Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 00:52
hun ligger sig halvt hen over Levon, og fortsætter blidt med at nusse hans mave.. Hun gengælder intenst hans kys.. Woaw.. han kysser jo endnu bedre end før.. tænker hun og bliver varm igennem hele kroppen.

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 00:56
Han kan mærke, han bliver hård, og som hun ligger ind over ham, vil hun muligvis ikke kunne undgå at opdage det, hvilket ærger ham en smule for første gang i sit liv. Normalt går det ham ikke på, en kvinde ved, han vil have hende, men Maki er blevet såret, og der skal gåes forsigtigt tlil værks med en kvinde som hende, det er han klar over. Han lægger sig ned med hende, så hun glider lidt op ver ham og væk fra hans lænder, mens han slynger den anden arm om ryggen på hende og holder hende tæt. Han er lige så ivrig i kysset som hun er, og han kan mærke en svimlende fornemmelse af glæde indeni.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 01:01
Maki ligger ikke rigtig mærke til noget.. Hun er mere koncentreret om kysset.. Hun mærker en boblende fornemmelse i hele kroppen, og nyder virkelig Levon's kys.. hun flytter hovedet tre centimeter tilbage og kigger på ham.. ''Du er virkelig sød..'' hvisker hun og smiler stort til ham, før hun igen kysser ham og nusser hans mave..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 01:05
"Det er du..." Mere når han ikke, før hendes læber drukner hans ord, og han nyder hende fuldt ud. Han har ikke noget imod at ligge på det hårde gulv, så længe hun er blødt placeret på ham. Hans vest er gledet en smule op ad alt nusseriet, og hendes hånd strejfer kort hans bare hud og sender velbehagelige gys gennem ham.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 20:14
I det hendes hånd røre hans varme bløde mave, sukker hun veltilfreds, og lader stille hendes hånd glide op under hans vest, hun kigger på ham, og hendes øjne glimter og hun smiler stort til ham..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 20:19
Selv sukker han også, da han mærker den fulde vægt af hele hendes hånd mod sin mave, og han kysser hende grådigt, som om ahn slet ikke kan få nok af hende.
"ÅH GUd, Maki," hvisker han med bævende stemme, da de et øjeblik trækker sig fra hinanden, "Jeg kunne dræbe for at få dig lige nu." Han fanger hendes mun igen og kærtegner hendes ryg, før hans hånd glider ned om hendes bagdel. Han overvejer at trække badekåben op, så han bedre kan mærke hende, men lader den blive og nøjes med den begrænsede føling af hendes krop.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 20:29
Hun skulle lige til at svare ham, men når ikke at sige noget før Levon trykker læberne mod hendes igen.. Hun lader forsigtigt hendes ene hånd glide lidt ned af hans mave og nusser ham lige i kanten af hans bukser.. Hun kigger på ham med et frækt glimt i øjet og bider ham meget forsigtigt i læben..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 20:32
En lav stønnen undslipper ham ved hendes drillerier, og han møder hendes blik en smule overrasket. Efter hendes anfald af vrede og hysteri tidligere på aftenen, havde han aldrig troet, hun ville gå så langt som dette igen, og alligevel ligger de nu her sammen i varmen foran hans pejs, hans gyldne hår væltende i løse lokker omkring hans hoved, og denne dejlige kvinde i hans egen badekåbe hen over ham. Hvordan kunne denne aften overhovedet blive bedre, tænker han muntert.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 20:37
Hun putter sig helt ind til ham, og trykker blidt læberne mod hans hals.. Hun trækker hans vest lidt op og åbner morgenkåben lidt, så hun kan mærke hans mave mod hendes.. Hun kysser ham ned af hansen, og derefter op på munden igen.. Hun stopper og kigger på ham.. ''Undskyld for alt det tidligere.. Jeg var forvirret..'' Hvisker hun, før hun igen trykker læberne mod hans.

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 20:39
En skævlen går gennem ham af ren fryd, da han mærker hendes pels kilde sin mave, og han smiler under hendes læber, som han ivrigt kræver.
"Forståeligt," siger han ind mellem kyssene og flytter en hånd ned i hendes nakke. Hans læber bevæger sig over hendes kind og ned ad halsen hen over kravebenet, hans ånde varm og fugtig mod hendes pels og huden indenunder, og hans hånd om hendes balde masserer blidt, mens han ånder sine kys ud over hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 20:44
Hun trækker vejret meget let og hurtigt, hans kys gør hendes lyst og trang efter ham, endnu vildere.. Hun nusser ham fortsat på maven, og derefter igen ned i bukse kanten, og sådan fortsætter hun..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 20:48
Han lader hånden, der hviler om hendes bagdel glide ind under kåben, hvor han finder den igen, hans fingre varme og stærke, mens han griber om hende.
"Du er så dejlig, Maki," hvisker han og triller forsigtigt rundt, så hun ligger nederst. Herfra går han i gang med forsigtigt med næsen at skubbe kåben til side og puste kys hen over hende ned over hendes mave og op igen på vej mod hendes bryst.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 20:53
Hun smiler af ham, og følger bare med.. Hun ligger sig fladt på ryggen, og binder stille og diskret båndet op der holder morgenkåben lukket.. Den glider langsomt lidt ud til siderne, og efterlader hendes krop til fri 'benyttelse' .. Hun ligger armene og Levon og nyder at være så tæt på ham.

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 20:58
Hans mund finder hendes bryst, og han kysser det og flytter hånden derned oppe fra hendes nakke, og han masserer hende forsigtigt, mens han kysser. Hans anden hånd finder kanten af hendes trusser og leger lidt der, før han dykker ned for igen at finde hendes balde.
"Du føles så dejlig, Maki," fortæller han mod hendes bryst, mens han sukker af velbehag.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 21:11
Hun bliver lidt overrasket over hans mund og hånd på hendes bryst, men hun ligger stille og nyder det Levon gør ved hende.. Hun lader stille hendes hånd bevæge sig ind under Levons vest og bevæger derefter et par fingre rundt i cirkler på hans ryg.. ''Tak.. Det gør du nu også.'' hvisker hun

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 21:16
Han smiler mod hendes pels, vil gøre hende rigtigt godt tilpas, og hans mund bevæger sig langsomt ned over hendes mave, mens hans hænder lægger sig om hendes hofter. Han når hendes trussekant og griber fat i den meget forsigtigt med tænderne. Han trækker let i den og ser så op på hende for at se hendes reaktion. Han vil ikke gå for hurtigt frem, og hun skal have det godt hele tiden; det er hans mål.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 21:45
Hun ligger stille og nyder Levons berøringer.. Hun trækker vejret tungt.. hun bider tænderne hårdt sammen for ikke at komme til at sige for mange lyde (XD) Da Levon tager fat i hendes trusser lukker hun øjnene og lader hendes højre hånd glide langsomt igennem hans hår, hun tager en tot af hans hår og vikler den rundt mellem to fingre, samtidig med hun begynder at trække vejret tungere..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 21:46
Han tager hendes vejrtrækning og lukkede øjne som et tegn på, han kan gå videre, og han fjerner forsigtigt hendes trusser med tænderne alene - tydeligvis noget han har gjort før, da han gør det med største lethed. Han nusser hendes lår lidt og smiler varmt op til hende, før han langsomt og forsigtigt spreder hendes ben en smule.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.11.2011 21:57
Hun ligger stille og nyder alt han gør ved hende.. Hun løfter røven lidt, for at gøre det nemmere for Levon at få hendes trusser af hende.. Hun gør bare hvad han beder hende om, og ligger ellers helt stille..

Lavet af Georgie
Levon Palmisano

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 08.11.2011 22:04
"Maki, er du sikker på, det er det her, du vil?" spørger han blidt, "JEg vil ikke have, du skal føle dig udnyttet bagefter eller gøre noget for min skyld. Lige nu handler det hele om dig!" Han kysser hendes knæ og læner hovedet mod det mens han betragter hende med et roligt smil. "JEg bliver ikke sur eller noget, hvis du siger nej."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12