Witch Bitch 16.02.2011 00:36
Da han bad hende om, ikke at holde sig tilbage, lænede hun sig lidt tilbage og kiggede seriøst på ham. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle tænke. Hun gjorde normalt det her for sjov, det var blevet en slags hobby for hende, men det her var ikke bare sjov. Hun nød det rent faktisk, og det gjorde hende urolig. Hun var ikke vant til at vise sine rigtige følelser, hun var ekspert i at lyve, og hun anede jo ikke, hvorfor han gjorde det her. Hun var bange for at det denne gang ville ende med at det var hende der blev såret eller skuffet. Men hun ville ikke skuffe ham, og hun havde ikke lyst til at holde sig tilbage. "Er du sikker på, det er der her du vil?" spurgte hun, men lod ham ikke nå at svare. Hun placerede hans ene hånd på hendes hals, og begyndte at kysse ham på munden. Først forsigtigt, men så hurtigere og grovere. Den hånd, der ikke stadig lå på hans hals, begyndte at løsne hans rustning, hvorefter hun brugte begge hænder til at løfte den af og lod den falde ned på jorden. Hun så kort på hans ar, men valgte at holde en reaktion tilbage. I stedet fortsatte hun med at kysse, slikke og bide hvor hun kunne nå: hans mund, hals, skuldre og kraveben, mens hendes hale og hænder kærtegnede hans nu bare overkrop og ryg. Hun kunne mærke arene som små ujævnheder rundt omkring. Hun blev ved med at spinde, selvom hun nu var i sin menneskeform. KraveKage 16.02.2011 18:08
ide hun spørger ham om noget og han skulle lige til at svare men i stedet bliver han kysset af hende, ide hans rustning bliver løsnet op, tænker han kort på at hvis hun vil dræbe ham vil han være mest sårbar nu for hans rustning var det der beskyttede ham for alt angreb imod hans krop, den tanke lader han fordufte oppe i hovedet og gengælder kysset.da hun kører hendes hænder over hans ar smiler han lidt hvor efter han slipper kysset og træder helt tilbag op af træet sådan han ikke rigtig kan komme nogen vejne. han ser på hende med et smil " ikke dårligt ikke dårligt " han var begyndt at kunne lide det hun gjord, rigtig meget endda men han vil ikke ha hun skulle lege med de følser som hun nu havde fundet op i ham. kravenoh var normalt en is kold og ligeglad morder men denne rayne havde virkelig fundet noget frem i ham som han ikke vidste han havde og for ham var det lidt skræmne, men stadigvæk alt det hn gjord ved ham var det hele vejr.
Witch Bitch 16.02.2011 19:09
Hun nød da han gengældte kysset. Hun havde ikke været sikker på om han ville gøre det. Da han slap kysset og satte sig helt op af træet blev hun siddende og betragtede ham og skiftede hurtigt tilbage til sin oprindelige form. Hun bed sig smånervøst i læben og kiggede mærkeligt på ham, tænkende om hun havde gjort noget forkert siden han havde rykket sig, eller om han bare havde fået nok. Han fik hende til at tvivle på sig selv, og det gjorde hende mærkeligt tilpas. Rayne tvivlede aldrig på sig selv.
Efter et stykke tid bestemte hun sig for at nærme sig igen og prøve på en anden måde. Hun rykkede helt tæt på ham igen, lagde hovedet under hans, og begyndte at spinde. Hendes hale vippede legesygt igen, og hendes fingre fulgte forsigtigt hans mange ar. Hun vidste stadig ikke, hvad der havde gjort at han havde rykket sig væk fra hende, og hun ville gerne vide det.
Hun kyssede ham op ad halsen, og drejede derefter hans ansigt med den ene hånd så han kiggede ned på hende. "Gjorde jeg noget galt?" spurgte hun til sidst. Det lykkedes hende med noget besvær at skjule bekymringen i sin stemme. Hun tænkte at han måske slet ikke kunne lide hende, bare skulle prøve hende af før han skulle skade hende.
KraveKage 16.02.2011 19:27
ide hun ligger sig ind til ham og kysser ham igen smiler han imens han ser på hende " nej slet ikke du gjord bare alt rigtigt, du vækkede en følse i mig som jeg ikke troede jeg havde" siger han blot hvor efter han smiler lidt " men lige meget " han ser på hende hvor efter han skubber hende ned fra træet, og lige bag efter forsvinder han op i røg og dukker op nede ved jorden og griber hende i hans arme, hvor efter går hen til træet og støder hende hårdt op af træet hvor efter han kysser hende groft på munden og tager fat om hendes hals med den ene hånd imens den anden bliver placeret på hendes bryst. kravenoh var lidt ligeglad nu, ide kravenoh var ond i hans sjæl gjord at han best kunne lide det hårdt og vildt, hvor mange gode mennesker vil ha det blødt og roligt.hvis hun bare gjord skuespil så var hun virkelig god til det hun gjord.
Witch Bitch 16.02.2011 20:09
Hans ord fik hende til at slappe mere af. Han sagde, at det var lige meget, men det syntes hun ikke. Det var første gang i hendes liv at hun ikke gjorde det her for hendes egen underholdnings skyld, og det var betryggende at vide, at han tilsyneladende heller ikke gjorde det for sjov.Da han skubbede hende ned fra træet vendte hun sig instinktivt om i luften, for at lande på alle fire, før hun så at han allerede stod og skulle til at gribe hende. Så hun lod ham gribe hende i stedet, men kom vidst nok til at rive ham på den ene arm. Hun fik dog ikke tid til at undskylde, og glemte alt om det da hun pludseligt stod op ad træet og det var ham der havde kontrollen.
Jo længere tid hun brugte sammen med ham, jo bedre kunne hun li' ham og hans måde at gøre tingene på. Hun gengældte hans kys både ærligt og intenst, mens hendes negle borede sig ind i hans hud, på halsen og på ryggen. Det var muligt at der gik hul denne gang, hun lagde ikke mærke til det. Hun holdt ham så tæt til sig som muligt, så meget at det næsten gjorde ondt.
Efter et par minutter stoppede hun, åbnede øjnene og kiggede på ham. "Hør," sagde hun. Selvom hendes blik stadig var forførende, var hendes stemme seriøs. "Hvis jeg skal være din killing, skal du vide at jeg har et unormalt stort behov for opmærksomhed og nærkontakt. Til gengæld vil jeg gøre næsten hvad som helst du beder mig om." Hun blinkede til ham og kyssede ham en enkelt gang før hun afventede hans svar. Hun kunne andet end at forføre folk, og hun havde på fornemmelsen at hun kunne være gavnlig for ham på andre måder end til leg.
KraveKage 16.02.2011 21:16
da hun havde slippet kysset og vist sin seriøsitet smiler han lidt hvor efter han ser på hans ene arm som der bløder fra efter hun havde kræset ham, " hvis du siger du har brug for nærkontakt og opmærksomhed hvordan vil du have det?" spørger han undrene hvor efter han smiler lidt og forsætter " og hvis det så er hvad vil du så ikke gøre for mig?" kravenoh vidste stortset allerede med sikkerhed at hun nok skulle blive hans killing, men han var nød til at vide noget mere om hende og hvad hun ikke havde lyst til.kravenoh stor afventene op af træet og kigge betragtene på hende " hvis du bare siger mig dine krav og hvad du ikke har lyst til så vil jeg lige tænke over det." han blinker lidt til hende.
hvis kravenoh for første gang i hans liv fik en eller anden slags for slave eller hvad han nu synes, så var han nød til at kende til alle hendes svagheder og hendes talenter.
Witch Bitch 16.02.2011 21:40
Da han så på sine nyerhvervede rifter på armen, opdagede hun dem igen. "Ups.." sagde hun stille. Hun tørrede blodet af med en finger, og slikkede det så af sin finger. Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle forklare sit behov for nærkontakt. "Jeg ved ikke.. hmm.." Hun stod op ad ham med hænderne ved hans hals, mens hendes hale let berørte hans kind, hals, arm. "Nærkontakt og opmærksomhed ligesom du har givet mig i dag. Og du skal mene det," sagde hun til sidst imens hun så undersøgende på ham. Derefter tænkte hun lidt over hans andet spørgsmål. "Jeg kan ikke kommet på noget, jeg ikke ville gøre. Du kan jo altid teste om mine evner passer til dine behov," hun blinkede til ham igen.
KraveKage 16.02.2011 21:54
da hun fjerner hans blod fra armen smiler han lidt " tror du er den eneste jeg ikke har skadet efter at få mig til at bløde " smiler han hvor efter han trækker hende ind til ham og kigger på hende " det vil sige du godt vil tilfredstille alle mine behov?" smiler han til hende hvor efter han forsætter " fortæl mig om dine svagheder dine talenter altså ved du er heldveds god til at forfør, men andre talenter, dine evner ".kravenoh havde på en eller anden måde lyst til at bare at fortælle hende hvad han følte for hende lige nu men det var bare ikke kravenoh's stil at gør det, så han vil vente og se hvad hun svarede og gjord og hvad der nu måtte ske
Witch Bitch 16.02.2011 22:15
Da han trak hende ind til sig kyssede hun ham igen, hun kunne ikke lade være. "Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste," sagde hun og smilede til ham. "Og så må du jo fortælle mig hvis jeg ikke gør det godt nok." Hun ventede lidt med at svare på hans andet spørgsmål. I stedet begyndte hun at kysse, bide og slikke på hans hals og skuldre igen, mens hun tænkte over sit svar. Hun var den fødte løgner, og hun havde svært ved at indrømme det for ham. Måske ville han tro, at det her alt sammen var skuespil. Men det var det ikke, langt fra. Hun havde ikke sagt et usandt ord til ham, og hun havde heller ikke tænkt sig at gøre det. "Der er aldrig nogen der har gennemskuet mine løgne, der er aldrig nogen der har fanget mig i at stjæle, og jeg er smidig og hurtig nok til at undgå de fleste slag hvis nogen angriber mig. Jeg kan ikke bruge andre våben end min krop og mine kløer, jeg er rædselsslagen for vand, og jeg kommer nemt alvorligt til skade hvis jeg først bliver ramt. Men det sker sjældent." Hun havde det mærkeligt med at indrømme sine svagheder. Hun plejede at holde dem skjult. "Jeg plejer at lade de 'gode' tro, jeg er på deres side," grinede hun. Hun lignede jo ikke ligefrem en der var ond. KraveKage 16.02.2011 22:36
han gengælder hendes kys, og bliver overrasket over at hun virkelig fortalte ham alt det han havde ikke regnede med at hun vil fortælle ham det hele, men det gjord det kun godt for det vidste bare at han kunne stole på hende.han ser på hendes med et smil " hmm..okay jeg vil gerne ha dig som min killing "siger han med et smil på læben, " men du skal tilfredstille mit behov når jeg ber dig om det, og forventer lidt at du visser mig din respekt når du snakker til mig eller snakker om mig " siger han seriøst men smiler stadig og kysser hende så på munden, og slipper det så lidt efter. han ser på ham selv alle de steder hvor han bløder efter hun har kræset ham " jeg kan lide hvad du har lavet " siger han smilene.
Witch Bitch 16.02.2011 22:55
"Jeg gad godt vide, hvad det er for nogen behov du har," sagde hun med et skævt smil. "Og hvorfor skulle jeg ikke respektere dig?" spurgte hun, mere seriøs nu. "Jeg regner med, du respekterer mig lige så meget. Ellers så holder det her jo ikke. Og hvis jeg hører nogen snakke dårligt om dig, vil jeg jagte dem resten af mit liv." Hun smilede ved tanken. Hun elskede jagt, især menneskejagt. Hun havde fået lavet nogen lange rifter på ham, og kunne ikke lade være med at smile over det da hun så på dem. "Ja, de passer godt til din samling," grinede hun, hvorefter hun så ham i øjnene igen og begyndte at spinde. Hun var efterhånden blevet ret vild med tanken om at være hans.
Hun havde før tilhørt nogen, og det havde ikke været sjovt. De havde mishandlet hende hele hendes barndom, og hun havde været lykkelig da hun endeligt slap fri. Hun havde nydt sin frihed. Men det her var anderledes.
KraveKage 16.02.2011 23:11
et smil på hans læbe kan ses " mit behov ja det er noget du for at sige, men du må godt få en smagsprøve på det? " siger han smilene hvor efter han lytter til hendes ord " jeg respektere dig fordi du er min " han ser på hende lidt inden han forsætter " ja min samling kunne godt snart bruge en makker mere " siger han lumsk for at se om hun på nogen måde bare blev lidt nervøs, men ikke fordi han vil gør hende nervøs men bare for at se om hun frygter ham for den person han er skabt til at være.
han står afslappet op af træet og afventer hendes svar på hans første spørgsmål.
Witch Bitch 16.02.2011 23:35
"En smagsprøve?" spurgte hun og slikkede sig om munden. "Jo, tak." Hun begyndte at spinde endnu mere da han sagde 'fordi du er min'.Hun kommenterede ikke at han sagde, han kunne bruge endnu en til samlingen. I stedet placerede hun en enkelt negl på hans mave og rev langsomt nedad, så en ny rift dukkede op. Det så ud som om, blodet snart ville pible frem. "Værsgo," sagde hun bare, og smilede til ham. Hun var godt klar over, at han langt fra var uskyldig, og at han selv var skyld i alle de ar. Det gjorde kun, at hun kunne li' ham endnu mere. Hun gad godt se, hvordan han normalt var overfor fremmede, og hun havde på fornemmelsen hun nok skulle få det at se på et tidspunkt. Hun begyndte at glæde sig til, hvad der ville ske i fremtiden, noget hun aldrig havde glædet sig til før.
KraveKage 16.02.2011 23:55
ide han hører hun siger jo tak smiler han lidt hvor efter han tager fat i hendes arme og vender hende om imod træet og støder hende så hårdt op af træet at der ryger noget bak af træet hvor efter han kysser hende groft og placere hans hænder på hendes røv. han løfter hende op ved hjælp afhænder på hendes røv, og han kys bliver mere og mere heftigt imes han smadre hende op af træet. kravenooh kan mærke hvordan der løber blod ned af hans mave men kravenoh havde andet at tænke på lige nu. han vidste ikke hvor meget hun kunne holde til af hensyn til at få smadret sin ryg op af et træ men hun sagde nok til hvis det blev for vildt.den lyst kravenoh har når han dræber har han på en eller anden måde fået ført over til de følser han har for hende på dette tidspunkt.
Witch Bitch 17.02.2011 00:21
Hun lod ham gøre lige hvad han havde lyst til, og lægger ikke mærke til at barken går i stykker. Den grove bark gjorde ikke meget skade på hende så længe hun var i sin originalform, eftersom pelsen beskyttede hende en del. Hun var egentligt også ligeglad med, hvis hun kom til skade. Hendes negle borede sig endnu engang ind i huden på ham, denne gang gik det ud over hans nakke og skulder. Hun gengældte intenst hans kys og glemte alt andet end ham.
Hun skiftede til sin menneskeform, og mærkede hvordan barken nu ridsede hendes ryg, og blodet begyndte langsomt at løbe. Men hun var stadig ligeglad. Endeligt en der kan finde ud af det.. tænkte hun og smilede. Med den ene hånd begyndte hun forsigtigt at løsne hans bælte, men havde lidt problemer fordi hun ikke kunne hvad hun lavede. Hun var ikke vant til bælter. Hun vidste heller ikke hvordan han ville reagere, men det ville hun snart finde ud af.
KraveKage 17.02.2011 00:31
ide hun sætter neglene i ham stopper han i 2 sek " arhh skønt " hvor efter han forsætter, han ligger mærke til at hun gerne vil have hans bælte af men hun fumler lidt med det.han smiler lidt og trækker det hurtigt af og smider det til siden hvor efter han bare bliver ved med at banke hende ind imod træet, jo mere hun har fat i ham jo mere bløder han men jo mere han bløder jo bedre er det for ham.
han sætter hende ned og træder 5 skridt tilbage hvor efter han ser på hende med et smil på læben.
" kom an " siger han og vifter hende hen til ham med hans hænder, ikke fordi han vil slås men fordi han vil bare ha det skal blive vilder og vilder.
Witch Bitch 17.02.2011 00:51
Da han trådte væk fra hende, var hun ikke meget for at give slip. Hun fik den samme følelse som tidligere, og blev irriteret på sig selv. Men da han stod lidt fra hende, og bad hende komme an dukkede et skævt smil op på hendes læber. Hun rystede let på hovedet af ham og sendte ham et lumsk blik før hun skiftede til sin katteform og stod på alle fire. En knurren lød fra hende før hun satte af og sprang direkte imod ham. Lige inden hun ramte ham skiftede hun tilbage til sin menneskeform. Han væltede bagover (?) og de lå nu på skovbunden. "Hej," sagde hun og smilede til ham før hun igen kyssede ham. Hendes tunge snittede hans læber en enkelt gang før hun rykkede hovede let og begyndte at slikke og bide hans hals. Hun bed hårdere nu, end hun før havde gjort, og i sin menneskeform havde hun stadig sine skarpe hjørnetænder, men hun lod der ikke gå hul. KraveKage 17.02.2011 17:01
ide hun vælter ham bagover og han lander på jorden smiler han hvo efter han ser på hende " hejza " smiler han igen og gengælder kysset. da hun lige slikker ham på læben slikker han der hvor hun havde slikket ham.ide hun bider ham lidt hårdere smiler han, det hun gøre ved ham kan han lide.
" su er virkelig noget for dig selv og du vil til hver en tid tilfredstille mit behov " siger lidt lavt da han nyder det hele, ide hun ligger på ham tager han med begge hænder fast om røven på hende og tager ordenlig ved den.
han tager fat i hendes arme og vælter hende om på den anden side sådan det nu er hende der ligger nederst, han ser på hende og smiler hvor efter han kysser hende vildt
Witch Bitch 17.02.2011 17:47
Der var nogen ting hun lige skulle vænne sig til, som for eksempel at det ikke var hende der styrede situationen længere. Hun plejede at være den der havde kontrollen. Men hun kunne lide at hun for en gangs skyld ikke vidste hvad der skulle ske. Hun kunne ikke lade være med at tænke på, hvordan hun ville have det hvis han ikke mente alt det her, hvis han gjorde det for sjov som hun plejede. Men hun skubbede hurtigt den ubehagelige tanke væk.
Da det pludseligt var hende der lå nederst begyndte hun at spinde endnu mere. Hans ord gjorde hende glad, og hun gengældte hans kys med lige så meget intensitet, og fik lavet endnu flere rifter på hans ryg. Et sted i hendes hovede begyndte hun at bekymre sig om, hvor sønderrevet den nu var blevet, og at det nok kunne gå hen og blive ret smertefuldt, især hvis der gik betændelse i. Men hun kunne ikke koncentrere sig om bekymringen når han holdt om hende og de lå dér som to personer der ikke ænsede omverdenen på nogen måde.
Hun smilte under hans kys og var for første gang i meget lang tid oprigtigt glad.
KraveKage 17.02.2011 18:02
hvis man så hans ryg vil man kunne se alle de rifter han havde og alt det blod der nok vil være.han stopper kysset og ser på hende hvor efter han rejser sig op, og rækker hånden frem til hende for at hjælpe hende op, " hvad havde du tænkt dig at du skulle kune gøre for mig enlig angående andre mennesker? " siger han udrene.
kravenoh vil gerne bare ha hende som hans personlig slave men han kunne godt se det vil være klogt at hun også udførte nogen opgaver for ham på en eller anden måde.
han tager den ene hånd om på ryggen for at mærke hans sår, da han tager hånden om foran kan han se den er rød nogen steder, han ser over på hende og smiler " du er en være vild kat " smiler han.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet