Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 19.10.2010 01:44
Trace trak hurtigt ansigtet væk fra vampyrer, men han havde følt det, de kolde klamme læber mod hans egne. Som et dyr, der var trængt op i en krog snerrede han af Shadow, hvis navn han endnu ikke kendte. At lamme den skabning og forlade den i den stilling var ikke længere nok. Han ville slå den ihjel og brænde liget.
Trace rejste sig roligt op og smed, ligesom sin modstander, jakken bag sig. Det var nu tydeligt han ikke bar flere våben. Alt han havde var et enkelt kortsværd og to kasteknive, samt de 5 der lå på jorden. Eller var det alt? Trace gned roligt sine håndled og kunne føle det kolde metal gennem stoffet, men der var dog intet at se i mørket.
"Hvad med du slipper min fod og vi går i gang for alvor?" Hans stemme var stadig snerrende og en tydelig udfordring lå i hans toneleje. En udfordring der sagde, vi ved begge at hvis du slipper mig fri, så dræber jeg dig. Han lagde roligt tasken ned ved siden af sig og samlede sine kasteknive op. De blev med en rutineret bevægelse sat tilbage i deres holdere omkring skinnebenet, men han beholdt dog en enkelt i venstre hånd, mens han trak sit kortsværd i den højre.
Han stod roligt og afventede. Hvorvidt fyren ville fjerne hans binding eller forsætte med at udnytte den vidste Trace ikke, han havde en metode at fjerne den, men brød sig ikke synderlig om den, den var risikabel for dem begge.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 20.10.2010 11:59
Shadow bed sig kort i læben idet han virkede irreteret og skuffet over noget han havde fået afvide, det var ikke den person han ledte efter så var lejen pludselig ikke så interrasant mere, men nu gik den anden person fra at være en lejekamarat til at være middag.
Han svingede leen rundt så den lanede med skaftet i jorden og han kørte så roligt sin anden hånd igennem håret på sig selv hvorefter han nu atter smilte.
"lyder som en god ide" svarede han med et smil og mørket salmede sig omkring ham idet han bevægede sin arm i en slags cirkel, der dannede sig så nogle væsner foran ham og han fik nærmest sorte vinger lavet af skygger som dannede nogle store flagermuse vinger og han lod så blikket falde over på den anden igen.
"der er ikke nogen der er nået så langt at de har set mine evner fuldt ud, du er en god kæmper det må jeg indrømme" sagde han og grinte så nu igen hvorefter han så sendte de 3 skyggemonstre afsted mod den anden.
han havde selv tænkt sig at forsvinde i mørket, men det ville være for risikabelt så han blev stående lidt, men begyndte så også at bevæge sig lidt, det første var bare en aflednings manøvre, for han var allerede i løb mod den anden, igen med leen.
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 20.10.2010 18:52
Trace smilede for sig selv. Fyren var selvsikker, men Trace havde fået kræfterne tilbage i kroppen. Han brugte hurtigt sin energi, men tilgengæld kom den hurtigt tilbage igen. Dette var begrundet med hans energitab kun var en chokeffekt kroppen udsendte. Et faresignal om man vil, da kroppen ikke brød sig om de pludselige energiudladninger.
"Men pas nu på du ikke blinker, så er kampen nemlig for hurtigt over" sagde Trace mens de tre skyggermonstrer fór frem mod ham.
Hånden gled hurtigt ned i lommen og faldt øjeblikkeligt over de tre små kugler, der øjeblikket efter fløj gennem luften. Om de ramte skyggerne eller ej var irrealevant, for i det øjeblik de nåede skyggerne brød et voldsomt lys op og kuglerne sprang i luften. Eksplosionen var ikke større end man kunne holde kuglerne i hånden, men lyset var kraftigt nok til at blinde selv midt på dagen. At det var nat nu gjorde blot effekten endnu bedre.
Det øjeblik lyset sprang gennem luften satte Trace af med en voldsom kraft, der sprang skygger om hans fod. Han brugte ikke sine evner, men kastede i stedet en kastekniv direkte mod hans modstanders hjerte. Et heldigt kast, vinklen var bedre end han normalt turde håbe, men kraften var ikke stor nok til at gennembore, men ramte den ville den sætte sig fast uden at trænge ordenligt ind.
Det var dog blot afledning nummer to, for Trace sprang frem og prøvede at placere et solidt spark i tindingen på den arrogante vampyr han kæmpede mod. Han måtte give fyren nogle slag før han afgjorde det her.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 20.10.2010 19:01
Shadow svarede ikke, men fortsatte dog imod den anden men lige som han skulle til at angribe kom der et lys frem og det blænede den sorte vampyr idet han vaklede lidt tilbage og skreg, da lyset gjorde ondt i hans øjne.
de 3 skygger som blev sendt afsted forsvandt med det samme og Shadow tabte sin le idet han ikke har opmærksom på den anden og derfor fik kastekniven i brystkassen, hvor hjertet sad og han væste voldsomt af smerte idet hans le forsvandt og han tog sig til brystkassen, men som om det ikke var nok blev han også sparket i hovedet og røg et stykke tilbage, hvorefter han så nu lå på jorden med ansigtet mod himlen og hev efter vejret.
Det var tydeligt at kniven havde gevet jackpot, men han var ikke ved at forsvinde endnu måske var kniven ikke røget nok ind endnu.
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 20.10.2010 19:14
Pletskud!
Nu var det blot vigtigt at få den sidste fuldtræffer ind, men hans vinkel gjorde det besværligt. Kniven krævede en tryk på toppen for at blive slået langt ned.
magien skød gennem den unge drengs krop, musklerne spændes og kroppen rystede, men i næste splitsekund var han sendt afsted.
Kroppen gled direkte henover den faldne vampyr idet at magien spredte sig til armen og et voldsomt slag skød direkte mod kniven for at slå den hele vejen gennem den spinkle krop.

Denne gang landede Trace dog ikke på benene, men trumlede omkuld og slog imod en ruin. Hans højre arm hang slapt den af siden og det var tydeligt at den var gået af led. I ansigtet havde han en række små skræmmer, men muren han lå op af var blevet skubbet et par centimeter tilbage af lufttrykket, som Trace havde båret efter sig.
Han fik sig dog hurtigt sat op af muren, men måtte hive voldsomt efter vejret. Hele kroppen rystede under et voldsomt hosteanfald. Hans krop kunne ikke holde til det.
Rystelserne fik hans ansigt til at forvride sig i smerte, og hans raske hånd greb fast om den handikappede skulder i et gisp af smerte. Det gjorde ondt.
Et hurtigt ryk og et højlydt knæk, fik malet smerten tydeligt i knægtens ansigt inden han faldt lidt til ro. Skulderen sad på sin plads igen.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 20.10.2010 19:27
I det voldsomme slag rakte shadow sin arm op i luften og med et forsvandt han, men han forsvandt ikke på en normal måde, det var mere en slags skygge måde var han død? det var ikke til at vide.
Trace's skygge lå normalt på jorden, men det var mørkt så man havde ingen skygge dog kunne man heller ikke se hans skygge, da det jo stadig var mørkt.

der gik nogle sekunder og efter Trace havde sat sin arm på plads kom en latter bag ham, men så oppe fra og fra siden og latteren blev højere idet han kom frem ud af væggen på ruinen og havde sin le i hånden, men han svingede den ikke efter ham, mere gik roligt ud af vækken og havde et roligt blik.
"det må jeg nok sige, du kunne dræbe en skyggeklon af mig meget flot" sagde han og svingede leen rundt idet han vendte sig mod den anden og havde et lusket smil på læben.
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 20.10.2010 19:33
I det samme latteren lød blev Trace opmærksom, hans evne fortalte alt om området omkring ham og han satte hurtigt af fra muren og gled udenfor leens rækkevide. Hans ben gav dog efter under ham. To af den slags afsæt indenfor så kort til var ikke noget man skulle gøre grin med.
"tsh... Så du tør ikke kæmpe mod mig uden billig tricks?" Selv om traces ansigt udviste en voldsom træthed, så var hans ord hånende. Det var tydeligt han i dette øjeblik anså vampyren for et laverestående individ. Han fik sig rejst op og greb sit våben med den venstre arm, klar til kamp.
"Men nu har du i det mindste set hvordan dit liv bliver afsluttet" Tilføjede Trace et par sekunder efter mens han ventede på at fyren trådte frem. Jo han havde bemærket noget usædvanligt ved fyren før, men havde blot troet at det var fordi det var en vampyr, men nu hvor han kendte forklaringen gav det god mening. Det trick ville ikke virke igen.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 20.10.2010 19:59
"naaah det er kun sådan mine skyggekloner dør" han lagde hovedet lidt på skrå idet han smed sin le væk.
"jeg elsker gode tricks i ærmet og jeg har altid elsket leje og spil så det derfor" svarede han roligt og leen forsvandt idet han stod uden våben.
han gik lidt rundt om den anden med et roligt blik hvorefter han roligt betragtede ham.
"slap af smukke jeg har ikke tænkt mig at angribe" sagde han idet han nu smågrinte og lod mørket føre ham op på murens kant hvorefter han satte sig derop.
han svingede sin arm rundt idet han fik et æble frem i hånden.
"æble?"
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 20.10.2010 23:58
Trace greb fat om sit sværd og holdt det i en fast venstre hånd. Den højre virkede stadig slap og ville formodentlig ikke være meget værd hvis kampen skulle forsætte, og Trace stolede langt fra på at denne fremmede ville indgå en våbenhvile, hvertfald ikke nu, hvor byttet virkede så svagt.
"Hvis du ikke angriber, hvad vil du så?" Trace ignorerede æblet, det kunne være et trickspørgsmål, så det ville formodentlig være bedst at overveje et svar til det. man kunne jo ikke vide medmindre man kom tættere på.
Trace blik var begyndt at blive sløret og hans øjne havde også været udsat for det skarpe lys, så mørket virkede tungere end tidligere, men ud over det så var hans kontrolradius også begyndt at indsnævre sig, som der skete når hans energiniveau begyndte at falde. Igen krævede det blot lidt tid før han fik sin energi tilbage og derved også sit kontrolfelt.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 21.10.2010 13:09
Shadow blev siddende idet han let kiggede hen på den anden han havde et roligt blik idet han let svingede med det ene ben, mens han lå på murens kant.
Æblet kastede han let op og ned idet han så kastede det hen til Trace, faktisk ville han ikke gøre noget hvis han greb og tog imod æblet, han kunne jo også være venlig.
"jeg kræver ikke noget fra dig" han hoppede så ned fra muren idet han lod armene glide om på nakken af ham selv så han nu stod i en mere afslappet stilling.
"du virker svag nu og som et let bytte, men aligevel har du stadig paraderne oppe det kan jeg godt lide ved dig" han sendte den anden et lusket smil
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 13:17
"svag? Hvorfor kommer du ikke og tester den teori?" Snerrede Trace af hans modstander. Han hadede at føle sig svag og nægtede at give op. Pressede han sin krop kunne han formodentlig tage et spring mere, men risikoen var ved at blive høj. Det var ikke sikkert han kunne rejse sig igen bagefter eller stoppe sig selv for at ramle ind i muren. Sidste gang kunne han trodsalt ikke engang lande på benene.
Han hævede sværdet en smule. Han stolede ikke det mindste på vampyren og havde ikke i sinde at gøre det. Fyren havde angrebet ham ud af ingenting (selv om det var Trace der slog først) og nu forventede han bare at Trace ville ignorere det?
Brugte han ikke sin evne ville der formodentlig stadig gå et halvt minut før han kunne stå stabilt og selv hvis han sprang nu, så var det ikke sikkert han kunne få den rigtige vinkel, men hans venstre arm virkede stadig. Med den kunne han uden problemer slå frem eller kaste en kniv. Fyren skulle bare tættere for for at Trace kunne ramme hjertet og han skulle også lige tjekke om det var en skygge har var oppe imod igen.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 21.10.2010 13:34
"hmm lad gå, men så giver jeg dig et valg"
han rakte sin hånd ud idet leen kom frem i hans hånd
"du kan vælge at lege med mig hvor jeg bruger alle mine tricks, eller jeg kan love kun at bruge min lee så det kun bliver en våbenkamp.... hvad siger du til det?" han tiltede hovedet lidt til siden og slikkede sig kort om munden.
han kunne ikke vente med at skulle smage den andens blod, det var ligefør han kunne lugte og enda smage det allerede.
der var en svag lyd fra kæderne på hans le imens han stod og ventede på et svar.
Selv Shadow havde brugt mange krafter, men det kunne ikke ses på ham så han skulle være mere opmærksom på angreb nu.
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 13:43
"Så leen er ikke kun til pynt? Har trodsalt ikke set dig ramme med den endnu" Sagde Trace med et smil på læberne. Leen havde godt nok rørt hans hals, men han bar ikke engang så meget som en skramme efter den. Han havde trodsalt tilladt det. "Så hvad med du prøver at bevise du er andet end billige knep og tåbelige tryllekunstner" Tilføjede han kort efter og fastslog derefter at han havde valgt leen. Et så stort våben ville Trace stadig være i stand til at undvige uden sin magi, og måske endda kunne slå kontra, det krævede blot han kom helt ind på hans modstander.
Hans højre hånd begyndte langsomt at bevinde følelsen og der ville ikke gå længe før den kunne holde om et våben. Hvis Shadow skulle udnytte bieffekterne af hans sidste angreb, så var det nu han skulle angribe.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 21.10.2010 13:54
"leen det bliver" han svingede den rundt idet han smilte stort, et glimrende valg fra den anden for han skulle bare vide hvad den kunne skære igennem og sjovt nok havde han heller ikke brugt sin fulde styrke i sin våben teknik så det var vel nu eller aldrig.
Han svingede den hårst bagud idet der kom et snit i muren ved siden af ham og et fint stykke af muren faldt af, idet man nu kunne se hvor skarp leen i virkeligheden var.
han satte så i løb mod den anden igen og svingede først en gang, men det var kun et prøvesving og han lavede så et endnu mere kraftigere sving idet man ikke skulle komme for tæt på.
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 14:04
Selv i den forpinte krop han var i, så undveg han de to angreb med to elegante bevægelser inden han sprang hen efter leen, der var på vej væk, og slog hans kniv op mod shadows højre hånd, i et voldsomt forsøg på at hugge den af. Det ville tage mere end et par sekunder at heale og samtidig gøre det svært for hans modstander at bruge sit våben.
Hans kampstilling var nu en placering mellem Shadows krop og den voldsomme leklinge, noget der virkede som et oplagt sted for at undgå de voldsomme sving, som leen var kendt for. Spørgsmålet var bare, hvad ville Shadow gøre ved den slags? Han havde formodentlig et trick mod folk der kom for tæt på, men kunne han også det uden sine evner, eller ville han bryde sine egne regler.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 21.10.2010 14:10
Shadow blev en smule irreteret over den anden undgik hans angreb og han så også den anden gik efter at skære hans hånd af så han kastede leen væk, idet hånden røg af og den landte på jorden hvorefter den brændte væk og han hvæste af smerte, men som sagt havde han igen et trick i ærmet, for kæderne der var om leen havde han også forbundet med sine arme så han tog den arm der var fri og hev leen tilbage i et hurtigt ryg, det her angreb ville man have svært ved at undgå og han tog også en risiko at skade sig selv i angrebet, men nogen gange måtte man bruge drastiske metoder i brug.
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 20:53
Succes! Hånden røg af!
Triumfen varede dog ikke længe, for leen blev revet tilbage og fløj direkte mod Trace.
Hurtigt lagde han sit kortsværd imellem ham og leen og støttede imod med begge hænder. Der lød en høj metalisk klang da de to våben stødte mod hinanden og Trace blev skubbet et stykke tilbage, imod Shadow. De stod nu helt tæt, hvilket Trace både var glad for og frygtede. Herinde var han jo beskyttet mod leen, men samtidig havde han ryggen til sin modstander.
Venstre hånd slap sværdet og sendte en albue mod Shadows ribben for at slå ham væk inden fyren kunne nå at udnytte situationen. Måske var det alligevel ikke den bedste ide at stille sig så tæt på! han burde trække tiden ud til hans krop var på højkant igen.
Vinklen på det korte sværd blev ændret, så leen kunne passere hen over hovedet på ham, mens han selv sprang frem i en kolbøtte for at komme på afstand af vampyren.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 21.10.2010 21:11
lige nu har hånden shadow manglede et mindre problem og han koncentrerede sig om noget andet istedet, lyden fra deres våben som klingede imod hinanden elskede han og han smilte nu da den anden stod med ryggen til ham og enda også tæt.
"jeg viste ikke du kunne lide at danse tæt" kom det fra ham, men efter det fik han en albue i siden og han gik et skridt tilbage idet han kom med et mindre gisp.
I det samme øjeblik kom leen tilbage imod dem og siden trace nåede væk, var det shadow der var i dens fartlinje, dog havde han rygget sig så leen kun fik snittet lidt af hans hår af idet han tog en drejning rundt og greb skaftet med den anden arm så han igen havde leen i sin hånd, dog var det kun en hånd nu da den anden stadig var ved at heale igen, langsomt.
"smukt~"
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 21:16
Trace kom hurtigt op at stå og holdt sværdet klar foran kroppen. Et smil skilte hans læber og det var tydeligt at kampens hede virkede opkvikkende på hans krop.
"Jeg troede da du sagde at din le ikke kunne skade dig mr. Vampyr" Sagde Trace med en hoverende stemme, mens han tog et par taktiske skridt til venstre.
"Og jeg vil råde dig til at forsætte dine angreb. Når min krop kan tage et spring igen afslutter jeg kampen."
Den var endnu ikke klar. Han ville risikere at sprænge sine muskler hvis han prøvede at springe igen nu. Til store kræfter hører store risikoer.
han bøjede sig hurtigt ned og samlede sit andet kortsværd op og stod nu igen med et sværd i hver hånd. Han havde hverken tænkt sig at opgive denne kamp, eller flygte fra den, selv om fyren sikkert ville få svært ved at følge med hvis han løb nu.

//Deviantart

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 21.10.2010 21:26
Han grinte ondt
"det kan den heller ikke, men jeg sagde ikke noget om mit hår~" sagde han i en lettere kælent tone
den anden morede ham virkelig og han havde formådet at fjerne hans ene hånd, som dog var ved at komme tilbage nu og det gjorde bare han ville have ham endnu mere.
"uuuha da knægten har klør mijauv" han smågrinte nu igen idet hans øjne næsten glødte røde i mørket og han rakte nu leen frem mod den anden.
"bare rolig jeg har ikke tænkt mig at stoppe" svarede han og kastede nu leen efter den anden, men den røg kun lidt frem, idet han svingede kæden op og rundt så den fik mere kraft på og han fortsatte med at svinge den rundt så han næsten dannede sig et skjold af den drejende le og han løb så imod ham, hvis den anden havde tænkt sig at springe, ville han bevæge leen i samme retning som han hoppede og sende den efter ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12