På det tidspunkt på dagen...

Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 16.02.2011 20:22
Phan fnes så glad, og lod sommerfuglene sætte sig hvor de ville, mens hun bare fulgte dem med det nysgerrige blik i de lillae øjne. Hun lyttede dog til hvad Jathibiyya fortalte, og lod en enklet lille kvist vokse ud af et af de grene der snoede sig om hendes krop så en resterende, lidt fortabt sommerfugl kunne lande på den.

"Fem minutter er da lang tid," Sagde hun, betænktsomt, men havde egentlig ikke en konkret idé, over hvor meget tid var. Hun vidste bare at fem var vidst så mange fingre hun havde på hver hånd, hvornår det var morgen, skumring, middag, aften, nat og tusmørke, og så kom hun da fint igennem dagen sådan. Hun vippede ørerne lidt og så så på Jath da der blev spurgt til hvad hun spiste, og der måtte hun stoppe lidt og tænke over det. "Tjah..." Hun løftede det ene hov, for at afsløre de små rødder der snoede sig ud fra den barkede overflade, "Jeg drikker nogle gange vand, og næring via de her, når jeg bare står og sidder over en længere periode..." hun satte hovedet lidt på skrå, til den anden side, "Og bladene har de bedst når vi bare står og får noget sollys... Og så spiser jeg også nogle gange visne blade. Eller andre blade. De blade omkring mine hofter smager ikke så galt, og så kan jeg også selv få det til at vokse flere ud.. Så tager jeg ikke noget fra de andre træer." Hun vippede med ørerne og så så på Jath, "Og svampe. Jeg kan rigtig godt lide svampe. Hvad spiser du da?"

//Phanaèla
Stil spørgsmål til Phan :3
[udtales: FAN-a-EH-la X3]
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 16.02.2011 21:00
Jath kiggede med store, overraskede øjne på Phan da hun forklarede, hvad hun normalt spiste. "Spiser du af dig selv?!" hun ville ikke være uhøflig, men det var nok det mærkeligste hun nogensinde have hørt, og hun havde lidt svært ved at få det til at hænge sammen. Efter at have tænkt over det et stykke tid, virkede det dog ikke så uhyggeligt længere. Hun havde jo sagt, at hun bare kunne vokse nye grene og blade ud. "Men kan du ikke mærke det?" spurgte hun, stadig med rynkede bryn.
"Jamen altså, jeg spiser jo menneskemad," sagde hun, og kiggede spørgende på Phan, før hun kom i tanker om at Phan nok ikke rigtigt vidste hvad mennesker spiste. Hun var stadig lidt forvirret over tanken om at spise af sig selv. "Hmm.. Jeg spiser kød, brød, suppe, ost." sagde hun tænksomt. "Alting tilberedt, ikke noget råt." Det var mærkeligere at forklare hvad hun spiste, end hun havde regnet med. "Medmindre det er frugt og bær, så er det råt, selvfølgeligt. Jeg elsker bær," smilede hun til sidst.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 20.02.2011 00:55
Men Phan kunne altså ikke se hvorfor det var så galt at spise af sig selv. Så skadede man jo ikke de andre træer, eller planter. "Det ... kan man vel godt kalde det." Hun vippede med ørerne og fnes så lidt, "Joh, men det er ikke værre end hvis nu jeg hiver nogle hår ud. Og det kommer tit til at ske, især fordi det sidder fast i grene og sådan."

Hun satte hovedet lidt på skrå mens hun så på hende. "Så du spiser andre?" Spurgte hun mens hun trak brynene sammen. Det lød da heller ikke alt for rart, nej det gjorde ej. Men da hun så nævnte bær, klappede hun ivrigt hænderne igen, "Bær smager også godt!"

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 20.02.2011 01:08
Jath kunne ikke lade være med at grine igen. Alt det grineri i dag gav hende en følelse af at intet var galt, og hun glemte for en stund alt om krigen og forfærdelighederne, hvilket var godt, for det var grunden til at hun var hvor hun var. Hun ville væk fra al elendigheden.
Jo mere hun tænkte over det, jo mere logisk lød det som Phan sagde. Men Jath kunne jo ikke ligefrem spise af sig selv. Men hun syntes nu heller ikke det var særlig rart at få revet hår ud. Det var selvfølgeligt ikke så slemt, men det var heller ikke ligefrem behageligt.
"Jah, altså.. Jeg spiser jo ikke andre mennesker. Det er kød fra kvæg og fugle," nikkede hun. Tanken om at spise andre var sær. "Det er dog ikke så tit, jeg spiser kød. Måske ville det være oftere hvis jeg boede i en by, men når man selv skal skaffe mad og helst vil undgå at slå ihjel, så sker det ikke. Det er kun når jeg kommer forbi en landsby eller sådan noget." Det var efterhånden et par uger siden, hun sidst havde været i en by.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 21.02.2011 22:40
Det gjorde Phanaèla glad at se menneskekvinden le så meget. Med alle de ting der foregik omkring dem, med forfærdelighederne og det der lignede, var en god latter altid rart at høre. Hun vippede glad med ørerne, selvom hun dog alligevel ikke rigtigt forstod hvad det var der var så sjovt. Egentlig. Det var sært, men det var da sjovt at fnise med alligevel. Hun blinkede dog lidt, da hun fortsatte med at fortælle. Kvæg. Fugle. Og fugle var da ellers så søde og sang så fint.

"Men hvorfor spise fugle? Eller køer? De spiser jo ikke jer." Phanaèla trak brynene lidt sammen i et forvirret udtryk. Hun forstod det ikke rigtigt. Men hun prøvede. Hun blev dog glad ved at den anden dsagde at hun ikke jagede dem. Virkelig, det var rart at høre, fordi så kunne det ikke være helt galt, vel?
Hun satte hovedet på skrå og så lidt på hende igen, "Men blade tror jeg altså smager bedre. Og bær. Og svampe." Hun havde aldrig rigtigt spist andet, hendes tænder var ikke skabt til det.

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 21.02.2011 23:00
Jath kunne godt se på Phan, at hun så lidt småforvirret ud, selvom hun da grinede lidt med. Det var sagtens til at forstå, fordi det var svært at forstå andre væsners levevis når den var forskellig fra ens egen.
Hun sendte Phan et venligt smil. "Jeg ved ikke hvordan det startede," sagde hun. "Jeg ved bare, at vi bliver syge hvis vi ikke får det mad vi skal have. Og det inkluderer kød. Jeg er også sikker på, at du ville blive syg hvis du begyndte at spise kød." Det var svært at forklare, men hun troede også på at nogen ting bare var som de var, dem kunne man ikke ændre på. Nogen væsner levede jo udelukkende af kød.
"Jeg kan også godt lide svampe, men jeg har aldrig smagt blade," sagde hun med et undrende ansigtsudtryk. Så rækte hun hånden ud til den nærmeste busk og rev forsigtigt et blad af, som hun proppede i munden. Hun havde ikke tygget meget på det før hun spyttede det ud på jorden med en mine der tydeligt indikerede at hun bestemt ikke brød sig om det. "Bittert.." sagde hun, da hun var kommet sig over den grimme smag.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 23.02.2011 00:12
Phanaèla lyttede opmærksomt til hvad Jathibiyya fortalte, og vippede lidt med ørerne imens hun så på hende, et koncentreret blik var til at se i de lillae øjne, og hun nikkede noget tankefuldt i sidste ende, mens den lille dådyr hale bevægede sig en kende. En logren ville det nok have svaret til, hvis hun havde været en hund. Men det var hun dog ikke!
Hun løftede dog det ene øje og fik et endnu mere overrasket udtryk da Jath så tog et blad og spiste den, men kunne ikke lade være med fnise, "Jath, de der blade er de forkerte blade.." Sagde hun så og bed sig i læben med et smil, før hun vendte ryggen til mennesket og gik hen til nogle andre buske som hun skubbede fra hinanden.

"De smager ikke særlig godt nej.. Ikke om vinteren i hvert fald.. Men de her er gode!" hun tog et af de blade fra den busk, der havde en flot grønlig farve og rakte den til hende, "Dé her er vinter-blade." Hun skrabede lidt i jorden med den ene klov, og tog så forsigtigt en til som hun selv gumlede på. "De er godt nærende.."

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 23.02.2011 10:54
De forkerte blade? tænkte hun. Ja, hvorfor ikke.. Selvom bladene lignede hinanden rimeligt meget mange af dem, i hvert fald mere end forskellige grønsager lignede hinanden, så gav det vel mening at de ikke smagte ens når det ikke var de samme. Hun tog en tår vand fra den lille beholder ved hendes hofte og hang den på igen, før hun tog imod det blad Phan rakte hende. Hun så Phan spise et selv, før hun tog bladet i munden og tyggede igen. Det smagte ikke nær så slemt, og hun kunne da godt synke det. Men man kunne se på hendes ansigtsudtryk at det ikke smagte særligt godt, og hun måtte også skylle dette ned med en smule vand.
"Nej, jeg tror ikke lige, blade er noget for mig!" sagde hun så og grinede. Det måtte være en grund til at forskellige racer spiste forskellige ting.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 23.02.2011 18:17
Phanaèla så opmærksomt på hende, for at se hendes ansigtsudtryk og smilede skævt da hun så resultatet. Hun blev ikke fornærmet eller trist, fordi man kunne da heller ikke regne med at alle spiste alt det samme jo.
Men det blev slugt, og det var nu da meget pænt af hende.
"Så' det godt du ikke lever af dem." Sagde hun med et glad fnis, og samlede noget af det røde hår over hendes ene skulder så det ville falde ned over hende lidt. Hun så nysgerrigt på vandflasken, det var da egentlig---

"Det er ret smart det der." kommenterede hun så, lillae øjne flakkede fra hende til flasken, "At ha' det i sådan en.. Så kan du altid ha' vand med dig!"

Det synes hun nu var ret fedt.

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 23.02.2011 18:33
Jath kunne stadig smage resterne af de bitre blade, men det var ikke så slemt. "Næh, så foretrækker jeg altså bær," sagde hun med et smil til Phan. "Men der er også bær der er sure eller bitre! Man lærer hurtigt hvilke man skal holde sig fra.." De var selvfølgelig også giftige bær, men de var som regel nemme at genkende når man først vidste hvilke det var.
Hun tog sin vandbeholder op igen, da Phan kommenterede den. Hun så yderst interesseret ud, så hun rakte den til hende. Så kunne Phan undersøge den hvis hun havde lyst. "Den har været ret dyr, men jeg er glad for den. Man ved aldrig hvornår man ender er sted uden vand." Beholderen var lavet af et specielt slags brunt stof, som ved hjælp af magi var blevet gjort både ubøjeligt og vandtæt. Den var oval, og der kunne ikke være mere end en halv liter vand i ad gangen.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 16:32
Phan fnes lidt, og nikkede, det var nu rigtigt nok. Der var vel altid et eller andet af et eller andet spiseligt der var både bittert, eller surt eller sødt.

"De giftige bær får nogle gange maven til at sige sjove lyde." Sagde hun så med et fnis, mens hun lagde en barket hånd på sin egen mave for at illustrere hvad hun mener. "Og det gør nogle af svampene også!" Men da flasken blev rakt frem mod hende, holdt hun næsten været i overraskelse, og interesse, mens de store øjne blev spærret lidt mere op, og hun tog den meget forsigtigt, med begge hænder, for at være sikker på ikke at tabe den. Hvis den havde været dyr, så ville hun nødig komme til at ødelægge den jo.

Hun lyttede tl hvad hun sagde, mens hun lamslået drejede den i hænderne og gned kinden en lile smule imod stoffet for at få en bedre følelse af det. Det var begrænset hvor meget man kunne mærke gennem bark, trods alt.

"Den er smart." Konkluderede hun så, og holdt den lidt foran sig så hun kunne snuse til det brune materiale. Ikke noget hun kendte, og hun kunne nærmest mærke magien der var blevet brugt på den. Så rakte hun den forsigtigt tilbage til Jathibiyya, og efter at hun vel havde taget den, løftede hun sin ene klov op, og lænede sig lidt op af en stamme for at vise de fine små rødder der kom fra den bagerste del, ved bladene omkring de træagtige klove.

"De her fungerer lidt sådan, de sender bare vandet direkte... Opbevarer den egentlig ikke som sådan." Hun vippede ørerne lidt igen, "Det ville være lidt sært hvis det blev opbevaret i mine klove. Så ville det sige splish-splosh, hver gang jeg tog et skridt!"

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 24.02.2011 17:06
Jath nikkede i forståelse da Phan fortalte om giftige bær og svampe, mens hun lagde en hånd på maven. Jath vidste præcis hvad hun mente. Hun så i de store, lilla øjne, der var både fascinerede og overraskede over vandbeholderen, og så ud som om de undersøgte hver en lille detalje på den. Den forsigtighed beholderen blev behandlet med var egentligt slet ikke nødvendig, den var ikke sådan til at ødelægge, men Jath nænnede ikke at sige noget til det. Endnu engang var hun fordybet i ansigtsmimik og adfærd.
Hun tog imod beholderen igen og hang den endnu engang i bæltet ved sin hofte. "Jeg er som sagt også meget glad for den," sagde hun med et smil.
Hun så interesseret til da Phan viste undersiden af sine klove, og fortalte om hvordan hun fik vand. Hun kunne ikke holde sig tilbage, så hun bukkede sig ned en smule og rørte forsigtigt med en finger, før hun igen rettede sig op og så på hendes nye ven.
"Splish splosh," gentog hun og grinede igen. Hun fik snart ondt i maven af alt det grineri. Men hun kunne lige se det for sig. Det ville faktisk være temmelig upraktisk, og svært at holde sig skjult hvis hendes klove lavede den slags lyde.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 17:17
Phan vippede med ørerne og forblev lænet op af stammen, nogle af træets grene bøjede sig lidt så hun kunne støtte sig bedre, og hun lod Jath røre ved de små rødder. De føltes ligesom dem man ser på græs, bare stadig mere ... Stærke i det. Hun sitrede lidt i de pelsede ben ved det dog, men det var ikke ubehageligt nej.

Da kvinden så grinte, over splish-sploshet, kom der et blidt fnis fra Phan mens hun satte sin klov ned igen, "præcis, splish-splosh." Hun gned sit ene øje lidt så. Ikke at hun var træt, men normalt var hun da heller ikke oppe til så sent. Og sletter ej om vinteren, der havde hun det med at sove alt alt for meget!

Træet bag hende rettede sig lidt op, eller, grenene rettede sig ud igen til dens originale position.

"..Hvor sover du egentlig henne?" Spurgte hun så, med et undrende blik, og så på Jath. Hun havde da forhåbentligt ikke tænkt sig at sove midt i skoven ... Alene? Det ville da være trist. Ensomt, og også en lille smule farligt. Især hvis hun kom for tæt på sumpen. Der havde før været sådan et rigtigt stort monster der, men Phan havde heldigvis kunnet gemme sig. Ellers var hun nok blevet spist, kunne hun forestille sig. Og det ville ha' gjort ondt.

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 24.02.2011 17:30
Hun var forundret og fascineret af de små rødder under Phans klove. Hun havde aldrig mødt et væsen som hende. På den anden side var der nok mange væsner hun endnu ikke havde mødt.
Jath lagde hovedet let på skrå da Phan kløede sig i øjet. "Er du træt?" spurgte hun og kiggede op. Ganske rigtigt var solen så småt på vej ned. Hun havde egentligt ikke lagt mærke til hvor lang tid de havde stået her og snakket.
"Jeg sover hvor end jeg kommer hen," svarede hun og kiggede sig omkring. Hun fik øje på et sted på jorden der så nogenlunde jævnt ud. "Jeg kunne for eksempel sove dér," sagde hun og pegede på det. "Hvor sover du selv?" Hun kunne ikke forestille sig hvor en faun ville sove, måske fordi Phan virkede så uskyldig og skrøbelig hvis der kom nogen. Men det var jo noget pjat, for Jath selv ville også være ret hjælpeløs hvis hun blev angrebet om natten. Hun var bare så heldig at der endnu ikke var sket noget.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 20:53
"Jeg er nok lidt træt ja..." mumlede Phan og gned sig i det andet øje så, men kvalte et gab og blev så opmærksom igen, "Jeg går som regel i seng når solen er på vej ned... Eller før den gør det. Især om vintern." sagde hun så med et blidt fnis.
De havde trods alt talt sammen et godt stykke tid efterhånden. Hovedet blev sat lidt på skrå da Jath pegede på jorden. Det gik da ikke, det ville blive hurtigt koldt, og så ville alle jo kunne se hende! Panden blev rynket en kende, underlæben skubbet lidt frem og hun lagde armene over kors lidt, "Det går ikke... Der kan alle jo se dig." mumlede hun, men da hun så blev spurgt om hvor hun sov, vippede hun med ørerne, og tog glad sin vens hånd i den barkede.

"Herovre af!" sagde hun glad, "Kom og se!" sagde hun og trak forsigtigt i Jath's hånd, ivrig efter at vise hvor det var. Længere derovre af var der et træ, et gammelt halvvisnet et, men rødderne var så store, at hulrummet under det var nok til at man ville kunne ligge, rullet sammen i fosterstilling til en lille bold. Eller, der var i hvert fald plads nok til Phan, og de andre træer rundt omkring dette lod til at dele samme karakteristik. "Jeg sover her," sagde hun glad, "mine rødder kobler sig til dens... og så ligger jeg mellem rødderne dér, og så bliver jeg dækket af blade, grene og rødder! så kan ingen se mig mere." Hun synes selv det var ret smart.

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 24.02.2011 21:07
Jath nåede ikke at svare først, før Phan sagde, at der kunne hun i hvert fald ikke sove. Hun lignede næsten en bekymret mor med det udtryk hun fik i øjnene, og Jath måtte holde et fnis tilbage. "Jamen det gør jeg altså, det har jeg gjort masser af gange. Gemt under min kappe, når det er mørkt, så er jeg slet ikke så synlig."
Hun holdt om den barkede hånd mens Phan forsigtigt trak hende et lille stykke mellem træerne. Faunen virkede så glad, at Jath slet ikke kunne lade være med at følge med, heller ikke hvis hun ikke havde villet det.
De små huler under træernes rødder var ikke noget hun rigtigt havde lagt mærke til før, men nu hvor de blev udpeget lagde hun mærke til at flere af træerne havde samme egenskab, og det så faktisk ret praktisk ud, det måtte hun nok indrømme. Hun var dybt imponeret. "Det tror jeg, jeg må prøve i nat," sagde hun så og slap Phans hånd for at gå hen og kigge nærmere på et af dem. Hun ville nok ikke være lige så skjult som en faun fordi hun ikke kunne forbinde sig med træerne, men det var stadig bedre end hvad hun var vant til. Hvis det begyndte at regne eller blæse ville hun også ligge mere i læ.
Hun kom i tanke om hvad hun havde været ved at sige før, og så så tilbage på faunen. "Måske du snart skulle gå i seng hvis du er træt?" spurgte hun venligt. Hun kunne ikke havde at hun holdt sig oppe for Jaths skyld. Desuden kunne Jath også mærke at hun selv var blevet træt. Det have været en lang dag med flere nye indtryk end hun var vant til.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 28.02.2011 00:30
Phanaèla så lidt på Jathibiyya da hun gik med, og vippede med ørerne da Jath gik med hende. Hun gik med hende for at kigge med på det udvalgte træ, og satte hovedet på skrå. "Det vil i hvert fald være bedre endat sove på jorden derhenne... For hvis der så kommer nogen, og ikke ser dig på grund af din kappe, så træder de jo på dig."

Den tanke brød faunen sig ikke så frygteligt meget om nej. Hun vippede så med ørerne over det venlige spørgsmål og rettede sig lidt op, "jo..måske.. Hvis det er okay med dig? Det er ret sent.." tilføjede hun så. Måske ikke så sent for mennesket, men for hende der ikke var så natteaktiv så jo. Hun satte sig ved en af rødderne så, og en af grenene om hendes krop smøg sig op og samle det lange røde hår sammen for hende. Snoede sig om det praktisk talt.

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 28.02.2011 10:28
Phan fik det næsten til at lyde som om, Jath ikke havde været forsigtig nok før, hvilket måske også var rigtigt nok. Det var ikke noget hun blev fornærmet over, bare ikke noget hun rigtigt havde tænkt over. Måske fordi hun altid havde været så heldig at der aldrig var sket noget alvorligt. Hun kunne dog ikke lade være med at grine lidt ved tanken om at nogen skulle komme til at træde på hende eller falde over hende, det ville da i hvert fald give dem en forskrækkelse.
"Faktisk, så synes jeg søvn lyder som en rigtigt god idé," sagde hun med et venligt smil til faunen. "For os begge to." Hun så fascineret til da en af hendes grene snoede det røde hår op, Jath vidste ikke at kontrollen over grenene var så stor. Så fandt hun selv et træ med et hul der burde være stort nok til hende. Hun stod lidt og kiggede på det, med hovedet lidt på skrå, for at finde ud af hvordan hun bedst kunne kravle der ned, og hvordan hun skulle ligge.
Phanaèla

Phanaèla

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 10.03.2011 21:42
Faunen vippede med ørerne stille, og gned søvnigt øjnene. "mhm.." Hun gabte og kravlede stille på plads under roden.
"Måske..." Hun rullede sig sammen i en fosterstilling agtig stilling og så på mennesket. "huh.." Havde hun mon brug for hjælp til at komme på plads?

"Brug for hjælp?" Hun rykkede sig lidt, men ikke mere end at rødderne ved hendes hove stadig blev holdt i jorden. grenen om hende selv fik lidt flere blade og dækkede hende lidt ind så hun ikke ville være så nem at spotte. Så var faunen sikker på at kunne sove, selvom hendes søvn altid var temmelig let, og hun altid holdte øje med om der kom lyde fra andre steder.

//Phanaèla
Jathibiyya

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Witch Bitch 10.03.2011 22:20
"Hmm," sagde hun tænksomt. "Nej, jeg tror det går," svarede hun så og så over på faunen som så ud til at have lagt sig til rette allerede. Hun ville nok ikke have lagt mærke til hende, hvis ikke hun havde vidst at hun var der. I hvert fald var hun meget godt skjult.
Så rettede hun blikket tilbage til sin egen hule. Hun tog kappen af, før hun forsigtigt kravlede der ned. Det tog et stykke til at lægge sig til rette, men så lå hun til gengæld også ret godt. Kappen var noget besværlig når man lå sådan her, men hun fik lagt den ordentligt over sig. Farven på kappen gik så godt i med omgivelserne, at man skulle se godt efter for at få øje på hende. Hendes ansigt var delvist skjult af rødder over hende, og hun var alt i alt næsten lige så usynlig som Phan. Hun lukkede øjnene og der gik ikke længe før søvnen begyndte at snige sig på.
"Sov godt," gabte hun, og var ikke helt sikker på om det var højt nok til at blive hørt, men hun var for træt til at gøre endnu et forsøg.

>> Out <<
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12