig selv.
"Det kunne da godt være du kan være lidt heldigere end alle andre,"

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 11.01.2014 23:43
"Sagde du noget" spurte koda mindre forvirret over at hun havde syntes hun hørte noget. Men så igen det havde ikke været højt nok til at Koda kunne høre hvad der blev sagt.

Da Harau gik tættere på hende blev hun blot stående og smilede sødt til ham, faktisk tog hun selv et lille skridt tættere på så der ikke var alverdens distance imellem dem længere.

"Hvem ved... er det overhoved noget vi finder ud af?" spurte hun uskyldigt og gav Hauru et lille blink med det ene øje og vendte 90 grader og gik lidt til siden, men gik i en cirkel rundt om Hauru og stoppede op da hun var bag ham. Det havde stadig samme distance til hinanden som før

Koda vidste godt hun var lidt heldigere end andre, men det var i andre sammenhænge, hun havde overlevet ting som andre normalt ikke ville. Men så igen hun var også uheldig. Hvorfor havde Falco også gjort hende til vampyr, men nok med at tænke nederen over det, hun havde budt det velkommen.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2014 23:49
Hauru ryster svagt på hovedet.
"Nej.. Jeg sagde intet," lyver han, og smiler så svagt. Han betrager længe Koda, som hun står der. Han lægger hovedet en smule på skrå. Og han lægger intet skjul på, at han synes godt om hende.

"Ja. Mon ikke vi gør det," svarer han roligt. Hauru bliver stående, så længe Koda bevæger sig rundt om ham. Han ser sig let over skulderen, da hun stopper bag ham. Han vender sig langsomt om, og går så roligt hen mod Koda, indtil han står helt tæt op af hende, og kigger hende blidt i øjnene.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 00:00
Koda blev roligt stående som hauru kom tættere på og hun holdt øjnkontakt med ham heletiden til det stod tæt op af hinanden. Der var ingen varme at mærke fra Hauru på nogen måde og heller ikke fra Koda, det var jo lidt ulempen ved de var døde i princippet.
"Altså.." Koda afbrød sig selv og kiggede lidt ned og rakte sin hånd lidt frem og rørte ved hauru's overkrop og lod sine fingre blidt stryge op af hans brystkasse.
Koda lænede sig lidt frem til Hauru's øre og hviskede så "måske mener du bare ikke at der er nogle kompliment du kan give mig"
Koda brugte at Hauru stod så tæt på til at lægge begge hænder på hans bryst kasse og skubbede så dig selv væk. Det var ikke hårdt så Hauru ville ikke blive skubbet væk.
Der var nu mellemrum imellem dem igen og Koda smilede drilsk til Hauru og begyndte igen at gå lidt rundt.
Hun vidste ikke hvad han havde i tankerne, men noget måtte der vel forgå i Haurus hoved.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 00:09
Hauru smilte kun over at Koda ikke flyttede sig, da han kom helt tæt på hende. Hans smil forsvandt så langsomt, da Koda begyndte sin sætning. Et lavt tilfredst suk, kommer fra ham, da han mærker hendes fingre på sin brystkasse, og i kort tid lukker han øjnene. Han svarer ikke med det samme, men åbner hurtigt øjnene og ser lettere undrende på hende, da hun skubber sig selv væk.
"Jeg har skam en masse komplimenter jeg kunne give dig,"

Han følger hende hele tiden med blikket, mens hun bevæger sig rundt omkring. Til sidst vælger han at følge efter hende, med lidt hastige skridt, så han kan nå hen foran hende igen.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 00:17
Koda morrede sig lidt over at Hauru endnu ikke havde kommet med et eneste kompliment, han virkede ikke som en der havde meget lyst til at tale om andre pænt, end sig selv.

"Jeg lytter" sagde Koda venligt og stoppede kort op da Hauru nu igen stod foran hende. Hun var klar til igen blot snige sig uden om ham hvis han blot talte uden om igen.

Koda lod sit blik mødes med Hauru's og hun betragtede lidt hans øjne som var røde. Kodas egne øjne var også røde, det var bare noget hun ikke helt vidste da hun ikke længere havde et spejlbillede, så hun havde simpelt blot ikke opdaget det endnu.

"Men så igen.. du skal jo også mene dem" tilføjede Koda med et sødt smil.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 00:25
Hauru smiler svagt, og selvom han allerede har op til flere komplimenter han kan give hende, har han aldrig været typen der gav folk komplimenter, så han trækker tiden lidt ud.
"Bare rolig. Jeg lyver aldrig når det kommer til komplimenter," siger han roligt. Og forsøger stadig at trække tiden længere og længere ud, men er godt klar over at han ikke kan vente for evigt. Heller ikke selvom han lever for evigt.

"Du har nogle fantastisk smukke øjne," siger han lavt, igen næsten uhørligt, da det ikke er noget han siger tit. Men alligevel lige højt nok til at det ville kunne høres, da han helst ikke vil sige det igen. Han ved godt det måske ikke var det bedste kompliment man kunne komme med, da den replik altid har lydt lidt sølle, men for Hauru var det godt nok.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 00:36
Koda lagde hoved lidt på skrå men holdt stadig sit blik imod haurus øjne.
Der kom det endelig, et kompliment kom ud fra Hauru's læber. Det havde jo nærmest været hen hel præsentation i sig selv at få Hauru til at sige det. Så lidt morrede det Koda at han var kravlet til ilden.
"Hvor er du sød" sagde Koda blidt og smilede til Hauru.

Hun rykkede sig ikke rigtigt fra stedet men rørte ikke ved ham, blot for at se hvor længe de skulle stå her.
Det her var mere eller mindre blevet en leg for Koda, lidt katten efter musen og det var klart at Hauru var katten der prøvede at fange Koda.
"Se det var jo ikke så svært" sagde Koda så lidt drilsk. Hun lod sine fingre glide igennem luften ved Hauru's brystkasse, dog uden at røre ham på nogen måde.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 00:45
Hauru smiler anerkendene.
"Jeg ved det," siger han kort, og griner lavt.
Han ved godt han har 'tjekket Koda ud', i lang tid, men han er stadig ikke færdig, og han lægger stadig ikke skjul på det.

"Jo," svarer han kort og bestemt, mens han skimter lidt mod Koda's fingrer. Slet ikke fordi han håber på Koda vil lave de samme bevægelser, bare lidt tættere på Hauru. Dog kommentere han det ikke. I stedet rykker han sig selv den smule tættere på Koda, og forsøger langsomt blidt, at placerer en hånd i nakken på hende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 00:50
Der kom det endnu engang, Hauru's selvglæde, det var da utroligt hvor meget den var der, men igen det var jo lidt charmerende, men Koda var nok lidt mindre påvirket af det end så mange andre.

"Bare roligt" sagde koda lavt og trak hånden lidt tilbage så den stadig var ude for rækkevide af Hauru's brystkasse.

"Du bliver helt vandt til det inden vi er færdige". Koda var drilsk men det var nu meget sjovt at skulle se Hauru prøve at gøre alt for at fange hende.

Koda rykkede sig ikke fra Haurus hånd men lod ham blot ligge den der og hun smilede til ham og ville gerne se hvad han ville finde på. Han måtte vel snart gøre sit store træk for at få den underholdning han søgte. Så det glæede Koda sig lidt til at se hvad var.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 01:01
Hauru skæver kort mod Koda's hånd, da hun flytter den inden Hauru kommer tæt nok på. Han fnyser kort, men retter så blikket mod Koda igen.
"Jeg tvivler på det. Medmindre du vil bruge rigtig meget tid sammen med mig,". Hauru smiler lettere perverst, og griner så lavt.

Den hånd han har fået placeret i Koda's nakke, knuger han let sammen om hendes hår, ikke hårdt, så hun ville sagtens kunne rive sig fri på ingen tid. Han rykker langsomt sit hoved tættere på hendes, stadig med et svagt smil på læben. Og han stopper først, da deres læber lige nøjagtig mødes. Dér stopper han, for at se om hun flytter sig.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12