AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 18:53
Barad smilte ved Devyn's forklaring. Det sker ikke før om nogle år eller deromkring. sagde han da roligt, med sin blide stemme. Han var ikke selv urolig for at sumpen skulle forsvinde.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 19:08
Devyn kiggede på ham og kom med et lille grin. "Nå ja men alligevel. Man kan aldrig vide hvor hurtigt det kommer til at gå engang imellem." sagde hun og kiggede flovt på ham.

Fundet på Photobucket ^_^
AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 20:38
Barad gik lidt rundt mens han så på omgivelserne omkring dem. Da han stoppede op igen, lukkede han øjnene et øjeblik.
Efter et lille stykke tid, svævede han, i sin nuværende form, et lille stykke over jorden. Mens han svævede vendte han sig mod Devyn. Det er intet problem hvis man kan svæve. sagde han med et lille smil.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 23:32
Devyn kiggede på ham og rynkede sin næse lidt. "nu kan ejg jo ikke lige frem svæve, men svømme." sagde hun og grinte lidt. Hun køret igen sine fingre igennem håret, og lod blikket falde på jorden og så på ham.
Lige så stille begyndte hun at gå frem ad. "ja undskyld men jeg vil hellere gå frem for at stå stille." sagde hun og smilte lidt igne.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 28.02.2011 00:01
Barad så på Devyn og landede elegant igen, for at følge med. Helt i orden. Men hvor vil du gå hen? spurgte han hende roligt, med sin blide stemme. Hvis du går mod kysten, så skal du den vej. sagde han og pegede i retning af kysten. Mig behøver du ikke at tænke på, jeg kan så men godt klare at være i vandet. sagde han uden tøven, men tænkte sig da om, da han egentlig aldrig havde været under vandet før. bare ikke i længere tid, tror jeg. Jeg har aldrig været under vand, og slet ikke i ret meget vand. Man kunne høre en form for urolighed i stemmen, selvom at Barad ikke selv ville vise det.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.02.2011 02:42
Devyn kiggede lidt på Barad og sendte et lille smil. "Jeg skal øhh.. det ved jeg ikke, et eller andet sted." sagde hun og smilte lidt. "Jeg behøver ikke at gå ved vandet, jeg skal nok sige til når jeg skal i noget vand. Eller også så ser du det." sagde hun og kom med et lille grin.
"Men hvad er du egentlig siden at du kan svæve påd en måde?" spurge hun og smilte næsten over hele hovedet.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 28.02.2011 02:52
Barad kiggede forundret på Devyn da hun spurgte. Jeg er en dæmon, men ikke en af mørket fjollehoveder. sagde han glad og pegede på alle sine spikes på ryggen. Han havde da også to store horn i panden, men de var bukket sådan at det sorte røgslør dækkede for dem. Jeg har aldrig mødt en før, som ikke kunne se hvad jeg var for en. sagde han roligt, men med en gladerer stemme end før.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.02.2011 16:41
Devyn kiggede på ham og var egnetlig lidt flov. Men hun vidste jo ikke særlig meget om folk fra overfalden. Godt nok var hun klog på mange måder, men hun havde jo levet mange år nede under vandet, så det var jo noget helt anderledes at komme her op. Hun nikkede lidt og kom med et "Aaaaaaaah..." hun kiggede lidt forundret på ham, det var også første gang at hun så en af hans slags, så det var egentlig ret dejligt at se sådan en. "Undskyld, de fleste år har jeg jo levet under vandet så jeg aner ikke så meget om livet her oppe på land." sagde hun og smilte lidt til ham.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 28.02.2011 17:03
Barad fik et lille chok da hun kom med et udbrud og så forvirret på hende. Men da hun fortalte at hun havde levet det meste under vandet så han forstående på hende. Det er også forståeligt, da det jo er dit naturlige element. hvor mit derimod er skumle steder, så som dødens kløft, hvor jeg bor lige nu. Der kan jeg leve i fred, troede jeg indtil en underlig varulv kom kravlende ned og hilste. Han var nu meget venlig, og fortalte en masse om hvad der var foregået på overfladen. fortalte han roligt og med et smil. Jeg er dog ikke sikker på at det er et sted for dig, da der er meget tørt over kløften, selvom at der en god fugt nede i den. Han ville egentlig gerne vise hende hvor han boede men var heller ikke sikker på at hun kunne klare turen derhen nu.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.02.2011 17:28
Devyn kiggede på ham og holdte sit smil. Hun fortsatte med at gå, det var jo også det hun normalt gjorde og det hun var bedst til, bortset fra at svømme. "tja det går nok, vandet er jo mit element, men jeg vil ikke leve i vand mere, jeg vil hellere leve her oppe. Hvis der bare var en måde at jeg kunne leve her oppe så ville jeg være glad. Men desværre så kommer jeg aldrig til det." sagde hun og kom med et lille suk, hendes sygdom kom aldrig til at blive kurreret det vidste hun også godt. Men hvis den nogen sinde gjorde det, så ville hun ALDRIG ned i noget vand mere. Kun hvis hun skulle i det såkaldte bad. "Men du skal da være glad for at du har et tilflugt sted, det har jeg aldrig, jeg lever mit liv ret mærkeligt. Så mærkeligt at jeg ikke for nok søvn." sagde hun og begydte at se trist ud. Hun kiggede ned i jorden mens hun fortsatte med at gå, det var som om at hun var en helt anden person når hun var trist.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 28.02.2011 19:14
Barad så på hende med halv triste øjne. Der må da være en måde du kan forblive på land, hvis det er det du vil. forsøgte han opmuntrende mens han roligt gik med. Jeg ved dog ikke om man kan kalde det for et tilflugtsted, jeg ville ikke engang kalde det for et hjem, det er en klippe afsats, ikke andet. Han havde aldrig følt at det var særligt godt, men heller ikke dårligt, det sted han boede nu.
Barad så lidt uforstående på hende. Hvordan mærkeligt? hans stemme lød en smule bekymret, noget han ikke havde været i mange årtier.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.02.2011 20:24
Devyn kiggede på ham og smilte lidt, hun rystede dog på hovedet. "Det er desværre umugligt. Evnen er med til at jeg gøre jeg ikke akn gå på land, samt den sygdom jeg har." sagde hun og sukkede lidt. Det var trist at tænke på, men det var der ikke noget at gøre ved. Sådan var livet desværre og det var der ikke noget at gøre ved. Hun tog det hele i en stiv arm, eller finne, ihvertfald så godt hun nu kunne gøre det. "om det er et hjem eller ikke hjem, du har et sted du kan være hele tiden, hvor at jeg må skifte fra vand til landjord hvert 4 time." sagde hun og sukkede lidt. Hun kunne godt tænke sig at være på landjorden for altid, hun flygtede jo alligevel fra familien i vandet. Det var trist men hun elskede jo familien. Egentlig havde hun ikke det perfekte liv som man nu gik og håbede på at hun havde. "Mærkeligt på den måde at jeg kun kan være i vand og på landjord i 4 timer." sagde hun og så helt nedtrygt ud igen.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 28.02.2011 21:04
Barad så på hende med kede øjne. Ja okay, den kan selvfølgelig godt være svær at greje. Men i det mindste så har du da trods alt et sted. det må du ikke glemme. sagde han og forsøgte på at gøre Devyn glad igen. hvilket nok blev svære end han havde regnet med. Der er jo så meget vand, så du burde da kunne finde et sted hvor du kan slå dig ned og falde til.
han så på hende med et forstående blik og smil, da hun forklarede hvorfor det var et mærkeligt liv. Tja, måske synes du det er et mærkeligt liv, men altså, det er vel ikke værre en du gør det til. Hans humør ændrede sig, og det gjorde hans skikkelse også, helt uden at han selv havde besluttet sig for det. Han skiftede form til en afskyeligt udseendet dæmon, med et tykt røgslør omkring sig, hans horn i panden blev større og tydeligere, mens hans øjne næsten helt forsvandt i al røgen.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.03.2011 22:03
Devyn kiggede på ham og lavede et lille smil men det forsvandt dog hurtigt igen. "Gid det var så vel." sagde hun og kom med et suk. Hun var faktisk klar til at opgive det hele, men så igen... Hvad var der at opgive? Hun havde jo ikke noget hun kunne opgive. Hvis hun havde noget at opgive så havde hun nok gjort det. "Nok er der meget vand, men der er også en familie som er efter mig. Kender du noget til havfolk så ville du også vide at vi er hurtige. Så helt rolig kan man ikke engang tage det i vandet." sagde hun og kiggede lidt op ham. Hun stoppede op og lagde hænderne over kors. Hun vendte blikket imod ham og så hvordan han forandret sig. Han så egentlig ret skræmmende ud når han forvandlet sig, men det gjorde hende ikke noget. Hun havde set lidt af hvert efterhånden. "Tjaaa.. Måske skulle man ikke gøre så meget ud af det, men det er det eneste som jeg føler at jeg kan gøre. Det er slemt nok i forvejen." sagde hun og trak lidt på skuldrende og så stadig trist ud.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 01.03.2011 22:34
Barad blev bare mere og mere trist af Devyns historie. Men hvad kunne han gøre ved det. Intet. Tja, jeg ved desværre ikke så meget om havfolk, og jeg har desuden heller ikke nogen idé til hvordan jeg ville kunne hjælpe dig. Sagde han roligt, med en lidt mere dæmonisk stemme end tidligere.
Han så på hende med et smil. Jeg tror det nok vil gå alt sammen. Sagde han trøstende, mens han fulgte med hende, hvor end de gik hen.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 06.03.2011 01:49
Devyn kiggede på ham og lavede et lille smil men det forsvandt dog hurtigt igen. Hun hadet noget så meget at snakke omkring sit liv i havet. Hun ville heller snakke om noget andet, men hun hadet jo også at være på denne her måde. Den der var trist og ikke så positvit på tingene, for det var jo slet ikke hende på nogle måder. Det vidste dem der kendte hende jo, eller hvem kendte hun egentlig? De fleste kunne jo ikke engang lide hende fordi at hun ikke hvade forstand på det emste. Mest af alt så var det egentlig på mennesker. Bare den kentauer hun havde mødt synes hun var mærkelig fordi hun ikke havde hørt om dem før.
Hun rystede lidt på hovedet og lavede et stort smil til ham. "Nå nok om alt det triste lad os se lidt positvit på tingene og lad os komme fremad. Eller jeg skal... Eller du skal også... Eller... Jeg er forvirret." sagde hun og rystede på hovedet igen. Hun vidste slet ikke hvad hun mente lige nu eller hvad han egentlig skulle.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 06.03.2011 09:40
Han så på hende med et lille smil. Ja, se frem ad og tag tingende som en oplevelse. sagde han med en rolig og venlig stemme, mens han smilede til hende. Han fulgte roligt efter Devyn, mens hans humør også blev bedre. Hans var også blevet lidt gladerer. lidt.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 11.03.2011 13:44
Devyn kiggede på ham og nikkede. Det var sådan set også det eneste hun kunne gøre sådan rigtigt. "Heldigvis så er det da en af de ting jeg kan gøre." sagde hun og grinte lidt. Hun kiggede lidt ned på sumpen og fortsatte med at gå. Uheldigvis fulgte hun ikke stien så hun kom til at gå ude for den og røg ned i sumpen med hele hovedet først.

AginaharijaR

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 00:08
Da Devyn røg ned i sumpen med hovedet først, kunne Barad ikke holde et grin tilbage. Han blev ved med at grine i længere tid. Da han endelig kunne stoppe sig selv i at grine, satte han sig ned på hug og ville tilbyde at hjælpe hende op igen.
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 18.03.2011 22:44
Devyn kiggede på ham og lavede et lille smil. Hun tog dog fat i hans hånd og trak sig op. "Se dette er dog ikke lige så lækkert. Nu er mit tøj jo også ødelagt." sagde hun og sukkede lidt. Hun prøvede at få noget af alt det sumpsnask væk fra tøjet selvom det bare gjorde det værre, end hvad det var.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12