Trace rejste sig roligt op og smed, ligesom sin modstander, jakken bag sig. Det var nu tydeligt han ikke bar flere våben. Alt han havde var et enkelt kortsværd og to kasteknive, samt de 5 der lå på jorden. Eller var det alt? Trace gned roligt sine håndled og kunne føle det kolde metal gennem stoffet, men der var dog intet at se i mørket.
"Hvad med du slipper min fod og vi går i gang for alvor?" Hans stemme var stadig snerrende og en tydelig udfordring lå i hans toneleje. En udfordring der sagde, vi ved begge at hvis du slipper mig fri, så dræber jeg dig. Han lagde roligt tasken ned ved siden af sig og samlede sine kasteknive op. De blev med en rutineret bevægelse sat tilbage i deres holdere omkring skinnebenet, men han beholdt dog en enkelt i venstre hånd, mens han trak sit kortsværd i den højre.
Han stod roligt og afventede. Hvorvidt fyren ville fjerne hans binding eller forsætte med at udnytte den vidste Trace ikke, han havde en metode at fjerne den, men brød sig ikke synderlig om den, den var risikabel for dem begge.

//Deviantart
If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world
Krystallandet