"Jeg tror du må have misforstået noget. Jeg leder ikke efter en gruppe, jeg arbejder alene" Sagde Denaro roligt og børstede noget sand af skulderen. "Men forskellen fra nu og til senere er at jeg er istand til at ændre skikkelse. Dette er, om man vil, min mest almindelige form. Første stadie som man kan kalde det. Og hvis vi holder det simpelt, så har jeg flere stadier at springe imellem."
Han talte med en rolig og velovervejet stemme. Han vidste ikke hvor meget han burde røbe, da mange kampe kunne vindes ved overraskelsen af sine teknikker, men på den anden side. Han forventede ikke at kæmpe mod denne mand.
"Men I lyder ganske glimrende, men måske overser I noget essentielt. Hvad er forskellen på jer og en gruppe af enlige personer? Hvad gør jer specielle frem for at i arbejdede hver for sig? Du siger i leverer frihed, men hvis I arbejder som en bande, burde i så ikke gå efter sammenholdet?" Spurgte Denaro nu med en mere alvorlig tone. Det lugtede alt for langt væk af salgstricks. "Eller er det bare ord du har valgt for at overbevise mig om at jeg ville falde til?"
Denaro brød sig ikke om at blive manipuleret med, netop derfor hans før så rolige blik nu endelig viste følelser i form af misbehag. Princippet med bander brød han sig ikke om, men det var ikke noget nyt, han havde det derfor med at holde sig på god afstand af den slags og opholde sig yderst kritisk hvis det kom for tæt på. Han ville derfor være nød til at se det hele før han kunne slutte sig til den slags, men sandsynligheden for hans indvilling var minimal. Han brød sig simpelthen ikke om det.
Krystallandet