Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 10.04.2011 15:36
Gabrielle kunne ikke helt finde ud af hvad det var hun så på Boliwulffs ansigt når han kiggede på Medanien. Var det bekymring? Ubeslutsomhed? Hun vidste det ikke helt. Han havde dog ingenting at bekymre sig om, så vidt hun vidste i hvert fald. Beboerne i Medanien var sædvanligvis fredelige og rimeligt åbne. Han var bestemt ikke det særeste byens folk havde set.
Da de nåede de frodige og dyrkede marker udenfor byen, listede Tit lydløst og ubemærket væk derfra. Han var aldrig med inde i selve byen, holdt sig gerne et stykke derfra. Gabrielle så ikke efter ham, så det var ikke sikkert at Boliwulff ville bemærke tigerens forsvinden endnu. Hun standsede op og så op på ham. "Hør," startede hun forsigtigt. Hun vidste ikke om hun bare kunne forlade ham sådan midt i det hele, så hun måtte nok advare ham. "Jeg bliver snart nødt til at gøre mig usynlig, inden jeg bevæger mig ind på min grund. Du er velkommen til at følge med, jeg skal nok lede dig hvis du vil det. Bagefter kan jeg give dig den rundvisning du ville have." Hun så afventende op på ham, vidste ikke rigtigt om det lød dumt. Han måtte også gerne vente udenfor i byen hvis han hellere ville det, han havde bare noget hun skulle hente. "Jeg har også mad hvis du er sulten," tilføjede hun med et grint. Det lød kliche i hendes ører, men den var nu god nok.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 10.04.2011 21:29
Boliwulff standsede op og lyttede stift efter - usynlig, hvordan i alverden ville hun gøre det, Og hvorfor ? Han var nysgerrig, og hans ansigt bar præg af det. Ønsket om at se det interesserede ham, men hvad med ham selv - han kunne vel ikke være usynlig samtidig, et eller andet sted ville de vel blive set under alle omstændigheder ?

"De ser vel mig ?" spurgte han nysgerrigt, hvis vagterne og menneskerne kunne se ham - ville de vel nok også se Gabrielle. Tit var forsvundet, det havde han ikke lige lagt mærke til - han passede vel sig selv gik han per automatik ud fra.

Boliwulff afventede yderligere instrukser fra Gabrielle - spændingen stiger . . .
Boliwulffs Profil | FAQ/Q&A | Hjernen Bag Boliwulff

"Do I fear you? I AM FEAR INCARNATE!"
Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 11.04.2011 09:27
Gabrielle kunne sagtens forstå hans forvirring. Det hele virkede måske også lidt sniger-agtigt, som om det ikke var helt lovligt det hun gjorde. Men der var ingenting i vejen for det, andet end at hun ikke brød sig om at folk vidste hvor hun boede. Det var bedst sådan, på grund af hendes erhverv. For dét var ikke helt lovligt, nej. Heldigvis så han mere nysgerrig end mistænksom ud.
"De ser dig, ja. Jeg har aldrig prøvet at få nogen til at følge efter mig mens jeg ikke kan ses," svarede hun. Hun stod lidt og tænkte over hvordan de skulle gøre det, uden at Boliwulff skulle komme til at fremstå underligt for folk der så ham. Vagter skulle han ikke bekymre sig om, dem var der ikke mange af. Og dem der var, var sjældent særligt opmærksomme på noget som helst. Havde det været hovedstaden havde det nok været en anden snak.
Det var midt på dagen, hvilket betød at der ville være en del mennesker rundt omkring i gaderne, og større mulighed for at blive opdaget hvis hun gav ham instrukser undervej. Nej, hun kunne bedre give ham instrukserne nu og håbe på han fandt det. "Hytten ligger næsten i yderkanten, vi skal ikke så langt. Hvis du fortsætter ligeud herfra, fordi tre huse på din venstre side, drejer til venstre, så er det ikke mere end et par grunde længere nede. Stedet ser ret forladt ud udefra, og du fortsætter bare ind på grunden og ind i hytten. Jeg skal nok guide dig hvis du går forkert," hun smilede til ham, det skulle nok gå fint. "Jeg går lige bag dig."

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 11.04.2011 22:53
Boliwulff nikkede bekræftende til Gabrielles instrukser - planen ville virke hvis han ellers fulgte dagligt agenda, og opførte sig som en regulær gennemrejsende. Han begyndte at gå mod byen efter instruks af Gabrielle, ganske som han havde vandret fra Jorheim, ingen forskel i gang eller resten af kropssproget, efter et par hundrede meter var han nu indenfor byens mure, der blev lagt mistænkelige øjne på Boliwulff - nogen var direkte bange, et par vagter prikkede deres kammerat til at holde øje med ham, trods det fortsatte Boliwulff som han havde fået instruks på.

Han gik de tre huse forbi og drejede til venstre, lyden af en ilds brusen og rasen fangede Boliwulffs ører, der var definitivt sortsmede i byen, dette fangede hans sortseds interesse, kunne være han lige skulle tage et kig forbi senere og se om der var noget at lære eller lave. Grundene så ud til at være relativt tomme, han gik indtil han fik at vide at han skulle stoppe eller hvad han skulle - der var intet i syne. . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 11.04.2011 23:03
Så snart Boliwulff begyndte at gå, forsvandt Gabrielle. Det vil sige, hun forsvandt jo ikke rigtigt, hun blev ganske enkelt bare usynlig. Samtidig blev hun fuldstændig lydløs, så selv ikke Boliwulff ville kunne høre hende. Hun gik direkte bag ham.
Okay, folk kiggede mere mistænkeligt på ham end hun havde regnet med. Måske havde hun overvurderet dem. Men så igen, hun kunne jo heller aldrig selv drømme om for eksempel at tage Tit med ind i selve byen. Tanken om at nogen skulle få et flip eller noget...
Indtil videre gik det dog fint nok. Der var mennesker at se i og ved de omkringliggende huse. Lige frem for dukkede der dog en grund op der så nedslidt og fuldstændig forladt ud. Den lignede noget ingen havde bevæget sig i nærheden af i meget lang tid. Ukrudtet voksede op alle steder inden for det lille træhegn der omkransede grunden. Udover alt dette lignede det ret godt alle de andre.
Gabrielle gik op foran Boliwulff, tog fat i hans ærme og rykkede let i det for, som for at gøre ham opmærksom på at det var her. Hun sprang selv over hegnet, og ventede nu på at han skulle følge med, ind gennem den faldefærdige låge.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 12.04.2011 01:24
Der mærkedes et let ryk i ærmet, og tænkte det nok var den her forlagte grund hun nævnte, Boliwulff nærmede sig hegnet og sprang med lethed over, han skubbede blidt til lågen, som ellers knirkede noget så højt at hængslet kunne trænge til udskiftning.

- Gabrielle stod og afventede ham, Boliwulff spejdede omkring sig, og betragtede omgivelserne - har havde nok ikke boet nogen her i mange mange år, der så meget vissent ud, dog hvis Gabrielle boede her var det da beboeligt, så skal man da ikke klage. I Jorheim så havde man det godt hvis man havde tag over hovedet, og kunne lave ild.
Boliwulff forsøgte at se efter Gabrielle, hun var stadig ikke til at se endnu, i mens undrede han sig over hvordan det kan være at der er ingen der begiver sig ind på denne grund og kigger sig omkring. Vikingen havde fundet sig en interessant og spændende person. . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 12.04.2011 09:39
Gabrielle smilede for sig selv. Selvfølgelig kunne ingen se det, men hun var glad. Mere glad end hun plejede at være, af en eller anden mærkelig grund. Det gik ikke helt op for hende, at Boliwulff var skyld i det. Hun kunne ikke lade være med at grine lavt, lige højt nok til at han nok ville kunne høre det, da lågen knirkede højt. Hun havde aldrig nogensinde brugt den.
Hun betragtede ham lidt mens han så sig omkring, lagde mærke til at nogen af byboerne kiggede mere mistænkeligt på ham. De havde aldrig set nogen for hvem det før var lykkedes at gå ind på grunden. Hun lod ham mærke at hun gik forbi ham, hen mod døren, og ville have at han skulle følge med og selv gå ind. Her stillede hun sig og ventede på ham. Hun kom i tanke om de store flasker med mjød hun havde der inde. Vikinger kunne da godt lide mjød, ikke? Gabrielle selv var svært glad for det.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 12.04.2011 18:17
Boliwulff forstod hentydningen og gik hen til den vakkelvorne dør, knirkende åbnede døren sig og afslørede indholdet af boligen. Boliwulff stillede sig forsigtigt i midten af rummet, og indså at han nok var nødt til at gå forover bukket for ikke at slå hovedet ind i loftet, det var lige lovlig lavt for ham. Han satte sig ned på gulvet istedet for, gulvet knirkede under ham af hans vægt, en letvægter var vikingen definitivt ikke.

Vikingen fandt dog til sin glæde noget han kendte lidt hjemmefra, spejdende duftede han efter noget som han genkendte, der var en svag duft af mjød i luften, mjød var ikke noget Boliwulff sagde nej tak til, men han ville ikke virke som en krævende gæst og spørge om han måtte få noget af den læskende drik, kold eller varm - det var han lige glad med. Istedet sad han afventende, og kiggede sig omkring på de forskellige relikvarier og andet godt der var i hytten . . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 12.04.2011 19:08
Gabrielle smuttede med ind i hytten bag ved Boliwulff og lukkede døren efter dem. Rummet de trådte ind i var rundt og lyst. Overraskende nok så stedet bestemt ikke forladt ud indefra. Der var ikke noget støv at finde nogen steder, og der stod endda en plante i den modsatte ende af døren. Hvis man kendte lidt til den slags, ville man vide at planten havde ganske særlige egenskaber. Den blev brugt til healende drikke og krævede ikke selv nogen form for pleje. Men Gabrielle var ingen alkymist og gjorde ikke selv brug af den. Til gengæld plukkede hun jævnligt blade fra den, bragte dem til en urtemager, og fik frembrygget hvad hun selv skulle bruge.
Det var ikke mange ting på gulvet. Kun et rundt træbord under et af vinduerne, med to tilhørende stole. Det hele virkede meget enkelt så længe man ikke kiggede på væggen. Størstedelen af denne var udskåret i indbyggede hylder, hvorpå der befandt sig alverdens genstandet. Hendes far havde været noget af en samler.
Stadig usynlig bevægede hun sig ind i rummet ved siden af som skulle vise sig at være køkkenet. På bordet stod tre store glasflasker med mjød. Den søde duft kunne svagt anes i hele hytten. Hun tog en af dem, sammen med to krus. Det så sikkert besynderligt ud, to krus og en kæmpe flaske med mjød komme svævende, eftersom Gabrielle stadig ikke var synlig. Hun gjorde sig dog synlig idet hun satte sig på knæ på gulvet foran Boliwulff og satte flasken fra sig på gulvet. Den virkede absurd stor i forhold til den lille kvinde. Det ene krus rakte hun til ham.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 12.04.2011 22:19
Boliwulff tog venligt imod kruset, trods det kom underligt flyvende, faktisk ret sjovt at se, trods han vidste det var Gabrielle der var usynlig, hans øjne lyste op og var ikke så stive som før, nysgerrigheden bredte sig i Boliwulffs ansigt som man sikkert kunne ane, selv under hætten. Men hvor var hans manerer tænkte han, og løftede en hånd og flydende løftede hætten ned sådan så den hang fra hans nakke, hans ansigt var krigshærget med ar - håret lyste med en lille glød, han blev glad for at tage fra Jorheim - dette var beviset på at det var en af hans bedre idéer end at blive i Jorheim i sin egen trummerum.

"Hvad laver du når du ikke er her ?" spurgte han nysgerrigt, ikke fordi han skulle snage - god mjød kræver god konversation var læren i Jorheim. Om det så var hvordan de lemlæstede fjenden, eller hvordan de pressede et spyd igennem en kæmpe gråbjørn. Alt kunne diskuteres eller debatteres over en god mjød.

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 12.04.2011 22:41
Gabrielle var synlig nu hun sad ned overfor Boliwulff. Hun smilede da han tog hætten af, men vidste ikke helt om han lagde det samme i det som hun gjorde. Hun tog selv hætten af - noget hun ikke normalt gjorde overfor fremmede. Det var et tegn på at hun stolede på ham, i hvert fald så godt som man kunne stole på en man næsten lige havde mødt. Det samme havde hun vel i virkeligheden vist ved at lukke ham ind i hendes hjem, så hvorfor ikke...
Hun løftede kanden og skænkede mjød i begge krus, helt op til kanten. Det var noget af det bedste du kunne få i landet, og duften bredte sig da hun hældte. Hun bed sig i læben når hun koncentrerede sig, nu koncentrerede hun sig om ikke at spilde. Den var alligevel tung, selv for hende. Hun satte den fra sig på gulvet ved siden af, og lukkede den til med korkproppen igen. "Jeg håber du kan lide det," sagde hun så med et smil og så op på ham.
Hun så længe på ham, før hun svarede på hans spørgsmål, usikker på hvordan hun skulle sige det. Hun risikerede at han forlod stedet med det samme, eller sågar angreb hende, og det havde hun ikke lyst til. Måske ville han tro at hun var hyret til at slå ham ihjel, men det var ikke tilfældet. Folk havde meget svært ved at stole på hende når de kendte til hendes erhverv. "Jeg ved ikke, om du vil kunne lide at høre det," sagde hun så, og så ved i gulvet. Hun var glad for hvad hun lavede, men hun ville ikke miste denne nye ven, eller hvad han så end var.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 13.04.2011 14:40
Det skummede lidt over kanten fra mjøden, den duftede kraftigt og den duftede godt - intet som Boliwulff havde fået tilbage i Jorheim. Han lod hånden føre kruset tættere på sit ansigt, før han tog en slurk -

"Kaë'lata." sagde Boliwulff, det Jorheimske ord for "skål", og løftede kruset let, og håbede Gabrielle ville forstå hentydelsen at det var en skål. Han lod kruse møde med hans læber, og mjødet fylde hans gane og hals mens han synkede ned, den var bedre end noget andet han havde fået før.

Han undrede sig lidt hvor slemt det kunne være det hun lavede, hvis det var så slemt, hvordan kunne hun så være så rar og venlig? - Det var nogle af tankerne der var i Boliwulffs tanker.
"Hvor slemt kan det være, kan da fortælle jeg er. . . eller var. En af de krigere der løb forrest, når vi var i kamp eller krig." talte Boliwulff, mjøden havde fået ham på andre tanker med hensyn til hvor hård han behøvede at vise sig fra ydersiden, han slappede af og nød mjøden og ikke mindst selskabet. . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 13.04.2011 15:30
Gabrielle løftede sit krus på samme måde som han gjorde det. I stedet for at sige noget, gav hun et lille nik. Hun lukkede øjnene da hun tog den første tår, og nød sødmen og varmen der spredte sig fra hendes mund til resten af kroppen. Der var virkeligt ikke noget som dette her.
Hun åbnede øjnene og så endnu engang undersøgende på ham. Han havde vel lidt ret, hvor slemt kunne det være? Han skulle vel have det at vide før eller siden alligevel. Hun rystede på hovedet af sig selv, som for at give slip på tankerne. Fjollet! Hun fik det til at lyde så meget værre end hvad det i virkeligheden var. Hun var glad for hvad hun lavede, og hvis folk havde et problem med det, så var det deres problem, ikke hendes. "Jeg er lejemorder," sagde hun så, ligeud, mens hun så ham i øjnene og betragtede hans reaktion.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 13.04.2011 15:55
Lejemorder. . .

"Lejemorder? Troede næsten du var en højrøvet politiker. . ." svarede Boliwulff med et lys i ansigtet, en lejemorder - dem havde de masser af i Jorheim, så det var ikke nogen overraskelse for ham. Han trak et kindsmil frem, han tog endnu en slurk af den dejlige læskende mjød, smagen fyldte hele ganen, Boliwulff følte sig nærmest hjemme allerede, og indrømte over for sig selv at han skulle passe lidt på med hvor meget han drak.

Det blev lettere klart for ham hvorfor Gabrielle kunne gøre sig usynlig, men det betød også at han måske skulle holde lidt ekstra øje med sine omgivelser mens hun var det, han regnede dog ikke med at det ville komme så vidt, så godt de to så ud til at have det sammen indtil videre. Med det sidste mjød tilbage i kruset, drak Boliwulff det og sukkede lettet ud, han satte forsigtigt kruset ned på gulvet og kiggede op på Gabrielle, og håbede på at hans reaktion ikke havde vækket de forkerte tanker hos hende.

"Mhm, tak for mjød. Den var dejlig." talte han sagte og lyst medens han så på Gabrielle, der nu havde taget hætten af så man kunne se hendes smukke ansigt i fuld flor. . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 13.04.2011 16:10
Gabrielle smilede af hans reaktion. Well, det var langt mere positivt end hun havde forventet. "En højrøvet politiker?" spurgte hun grinende. "Tror du virkeligt at jeg så ville have ladet sådan en farlig mand ind i mit hjem?" Hendes øjne og tonefald var drillende nu.
Han drak hurtigere end hun gjorde, så hun var endnu ikke færdig med sin mjød da han stillede kruset fra sig. "Det var så lidt," svarede hun med et smil. "Mere?" spurgte hun så og rakte ud efter kanden med den ene hånd. Hun havde rigeligt, og var ikke den nærige type.
Den værste del var overstået nu. Han hadede hende ikke på grund af hendes job, og hun følte selv at stemningen var en smule mere lettet nu. Mjøden hjalp selvfølgelig på lige netop atmosfæren, en hel del endda. Det var svært ikke at ville have mere af den søde drik når først man var gået i gang. Gabrielle blev ved med at se på Boliwulff med et skævt smil.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 13.04.2011 17:01
Boliwulff morede sig over den nuværende situation, han havde det godt, og samtalen var blevet rolig og de morede sig umiddelbart.

Han kiggede lystigt på Gabrielle da hun tilbød mere mjød, han nikkede mens han svarede.
"Så lad gå. . ." svarede han, og løftede kruset op fra gulvet til Gabrielle så hun kunne hælde mere i, han kiggede stadig på Gabrielle - hun var da en sød figur, starten på et længere varende venskab måske? Og så kort tid efter han forlod Jorheim. Han var ikke i tvivl længere om at han havde truffet det rette valg.

"Vi kan vel heller ikke blive hængende her hele tiden?" spurgte Boliwulff, ikke fordi han havde travlt med at komme videre, han ville for alt i verden blive og nyde det så længe han kunne, og hvad var det egentlig hun skulle finde? De var lige kommet ind, og påbegyndt mjød drikningen, han blev lidt nysgerrig. . .

"Fandt du egentlig hvad du manglede?" . . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 13.04.2011 17:11
Gabrielle satte sit eget krus ned for at hælde op til Boliwulff igen. Bagefter fyldte hun sit eget krus, selvom det ikke var helt tomt. Kanden var endnu ikke halvt tom, selvom krusene var store. Hun løftede kruset til læberne igen.
Hun trak let og ubekymret på de spinkle skuldre. "Jeg skal ikke nå noget, men hvis du skal, så skal jeg da ikke holde dig tilbage." For første gang siden hendes fars forsvinden havde hun rent faktisk lyst til at blive i hytten. Det var ret underligt, men hun vidste godt at det skyldtes hendes selskab. Hvis Boliwulff skulle gå, så ville hun heller ikke blive hængende.
Hun sendte et kort blik hen mod trappen der førte op til de to små værelser ovenpå. "Det ligger deroppe, jeg tager det før jeg går herfra," svarede hun så, og smilede roligt da hun så tilbage på Boliwulff. Nu hun tænkte over det var der også et par andre ting hun lige så godt kunne tage med, men det var ikke noget der hastede. Hun kunne godt mærke at mjøden allerede havde en effekt. Hun var ikke fuld - langt fra - men den gjorde hende mere afslappet.

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 13.04.2011 19:07
Boliwullf skulle skam ikke nå noget, hvad skulle han da nå -
Hans blik ledte kort hen til de trapper som Gabrielle nævnte, der var ikke meget at se andet end selve trapperne, hans blik faldt sagte tilbage på Gabrielle, hun så mere afslappet ud en tidligere, hvilket var godt for så vidste han at han var i godt selskab, og den følelse så Gabrielle ud til at have til gengæld.

Han begyndte efterhånden at tænke på om det var på tide med den rundvisning i byen, trods han havde givet udtryk for ikke at have travlt.
"Hvad med rundturen?" spurgte han Gabrielle, og håbede hun havde tid og lyst til at vise ham rundt stadig, kunne jo være der skete noget spændende undervejs, hans krus blev igen løftet op til løberne og mjøden forladte kruset. Boliwulff var ved at blive lidt småfuld, måske lidt mere end han havde regnet med - Mjøden var måske en del stærkere end den de fik i Jorheim, han begyndte at vise tegn på det, hans øjne blev en smule tunge, og han havde milde problemer med at holde balancen der på gulvet. . .

Grafik af THQ/Darksiders
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Witch Bitch 13.04.2011 19:41
Gabrielle lagde hovedet lidt på skrå da han nævnte rundturen. Det havde hun rent glemt. "Rundtur, selvfølgelig," sagde hun med et smil før hun hældte resten af krusets indhold ned i halsen - rimeligt dårlig idé. Hun var lidt lille og kunne ikke tåle så meget så hurtigt. Hun rejste sig op og smilede ned til ham. "Jeg henter lige noget inden vi går, så." Og så løb hun op ad trappen.
Da hun kom ned igen stoppede hun op for foden af trappen og kiggede lidt frem for sig. Løbe skulle man ikke i hendes tilstand, nej. Hun var blevet lidt svimmel, og grinede af sig selv. Så fokuserede hun sit blik og gik hen mod Boliwulff igen. En lille lærredspose hang nu i hendes bælte, skjult under kappen.
Hun lignede en der skulle til at sige noget, men lukkede så munden igen og vendte sig om da hun kom i tanker om noget hun havde glemt. Så gik hun hen til planten og plukkede en 5-6 blade af, kom dem ned i den lille lærredspose sammen med det andet der lå deri. Det var vidst det, ja. Det kunne ikke ses at der var rørt ved den grønne plante. Så vendte hun sig om og smilede til Boliwulff. "Klar til din rundtur?"

Boliwulff Eigir

Boliwulff Eigir

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 36 år

Højde / 212 cm

Boliwulff 14.04.2011 16:33
Da Gabrielle kom ned af trappen var det tydeligt at det var for meget for hende, ham selv var ikke påvirket så meget som før, kun fordi han ikke var vant til styrken af mjøden. Han rejste sig op, gulvet knirkede en del, og hans sværd kom til at skrabe overfladen af gulvet, og efterlod et dybt mærke. Han stirrede et kort øjeblik i Gabrielles øjne, man kunne tydeligt se på pupillerne at alkoholen var gået i omgang i Gabrielles blod -

"Sikker ?" spurgte han mildt bekymret, hun skulle jo nødig falde om, eller for den sags skyld komme til at gøre noget som hun ikke havde gjort i sober tilstand. Hvis Gabrielle ellers var sikker på at de skulle tage på rundtur så var det dét de gjorde. Boliwullf ville ikke nægte hende at fuldføre hendes løfte. . .

Grafik af THQ/Darksiders
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12